**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

Moikka!
Mä pääsin reumaliiton sairaalaan kuntoutukseen borrelioosi kivun takia,joten tulee nettipimento mulle,palaan joulukuulla kertomaan kuulumiset.Mulla on nyt ykkösenä saada jalat kuntoon,etten joudu uudestaan kesien 2006 ja 2007 tapaan rullatuoliin borrelioosi kivun takia.

Peukkuja ja plussatuulia teille kaikille!

Voitte poistaa mut listalta,kun jään nyt tauolle.
 
Maanantai 18.8.2008

Tuulia-76 32v......kp ?/22-28.....n.3.5v....esikoinen mulle, miehelle 3.
kanella.....38v..........kp5/28........yk2................esikoinen
Kuumetta 35v...........kp 18/n.21-25.......yk26..... 1. yhteinen
Tirlittan-75 32v.........kp1/29.............yk14...............esikoinen
Tresum77 30v...........kp?/27-31.......yk17.............esikoinen
Omelia 32 v...............kp?/29-36.........yk15................
Lumikeiju 33v.............kp27/28.............yk4......esikoinen haaveissa
Marshmallow 34v.........kp20/23.....yk2....esikoinen
Heksu76 31 v..............kp14/26............yk1........esikoinen


Joulukuun 2007 plussat
Iida-Liina 32v.....yk pari vuotta..... tyttö 10.8.08

Helmikuun 2008 plussat
Annimaria72.......yk5.......................esikoinen

Huhtikuun 2008 plussat
Kati231 35v.......pari vuotta............esikoinen

Toukokuun 2008 plussat
Tuizu 32v................yk6

Kesäkuun 2008 plussat
Bantsku 36 v...........pari vuotta.......esikoinen
lentoemo-76...........yk7................1. yhteinen
Almaa 35v...............yk3.......esikoinen

Heinäkuun 2008 plussat
manna8 33v............yk14.........esikoinen
 
Paljon onnea Iida-Liinalle :flower: Luinkin jo tuolta odottajien puolelta kuulumiset, mutta ihana että ehdit tännekin kertomaan iloiset uutiset. Kyllä vauvauutiset vaan luo kovasti toivoa niin kuumeilijoille kuin tällaisille alkuraskauden hermoilijoille kuin minä =)

Gitte hyvää kuntoutusta, toivottavasti hoito auttaa ja palaat palstalle entistä ehompana!

++++++++++Plussapuhureita kaikille!+++++++++++++

t. manna + lillityyppi 7+5
 
Valtavasti onnea Iida-Liinalle, mehän on kuumeiltu pitkään täällä samaan aikaan. Laitoin sulle yksityisviestin (vaikken juurikaan niitä ole käyttänyt, oletteko muut?).

Mukavaa maanantaita kaikille! Vaikka se sateinen onkin - ainakin täällä...

ja gittelle voimia kuntoutukseen! Toivottavasti siitä on apua.
 
Keskiviikko 20.8.2008

Tuulia-76 32v......kp ?/22-28.....n.3.5v....esikoinen mulle, miehelle 3.
kanella.....38v..........kp7/28........yk2................esikoinen
Kuumetta 35v...........kp 20/n.21-25.......yk26..... 1. yhteinen
Tirlittan-75 32v.........kp3/29.............yk14...............esikoinen
Tresum77 30v...........kp?/27-31.......yk17.............esikoinen
Omelia 32 v...............kp?/29-36.........yk15................
Lumikeiju 33v.............kp29/28.............yk4......esikoinen haaveissa
Marshmallow 34v.........kp22/23.....yk2....esikoinen
Heksu76 31 v..............kp16/26............yk1........esikoinen


Joulukuun 2007 plussat
Iida-Liina 32v.....yk pari vuotta..... tyttö 10.8.08

Helmikuun 2008 plussat
Annimaria72.......yk5.......................esikoinen

Huhtikuun 2008 plussat
Kati231 35v.......pari vuotta............esikoinen

Toukokuun 2008 plussat
Tuizu 32v................yk6

Kesäkuun 2008 plussat
Bantsku 36 v...........pari vuotta.......esikoinen
lentoemo-76...........yk7................1. yhteinen
Almaa 35v...............yk3.......esikoinen

