*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

Pioni84: Kiitos kannustuksesta :) Ja tuo mun 'murina' aiemmassa viestissä ei ollut mitenkään tarkoitettu teitä plussanneita kohtaan! Nurinaa vaan perinteisestä listanpäivittäjän tärppionnesta, joka loppui sitte siihen kun Mustik4n kanssa otettiin homma hoitaaksemme :cautious: Jospa vielä joskus..
Mut onnea vaan siitä digin tuloksesta! :love: Kateellinen olen, kyllä. Mut onnea silti! :LOL:

Tammikuussa tulee 2 vuotta ehkäisyn lopettamisesta, joten on tässä ihan pari kertaa saanut piinailla.. turhaan :mad:

Pumpulipallero: Niin, haamultahan se ensisilmäyksellä vois näyttää, mut ei se oo. Se on se vaihe ilmeisesti, kun siitä liuskan pinnan alta viimeiset kosteudet haihtuu pois ja ne viime töikseen jotenki kertyy siihen viivanpaikkaan (kuoppaan) ennenku haihtuu siitäkin. Siinä siis ihan näkee paljain silmin sellaisen 'kuhinan' kun se kosteus haihtuu siitä pinnasta. Mulla on ollu aikaa tuijotella :whistle: Mut siis tosiaan vasta siinä 35-40min kohdalla ja tuo vaihe kestää vain pari minuuttia! Nyt siis kaikki blankkoja. Näitä on näkynyt jo aiemmissakin kierroissa, eli ei merkkaa mitään. Itse asiassa googlettelinkin "evaporation line pregnancy test" ja ihan samannäköisiä 'kuhisevia' tikkuja näkyi niissäkin kuvissa (y)

Oon kyllä jo luovuttanut. Tekis mieli pienentää jo Luge-annostakin kun tuntuu turhalta tunkea tuonne alapäähän noita sotkevia kapseleita, kun/jos haistaa jo nyt, että se on hyödytöntä. Eikä ne tällä annostuksella ihan ilmaisiakaan oo..

Et PikkuPöllö, täältä tullaan! :ROFLMAO: Mun "Hep"-huudossa vaan voi mennä pidempään, ku nuo Luget venyttää menkkojen alkua ;)

Mut kiva kun meitä on useampia samoilla päivillä täällä! :love:
Uittakaa nyt niitä tikkuja piinailusisaret! Itse uittanut tänään jo kaksi! Älkää kysykö miksi.. :ninja:
 
Vilijonkka: Kiitos tsempeistä! :love: Kiva kuulla, että ootte päässeet jo etenemään hoitojen kanssa! Ne odottelukuukaudet kun tuntuu niin turhilta.. Toivottavasti limakalvot kasvaa hyvin ja seuraava kyytiläinen roikkuu tiukasti mukana! :) Tulehan taas kertomaan aina missä mennään!
 
Kiva kuulla sinustakin Vilijonkka! Ja että siellä on päästy asioissa eteenpäin :)

Kaikki muut tuntuu piinailevan paitsi minä :LOL: Seuraan innolla testien uittoa.
Ja Tilulilu,sehän on normaalia uittaa kaksi testiä, koska a) pissa on saattanut olla liian laimeaa b) testi on ollut varmasti viallinen c) testiä uitti liian kauan tai liian vähän aikaa :D:ROFLMAO:
 
21.10.



Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto

Mustikk4............28v......kp 1/26-29..........yk 11...........luomu
Keinuilija............31v......kp 5/30-34..........yk 11............luomu
Millimolli85.........30v......kp 5/25-28..........yk 6..............t
Kicumisu............31v......kp 5/26...............yk 3..............luomu
Emilno...............32v......kp 12/28-30.........yk 1.............luomu
Lennis………….…...30v…....kp 13/25-31.........yk 9.............luomu
Infinity...............36v......kp 13/28..............yk 2............luomu
Miu84................30v......kp 19/28..............yk 22...........luomu
Pumpulipallero....29v......kp 20/27-28..........yk 4.............luomu
PikkuPöllö..........32v......kp 26/26-30..........yk 4.............luomu
Tilulilu...............34v......kp 26/29...............yk 19.........lz+pr+l+ins
BlackCat............29v......kp 28/24-28..........yk 15...........luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Iitukka81, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Kaisaek, Piki79, Vadelmanlehti, MelodyPop, Kiia80, Milli Mimosa, NeitiPelargonia, Rockwell, Merope, Cheri85, Dorin, nenni26, Tiuhtinen, Vilijonkka, Danniella, Jännää, Vanessaaa, Fiidu, Lillans, Jenifer, Mirassa, Karoliiniska

