Tirlittan, ihanaa, että munanjohtimet ovat auki! :heart: Onpa kiva, että miehet ovat tutkimuksissa mukana tukea antamassa. Oma äitini oli ihan puulla päähän lyötynä, kun kerroin, että mieheni tulee aina mukana gynekologin (tai itse asiassa ihan mille lääkärikäynnille tahansa, jos suinkin töiltään pääsee) vastaanotolle.
Rupesin jo miettimään, että olemmeko me ainoat maailmassa. Ei hänkään kyllä siinä kauheasti sisätutkimuksen aikana tiiraile, mutta tutki kyllä ultran näyttöä silloinkin, kun totesimme, etten ovuloi.
Lumikeiju, voi kun olen iloinen puolestasi, että aukiolotutkimus meni hyvin! Toivottavasti myös se nesterakkula on harmittomampaa laatua! :heart:
kuumetta, mulla kanssa auttoi se miehen lapsien hellittely, sai olla keinoemona edes vähän aikaa =) Varmaan otti päähän tuo lomasekaannus, mutta toisaalta onko parin kuukauden heitolla niin kauheasti väliä, ehkä tuo oli vain kohtalo, joka hiukan jostain syystä viivästytti nyytin alulle saattamista :heart:
gittelle onnea uudesta työpaikasta minunkin puolestani :flower:
Keskiviikkona kävimme uudella gynellä (erittäin rauhallinen tapaus, niin kuin muistinkin, vaikkakin hiukan tiukka lihomisen suhteen, max 10kg saan kuulemma lihoa, muuten saan luvan vaihtaa lääkäriä
), ja ultrassa näkyi sydämen (tapaisen, eihän se vielä sydän ole) syke! Ja mikä parasta, gyne sai sen myös kuulumaan! :heart: Maailman ihanin ääni, ja toivon, että koko tämä pino pääsee pian samanlaista ääntä kuuntelemaan.
Km-riski on vielä korkea, krampit/supistukset/muut kivut jatkuvat, mutta tuota muistoa pienestä ja kiivaasta sykkeestä ei mikään voi meiltä viedä :heart:
Paljon paljon ++++++ kaikille! +++++++
:heart: lentoemo ja lentäjän poikanen 6+4 :heart: