*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

Mä voisin (varovaisesti) lupautua tuohon mukaan... :D Mä en oikeesti halua herätä joku aamu niin että KAIKKI on tullut takaisin mitä silloin vuosi sitten oli lähtenyt!! :headwall: :mad:

Jos muuten Chiligail lähdet tuohon Cambridgeen niin kannattaa katsoa sellainen valmentaja jolla on omakohtaista kokemusta painonpudottamisesta tai ainakin kannattaa katsoa valmentajaa valitessa niitä ko. valmentajan asiakkaiden kirjoittamia tarinoita sieltä Cambridgen sivuilta. Toki kaikilla alueilla ei oikein valinnanvaraa valmentajissa ole, riippuu missäpäin Suomea asustat... Tsemppiä! :wave:
 
Kirpeää pakkaspäivää kaikille!

Chiligail: pregcheck ovistikkuja oon ostanut ja viime kierrolla sainkin niillä oviksen pongattua.. tämän kierron alussa en siis oo tikutellut ja luulenkin ponganneeni oviksen viime viikonloppuna ihan oireiden ja laskurin mukaan, nyt vaan tuo sairaalassa olo kystajuttuineen sai miettimään kaikenlaista ja siks ihan testimielessä tikutin ja tänään ovistikku täysin nega joten jospa oon ollut oireissani oikeessa viikonloppuna, jäi vaan ne lääkärin höpinät mietityttämään..
yritys10: ei ne tehneet mitään sille kystalle, kahtena päivänä ultrasivat ja totesi jottei näytä ollenkaan pahalle, varmaan se puhkeaminen aiheutti ne kovimmat kivut, nyt onneksi kivut poissa.. tulehdusarvot oli sairaalasta lähdettäessä yli 50 joten abkuuri tässä menossa ja ensi viikon lopulla sitten labrat ja lääkärin soittoaika..
 
Kirpukka täältä vielä huikkasee pari sanaa… :wave: Juuri kukaan ei varmaan enää muista mua, kun siitä on niin pitkä aika, kun täällä aktiivisesti kuumeilin ja porukka on sen jälkeen vaihtunut lähes tykkänään. Ajattelin nyt kuitenkin omista kokemuksista kirjoittaa pari sanaa, kun tunnistan täällä samoja ajatuksia ja kokemuksia, kun itselläkin oli.

Meillä aikoinaan oli yritystä takana n. 10 kk ennen kuin plussa pärähti testiin. Sitä ennen kierto oli oikeastaan tosi säännöllinen ja suorastaan ihanteellinen. Mutta jotain hämminkiä kuitenkin oli, kun ei vaan tärpännyt, vaikka yrityksen puutteesta ei ainakaan kiinni voinut olla :) Plussasta ehdin iloita vajaan kuukauden, kun alkoi tuhruttaa ja ultrassa paljastui keskeytynyt keskenmeno. Lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen kroppa oli tosi sekaisin ja jonkinmoista vuotoa/tuhruttelua kesti yli 2 kk. Pari kk meni ihan hyvin, kunnes alkoivat tuhruvuodot lähes heti oviksen jälkeen. Niihin koitettiin eka teroja, joista ei ollut mitään apua. Primolut toi avun tuhrutteluun, mutta raskaaksi en niillä tullut. Sitten pääsin lopulta tän vuoden lokakuun lopulla julkiselle puolelle lapsettomuuteen erikoistuneen lääkärin vastaanotolle. Ultrassa kaikki oli edelleen ok ja ne verikokeet, jotka musta otettiin kierron alussa, olivat tuloksiltaan kaikki ihan normaalit. Lääkäri vaihtoi kuitenkin promolutit lugeihin ja seuraavasta kierrosta kokeilin niitä ja naps… tässä sitä ollaan! Eli mä olen ihan varma, että mulla on aina ollut jonkinlaista keltarauhasen vajaatoimintaa. Parissa kierrossa menkat oli niin superhyperrunsaat, että luulen jotain kiinnittymisen yritystä olleen. Enkä usko myöskään olevan sattumaa, että ekasta lugekierrosta tärppäsi.

