**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

lauantai 13.9.2008

Tuulia-76 32v..........kp 19/23-28......n.4v.......esikoinen, miehelle 3.
kanella 38v.............kp31/28............yk2...............esikoinen
Kuumetta 35v.........kp 21/n.21-25...yk27............1. yhteinen
Tirlittan-75 32v.......kp27/29.............yk14...........esikoinen
Tresum77 30v.........kp?/27-31.........yk17...........esikoinen
Omelia 32v..............kp?/29-36.........yk18...........esikoinen (?)
Lumikeiju 33v..........kp25/29............yk5.............esikoinen
Marshmallow 34v.... kp46/23...........yk2.............esikoinen
Heksu76 31v............kp15/26............yk2..............esikoinen
 
Päivitin listan, jotta ei tiputa kolmannelle sivulle.

Minulle ei oikeastaan kuulu mitään uutta tällä rintamalla.
Perjantaina tosin tuli aluesairaalasta kirje, jossa oli kaikki tähän asti tehtyjen lääkärikäyntien paperit ja koetulokset. Mitään kirjettä tai viitettä ei ollut mukana. En ollut pyytänyt papereita, joten en tiedä miksi ne lähettivät. Toki tarvitsen ne kuukauden päästä Väestöliitossa, mutta en ollut vielä niitä muistanut pyytää. Luulisi, että sairaalassa on nyt tehty jokin päätös maksusitoumuksesta ja sen jälkeen laitettu paperit matkaan. En vain voi tietää mitä on päätetty. Lääkärin pitäisi soittaa minulle päin, mutta varmasti ensi viikolla yritän saada soittoajan lääkärille. Lääkäreiden tavoittaminen vain on julkisella puolella monesti kovin vaikeaa.

Hyvää viikonloppua.
 
tiistai 16.9.2008

Tuulia-76 32v..........kp 22/23-28......n.4v.......esikoinen, miehelle 3.
kanella 39v.............kp2/28............yk3...............esikoinen
Kuumetta 36v.........kp 24/n.21-25...yk27............1. yhteinen
Tirlittan-75 32v.......kp30/29.............yk14...........esikoinen
Tresum77 30v.........kp?/27-31.........yk17...........esikoinen
Omelia 32v..............kp?/29-36.........yk18...........esikoinen (?)
Lumikeiju 33v..........kp28/29............yk5.............esikoinen
Marshmallow 34v.... kp49/23...........yk2.............esikoinen
Heksu76 31v............kp18/26............yk2..............esikoinen


Joulukuun 2007 plussat
Iida-Liina 32v.....yk pari vuotta..... tyttö 10.8.08

Helmikuun 2008 plussat
Annimaria72.......yk5.......................esikoinen

Huhtikuun 2008 plussat
Kati231 35v.......pari vuotta............esikoinen

Toukokuun 2008 plussat
Tuizu 32v................yk6

Kesäkuun 2008 plussat
Bantsku 36 v...........pari vuotta.......esikoinen
lentoemo-76...........yk7................1. yhteinen
Almaa 35v...............yk3.......esikoinen

Heinäkuun 2008 plussat
manna8 33v............yk14.........esikoinen
 
Kanella, tsemppiä uuteen kiertoon. Et sinä ole ikäloppu. Kaikki vanhetaan samaan tahtiin, ei mahda mitään. Myöhästyneet synttärionnittelut :flower:

kuumetta, onko mitään oireita? Minua jännittää sinun puolesta.

