*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

Pääsisikö uusi mukaan porukkaan?
Meillä vasta äskettäin perheenlisäyksen yrittäminen aloitettu. En ole ollut aiemmin kiinnostunut koko aiheesta, joten nyt on ollut aikamoista tiedonhakua yms. Ja sitä yrittämistä siinä samalla tietenkin! Jotenkin jännää koko juttu, kun ei tiedä mistään mitään. Mutta en varmaankaan ole ainut. :) Ja tietoa kyllä on tarjolla, kun sitä vaan hakee.
Täytyy tässä lueskella vielä tarkemmin tätä ketjua :)

Iitukka81: Ihan kauheeta! Suorat sanat vaan, etteivät jatka tuollaista! :(

Ruusutar14...30v...kp 14/27...yk3...luomu
 
Bahama: En oo käyttäny aiemmin mitään testejä. Tässä meni siis ovulaatiotestineitsyys - ja vielä Davidille! :LOL: Olin kyllä lukenu noita huonoja kokemuksia, mutta enpä sieltä Mammaksin sivuilta löytänyt tietoa että minkä merkkisiä myyvät : / Tilasin varmuuden vuoksi jonku 30kpl :headwall: Ja kyllähän noi toisilla toimii? Itsehän en tiedä ovuloimisestani mitään, kun tässä vasta Teroluteilla yritetään kiertoa järkevöittää.. Että ehkä en vielä ansainnutkaan muuta kuin noita hailuroita ;) Ens kierrossa tikutan niin kauan et plussa tulee (tai menkat alkaa)! ..ja jatkossa ostan muun merkkisiä..

Ruusutar14: Tervetuloa! Minäkin aika noviisi näissä asioissa :) Näiltä palstoilta olen aihetta opiskellut pari kuukautta, ja nyt ollaan täälläkin tosi toimissa ;)

Iitukka81: No johan on touhua! Itse olisin varmasti jo alkanut itkemään - oon kyllä kovin itkuherkkä. :p Ei tollasta tarttis kestää.. Tahditonta käytöstä, oli sun raskaustilanne sitten ihan mikä tahansa!
 
Voi itku te kaikki ootte niiiin ihania <3! Iitukan kommenttia nauroin ääneen ja mies kysyi et mikäs ny. Luin kommentin ni kyl mieskin hörähteli. Mun ihanuudet. Ja just for Bahama: jos täti ei yökyläile, teen testin heti aamusta (voi itkujen itku jos siihen loppuu tää pilvissä leijuminen).

Mä en tiedä mitään testien merkeistä.. oon vaan jtn tilaillu. Hehe..

iitukka: noin ei vaan voi toimia!! Ei hyväntähden. Mä oon niin pahoillani sun puolesta :( mulla kesälomalla yks sukulainen alkoi selittää että munkin pitäisi jo hankkia muksuja että enkö tiedä että pian vaikeutuu jne. Sekin otti jo koville. Saati sit tuollainen. Tuohan on kertakaikkisen pöyristyttävää! Oot kyl uskomattoman vahva jos pysyit normaalina tuossa tilanteessa!
 
Yöllähän se täti sitten hyökkäs. Mä en voi ymmärtää. En kyllä enää usko mihinkä oireisiin, sillä en ikinä kärsi närästyksestä ja nyt sitä oli. Sitten juuri siinä kierrossa menkat myöhässä ja ne alko vielä aivan hirmuisella määrällä. Ei ole sitten teinivuosien ollut tuollaista. Tämä oli paha putoaminen. Aamuveren vielä kestin ja miehen typerät kommentit. Mutta kun hän sitten halasi niin itkuhan sieltä tuli. Enkä mitenkään nyt jaksaisi kohdata työkavereita.

Tsemppiä ja plussatuulia muille! Tuokaahan joku niitä ilouutisia!
 