Mun viesti on siis se, että jos vähänkin epäilette keltarauhasessa olevan jotain häikkää, niin kannattaa marssia lääkärin pakeille. Se vika oli ainakin mulla ihan helposti korjattavissa, kunhan vaan löytyi oikea lääke.

Anteeksi tämä omanapainen vuodatus, mutta ajattelin tästä voivan olla jollekin teistä apua. Mutta ennen kaikkea haluan toivottaa teille ihan jokaiselle kovasti voimia ja uskoa tulevaan!! :) Mä muistan itse aikoinani tunteneeni ikävää kateutta plussanneita kohtaan, vaikka toisaalta jokaisen kohdalla tunsi myös suurta iloa. Monta kertaa ajattelin, että milloin on mun vuoroni. Porukka palstalla vaihtui, mutta mä vaan olin ja pysyin. Mutta kyllä se vaan jokaisen kohdalle näköjään joskus napsahtaa. Voihan se olla, että vielä joudun tänne palaamaan, kun riskiviikkoja on vielä monta jäljellä. Silti olen päässyt jo pidemmälle kuin viime kerralla, olen nähnyt sykkivän sydämen ja liikkuvan olion sisälläni. :heart: Katsotaan mihin tämä tie tällä kertaa johtaa…

Mä puhallan ja puhkun ihan hirrrrrveesti plussatuulia tänne palstalle!!!
 
Kirpukka: Kiva että kävit moikkaamassa ja kertomassa tarinasi. Muistatko paljonko sinulla oli kilpirauhasarvot. Minulle on sanottu että kaikki on ollut ok, mutta joskus aikaisemmin sanottiin että ne on lähellä alarajaa, mut jahka tässä täti tulee ja pääsee lääkäriin niin silloin saan em. verikokeen tulokset itselleni paperilla.
Mietin vaan itsekkin, että mikäli minulle määrätään esim. clomit alkukiertoon, niin aion kyllä pyytää Luget sitten loppukierron tueksi. Saas nähä miten käy.
Mutta sinulle kovasti onnea odotukseen. Kiva kun käyt täällä kertomassa kuulumisia ja kommentoimassa. :wave:

Mariah33: Hyvä että kerroit mistä tuo täti-sana tulee. Itsekkin mietin sitä tässä joku tovi sitten.

Talviaurinko: Päivittelen sinulle tiedot seuraavassa listauksessa. Ja tuohon ruokavalion muutokseen, niin aluksi en muuttanut mitään. Sitten aloin napsimaan vitamiineja ja lisäksi foolihappolisää. Näillä menty tähän asti. Nyt tueksi on tulossa (toimitus tosin myöhässä) Gelee Royal (lisätietoa: Terveystieto 06/13 oisko ollu sivu 11)
Muuten liikun paljon, syön marjoja hedelmiä ja tarkkailen painoa, siinä se. Melko luomua siis. Sauna oluen juon ja harvakseltaan 2-3 kk välein otan pikku hiprakan, mikäli jotain aihetta on. :) :)

Yritys10: Kuinka piina päivät menee... Onko jo r.tikku kädessä vai suhtaudutko rauhallisesti?

ON: No niin tänään on siis menossa 11 dpo ja hätäisimmät (eli minä) varmaan jo testailisi mutta jotenkin on niin rauhallinen ja tunnusteleva olo että en tikuta vielä. olen kyllä asettanut itselleni tavoitteeksi et jännäpv aamuna teen testin, mut saas nähä kun vkl tulee ja vähä meno rauhottuu et maltanko kuitenkaan odottaa sinne asti.
 
Viimeksi muokattu:
Heips,

Pikainen visiitti kesken työpäivän..

Kirpukka: Onnea tuhannesti! :heart: Kiitos kun jaoit meille kokemuksesi. Tällaiset positiiviset kuulumiset kun aina piristää tämän oman yrittämisen keskellä.