Omalla kohdalla ei ole mitään jännättävää, menossa kp1.
Aluesairaalasta soitti tänään hoitoihin lähetteen kirjoittanut lääkäri ja kertoi, että tiedustelemaani maksusitoumusta yksityiselle puolelle pitäisi kysyä oman kunnan terveyskeskuksesta. Täytyypä siis kysellä sieltä.
 
keskiviikko 17.9.2008

Tuulia-76 32v..........kp 23/23-28......n.4v.......esikoinen, miehelle 3.
kanella 39v.............kp3/28............yk3...............esikoinen
Kuumetta 36v.........kp 25/n.21-25...yk27............1. yhteinen
Tirlittan-75 32v.......kp1/29.............yk15...........esikoinen
Tresum77 30v.........kp?/27-31.........yk17...........esikoinen
Omelia 32v..............kp?/29-36.........yk18...........esikoinen (?)
Lumikeiju 33v..........kp29/29............yk5.............esikoinen
Marshmallow 34v.... kp?/23...........yk2.............esikoinen
Heksu76 31v............kp19/26............yk2..............esikoinen


Joulukuun 2007 plussat
Iida-Liina 32v.....yk pari vuotta..... tyttö 10.8.08

Helmikuun 2008 plussat
Annimaria72.......yk5.......................esikoinen

Huhtikuun 2008 plussat
Kati231 35v.......pari vuotta............esikoinen

Toukokuun 2008 plussat
Tuizu 32v................yk6

Kesäkuun 2008 plussat
Bantsku 36 v...........pari vuotta.......esikoinen
lentoemo-76...........yk7................1. yhteinen
Almaa 35v...............yk3.......esikoinen

Heinäkuun 2008 plussat
manna8 33v............yk14.........esikoinen
 
Hei

Olen käynyt välillä kurkkimassa kuulumisianne, vaikka en ole ahkerasti kirjoitellutkaan. En tiedä, ehkä se on jotain itsesuojelua, yritys pitää vauva-asia pois mielestä (hah, ikään kuin se onnistuisi) tai jotain.. Nyt tuli hyvä syy kirjoitella taas, kun Tirlittan esitti suoraan minulle tarkoitetun kysymyksen :) .

Siis ensin omaa napaa.

Oireitahan tietysti on, sillä Lugesteronit aiheuttavat niitä.
-Rinnat ovat olleet melkein viikon verran ihan älyttömän kipeät silloin, kun ei ole liivejä päällä. Liivit päällä ei ole mitään hätää, vähän kosketusarkuutta vain. Mutta ilman liivejä jo pelkkä kävelykin sattuu vaikka ei olisi edes paitaa.
-Tänään on ollut päänsärkyä, ihan lievää, ja siihen liittyvä etova olo alkoi iltapäivällä. Mutta nyt on se aika kuusta, kun minulla ilman lääkitystä olisi jo menkat ja niiden aikana yleensä on myös päänsärkyä. Ja lisäksi minulla on alaselkä kipeä, mistä johtuen niskat ovat jäykät kun varon selkää, ja siitä taas voi johtua päänsärky..
-Nenä on ollut ihan vähän tukkeessa eilen ja tänään. Kun ei iskisi flunssa.
-Väsyttää vähän.. mutta olen nukkunut ehkä hiukan liian vähän.
-Pistin merkille viikonloppuna, että säikähtelin kauheasti, esim. miestä, ja sitten kävelyllä vastaan tulevat koirat pelottivat.. pistin Lugesteronin sisältämien hormonien piikkiin.
-Toiveikkuutta minussa on herättänyt se, että eilen illalla vessassa käydessä vatsaan vasemmalle puolelle vihlaisi aika kovaa. Tänään on vihlaissut aina välillä, ja nyt myös oikealle puolelle. Toisaalta, muutama päivä ennen kuukautisia vihloo myös ja nyt olisi oikeasti niiden aika, lääkkeet vain pitävät ne pois... mutta ihan kuin tämä tuntuisi kovemmin.
-Ja sitten vessassa käydessä pissaaminen on jotenkin vaivalloista, se ei meinaa tulla vaikka olisi kovakin hätä, vaan noruu kauhean hitaasti.. en ole kuullut moisesta oireesta mutta onpahan muuten vain outoa.
Sellaisia oireita, jos niitä haluaa löytää... ainahan niitä löytyy ;) .

En ole oikeasti jaksanut vielä yhtään ajatella, että entä sitten, jos nytkään ei tärppää. Jos totta puhun, niin järjellä ajatellen en usko kuin n. 10% todennäköisyydellä että nyt onnistutaan ja 90% että ei. Mutta tunteella en uskalla ajatella muuta kuin onnistumista. Pelottaa, miten kestämme pettymyksen. En halua ajatella sitä vielä! Keskiviikkona vasta on virallinen testipäivä.

