Hei
Olen tarkoituksella pysytellyt poissa täältä, en ole totta puhuen edes lueskellut viestejänne moneen viikkoon. Olen tavallaan pitänyt lomaa koko vauva-asiasta. Välillä olen käynyt päivittämässä omat kp:ni, siinä kaikki.
Tällä hetkellä vauva-asia on painettu taka-alalle. Tai sanotaan näin, että asia on melkein liian kipeä, joten en edes halua ajatella sitä ennen syksyä. Välillä melkein unohdan koko asian ja olen kauhean iloinen ja ajattelen, että kaikki on elämässäni niin hyvin.. ja sitten muistan taas Sen Synkän Mustan Asian. Kohta on 36-vuotissyntymäpäiväni, lasta on yritetty kohta 2 vuotta eikä sitä vain kuulu. Kiertokin on lynetynyt entisestä 25 päivästä 21:een. Mitään syytähän meillä ei lapsettomuuteen ole löytynyt mutta ei tuo kierto kyllä ainakaan asiaa edesauta. Ensi kierrossa menen taas lääkäriin ja toivottavasti aikataulut sopivat inseminaatioon. Ellei se tuota tulosta, haluan aloittaa tujummat hoidot.
Tuntuu kauhean turhauttavalta ja masentavalta, kun kaikki keksimäni luomukeinot on nyt käytetty. On rakasteltu ovulaatiopäivinä ja säännöllisesti joka toinen päivä, on juotu greippimehua, olen laihduttanut 8,5kiloa, ollaan muutettu ja stressattu ja oltu stressaamatta ja unohdettu välillä koko vauva-asia kokonaan.. eikä lasta kuulu. Ja mitään syytä muka ei löydy.
Miehen lapset ovat meillä kuukauden, se on toisaalta kauhean kivaa, mutta välillä on päiviä, jolloin on kauhean paha mieli ja ulkopuolinen olo. Yhtenä päivänä veljen tyttöni oli meillä. Oli hirveän paha mieli, kun tuntui, että mies oli sinä päivänä nimenomaan ja ainoastaan isä (antoi tilaa minun ja veljen tytön yhdessäoloon ja keskittyi lapsiinsa) ja ajattelin, että veljen tytölläkin on oma isänsä ja äitinsä- ja minulla ei ole ketään omaa ja en varmaan koskaan saakaan.. Rakas mieheni on aina isä, kävi meidän vauvaprojektissa miten tahansa. Mutta minusta ei ehkä koskaan tule äitiä.
Näin synkissä ajatuksissa täällä aina välillä, siksi pidän vielä hiljaiseloa ja lomaa vauva-asiasta ensi kiertoon asti (=kunnes lapset lähtevät meiltä ).
Hyvää vointia kaikille!