Heinäkuun 2008 plussat
manna8 33v............yk14.........esikoinen
 
Perjantai 22.8.2008

Tuulia-76 32v......kp ?/22-28.....n.3.5v....esikoinen mulle, miehelle 3.
kanella.....38v..........kp9/28........yk2................esikoinen
Kuumetta 35v...........kp 22/n.21-25.......yk26..... 1. yhteinen
Tirlittan-75 32v.........kp5/29.............yk14...............esikoinen
Tresum77 30v...........kp?/27-31.......yk17.............esikoinen
Omelia 32 v...............kp?/29-36.........yk15................
Lumikeiju 33v.............kp31/28.............yk4......esikoinen haaveissa
Marshmallow 34v.........kp24/23.....yk2....esikoinen
Heksu76 31 v..............kp18/26............yk1........esikoinen


Joulukuun 2007 plussat
Iida-Liina 32v.....yk pari vuotta..... tyttö 10.8.08

Helmikuun 2008 plussat
Annimaria72.......yk5.......................esikoinen

Huhtikuun 2008 plussat
Kati231 35v.......pari vuotta............esikoinen

Toukokuun 2008 plussat
Tuizu 32v................yk6

Kesäkuun 2008 plussat
Bantsku 36 v...........pari vuotta.......esikoinen
lentoemo-76...........yk7................1. yhteinen
Almaa 35v...............yk3.......esikoinen

Heinäkuun 2008 plussat
manna8 33v............yk14.........esikoinen
 
Moi!

Päivitin listamme ja huomasin tuossa samalla, että tosi monellahan (kuumetta, lumikeiju, marshmallow) on jännät hetket, eli kierron viimeiset päivät menossa. No, varmaan kuullaan miten kävi jos lähiaikoina testaatte :) Mulla oli ennen just tää perjantai aina semmonen testipäivä, kun selvitin voiko sen lasin viiniä tmv juoda...

Meidän palsta on kyllä ollut tosi hiljainen. Palstailutauko tekee kyllä hyvää ja varmaan kesälomatkin vielä hidastaa ainakin hoitoja/tutkimuksia odottavia, mutta älkää nyt kuitenkaan kokonaan tätä pinoa hylätkö. Minä ainakin jännään kanssanne miten kuumeilu etenee!

).( Eilen alkoi rv 9 ja vaikka aika matelee sitä 12 vkoa odottaessa, olen vähän rauhoittunut ja elän jo varovaisen onnellisissa, toiveikkaissa ja tietysti väliin myös hermoilevissa tunnelmissa. Pahoinvointi on lisääntynyt huimasti viime aikoina, himoja/ällötyksiä eri ruokiin on tullut ja rinnat turvonneet, mutta muutoin ei ihmeempiä oireita. Paitsi joo, kyllähän mua väsyttää edelleen paljon ja väliin herkistyy itkuun milloin mistäkin liikutuksen aiheesta.

++++++++++++++++ :whistle:

t. manna + lilli 8+2
 
Hei pitkästä aikaa!

Tosiaan täällä on jännät paikat monellakin, ++++++++ :whistle:

Ja mannalle suuren suuret onnittelut myös minulta!

Kirjoitan nyt teille tänne pitkät löpinät, kun muuten täällä on ollut aika hiljaista. Eikö ihanaa, että lentis käy täällä taas nettiterrorisoimassa pinoa :LOL:

Vaikka onpa meilläkin ollut kaikenlaista jännää ohjelmassa, kun mies vei minut hysteerisenä itkien supistusten vuoksi ensiapuun.(siis minä itkin, ei mies ;) Pyörätuolissa sitten synnytysosastolle (olikohan ensimmäinen kerta, kun minua vietiin pyörätuolissa?), jossa ihana gynesetä heti alkuun ultrasi, että sai minut rauhoittumaan... Pikkuinen oli kasvanut huimasti kahden viikon takaisesta np-ultrasta, ja kovasti siellä heilutteli niitä pieniä kätösiä... Ja nyt lähetän tästä heti lisää plussapuhureita kaikille, koska se ultranäky on ollut toistaiseksi ihaninta maailmassa, ja näiden super ++++puhurien avulla saatte kaikki pian saman näyn nähdä, vai mitä? :heart:

Kohdunkaulukin oli kiinni, supistuksiin sain lääkettä ja käskyn levätä. Gyneni vielä ilmoitti, että minulla on jokin emätintulehdus (unohdin kysyä mikä, kun mietin vain näitä suppareita), sain niihin antibioottikuurin. Ollaankin tässä mietitty, että voisiko tuo tulehdus olla syynä näihin supistuksiin, vai onko kyse rasitussupistuksista, niin kuin gyne sanoi. Joka tapauksessa alkaa olla selvää, että raskauteni ei ole aivan helpoimmasta päästä, vaan pelko persiissä mennään loppuun saakka.