Ostin kyllä tänään testin.. tekisi kauheasti mieli tehdä se, iskua lievittääkseni. Sillä jos testi on nega, saan edelleen toivoa, sillä eihän sen edes pitäisi näkyä vielä- mutta samalla alan jo henkisesti valmistautua siihen, että nega tuli.. Toisaalta haluamme miehen kanssa tehdä testin yhdessä. Mietin, olisiko väärin olla kertomatta, että tein testin jo aiemmin.. ja entäs jos tulee plussa, mitäs sitten? Mitähän tekisin tuon testin kanssa... en millään jaksaisi odottaa!!!!!

Kaivoin äsken noitarumpuni sängyn alta ja rummuttelin sillä taikoja :) . Pyysin lapsia, monikossa.

Jatkan kohta, nyt on otettava lääke päänsärkyyn.

 
Kuumetta, pidän täällä peukkuja ja varpaita pystyssä! Mullahan vasemman puoleinen vihlominen oli se eka merkki! Ja välillä vihloi myös oikealta, mutta paljon enemmän vaan vasemmalta. Ja toi pissan valuminen hitaasti on tosi outo juttu, mulla on ollut sitä koko raskauden ajan, mäkään en tiedä mistä johtuu :eek: Vaikka olisi kuinka kova veskihätä, on vaikea tyhjentää koko rakkoa, kun se tulee sieltä niin vaivalloisesti. Mitään tulehduksia ei tutkitusti mulla ole, niin että kyllä se jotenkin raskaudesta johtuu. :D

Täällä potkitaan jo kovasti pitkin päivää. Huikea tunne, ja helpottava, kun tietää, että siellä ollaan vielä hengissä.

Isot plussapuhurit kaikille! +++++++++++ :whistle:

:wave:

:heart: lentoemo ja lentäjän poikanen 17+4 :heart:
 
Hei

Tein empien sen testin, ja negaahan se näytti, kuten odotinkin. En silti vielä lannistu, sillä lääkäri ohjeisti testaamaan ensi keskiviikkona- ja siihenhän on vielä aikaa. Nyt on menossa vasta kp 26. Toisaalta olen helpottunut, sillä en olisi tiennyt, kertoako plussasta miehelle vai ei. Haluamme molemmat saada nähdä positiivisen testituloksen yhtä aikaa sitten aikanaan :) . Toivottavasti aika pian.

Kiitos teille ihanille virtuaaliystäville! Miten yksinäistä olisikaan ilman teitä! Ajattelen teitä joka päivä, oikeasti, vaikka en joka päivä kirjoittelekaan.

Heksu
Pidän kovasti peukkuja, että miehesi olisi kotona juuri tarpeeksi paljon seuraavien kiertojen aikana :) . Kurja juttu, että hän ei ollut kotona hääpäivänä. Monesko juhlapäivä teillä oli? Teitkö itseksesi jotain mukavaa?

Tirlittan,
toivottavasti saatte sen maksusitoumuksen pian!
Kiva, kun kyselit kuulumisiani :) .
Harmitus koopee ykkösestä :( .

Rouva Pikkumyy
Säikytkö :)? Minä säikyn tavallisesti tosi harvoin, ja koiristakin kierrän kauempaa vain äkäisimmän näköiset. Nyt katsoin pelokkaana melkein jopa kilttejä kultaisia noutajia ;) . Mutta Lugethan ovat pelkkää hormonia, joten johtuu varmaan niistä. Tosin kahdella aiemmalla kerralla en ole moista huomannut, säikkymistä tai koirapelkoa.