Merope voi ei! Oon tosi pahoillani :hug: voihan se olla että kiinnittymisyritystä on ollut, ja siitä oireet..? Mutta hei ainoo positiivinen juttu mikä tulee mieleen, et teillä on kuitenkin tutkimukset nyt alussa ja apu tulossa pian. Jaksamista muru :heart:

Iitukalle myös pahoittelut idioottimaisista työkavereista. Musta toi on tosi asiatonta, ja ihan hyvin voit sanoa että sun mielestä heidän käytös ei ole yhtään hauskaa ja että toivot heidän lopettavan. Jos vielä jatkuu niin sitten vielä tiukemmin, tai tarvittaessa esimies avuksi. Tsemppiä sullekin! :hug:
 
Merope: Suuren suuri lohtuhalaus :hug: Teidän aikanne tulee vielä ja kun hoidot käynnistyy, niin onnistuminen on askeleen lähempänä. Osa plussaa ihan ekoista hoidoista ja kaikki menee sitten hyvin! Voimia!

(.) Mulla tuskin on maanantaina enää kynsiä. :D Niin paljon jännään ja jos tipun, tipun korkeelta taas kerran. Oireita on jotain nippailuja ja finnejä. Lievää etomistakin on ollut havaittavissa.
 
Torstai 11.9.2014


Nimimerkki.....Ikä.......Kiertopv/pituus.......yk......luomu/lääk.kierto

Merope.................29v.....kp 1/28-30.....yk 14..........kilppari
Vilijonkka_............31v.....kp 5/30...........yk 20> letrozol + ? > inssi tulossa
Tikru-78...............35v......kp 11/28-31....yk 7..........luomu
Hironea.................35v.....kp 14/26.........yk 9..........luomu
Ruusutar14...........30v.....kp 14/27.........yk3............luomu
Metsäläinen...........34v.....kp 15/28-30....yk 20
haavetta pienestä..28v.....kp 16/26-28.....yk 6
Norna...................30v.....kp 18/30..........yk 2...........luomu
vauvatoiveinen......37v.....kp 24/23-30.....yk 1(yk 20)..luomu
kaisaek................32v......kp........yk........luomu



c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol


Taustalla:
Kissatanssi, M11su, Kukkaislapsi, Dazzler, Miminda, Justiina79, Sofila, Iitukka81, Bahama, Orkidea79, Talviaurinko, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Säihkiss, Tuutunen80, tamariini, Tilulilu, samour_

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

Piinailijat ja jännäpäivät:
DPO: Päivät ovulaatiosta
Jännäpäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä


Nimimerkki......DPO.......Jännäpäivä

vauvatoiveinen.......dpo 9...... 15.9



Plussanneet 2014:

Ankkurinappi....31v.........?.......2/2014
murmelii..........32v.......yk3.....2/2014
Jonniss............29v.......yk3........14.3.
Marjee............30v.......yk8........26.3.
Nonnna...........31v.......yk3..........2.4
Matahari..........31v.......yk1........13.4
Jofa...............30v.......yk1.....4/2014
Kerttuli82................yk 10......30.4
Pienestä kii.....31v.......yk 9.......8.5
Miri81............33v.......yk 2......14.5
Handis85........29v.......yk 1......16.5
Chiligail..........35v....ya 2012.....9.6
Ricardina........30 v.................24.7 km
Tamariini...............................8.8
Viiu................33v................26.8

Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle
 
Osukohan taas päivät :D

Merope Oon pahoillani :hug:

Ruusutar Tervetuloa! ;) toivottavasti pian tervemenoa :D

ON: Ittellä tää kierto taas meni miten meni. Kiire töissä, joten testauskin jäi. Miehen sain kellistettyä toissapäivänä ja eilen illalla oli puha, mutta mä olin nukahtannu kesken lauseen :ashamed: Olin niiiin poikki, kun piti pitää vapaa töistä ja viedä toinen hevosista klinikalle hammashuoltoon. Sen kanssa painiminen ja kaikki muu sähläys niin mä olin niin totaalisen rättipoikki kuollut ettei tullu yhtään mitään. Oviksen oireita oli silloin toissapäivänä ne limat ja nyt jatkuva pistely vatsassa ja ällötyksen kuvotuksen olo. Jospa sitä vielä tänään illalla ehtis...
 