Itsellänihän tärppi tuli loppujen lopuksi nopeasti, mutta olen myös miettinyt, että oli se hassua, että tärppi kävi juuri siitä kierrosta, jossa en mittaillut lämpöä tai miettinyt kiertopäiviä ja pupuiluakin harrastettiin suorastaan kitsaasti edellisiin kiertoihin verrattuna.
Tiedä sitten...

Joka tapauksessa odotan teitä kaikkia kovasti tuonne odotuspuolelle :heart: Eli jälleen tuplatripla-annos ++++tuulia jokaiselle! :heart:

:heart: lentoemo ja lentäjän poikanen 13+6 :heart:
 
Täällä on menossa tänään sunnuntaina kp5/29 ja yk5 alkanut.. :/ Menkat siis tulivat taas ihan ajallaan. Nyt on otettu verikokeita kesken kierron ja kolmantena kiertopäivänä, ja lokakuun alussa mennään gynen polille pohtimaan tilannetta. Seuraavan ovulaation aikaan oon reissussa, joten huit hait, ei tuu mittään mistään täällä :(

Lentoemolle ihania odotuksen hetkiä! :heart:

Iida-Liinalle Paljon Onnea!! :flower:
 
Sunnuntai 24.8.2008

Tuulia-76 32v......kp ?/22-28.....n.3.5v....esikoinen mulle, miehelle 3.
kanella.....38v..........kp11/28........yk2................esikoinen
Kuumetta 35v...........kp 1/n.21-25.......yk27..... 1. yhteinen
Tirlittan-75 32v.........kp7/29.............yk14...............esikoinen
Tresum77 30v...........kp?/27-31.......yk17.............esikoinen
Omelia 32 v...............kp?/29-36.........yk15................
Lumikeiju 33v.............kp5/29.............yk5......esikoinen haaveissa
Marshmallow 34v.........kp26/23.....yk2....esikoinen
Heksu76 31 v..............kp20/26............yk1........esikoinen


Joulukuun 2007 plussat
Iida-Liina 32v.....yk pari vuotta..... tyttö 10.8.08

Helmikuun 2008 plussat
Annimaria72.......yk5.......................esikoinen

Huhtikuun 2008 plussat
Kati231 35v.......pari vuotta............esikoinen

Toukokuun 2008 plussat
Tuizu 32v................yk6

Kesäkuun 2008 plussat
Bantsku 36 v...........pari vuotta.......esikoinen
lentoemo-76...........yk7................1. yhteinen
Almaa 35v...............yk3.......esikoinen

Heinäkuun 2008 plussat
manna8 33v............yk14.........esikoinen
 
Hei

En ole edelleenkään (henkisesti) jaksanut käydä täällä lukemassa tai kirjoittelemassa :(. Olen koettanut pitää taukoa vauva-asiasta. Tosin olo on taas äärettömän tyhjä, kun menkat alkoivat aamulla. 26 pettymystä jo takana. Montakohan niitä jaksaa ottaa vastaan?

Olemme ajatelleet käydä inseminaatiossa tässä kierrossa, mutta huolettaa taas nuo aikataulut. Ovulaatiopäivä vaihtelee melkoisesti, mutta luulen, että juuri niiden otollisten päivien aikaan on menoa: viikonloppureissu, joka on varattu kauan sitten, ja sitten yksi tosi tärkeä työpalaveri, joka on iltapäivällä :( . Mitä sitä tekisi... Seuraavassa kierrossa mies saattaa olla reissussa ovulaatioaikaan- sitä ei voi ennustaa. Mahdottomuus ennustaa aikatauluja suunnitellessa ja poissaolojen selittäminen töissä rassaavat melkoisesti :(.

Onnea kaikille ihania uutisia kirjoitelleille ja tsemppiä kaikille yrittäjille!
 