Lentoemo,
ihana kuulla, että teillä on kaikki hyvin! Ja ilahduinpa kovin tuosta pissijutusta.. oi, jospa jospa se olisi oikeasti oire minullakin... mutta koetan ajatella, että se on vain sattumaa, jokin lihasjännitys alaselkäkivusta johtuen tai jotain. En uskalla toivoa liikoja.

kanella
Onnittelut synttäripäivän johdosta! Ja nuorihan sinä vielä olet. Vaikka erityiskurjalta varmaan tuntuu, kun uuden kierron alku ja synttärit osuivat samoihin aikoihin :( . Onneksi ovis on siellä jo kohta käsillä!

Hui, se pissijuttu siis voisi oikeasti olla oire.. en tiennyt sitä! Mutta tosiaan muutaman päivän ajan on ollut pakko ponnistaa, että saisi kovempaa vauhtia. Ja siinä tilanteessa se sitten ensimmäistä kertaa vihlaisikin eilen. Tänä iltana ei ole vihlonut, töissä päivällä kylläkin muutamia kertoja.

 
Kuumetta: paras odottaa vaan, täällä tsemppaan ja toivon yhä!

Kanella: sattuiko tulemaan esiin mitään muuta syytä? Kun mulla on kohtu voimakkaasti eteenpäin kallistunut. Voisko tarkoittaa vaan jotenkin pientä lantiota? Kun toi koko pömppy pomppasi niin kauhean aikaisin esiin, että oiskohan joku ruumiinrakenteellinen syy? No, ihan vaan uteliaisuudesta mietin. On niin ikävää, kun veskissä kuluu niin kauan aikaa, ennen raskautta olin aina nopeampi kuin miehet! :D
 
Kiitos onnitteluista, kuumetta. Ja etenkin siitä, että sanoit minun olevan vielä nuori. Ei ihan totta, mutta juuri sitä mitä haluan kuulla :LOL: . Se synttäri itse asiassa oli jo melkein 2 kuukautta sitten, mutta en ole siitä melua pitänyt. Nopeasti kyllä aika menee, kun nyt on jo kp 4. Ihan pian pääsee tikuttamaan ovista. Positiivista on myös, että nyt oli ekat ihan kunnon menkat keskenmenon jälkeen, eli limakalvo lienee rupeaa olemaan kunnossa.

Pissijuttu tosiaan voi olla oire. Juuri sopivasti oli tänään siitä luennolla puhetta. Peukut pystyssä sinulle, lupaavalta ainakin kuulostaa. En usko, että mullakaan vielä tuossa vaiheessa testi näyttäisi mitään. Viimeksi oli herkimmällä testillä aikas haalea viiva, kun menkat oli 6 päivää myöhässä.
 
kuumetta, nythän tässä saa jännätä teidän puolesta oikein tosissaan. Ihanaa :)
Negatestistä ei tuossa vaiheessa kannata välittää vielä yhtään mitään. Niin ja jos yksin ollessasi testaisit plussan, niin ei miehesi taatusti osaisi olla yksintestailusta yhtään pahoillaan :)
Kiitos tsempeistä. Meillä on aika Väestöliittoon kuukauden päästä ja menemme sinne vaikkemme maksusitoumusta saisikaan. Eihän tässä mitenkään voi vuotta jonottaa julkisella puolella hoitojen alkamista. Siinä ajassahan ehtisi jo hyvinkin tulla äidiksi :heart:
Julkiselle puolelle voisi sitten siirtyä suoraan yrittämään kakkosta :D

Rouva Pikkumyy, täytyypä käydä seuraamassa kuulumisiasi jossain ketjussa. Toivottavasti oireesi ovat sitä mitä toivomme :)

lentoemo, kiitos halauksesta ja plussapuhurista. Nyt toisen kiertopäivän iltana alkaa jo olla taas ihan mukava ja toiveikas olo.
Käyn lukemassa kuulumisiasi uudessa kolmekymppisten pinossa odotuspuolella. Ihanaa, että raskautesi sujuu hyvin ja tunnet jo pienen liikkeet.
 
Heippa kaikille!!
Mulla on kanssa oireita...pissattaa useammin ja paljon mitään ei tule ja hajuaisti on parantunut...haista esim. kaninhäkistä pissan hajun..ja ennen en haistanut...vaikka se on puhdas...
Rinnat arat...nuhanen olo vähän...nippailuja oli mahassa joinakin päivinä. Niin ja valkkaria tulee kanssa, ja yleensä vasta just ennen menkkoja...
Mutta tiiä noista sitten...aatelkaa kun plussattaisiin kaikki samasta kierrosta...mä en edes muistanu mikä kiertopäivä on ennenkuin katsoin listasta...
Saapa nähdä...tekisi mieli tehdä edes ovistesti jos näyttäisi raskautta...heh...
No toivossa on hyvä elää.
Kanella: hyvä että oot jo noin hyvällä mielellä km;n jälkeen...
Mulla on kohtu taaksepäin kallistunut kanssa.
Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
Hei!

Pitkästä aikaa kirjoittelen, vaikka olen käynyt säännöllisesti lukemassa kuulumisianne! Olette ajatuksissa mukana joka päivä ja olen jännännyt täällä ihan jokaisen puolesta. Tulisipa tästä syyskuusta nyt yhtä hyvä plussakuukausi kuin oli kesäkuu, tai vielä parempi!

kuumetta ihanaa että olet noin positiivisella mielellä, minäkin uskon että tässä kuussa teitä voisi onnistaa! oireetkin kuulostavat lupaavilta, etenkin tuo nenän tukkoisuus on semmoinen oire, joka melkein jokaisella raskaaksi tulevalla taitaa olla. samaa oirehan taisi olla sinullakin heksu =) mulla nenän tukkoisuus oli ainoa selkeä raskausoire, tai oli muitakin, mutta muistuttivat kuukautisoireita niin, etten niitä raskaudesta johtuviksi osannut ajatella.

tirlittan tosi hienoa että pääsette nyt hoitoihin! toivon että oikea hoitomuoto löytyy nopeasti. omassa ystäväpiirissäni on lähes yhtä moni saanut vauvan hoidoilla kuin luomuna, että ainakin oma luottamukseni hoitoihin on todella lujaa. ei se usein vaadi kuin vähän apua, että tärppää.

synttärionnea, vaikkakin pari kk myöhässä, kanellalle myös minulta! et sinä yhtään vanhempi ole kuin kukaan muukaan meistä - omasta mielestään :D se riippuu näkökulmasta ja minusta et todellakaan ole yhtään vanha.

ihanaa lukea lentis että sun raskaus on sujunut noin hyvin. varmasti käsittämättömän ihanaa tuntea vauvan liikkeet :) odotan kärsimättömänä milloin itsekin tuntisin oman pikkuiseni liikkeet, mutta siihen mene vielä viikkoja.

).( vielä tähän loppuun... tällä viikolla käytimme lilliä ekassa terveystarkastuksessaan, eli nt-ultrassa, jossa todettiin kaiken olevan hyvin! ensin vauva nukkui söpösti kädet silmillä, ja kun heräteltiin, venytteli ensin veikeästi ja aloitti sitten hyvin inhimillisen, vilkkaan liikkumisen :) välillä oli kyllä sellaista potkunyrkkeilyä kohtuun, että kätilö sanoi olevan ihan hyväkin, ettei vielä tässä vaiheessa liikkeitä tunne, oli kuulemma sen verran vilkas kaveri. veriseulan tuloksia vielä jännään, mutta ultran perusteella oli tosiaan kaikki kunnossa: rakenteet ja elimet olivat hienosti kehittyneet, niskaturvotusta ei löytynyt ja vauva liikkeiltään oikein aktiivinen. olenkin ollut tämän viikon onnellisempi ja levollisempi kuin kertaakaan aiemmin raskauden aikana.