Plussanneet 2014:

Ankkurinappi.........31v.........?.......2/2014
murmelii..............32v.......yk3......2/2014
Jonniss................29v.......yk3......14.3.
Marjee.................30v.......yk8......26.3.
Nonnna................31v.......yk3......2.4
Matahari..............31v.......yk1......13.4
Jofa....................30v.......yk1.......4/2014
Kerttuli82........................yk 10....30.4.
Pienestä kii..........31v.......yk 9......8.5.
Miri81.................33v.......yk 2......14.5.
Handis85.............29v.......yk 1......16.5.
Chiligail...............35v......ya 2012..9.6.
Ricardina.............30v...................24.7. km
tamariini.............32v.......yk1.......8.8. km
Viiu.....................33v..................26.8.
haavetta pienestä..28v..................21.10.
Ricardina.............30v...................26.10. 1.IVF/2.PAS
Kaisa888..............38v..................27.10.
samour_..............30v...................8.11.
Säihkiss...............35v......yk26......7.11. 2. mp+pr
Ruusutar..............30v..................23.12.

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v.........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2.............21.2.
Lennis.................29v.......yk3.............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4..............3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2..............11.4.
Metsäläinen.......................................16.4.
Tamariini..............32v.......yk4.............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1.............23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1.............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2.............14.5.
Pöllötär...............28v.......yk2..............14.5.
Norna.............................yk 4/5..........5/15
Rockwell............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7..............18.6.
Lili85...................30v......yk2...............13.7.
Fiidu...................34v.......yk3..............23.7.
Lillans.................37v.......yk2...............23.7.
Vilijonkka_ ..........32 v....ya 2012 ..........20.8 1. IVF/2.PAS...km
MamaBoo.............31v.......yk9...............22.8 km
Hupikonna............32v.......yk 3..............17.10.
Pioni84..............31v.........ya 6/2014.......20.10

***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
Viimeksi muokattu:
Juu ei munkaan tarkoitus ollut todellakaan pahalla sanoa plussanneille tätä meidän listantekijöiden huonoa onnea!

Mä täällä naureskelin Pikkupöllö tuota sun kommentin loppua. Yhtä pessimistinä täälläkin ollaan! :ROFLMAO:

Pumpulipallero, kyllä täällä ollaan stressattu jo. :LOL: Ja aika pitkäänkin. :rolleyes: Mun on kamalan vaikeaa nytkin hyväksyä näitä tuloksia, että ei kummassakaan olisi mitään vikaa. Kuten Tilulilukin sanoit, jos ei kerran ole, niin mistä tässä sitten kiikastaa ja miksi mä en voi sitten olla jo raskaana. :(

Kovasti polttelis tuolla toinen rfsu:n testi kaapissa, mutta maltoin olla testaamatta. Ehkä huomenna? Testailitko Pikkupöllö jo?
Mahassa on ollut jo pari päivää sellaisia oloja, että kohta se perse vuotaa. :LOL: Ja oon ollut tosi pahalla tuulella, joka mulla on ihan selvä menkkojen merkki. Eli vuotoa odotellessa.. :confused:
 
Joo testasinhan mä mut ei menny ihan niinku piti. Eli aamupissat lorotin pönttöön 5.45 ja testin tein 8.40 ja ihan täysin nega. Taitaa menkat tulla lähiaikoina. En usko enään tärppiin. Sanoinhan sillon et ovis meni hukkaan mit sitä sit aina toivoo turhaan o_O
 
Harmi juttu PikkuPöllö,mut eihän ne menkat vielä oo alkanut ;)

Täällä on illat käyny kauheen vaikeeksi.Ei tee mieli käydä nukkumaan kun miettii näitä raskautumisasioita. Sitä vaan kelaa,että miksi ei vaan voi onnistua.