Voi teitä rakkaat ystävät...kuinkahan lohduttaisi...kuumetta ja Lumikeiju!!! :hug:
Mä melkein tunnen syyllisyyttä, kun mulla ei ole asiasta paineita ja vaan luotan Jumalaan, että antaa ajallaan...toki tätä uutta yritystä on vasta eka kierto, mutta yritettiin mekin se 7 kk ilman tulosta viime kesäkuusta tammikuulle...Mutta nyt todella olo, että tulee sitten kun on tarkoitettu. Rukoilen kyllä joka päivä miehen kanssa että Jumalan tahto tapahtuu.
Kiva kun lentoemokin piipahti mietä katsomassa.
Mannalle hyvää odotusaikaa myös...
Mä täällä piinaviikolla olen...ei auta kuin sunnuntaita odottaa...silloin testaan jos ei menkat ole alkaneet...voi olla että jotain oireitakin on, mutta enpä uskalla tuntemuksiin luottaa...voi olla kuviteltujakin...paitsi että tippa verta tuli eilen...kiinnittymisvuotoako?
Ja meinasin perjantaina pyörtyä kirjastossa...ja nuhainen olo, mutta ei tule päälle...ja lämmöt ainakin koholla, että ovis on tapahtunut...
 
Kuumetta ja lumikeiju, :hug: Heksulle +++++puhureita! En tiedä, että voiko vauvakuumeilun ottaminen TJOT-asenteella auttaa raskautumisessa, mutta auttaahan se noin yleensä ottaen elämässä. Mutta se, miltä tuntuu useammman vuoden yritys, ei tiedä kuin sellainen, joka on useamman vuoden yrittänyt, niin että itse voin vain kuvitella, kuinka tuskallista kuukautisten alkaminen on, kun itsekin itkin joka kierron alussa nuo 9kk, jotka ehdimme yrittää ennen tärppiä. Mieheni on vakaasti sitä mieltä, että naisen psyykellä on vahva osuus asiaan, koska hänen ex-vaimollaan ei ollut mitään fyysistä vaivaa, ja siltikin tuli raskaaksi "vasta" kolmen vuoden jälkeen, n. 3kk sen jälkeen, kun olivat ostaneet oman kodin, jota nainen oli kauan kaipaillut.

Ja sitten tämä minun tapaukseni, jossa ovulaatio todistettavasti on tapahtunut heti sen jälkeen, kun aloimme rempata asuntoa vauvalle sopivaksi ;)

Ei taida aivan vakuuttaa otoksellaan tämä mieheni teoria, mutta lähipiirissä tapahtueiden kokemusten mukaanhan moni meistä mielipiteensä muodostaa, sallittakoon se myös miehelleni. Itse en ole kuitenkaan aivan vakuuttunut tästä teoriasta, toisaalta eipä sitä ole vääräksikään todistettu, joskaan ei myöskään oikeaksi.

No joo, tämä nyt on tällaista spekulaatiota. Tutkimattomat ovat herran tiet, ja toivon ja rukoilen hartaasti, että se odotettu plussa tulee sinne testiin kaikille mitä pikimmiten :heart:
 
Tiistai 26.8.2008

Tuulia-76 32v......kp ?/22-28.....n.3.5v....esikoinen mulle, miehelle 3.
kanella.....38v..........kp13/28........yk2................esikoinen
Kuumetta 35v...........kp 3/n.21-25.......yk27..... 1. yhteinen
Tirlittan-75 32v.........kp9/29.............yk14...............esikoinen
Tresum77 30v...........kp?/27-31.......yk17.............esikoinen
Omelia 32 v...............kp?/29-36.........yk15................
Lumikeiju 33v.............kp7/29.............yk5......esikoinen haaveissa
Marshmallow 34v.........kp28/23.....yk2....esikoinen
Heksu76 31 v..............kp22/26............yk1........esikoinen


Joulukuun 2007 plussat
Iida-Liina 32v.....yk pari vuotta..... tyttö 10.8.08

Helmikuun 2008 plussat
Annimaria72.......yk5.......................esikoinen

Huhtikuun 2008 plussat
Kati231 35v.......pari vuotta............esikoinen

Toukokuun 2008 plussat
Tuizu 32v................yk6

Kesäkuun 2008 plussat
Bantsku 36 v...........pari vuotta.......esikoinen
lentoemo-76...........yk7................1. yhteinen
Almaa 35v...............yk3.......esikoinen

Heinäkuun 2008 plussat
manna8 33v............yk14.........esikoinen
 
Hei

Minulla on ollut ikävä teitä kaikkia. Oikeasti. Olette olleet niin suuri tuki ja voima, kun olette olleet olemassa. On ollut ihana tietää, ettemme miehen kanssa ole yksin tässä odotuksen odotuksessa. Vaikka olen pitänytkin pitkän tauon täältä palstalta, niin on tuntunut hyvälle tietää, että te kaikki olette olemassa. Tänään aion lukea, mitä teille on kuulunut kesän aikana.