joo, pidän täällä peukkuja pystyssä teille kaikille ja toivotan todella vahvaa plussapuhuria tälle palstalle heti tässä kuussa +++++++++++++++++++

t. manna + lilli 12+2
 
Olen ihan hiukkaa vailla 3-kymppinen vauvakuumeilija. Kuumeillut olen jo vuosia mutta yrityksià on takana vasta 1 kierto. Ei siis tàrpànnyt heti alkuun, katsotaan jatkossa! Olen tàhàn mennessà aika lailla itsekseni (miehen lisàksi) kuumeillut kun en haluaisi vielà uutista levittàà (siis ettà ollaan vihdoin pààtetty yrittàà) mutta nyt olen muutaman viikon seuraillut keskusteluja tààllà Kaksplussalla ja virtuaalikanssasisaret joiden kanssa jànnàtà tàtà isoa asiaa olisi enemmàn kuin tervetulleita. :)

Ulkosuomalainen olen minàkin, Lentoemon tapaan Italiassa asustellut jo vuosia. Pohjoisemmassa vaan.

Tàssà lyhyesti mun kuumeilutilanne:
Pulcina melkein30v.......kp10/n.28.............yk2...........esikoinen

Koitan nyt lueskella viestejà taaksepàin niin pààsen vàhàn paremmin kàrryille teidàn muiden tilanteista. :wave:
 
Pulcina, lämpimästi tervetuloa mukavaan joukkoomme :flower: =)

heksu, sullahan on monenlaisia oireita :) Pidän peukkuja, että nyt on tärpännyt!

manna, kiva kuulla sinusta ja hienoa, että lillillä on kaikki hyvin!
Mukavan kannustavasti kirjoitit minulle hoidoista. Olen itsekin aika luottavainen, että apu niistä meille löytyy. Meillähän on syynä miehen siemennesteen laatu ja kai sitä voi pitää tavallaan hyvänä asiana, että jokin syy on tiedossa, sillä silloin uskoisin oikean hoitomuodon valinnan olevan helpompaa kuin selittämättömissä lapsettomuustapauksissa.

Kaikille tasapuolisesti mukavaa viikonloppua ja plussatuulia :heart:
 
Perjantai 19.9.2008

Tuulia-76 32v..........kp 25/23-28......n.4v.......esikoinen, miehelle 3.
kanella 39v.............kp5/28............yk3...............esikoinen
Kuumetta 36v.........kp 27/n.21-25...yk27............1. yhteinen
Tirlittan-75 32v.......kp3/29.............yk15...........esikoinen
Tresum77 30v.........kp?/27-31.........yk17...........esikoinen
Omelia 32v..............kp?/29-36.........yk18...........esikoinen (?)
Lumikeiju 33v..........kp31/29............yk5.............esikoinen
Marshmallow 34v.... kp?/23...........yk2.............esikoinen
Heksu76 31v............kp21/26............yk2..............esikoinen
Pulcina melkein30v...kp10/n.28.............yk2...........esikoinen


Joulukuun 2007 plussat
Iida-Liina 32v.....yk pari vuotta..... tyttö 10.8.08

Helmikuun 2008 plussat
Annimaria72.......yk5.......................esikoinen

Huhtikuun 2008 plussat
Kati231 35v.......pari vuotta............esikoinen

Toukokuun 2008 plussat
Tuizu 32v................yk6

Kesäkuun 2008 plussat
Bantsku 36 v...........pari vuotta.......esikoinen
lentoemo-76...........yk7................1. yhteinen
Almaa 35v...............yk3.......esikoinen

Heinäkuun 2008 plussat
manna8 33v............yk14.........esikoinen
 
Kiitos Tirlittan tervetulotoivotuksista! Joukkonne tosiaan tuntuu mukavalta, viestien silmàilyn perusteella, joten ihana liittyà mukaan. Tarve jakaa ajatuksia ja kuulla muiden kokemuksia on kova.

Onnea sulle ja miehellesi hoitojen alkuun.

Itsellà olis ovisaika tulossa (niin en ole ikinà tikuttanut enkà juuri muutenkaan miettinyt/tiennyt milloin sellainen mulla on vai onko ollenkaan!) joten jànnàilyà tiedossa seuraaville viikoille.