Hih, on teillä kyllä hauskat jutut ollu täällä :)

Ja tsemppiä Meropelle. Jännityksellä minäkin seurailin josko plussa ois pärähtäny teille.

Iitukalla on kyllä varsin typeriä laukovia työkamuja. Teen ite lasten parissa töitä ja monesti mietin että yritä nyt näitä kasvattaa kun aikuiset ympärillä touhuaa ja puhuu ihan kamalia asioita toisilleen.

ON: Täällä taitaa olla nyt post km ovis tulossa. Tasan kaks viikkoa vuodon alkamisesta. Kroppa siis tuntuu toimivan. Pikkasen kuumottelee että josko sittenkin yrittäs jo nyt. Ollaan mökille menossa, mistä sitä tietää mitä siellä saa päähänsä touhuta ;)
 
Ricardinan kanssa olen samoilla linjoilla noista Meropen oireista. Jospa on ollut jotain kiinnittymistä kuitenkin.
Omalla kohdalla olen pari kertaa epäillyt samaa. Vaikka nyt edellisessä kierrossa. Menkat tulee ovikseen nähden pari päivää myöhemmin,ne ovat ihan s..tanallisen kipeet ja runsaat. Eka vuotopäivä tulee oikein kunnon klimppejä (huraa nämä mahtavat selvitykset,yök) Tää on niitä asioita,mitkä saa uskomaan,että josko tässä kropassa jotain tapahtuu. Vaikka oiskin ihan luuloja niin haluun ainakin uskoo tuohon.
Työkaveri oli nähnyt ihanaa unta ;) olin kuulemma kertonut olevani raskaana. Ja hän ei tiedä meidän vauvapuuhista. En kuitenkaan uskaltanut,että omaako ennustajanlahjoja :D
Samour,nyt vaan käytätte mökkiviikonlopun hyödyksi. Eikös sitä myös sanota,että km jälkeen tärppi voisi tulla helpommin. Uskokaamme tähän :)
 
Viimeksi muokattu:
Täällä KP 27 ja menkkaoireet hiipii mukaan kuvaan.. Vuotoakin jo hiukan. Eli uuteen kiertoon vaan! :p Jotenkin en vielä osaa olla hirveän pettynyt, kun tähän asti on menty Terolutin voimalla. Eli jotenkin tuntuu, että nyt se yritys vasta alkaa kun (tai jos..) oma kk-kierto käynnistyy! Ja tosiaan, ovulaatiotestejä ajattelin käyttää niin kauan, kunnes saan plussan tai menkat alkaa :D Toivottavasti Davidit eivät tuota pettymystä.. =)
 
Maanantai 15.9.2014


Nimimerkki.....Ikä.......Kiertopv/pituus.......yk......luomu/lääk.kierto

Merope.................29v.....kp 5/28-30.....yk 14..........kilppari
Vilijonkka_............31v.....kp 9/30...........yk 20> letrozol + ? > inssi tulossa
Tikru-78...............35v......kp 15/28-31....yk 7..........luomu
Hironea.................35v.....kp 18/26.........yk 9..........luomu
Ruusutar14...........30v.....kp 18/27.........yk3............luomu
Metsäläinen...........34v.....kp 19/28-30....yk 20
haavetta pienestä..28v.....kp 20/26-28.....yk 6
Norna...................30v.....kp 22/30..........yk 2...........luomu
vauvatoiveinen......37v.....kp 28/23-30.....yk 1(yk 20)..luomu
kaisaek................32v......kp........yk........luomu



c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol


Taustalla:
Kissatanssi, M11su, Kukkaislapsi, Dazzler, Miminda, Justiina79, Sofila, Iitukka81, Bahama, Orkidea79, Talviaurinko, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Säihkiss, Tuutunen80, tamariini, Tilulilu, samour_

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

Piinailijat ja jännäpäivät:
DPO: Päivät ovulaatiosta
Jännäpäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä


Nimimerkki......DPO.......Jännäpäivä



Plussanneet 2014:

Ankkurinappi....31v.........?.......2/2014
murmelii..........32v.......yk3.....2/2014
Jonniss............29v.......yk3........14.3.
Marjee............30v.......yk8........26.3.
Nonnna...........31v.......yk3..........2.4
Matahari..........31v.......yk1........13.4
Jofa...............30v.......yk1.....4/2014
Kerttuli82................yk 10......30.4
Pienestä kii.....31v.......yk 9.......8.5
Miri81............33v.......yk 2......14.5
Handis85........29v.......yk 1......16.5
Chiligail..........35v....ya 2012.....9.6
Ricardina........30 v.................24.7 km
Tamariini...............................8.8
Viiu................33v................26.8

Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle
 
Nyt on vihdoin otettu kaikki verikokeet! Loppuviikosta sitten selkenee mitä sieltä löytyy/löytyykö mitään. Miehen simppatestitulokset tulevat myös lähiaikoina, joten jänniä aikoja, jänniä aikoja..

Mites muilla? Hironea: joko on aika tullut? vauvatoiveinen: Eikä :(..
 
Noup, ei oo aikaa kuulunu. Mulla tää kierto muutenkin menee nyt vähän tälleen vasemmalla kädellä. Alotin ovistikuttamisen, mutta sitten se jäi kun en ehtinyt. Oletetun oviksen aikaan peuhattiin pariin otteeseen. Varmuutta osuiko oikeaan ajankohtaan ei siis ole ja siks mä en suuremmin piinaile edes. Seuraava kierto sitten taas tarkemmin.

Mä niin toivoisin, että saatais se aika jo! Pääsis toi ukkokin simppatestiin niin sais tietoa siltäkin suunnalta. Ennen sitä ei auta ku jatkaa ja kokeilla onneaan ihan luomuillen.
 
Hironea: Osaatkos arvioida kuin pitkälle ajat menee? Voisitkohan vielä soittaa terkkarille ja kysyä sitä lähetettä simppatestiin? Kärsimättömänä ihmisenä tämä meidän tahti on ollut ok, kun kuitenkin verikokeet ja simpat tutkitaan ennen sitä joulukuun aikaa (hemmetti siihenki menee!!). Ensi viikolla lääkäri soittaa, mutta sitten onkin pari kiertoa ilman minkäänlaista etenemistä.. Niin jos teilläkin sitten tehtäis se simppatesti nyt ennen.. Sais edes jonkinlaista tietoa käsiin!
 
En yhtään osaa arvioida. Voi olla että menee pitkäänkin... Mä soitin ja varmistin jo viikko sitten terkkarilta, mutta tällä tapaa edetään eikä ne lähetä simppatestejä eteenpäin. Ei auta ku odotella. Jos ois rikas niin menis yksityiselle, mutta kun ei vaan ole sitä ylimääräistä tällä hetkellä niin eipä mennä.
 
No sepä! Tosin lääkärissä käynnistä on jo sen verran aikaa, että pahin hinku on laantunnu. Nyt vaan ootellaan ja yritetään siihen asti omillamme. Ja mielenlohdutukseks mie väännän hippoja :D :D niiin hitosti hippoja, että meinaa jo pää seota! Tilauksia on tullu niin, että jonoksi asti pukkaa :D Kohta on koko suku ja ystävät totaalisen hipotettuja.
 
  • Tykkää
Reactions: Merope

Yhteistyössä