Minulla on menossa jo yk 27. Kahdeskymmenesseitsemäs! En olisi ikinä voinut kuvitella vauvaprojektia aloitellessamme, että yrityksiä tulisi näin monta. En, vaikka jollain tavalla olen aina ajatellut, että raskaaksi tuleminen ei varmaankaan käy helposti (vaikkei ole ollut mitään syytä uskoa niin). Nyt olen jollain tavalla luovuttanut- enää kierto tai kaksi tai viisi sinne tänne ei tunnu paljoakaan. Ensimmäisen vuoden ajan tuntui kamalalta, jos yksi kierto meni syystä tai toisesta hukkaan. Toki se harmittaa nytkin, mutta ei enää tunnu niin maata mullistavalta. Jospa joskus saisimme sen lapsen, mieluiten niin nopeasti, että ehtisimme yrittää hänelle vielä sisaruksiakin :) . Täytän ensi viikolla 36 :( .

Kävin tänään Väestöliiton klinikalla. Ultrattiin, ja sain reseptit Puregonia, Pregnyliä ja Lugesteronia varten. Aloitan tänään taas pistelyt. Jos aikataulut sopivat, niin ensi viikon lopulla on luvassa inseminaatio. Jos ovulaatio menee viikonlopulle, täytyy luottaa kotikonsteihin, sillä olemme lähdössä reissuun. Lääkäri oli sitä mieltä, että kannattaa silti aloittaa pistokset. Miehen ainekset kun ovat ihan priimaa ;). Minun kiertoni on ollut aiemmin n. 25 päivää, nyt kesällä jopa 19-21 päivää, joten eiköhän tämä enimmäkseen ole tuosta kierron pituudesta kiinni. Ehkä.

En tiedä, mikä tuota kiertoa on lyhentänyt. Ei lääkärikään osannut sanoa. Ehkä elimistö on vähän ihmeissään pudonneista 10 kilosta, vaikka olenkin ne pudottanut rauhalliseen tahtiin. Tuntui kauhean hyvälle, kun lääkäri kysyi painoani ja kun sanoin sen, hän sanoi että "ihan normaalipainoinen". Hih! Ja sanoi vielä, että kyllä se saattaa vaikuttaa positiivisesti yritykseen. Vaikka KERTAAKAAN ei klinikalla aiemmin ole kukaan sanonut sanaakaan siihen suuntaan, että pitäisi pudottaa painoa.

Nyt siis kolmatta pistoskierrosta, aiemmat olivat tammikuussa ja huhtikuussa. Olisi niin ihanaa vihdoin onnistua. En ole lainkaan uskonnollinen ihminen, mutta tänään klinikalla käynnin jälkeen kävin tuomiokirkossa sytyttämässä kynttilän ja lausuin mielessäni pienen, kainon toiveen, että jospa tänä vuonna saisimme jo alkaa ajattelemaan vanhempina oloa... Seuraavaksi otan noitarummun sänkyni alta ja rummutan sillä saman toiveen.

Oikein hyvää oloa kaikille! Nyt laitan kodin kuntoon (meille tulee vieras) ja sitten istahdan lukemaan kuulumisianne :) .

t. Kuumetta jo iloisempana (viimeisenä kesälomapäivänä )
 
Kuumetta, itse olen puoliuskonnollinen, joten lähetän täältä pienen rukouksen, että nuo hoidot auttavat, ja lapsen aika on pian teilläkin! Kuulostaa joka tapauksessa hyvältä, että jonkinlainen "syykin" voisi olla löytynyt, eli tuo kierron lyhyys! Paljon paljon plussapuhureta! ++++++ :whistle:

Itselläni on vieläkin välillä hiukan epäuskoinen olo tästä raskaudesta ja silloin tällöin mietin, että niinkähän olen iloinnut liian aikaisin ja että jaksaako se pikkuinen muka ihan perille saakka :/ Kun nämä kivut viiltelevät välillä aika pahastikin. Mutta otetaan vastaan se mitä annetaan, elämässä ei koskaan tiedä...

Paljon paljon tsemppiä kaikille ja plussaa kanssa! :heart:

 
Hei

Ensimmäinen piikki tuikattu vatsaan (hui, miten paljon enemmän se hirvitti nyt kuin 10kg sitten! Onneksi vieläkin oli, mistä ottaa kiinni, heh.)

Viimeinkin lukemaan teidän ihanien kanssahaaveilijoiden kuulumisia koko pitkältä kesältä :). Maltan tuskin odottaa! (ja viestistä saattaa tulla pitkä, saa skipata, hih)

Lentoemo


ONNEA!!!!!!!!! Ihanaa, että sinulla on pieni ihmistaimi kasvamassa!!!!!! Onnea, onnea, onnea!!!

Kiitos tsempityksistä ja rukouksesta.

Jollain lailla itsekin tavallaan iloitsen siitä, että tuo kierto on nyt niin selkeästi lyhyt. Saan ainakin jotain, jota syyttää siitä, ettei vielä ole tärpännyt. Lyhyt kierto saa mielihyvin olla syynä.

Voi, miten toivon, että pikkuinen pysyy matkassasi koko pitkän matkan. Vihlaisut ilmeisesti kuuluvat asiaan, näin olen kuullut :) .

Psyykestä ja sen vaikutuksesta raskautumiseen.. Me mentiin kesä vähän niin kuin TJOTtaillen, ja talvella oli muuta ajateltavaa kuin vauvaprojekti (isäni hengenvaara, uuteen kotiin muutto, työstressi..) mutta ei vauvaa alkanut kuulua silti. Tavallaan harmitti, sillä niin monesti olen kuullut, että kun asiaa ei stressaa, niin alkaa tapahtua. Toisaalta on ehkä ihan hyvä mieli, sillä nyt en ainakaan enää usko, että meillä se on kiinni liiasta yrittämisestä.. Joskus se takuulla voi vaikuttaa onnistumiseen, jos mieleen ei muuta mahdukaan! Miehesi teorian paikkansapitävyyteen en osaa siis sanoa kuin että joidenkin kohdalla varmasti pitää paikkansa (ja joidenkin ei ;) ).

Voi, oli varmaan ihanaa nähdä pikku kätöset ultrassa!!!! Minua kun tuppaa aina itkettämään melkein jo se pelkkä follikkeli, kun ajattelen, kuka siitä voi kehittyä ;) .

Heksu

Kiitos kauniista ajatuksistasi. Toivon kovasti, että teille suodaan pieni ihminen mahdollisimman pian.

Minua painaa eniten vauva-asiassa koko ajan uhkaavasti lisääntyvä ikäni. Sen takia olen niin kovin malttamaton. Tiedän, että kovin montaa vuotta ei ole enää aikaa jäljellä saada pikkuihmisiä meidän kotiin. Ja kun haaveena olisi useampikin pikkuruinen... Jos olisin vaikkapa viisikin vuotta nuorempi, tuntuisi, että voisi rauhassa vielä odotella. Sitäpaitsi, en malttaisi odottaa!

Voi, olen pahoillani lemmikkikanisi kuoleman vuoksi :( .

Pidän peukkuja, että pääsisit testailemaan sunnuntaina.

Lumikeiju

:hug:

Ihana kuulla, että aukiolotutkimusesta tuli hyviä uutisia.


Ja manna,


voi miten ihanaa että täällä on näin hyviä uutisia! ONNEA, ONNEA, ONNEA!!!!!!!!!!!!!!! Voi oikein hyvin, sinä ja pikkaraisesi!!!

Marshmallow

Kollega, hih :). Minä vain erityis- etuliitteellä ;) . Tervetuloa joukkoon ja onnea tähän kiertoon!

Tirlittan

Kiitos, kun olet pitänyt listaa pinnalla. Mitä sinulle kuuluu? Kurja juttu, että miehesi siemennesteanalyysista tuli huonoja uutisia. Voimia teille syksyn ja hoitojen odotukseen. Miten miehesi suhtautui asiaan, oliko kovin rankka paikka hänelle? Onneksi hoidot ovat hyviä. Ihanaa, että sinulla on joku, jonka kanssa puhua asiasta. Itse en ole vielä halunnut puhua kuin mieheni kanssa.