Kaksi sukulaista ikää 40++ on vielä saanut kokea sen vauvaonnen.Toinen sai just terveen "ylläri"lapsen ja toinen ilmoitti raskaudestaan.
Kuinka hitossa voi vielä tuon ikäsenä onnistua ja sit itse kuvittelet olevasi vielä fertiilisessä iässä ja ei vaan saa yhtä munasolua ja siittiötä kohtaamaan! Kyllä taas eilen suututti tää asia.Sit vaan tulee paha mieli,enää ei edes auta ajatus ettei se itseltä ole pois.
Tää on ruvennut ahistamaan kamalasti.Sit alkaa ahdistella kaikesta muustakin,mistä ei ees pitäis.

Kaveri,joka tietää näistä hoidoista,totes eilen et "eihän tässä vielä kiire kai ole". Siis kun häät tulossa ym. Joo,ei ole kiire mut kyllä jos on vuosi yritystä kohta takana niin ei voida puhua kiireestä.Ja lasta toivovalle olikin tosi hyvä toteamus,varsin kun on itse raskaana.
Tekisi mieli sanoa näille ihmisille,että jos ei ole mitään järkevää sanottavaa,niin älä sano mitään ja ota kantaa tähän.
Niin,ei kai ne pahalla,mutta ei vaan enää jaksa kuunnella.

Pieni aamun avautuminen :D
 
Heipsan!
Piti oikein kirjoittaa pikkulapulle, että osaa oikein kommentoida. Pitää siis selvästi kirjoittaa vähän useammin, ettei tarvii apuvälineitä :D

Blackcat: Pahoittelut negatiivisesta. Pitää vielä sulta kysyä, kun oon vähän sekaisin vielä mitä kukakin on tehny ja kokeillu jne. Mutta siis ootteko testannu mitään kummaltakaan tai ootko siis jo käyny gynellä tms.?

Pioni84: Ihanaa, että se viiva vahvistui! Oon iloinen puolestasi!! Vähän kateellinenkin, mutta toisaalta, eipä se pois ole itseltä. Kiitos noista lääketiedoista. Oon ite ajatellu, että saan ne clomit joka tapauksessa, kunhan nää terolutit on kokeiltu läpi. Oon iiiihan varma, että mulla on kans se pco. Mutta siis mukava kuulla, että clomien jälkeenkin on vielä vaihtoehtoja.

Keinuilija: Me mennään muuten aikalailla samoissa päivissä! :D Testailetko ovista vai tiedätkö tarkalleen sen paikan? Vai välitätkö edes? :)

Tilulilu: Toivon kyllä niin kovasti sulle plussaa! Ootteko siis julkisella hoidossa? Kuinka monesti sulle on inssi siis tehty? Mulla on nimittäin yks työkaveri kenen puolisolle on tehty nyt neljä kertaa ja aikovat seuraavaksi siirtyä ivf:n, jos ei nyt tullu tärppiä. Ja sen kanssa mietittiin sitä, että kuinka monesti sitä inssiä tehdään.

Mustikk4: Hyvä kuulla, ettei simpoissa oo mitään vikaa! Vaikka ymmärrän kyllä tuon turhautumisen. Se on niin kakspiippuista. Toisaalta jos olis joku selkeä vika, niin siihen sit vois keksiä hoitoa. Ja jos ei oo, niin sit pitäis vaan olla rennosti ja chillisti ja antaa ajan kulua. Sellainen chillailuhan on niiiiiiiin helppoa :p Tsemppiä!

Pikkupöllö: Miten menee?

Vilijonkka: Hyvä, että km:stä alat olla jo jaloillasi. On varmasti ollu monenlaisia tunteita! Paljon voimia! Lueskelin tuota listaa, ja koska oot taustailijana ollut, niin en saanu käryä, että ootko millaisia hoitoja siis saanut? Tsemppiä uuteen kiertoon! :)

Lennis:Ihan hyvä avautuminen! Ja ei oikeasti jaksa olla aina positiivinen ja toiveikas. Pitää saada välillä rypeä ja olla ahdistunut. Pystytkö miehen kans puhumaan? Ja millä fiiliksellä se on? Se on kans totta, että tulee ihan sairaan epäreilu fiilis siitä, että jotkut vaan tulee vahingossa raskaaksi tai ns. vanhempana, ja sit ite on kuitenkin vielä aika lailla nuori ja pitäis tulla seksin ajattelemisestakin raskaaksi.
Toivottavasti ahdistus ei kestä sulla kauaa!