Teidàn vanhoja viestejà lukiessa tuli mieleen eràs juttu ( Lentoemo elokuussa kirjoitteli kuinka heillà oli tàrpànnyt juuri siinà kierrossa kun ei kummemmin yritetty ja pesànrakennus oli alkanut :) ): mun luomukierto on ollut aina aika pitkà ja ennen kaikkea epàsàànnòllinen, mutta aika lailla samoihin aikoihin kun pààtettiin ettà pian jàtetààn ehkàisyt pois (en pillereità ole syònyt vuosiin, muilla keinoilla on menty) niin kierto tasaantui ja on nyt ollut 28 pàivàn tienoilla useamman kierron. En voi mitenkààn tietàà onko kyseessà vain sattuma mutta kyllà se vaan pisti miettimààn ettà voiko oma psyyke noin paljon vaikuttaa kehon toimintaan!

Oli miten oli, yritykset on alkumetreillà joten luottavaisin mielin mennààn eteenpàin. Syksy on saapunut pohjois-Italiaankin, vaikka vàlillà aurinko vielà jaksaa làmmittàà. Kiva kun on tàmà vauvaprojekti jànnàilyineen syksyà ja talvea piristàmàssà. Taitaa se muutakin tehdà kuin piristàà jos tàti kierto kierron jàlkeen vànkàà kylààn, mutta koitan jaksaa positiivisesti ottaa alkuyykoot.. Kàrsimàtòn vaan vàhàn olen, kuten kai kaikki vauvakuumeiset?

Toivottelen oikein paljon suotuisia plussatuulia kaikille teille! Ei kun siis meille! Ja erikoisesti niille teistà jotka làhipàivinà testailee :flower: Kuulumisianne odotellaan.
 
Ciao Pulcina! Plussapuhureita sinne "kaukaiseen pohjoiseen"! ++++ :whistle: Missäpäin pohjoista asut? Mieheni suku on Emilia-Romagnasta, mutta vanhemmat aikoinaan immigroituivat Valle d'Aostaan, niin että mieheni on ihan aito montanaro... :D
Itse muuten kirjoittelen myös Helistimen Ulkosuomalaisten palstalla, siellä on kanssa kivaa porukkaa, vaikka ei toki yhtä aktiivista kuin täällä, enemmän sellaista yleistä ulkomailla ja Italiassakin asumisesta.

manna: huomasitko, että aloitin uuden ketjun tuolla odotuspuolella, niin ettei Iida-Liinan tarvitse sitä vanhaa enää päivittää.

Kaikille: minusta ainakin olisi kiva, jos kävisitte silloin tällöin kertomassa kuulumisia myös tuolla odottajien puolella, kun sinnehän kaikki ennemmin tai myöhemmin päätyvät ;)


+++++++++ :whistle:
 
Sunnuntai 21.9.2008



Tuulia-76 32v..........kp 27/23-28......n.4v.......esikoinen, miehelle 3.
kanella 39v.............kp7/28............yk3...............esikoinen
Kuumetta 36v.........kp 29/n.21-25...yk27............1. yhteinen
Tirlittan-75 32v.......kp5/29.............yk15...........esikoinen
Tresum77 30v.........kp?/27-31.........yk17...........esikoinen
Omelia 32v..............kp?/29-36.........yk18...........esikoinen (?)
Lumikeiju 33v..........kp2/28-32............yk6.............esikoinen
Marshmallow 34v.... kp?/23...........yk2.............esikoinen
Heksu76 31v............kp23/26............yk2..............esikoinen
Pulcina melkein30v...kp12/n.28.............yk2...........esikoinen



Joulukuun 2007 plussat
Iida-Liina 32v.....yk pari vuotta..... tyttö 10.8.08

Helmikuun 2008 plussat
Annimaria72.......yk5.......................esikoinen

Huhtikuun 2008 plussat
Kati231 35v.......pari vuotta............esikoinen

Toukokuun 2008 plussat
Tuizu 32v................yk6

Kesäkuun 2008 plussat
Bantsku 36 v...........pari vuotta.......esikoinen
lentoemo-76...........yk7................1. yhteinen
Almaa 35v...............yk3.......esikoinen

Heinäkuun 2008 plussat
manna8 33v............yk14.........esikoinen

 

Yhteistyössä