Merilintu

Kirjoitit niin tutun kuuloisesti hoppuilusta ja malttamattomuudesta saada vauva, ja sitten siitä, että se tulee sitten, kun haluaa. Minä mietin välillä, mitähän vauva odottaa. Olen varma, että hän odotuttaa itseään jonkin syyn takia, jonka tajuamme ehkä vasta 30 vuoden kuluttua. Olen leikkinyt ajatuksilla, miksi hänelle on parempi syntyä vasta silloin, kun hän syntyy, ei vielä. Ehkä hänen pitää olla syntynyt tiettynä vuonna, että pääsee mukaan ensimmäiselle Marsin-matkalle. Tai jotain. Mies pyörittelee päätään ja sanoo yltiöpositiiviseksi ;) .

Minäkin olen välillä tikutellut, välillä en. Välillä tuntuu sekin ihan rahanhaaskuulta koko homma.

Kyllä se vauva teillekin tulee ennemmin tai myöhemmin, ovistesteillä tai ilman :) . Uskothan?

Gitte

Toivottavasti saat itsesi kuntoon ja kuulemme sinusta taas, kun pääset koneen ääreen! Tsemppiä!

Iida-Liina

Tuli kyynelet silmiin, kun luin pikku prinsessastanne. Ihania uutisia :). Onnea kovasti koko perheelle! Toit paljon toivoa tuolla kirjoituksellasi ainakin minulle. Voikaa hyvin!

Kirjoitit kauhean kauniisti hoidoilla saaduista lapsista. Työni kautta tiedän ja tunnen useampiakin koeputkilapsia (saako tuota sanaa käyttää?) ja ovat ihania, ihan jokainen. Välillä melkein itkettää, kun ajattelen, miten kovasti heitä on niisä perheissä odotettu ja kaivattu.

kati

Ihanaa, että voitte hyvin, sinä ja pienesi. Tuntui kauhean hyvälle lukea tuo sinun lauseesi "Koeputkihoitoihin menoa ei tosiaankaan kannata pelätä, koska niin moni saa kauan kaivatun avun sieltä. ", sillä luulen, että piakkoin olemme itse hakemassa apua koeputkihoidosta. Kiitos rohkaisusta :)! Voi hyvin!

kadak

Tervetuloa joukkoon.

Bantsku,

mussukkainen, voi sinua!!! Anteeksi, jos sinulle on tullut sellainen olo, että VL:n kesäloma-aikojen väärinymmärrys minun päässäni oli sinun syytäsi. Ei ollut!!!!!! Voi sinua. Itse minä olen sen jostain saanut päähäni- ja jos olisin fiksu ollut, niin olisin soittanut sinne ja tarkistanut asian. Minunhan vastuullani se on ottaa asiasta selvää. Ei ollut sinun vikasi, ei ollut, ei! Höppänä. Ja sitäpaitsi pieni kesätauko taisi tehdä ihan hyvää :) .

Toivottavasti sinä ja Pikkuisesi voitte hyvin!

Vieläköhän kummi ja kanella käyvät täällä?


Ja vielä, kiitos teille kaikille ihanille, jotka ovat tsempanneet ja lähettäneet kauniita ajatuksia kesän mittaan. Ne lämmittivät kovasti mieltäni nyt, kun kävin lueskelemassa viestejänne. Olette ihania.
 
Voi kun kirjoitit kauniisti, kuumetta. Ja minä olen samaa mieltä siitä, että enemmän kuin naisen psyyke, on kysymys siitä sopivasta ajankohdasta vauvan tulla noin niin kuin koko universumin kannalta! Eli mielestäni et ole suinkaan yltiöpositiivinen, vaan realistinen. Vauva tulee kyllä sitten kun on sen aika. Ja se aika on kyllä, saat nähdä. Tosiaan meilläkin on lähipiirissä pariskuntia (vanhempani mukaan luettuina), joilla on kestänyt 3-7 vuotta ensinnäisen lapsen saaminen. Toinen näyttää tulevan jostain syystä sitten paljon helpommin!
Ja jos voi yhtään lohduttaa, niin tunnen henkilökohtaisesti 5 yli 40-vuotiasta naista, jotka ovat joko synnyttäneet viime vuonna tai ovat nyt raskaana. Itse asiassa kaikki luomusti, tosin yksi sai esikoisensa hoitojen avulla!
Täällä Italiassa minä olen sitä paitsi suorastaan nuori ensisynnyttäjä! Eli ei se ikä kaikkea merkitse, vaikka ymmärrän tietenkin myös "kärsimättömyyden", olenhan siitä itse paras esimerkki.