Tikutteletko ovista? Ja nauroin tuolle sun testikuvailulle :D

ON:
Menkat alkaa olla kohta loppusuoralla. Tilasin niitä clearbluen ovistestejä. Olis parempi jo tulla, kun haluun heti menkkojen lopulla alkaa testaamaan. Mies on työmatkalla, minä kipeenä kotona. Mulla ei oo epätoivo heränny oikeastaan ollenkaan vielä tässä raskaustoivomisessa. Oon vaan jotenkin niin varma, että mulla on se pco ja en ovuloi ollenkaan, ja siks tuntuu että ei kai näitä kierroksia voi oikein laskeakaan, kun ei oo vielä oikeita lääkkeitä. Jotenkin oon vaan aatellu että kun saan clomit, niin sit heti tuun raskaaksi. Vaikka eihän se todellakaan välttämättä mene niin.
Missähän vaiheessa julkiselle voi hakeutua, kun on haettu niitä lääkkeitä silloin yksityiseltä toukokuussa ja ehkäisy on laitettu pois helmikuussa? Ja kun menkat oli poissa ennen tätä projektia TAAs sen 9-10 kk. Voiskohan hakeutua jo heti vuodenvaihteen jälkeen?

Mullehan toi yksityinen gyne, joka ei ollu lapsettomuuteen erikoistunu, anto 6kk teroja ohjeella ensin 3kk, tauko ja sit 3kk ja sit hakeutua hoitoihin. Jaksaako oottaa niiin kauan, vai hmm..

Tällaista megapitkää tekstiä tänään. :) Kivaa päivää!
 
Millimolli ehkäisy lopetettu kesällä 2012 ja siitä reilu vuosi luomuna kokeiltiin. Nyt reilut kaksi vuotta hoidoissa, ovulaationindikaatiot ja inssit takana. Viime helmikuussa eka IVF ja silloin ei päästy tuoresiirtoon. Sitten kokeiltiin että millä lääkkeillä pakastealkioiden siirtoon ja eka siirto toukokuussa 》nnegatiivinen. Toinen PAS elokuussa 》plussa ja km viikolla 6. Nyt siis suuntana kolmas PAS .
 
Millimolli ehkäisy lopetettu kesällä 2012 ja siitä reilu vuosi luomuna kokeiltiin. Nyt reilut kaksi vuotta hoidoissa, ovulaationindikaatiot ja inssit takana. Viime helmikuussa eka IVF ja silloin ei päästy tuoresiirtoon. Sitten kokeiltiin että millä lääkkeillä pakastealkioiden siirtoon ja eka siirto toukokuussa 》nnegatiivinen. Toinen PAS elokuussa 》plussa ja km viikolla 6. Nyt siis suuntana kolmas PAS .
 
Ihan huippua, lämpimät onnittelut plussasta Pioni84! :love:

Eikös se ollut puhe, että tästä lähtee nyt plussa-aalto liikkeelle :whistle:

Itse olen tehnyt varmaan noin 15 eri raskaustestia, varmistaakseni että tämä oikeasti on totta. Tänään sain digiin sen odottamani tuloksen, raskaana 2-3. Mutta tällaista epäilyksen hälvää ja huolta tämä sitten varmaan tulee olemaan ties miten kauan. Ihan uskomattomalta tuntuu vieläkin.

Minä vetäydyn nyt taka-alalle ja jään lueskelemaan kuulumisianne. Puhallan tuhatpäin positiivista konnankutua jokaisen teidän kohdalle! Kiitos kaikille
 
Well helou! Negalla alkoi tämäkin DPO12, joten ei siitä sen enempää.

Lennis kyllä! Just noi on ne perusteet joka ikiselle saman päivän aikana tehdylle lisätestille :LOL: Miten sitä saakin itsensä uskomaan noihin laimeisiin pissoihin yms. :ROFLMAO: En kestä.. :ninja:

Hyvä tuo sun avautuminen :D Tuttuja ajauksia kyllä! Ja ei oo tosiaankaan helppoa ottaa noita "ei oo kiire"-ajatuksia vastaan tässä vaiheessa.. Varsinkaan raskaana olevalta! o_O Ymmärrän niiiiiin hyvin tuon sun tuskan.. On mullakin ollut iltoja/öitä jolloin vain itken tätä asiaa enkä saa unta. Ei enää onneks viime aikoina, nykyään melkein riittää se tunnin itkusessio menkkojen alkaessa. Toki asia on mielessä aina valveilla ollessa..

PikkuPöllö: Niin, vaikka ensin kuinka järkeilee, ettei tässä kierrossa oo mitään mahiksia raskautua, niin silti sitä silloin kierron viimisinä päivinä virittelee jotain hurjia toiveita.. Vain satuttaakseen taas itseänsä :( Meihin naisiin on selkeesti sisäänasennettuna tälläinen itsetuhoinen tapa..
Pahoittelut sullekin negasta :( On tää silkkaa kakkaa taas, huhhuh..

Mustikk4 voi eiiii.... :cry::cry: Oon tosi pahoillani :( *halaus* Lyhyt kierto kyllä, mut sehän ei oo välttämättä mikään huono asia. Varsinki jos se on sulle normaali..? Noh, samapa tuo. Ei se tässä vaiheessa auttais vaikka ois ollu normipituinenkin.. :(

Millimolli85: :ROFLMAO::ROFLMAO: Tuo on totta, ei kannata montaa päivää pitää palstataukoa kun viesteihin vastaaminen on sen jälkeen niin vaikeaa :LOL: Pitäis ehkä joo hankkia sellanen palstalehtiö tähän viereen, johon kirjoittaa aina kuumimmat tapahtumat (y):LOL:

Kyselit meidän hoidoista. Ollaan oltu yksityisellä tammikuusta asti. Clomifen ja Letrozol kokeiltu. Sekä kaks inssiä, joista viimeisin on just päättymässä negaan. Yks tai kaks inssiä vielä yksityisellä ja sit meille kirjoitetaan lähete julkiselle puolelle jatkoihin. Huoooooh... :( Nyt seuraavassa kierrossa siirrytään Menopur-pistoksiin. Ja sit taas toiveet korkealla kun on uus lääke.. :LOL: Oon aina satavarma, että tärppää, kun lääke tai annostus vaihtuu. Joopajoo. (Heh, just vasta huomasin et olit itse pohtinut samaa, että kun saat Clomit niin tuut raskaaksi! :) Toivottavasti mun huonot kokemukset ei lannista. Oon lukenu monista joilla Clomit on auttanu heti ekalla kerralla!)

Voisin kuvitella, että pääsisitte jo hoitoon, varsinki jos sanotte, että sen yritystä edeltävän menkattoman ajankin oli koko ajan ns. yritys päällä :) Mut viimeistään ainaki silloin helmikuussa kun vuosi tulee virallisesti täyteen!

Hupikonna: Onnittelut vielä vetäytymisen kynnyksellä! :love::D Mukava kun olit täällä, olit hauskaa seuraa! :ROFLMAO: Käyhän kertoilemassa kuulumisia aina silloin tällöin.
 
Nega testattu aamulla ja äsken vessassa käydessä huomasin että joutuu huutaa sen Hep :poop:! Kp 1 huomenna, yk 16 alkaa :(

Millimolli85 Ei olla vielä menty hoitoihin kun meillä on tää yritys vuosi sitten keskeytynyt mun töiden ja myös terveydellisten syiden vuoksi. Keväällä aloitettiin uudelleen yritys ja nyt on taas jo putkeen yk 7 eli alkaa kyllä pinna loppumaan tähän yritykseen... Itse olen ovikset aina bongannut hyvin ja kierto suht tasainen, välillä ehkä hieman lyhyt (24 pvä), eikä gynet ole ikinä sanonut huomanneensa mitään "ongelmaa", toki eihän sekään mitään takaa.

Mustikk4 Voi ei että sullakin menkat tuli (n)

Pahoittelut myös negoja testanneille :poop: Toki teillä on kyllä vielä toivoa :)

Lennis Voi ärsytys mikä kommentti sun kaverilta :mad: Hyvä se maha pystyssä on muita neuvoa....
 