:hug: , Lentis
 
Mulla on ollut huono ilta tänään...ei syytä mutta kaikki ottaa päähän...mutta tulin iloiseksi KUUMETTA kirjoituksesta...kiitos!!!
Onneksi on tämä ketju...rakkain kaikista sivustoista mitä tulee luettua...ihania tytöt ootte!!!
Mulla on olo että luultavasti ei ole tärpännyt...mutta eipä tuota tiesä...sunnuntaina testaan...jos menkat ei ala!
Mutta enpä ole paljoa vauva-asiaa ajatellut...koulu alkoi tänään...ja ope ei ymmärtänyt mun huumoria...luuli että piikittelin tosissani yhtä toveria vaikka me vitsailtiin vaan...mulle jäi paha mieli...
No mullakaan ei sitten näemmä aina ole hyvä päivä, kävinkin illalla vetäsemässä hampurilaisaterian huonon päivän lohdutukseksi.
Mukavaa viikonjatkoa kaikille!!! Ehkä mäkin herään paremmalla mielellä huomenna...puhelinkin meni eilen rikki...hain uuden tänään...onkin hieno...
 
Kuumetta Kauniisti kirjoitit. Iän vastaantulemista minäkin vähän pelkään, kuukausi sitten tuli täyteen 39 vuotta. Gyne totesi keväällä kierukkaa poistaessaan, että paljon on minun ikäisiä ja vanhempia odottajia, joten ei muuta kuin onnea matkaan. Se lohdutti ja antoi toivoa. Useita lapsia minäkin haluaisin. Hoidoista olen samaa mieltä kuin moni muukin, niitä ei kannata pelätä tai vältellä, kun niiden avulla niin monen suuri toive toteutuu. Opintojeni puolesta olen vähän niihin tutustunutkin. Uskomatonta, mitä kaikkea nykyisin osataan tehdä, ja miten suuri onni siitä moniin perheisiin tulee!
 
Kyllä mulla sillain toiveita on...aamulämmöt ainakin koholla, että ovis on ainakin tapahtunut...mutta ei vaan viitsi liikaa toivoa, niin ei tipahda korkelata. Ja toisaalta opiskelujen kannalta raskauden kanssa ei kiirettä...mutta kuten jo aiemmin ilmoitin, Jumala hoitakoot aikataulut...minä teen oman osuuteni miehen kanssa. =)
Kiva kun tännekin tuli elämää...itse en ole hoitoja vielä ajatellut...sitten jos ei ensi kesään mennessä tärppää, niin aletaan miettiä niitä asioitakin.
Yksi kaveri sai kaksoset vuosi sitten viiden kuukauden yrityksen jälkeen...oli mua nuorempi ja olivat kauan yrittäneet.....ja hoidoilla alulle.
Toivon ja rukoile meille kaikille omaa pikkuista(ja monta). Jumala kyllä kuulee, ei luovuteta. Aina niin tosi ilo kun joku plussaa täällä!
Nyt pitää lähteä töihin...
Oireita en uskalla paljoa ajatella enkä halua...minä oon hyvä kuvittelemaankin niitä...sunnuntaita ootellen.
 
Perjantai 29.8.2008

Tuulia-76 32v......kp ?/22-28.....n.3.5v....esikoinen mulle, miehelle 3.
kanella.....38v..........kp16/28........yk2................esikoinen
Kuumetta 35v...........kp 6/n.21-25.......yk27..... 1. yhteinen
Tirlittan-75 32v.........kp12/29.............yk14...............esikoinen
Tresum77 30v...........kp?/27-31.......yk17.............esikoinen
Omelia 32 v...............kp?/29-36.........yk15................
Lumikeiju 33v.............kp10/29.............yk5......esikoinen haaveissa
Marshmallow 34v.........kp31/23.....yk2....esikoinen
Heksu76 31 v..............kp25/26............yk1........esikoinen


Joulukuun 2007 plussat
Iida-Liina 32v.....yk pari vuotta..... tyttö 10.8.08

Helmikuun 2008 plussat
Annimaria72.......yk5.......................esikoinen

Huhtikuun 2008 plussat
Kati231 35v.......pari vuotta............esikoinen

Toukokuun 2008 plussat
Tuizu 32v................yk6

Kesäkuun 2008 plussat
Bantsku 36 v...........pari vuotta.......esikoinen
lentoemo-76...........yk7................1. yhteinen
Almaa 35v...............yk3.......esikoinen

Heinäkuun 2008 plussat
manna8 33v............yk14.........esikoinen
 

Yhteistyössä