Viimeksi muokattu:
Voi mitä kakkaa Mustikk4 ja BlackCat :poop: Pahoittelut,taas kerran kummallekin :cry:

Millimolli,aiemmin muutamassa kierrossa tikutin ovista,mutta tuloksen surkeuden takia ja epäselvyyden takia unohdin senkin homman.:cool:
Onneksi miehen kanssa tästä pystyy puhumaan,tosin se ei ota tätä yhtä vakavasti kuin minä,vaan odottaa kiltisti joulukuuta.

Aamulla piti herätä jo 06.50 kun koira päätti ettei saa nukkua enää (jonka jälkee parkkeerasi taas itse sohvalle nukkumaan). Sit jo aamuysiltä jäätävä hedari ja panadolia naamaan. Ihan varmuudeksi en uskaltanut ibuprofeiinia ottaa,koska luin jostain sen saattavan estää ovulaation,sikäli mikäli kropassa sellainen vahingossa tapahtuu. Pahin särky nyt taitettu,huono olo vaan.Kuulostaa vähän migreeniltä,mut ei se ole.

Latasin eilen oviaan taas oireita.Sekin ohjelma kääntyy minuu vastaan,alkaa herjaa artikkeleita lapsettomuudesta ja siitä mitä kannattais tehdä (vitamiinit ym). Vissii liikaa dataa :LOL:
 
Pahoittelut kaikille joilla menkat alkoi tai ovat negoja testaillleet..

olen pysynyt hiljaa koska ei ole oikeastaan mitään kerrottavaa kierron tässä vaiheessa. Ainoastaan se, että menkat loppuivat ja eivät onneksi olleet kivuliaat. Nyt vaan bongaamaan ovulaatiota...ja tarkka-ampumaan kun aika on oikea...:p

Meidän yrittämisestä tietää vain isosiskoni joka on mun paras ystäväni samalla. (y) tuemme toisiamme hyvinä ja huonoina hetkinä...muille en ole kertonut vielä. Enkä tiedä kerronko milloin...Ehkä jossain sopivassa välissä.

jossain vaiheessa oli puhetta mitä vitamiineja syö kukin, mä popsin vain folaattia purkista, normi d-vitamiinin lisäksi. En ole kalliita mammavitamiineja ostanut toistaiseksi.

Lennis toi kuulostaa ikävältä, toiset vaan on ajattelemattomia...mä oon saanut vastailla ihan riittävästi kysymyksiin jotka on sivunneet aihetta miksi meillä ei ole lasta...ollaan siis miehen kanssa oltu yhdessä yli 12 vuotta. Naimisiin menon jälkeen utelut voimistuivat. appiukko viel kehtasi sanoa et hoitojakin on olemassa!!:X3::cautious:eikä edes viel harkittu perustavamme perhettä silloin. Kyllä otti päähän. moni on sanonut mua itsekkääksikin...mä itse varon kyselemästä keneltäkään lapsien tulosta koska koskaan ei tiedä miten arka asia se on jollekin.
 
Kiitos kaikki! :) Nyt on jo vähän parempi mielikin, mitä eilen. Jotenkin se on aina jollainlailla helpottavaa, kun menkat sitten alkaa, vaikka p*rseestä se tietenkin onkin. Mutta helpottaa se jännittäminen. Alan nyt valmistautua siihen, että saa kohta alkaa varailemaan aikaa lääkärille ja pyytää lähetettä sinne tutkimuksiin. :unsure: Ehkä odotetaan seuraavat menkat vielä.. (Ihan kun ne ei mukamas sieltä ehkä alkaisi. Heh heh. :ROFLMAO::ROFLMAO:) Me alettiin viime vuoden marraskuussa yrittämään, ehdittiin olla ehkä viikko pari ilman ehkäisyä, mutta sitten erinäisistä syistä himmailtiin joulukuu ja tammikuussa sitten alettiin yrittämällä yrittämään. Jos olisin ollut helposti raskautuvaa sorttia, olisi voinut jo silloin vuosi sitten tärpätä. Eli periaatteessa voi sanoa, että kohta tulee vuosi yritystä täyteen.

Kurjaa, kun säkin jouduit uuteen kiertoon Blackcat! :cry:

Eipä tässä tosiaan oikeen mitään hyvää sanottavaa kyllä löydy.:rolleyes:

Hyvää alkavaa viikonloppua kaikille. :)
 
Siis WOU! o_O Tänään kp 15 ja Primolutit aloitettu. Sit vessassa käydessä huomasin aivan jäätävät ovislimat, mitä ei oo tapahtunut koskaan! Mitään muuta oiretta ei ole, mut kaipa se vois olla oviksesta, vaikka sanovat ettei sitä luomusti tapahdu. (n)

Joka tapauksessa, heti miehelle viestiä että äkkiä sit suoraa tietä töistä kotiin ja housut alas :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: millimolli85
Tsemppia kaikille yrittajille :)
ON: eipa ole paljoa kerrottavaa. Nyt olis 22/27-28 ja olisko dpo 6-7 eika mitaan oireita. Arsyttavaa odotella.. en oo malttanu olla testaamatta joten on noita testeja uiteltu. Eika niissa (tietenkaan) mitaan nay.. jotenki nyt mietityttaa etta entas jos ei onnistu raskautuminen luonnollisesti, mita tehda. Siis ok tiedan etta nyt vasta menossa yk4 mutta jotenki stressaa jo nyt. Ei se olekaan niin itsestaan selvaa raskautua, mita joskus ajatellut..
 
24.10.



Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto

PikkuPöllö..........32v......kp 2/27...............yk 5..........luomu
BlackCat............29v......kp 3/24-28..........yk 16...........luomu
Mustikk4............28v......kp 4/26-29..........yk 11...........luomu
Keinuilija............31v......kp 8/30-34..........yk 11............luomu
Millimolli85.........30v......kp 8/25-28..........yk 6..............t
Kicumisu............31v......kp 8/26...............yk 3..............luomu
Emilno...............32v......kp 15/28-30.........yk 1.............luomu
Lennis………….…...30v…....kp 16/25-31.........yk 9.............luomu
Infinity...............36v......kp 16/28..............yk 2............luomu
Miu84................30v......kp 22/28..............yk 22...........luomu
Pumpulipallero....29v......kp 23/27-28..........yk 4.............luomu
Tilulilu...............34v......kp 29/29...............yk 19.........lz+pr+l+ins

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Iitukka81, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Kaisaek, Piki79, Vadelmanlehti, MelodyPop, Kiia80, Milli Mimosa, NeitiPelargonia, Rockwell, Merope, Cheri85, Dorin, nenni26, Tiuhtinen, Vilijonkka, Danniella, Jännää, Vanessaaa, Fiidu, Lillans, Jenifer, Mirassa, Karoliiniska

Plussanneet 2014:

Ankkurinappi.........31v.........?.......2/2014
murmelii..............32v.......yk3......2/2014
Jonniss................29v.......yk3......14.3.
Marjee.................30v.......yk8......26.3.
Nonnna................31v.......yk3......2.4
Matahari..............31v.......yk1......13.4
Jofa....................30v.......yk1.......4/2014
Kerttuli82........................yk 10....30.4.
Pienestä kii..........31v.......yk 9......8.5.
Miri81.................33v.......yk 2......14.5.
Handis85.............29v.......yk 1......16.5.
Chiligail...............35v......ya 2012..9.6.
Ricardina.............30v...................24.7. km
tamariini.............32v.......yk1.......8.8. km
Viiu.....................33v..................26.8.
haavetta pienestä..28v..................21.10.
Ricardina.............30v...................26.10. 1.IVF/2.PAS
Kaisa888..............38v..................27.10.
samour_..............30v...................8.11.
Säihkiss...............35v......yk26......7.11. 2. mp+pr
Ruusutar..............30v..................23.12.

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v.........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2.............21.2.
Lennis.................29v.......yk3.............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4..............3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2..............11.4.
Metsäläinen.......................................16.4.
Tamariini..............32v.......yk4.............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1.............23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1.............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2.............14.5.
Pöllötär...............28v.......yk2..............14.5.
Norna.............................yk 4/5..........5/15
Rockwell............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7..............18.6.
Lili85...................30v......yk2...............13.7.
Fiidu...................34v.......yk3..............23.7.
Lillans.................37v.......yk2...............23.7.
Vilijonkka_ ..........32 v....ya 2012 ..........20.8 1. IVF/2.PAS...km
MamaBoo.............31v.......yk9...............22.8 km
Hupikonna............32v.......yk 3..............17.10.
Pioni84..............31v.........ya 6/2014.......20.10

***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
Heipsan!

Täällä niitä menkkoja odotellaan. Lopetin Luget jo 4 päivää sitten, vois nyt jo alkaa niin pääsis eteenpäin prkl :mad: Eipä ne testit enää plussaksi muuttuneet, joten oisin jo niiiiiin valmis siihen uuteen kiertoon! Turhauttavaa :confused:

Kuten Mustikk4 sanoit, vaikka menkat harmittaakin, on se tavallaan myös helpottavaa kun voi lopettaa sen jännittämisen.

Niin ja pahoittelut teille kanssajännääjille menkoista! :( Harmi, että putosin nyt teidän kelkasta. On ollu niin mukava mennä samoilla DPO:lla :)

Lennis tuttua tuo Ovian vittuilu! :ROFLMAO: Huomasin jossain vaiheessa saman :LOL: Odottelen edelleen, että se joskus ilmoittaisi että "Oireesi viittaavat nyt selvästi raskauteen, tee heti testi!" ja sitte kun tekisin, olis se plussa ;) Tyhmä ohjelma, kun ei tajua täyttää mun toiveita..

Niin ja onnittelut Lennis ovislimojen bongauksesta! :) Jospa sun kroppa onkin nyt käynnistynyt ja ovikset rullaa! (y) Toivottavasti hyödyntelitte parhaan kykynnne mukaan :D

Pumpulipallero on aloittanut testailut ajoissa :D Se on hyvä (y) Itsekin haluaisin nähdä sen mahdollisen plussan mahdollisimman ajoissa, niin vois sitte seurailla sen vahvistumista :rolleyes:
Niin, kuten sanoit, ootte vielä niin alussa yritystaipaleella, ettei vielä kannata lapsettomuutta murehtia. Mut onhan se hyvä tiedostaa, ettei ne lapset välttämättä tuu sormia napsauttamalla!

..just äsken vasta luin uutisen, että Nanna Karalahti on raskaana. En nyt tiedä tietenkään laskettua aikaa, mut näin äkkiseltään summailtuna aika lailla hääyönä on saattanut saada alkunsa. Niin ne toiset! o_O
 
Tilulilu,onnistuttiin hyödyntää.Tosin kun sekään ei vielä takaa mitään :unsure: Mut opahan kivempi jännätä :giggle:

Tuo on kyllä peestä-kun testit näyttää negaa ja sit vaan odotat et alkais se uusi kierto. Kyllä tää oviksen jälkeinen aika on aina jännäämistä,aina ajatuksena se "mitä jos" :p

Pumpulipallero,muistan kyllä alussa itsekin miettineeni,että mitä jos ei luomuna onnistu. Kaikkihan on mahdollista,mutta turhaan sitä murehtia noin alussa yritystä. :) Lähdetään ajatuksesta,että kyllä se onnistuu! :LOL: Varmaan aika moni yrityksen aloittanutta miettii samaa asiaa,kun tässä kuitenkin esikoista yritetään. Minäkin miehelle silloin alussa sanoin,et siihen tärppiin voi mennä vuosikin! En todella ois sanonu ääneen jos oisin tietänyt totuuden.:unsure:

Ehkä se onkin hyvä,ettei tiedetä totuutta,koska ois helpompaa jos tietäsin et saat sen lapsen kyllä,mutta ois kamalan raastavaa jos sais tietää ettei se ikinä onnistu.:confused:

Kaveri soitti eilen,se oli puhunut 5 vuotta esikoista yrittäneen kanssa.Hoidoissa olivat ja insseissä käyneet.No,se oli käynyt akupunktiossa ja poks!-seuraavasta kierrosta luomuna raskaaksi. :giggle: Tämä nyt pisti miettimään,että pitäiskö kokeilla sekin kortti.Ei se ota jos ei annakaan :rolleyes:
 

Yhteistyössä