ON: Täällä eilen dpo 8 tuli hieman ruskeaa vuotoa ja verta vessavisiittien yhteydessä ja tänään näyttää jatkuvan. Moni voisi ajatella, että voisi olla kiinnittymisestä johtuvaa, mutta en oikein usko. Minulla kun on tuo hiivatin tuhruttaminen ominaista ennen kuukautisia (normi 3-6 pv tuhruttelu)... Plaaaaah... Että näin
 
Viimeksi muokattu:
Olipas tullut paljon kirjoituksia :) kiva, sitä oikein odottaa, että mitä ihmisille kuuluu :) oonkohan mä jotenkin syrjäytynyt, kun mun kaveripiiri pyörii täällä. En ole myöskään puhunut raskaushaaveista kuin parille ystävälle, enkä heitäkään viitsi tylsistyttää jutuillani, niin kiva päästä edes tänne juttelemaan.
Niin joku kysyi minun km. Se on siis sen ns.entisen elämän ajoilta. Oltiin yritetty vauvaa 6kk ja plussan jälkeen meni kesken rv12+. Sen jälkeen alkoikin monen vuoden lapsettomuushoidot. Koville kyllä silloin otti. Harva tiesi raskaudesta, joten en kertonut keskenmenostakaan tai hoidoistakaan. Enkä saanut edes sairauslomaa kuin kaavintapäivän, enkä osannut/uskaltanut edes pyytää. Oma äitinikin epäili että olen kuvitellut raskauden!! Sitten syytti pillereitä. Sen jälkeen asiasta ei puhuttukaan. Kamalin paikka oli ensimmäinen joulu, km oli syyskuussa, kun silloinen appeni sanoi että niin olisihan se kiva kun olisi ne pikkujalat täällä tömistäneet. Mitäpä luuli, että olisin itse halunnut.
Nuo ajat on nyt takana ja toivon todella, ettei samanlaisia kokemuksia tarvitse uudestaan kokea. Vaikka tottakai nuo kummittelee mielessä nyt näitten uusien vauvahaaveiden lomassa.
Aurinkoista viikonlopun alkua kaikille!
 
Moikka kaikille ihanaisille! :wave:

Mulla on tällä viikolla ollut kaikenlaista menoa ja juoksua, ja en ole täällä oikein ehtinyt muuta kuin vilkuilemaan, mutta täällähän on saatu kaikenlaista aikaan :)

Kirpukalle kiitos tarinan jakamisesta :heart: Ihanaa ja turvallista odotusaikaa, mulle tuli niin hyvä olo sun kirjotuksesta :)

Chiligailin puolesta täällä jännään minä :) Ehtisit vielä ihanasti tammikuulle plussailemaan...!

murmelii ikäviä aina noi kystat, mutta toivottavasti ab-kuuri auttaa ja helpottaa, ja ennen kaikkea, hyvä että kivut on poissa :hug:

Yritys10:iä täällä ihan kympillä jännään kanssa... voihan se toki olla tuhruttelua, mutta ainahan mä saan jännätä jossei kuitenkaan olis, saanhan? :D

tosta elämäntapojen muutoksesta mietin, että mä olen muuttanut (toistaiseksi) tosi vähän... Vitamiinipilsuja syön, ja macan oon ottanut kaveriksi, mutta muuten syön ja juon kuten ennenkin. Alkoholia käytän muutenkin tosi vähän, ettei sen kanssa ole vielä isompia dilemmoja tullut :)

Oma napa nyt vähän vaivaa mua... Mulla alko menkat viikonloppuna, ja ne oli tosi rajut. Sen yhden päivän. Sen jälkeen on suurin piirtein joka toinen päivä tullut vuotoa, joka toinen pvä ei. Mietin, että tietääköhän kukaan teistä, voiko esim. keltarauhasen toiminnot vaikuttaa kuukautisten JÄLKEISEEN tiputteluun? Sit mulla on tänään ollu niin valtavat alavatsakivut, että mä mietin et jos tää jatkuu tälläsenä, mun on pakko ens viikolla varata aika gynekologille ja lähtee selvittelemään. Jotenkin hirvittää, että jos se on endometrioosia, kun on suhteellisen kivuliaat kuukautiset aina olleet... Onko teillä kellä todettu endoa ja minkälaisin oirein?

Mukavaa viikonloppua kuitenkin kaikille! yritetään otttaa rennosti ja piinailla piinailut edes suhteellisen tolkuissa :heart: Loppuun vielä mun päivitys:

Marjee.............30v.........kp 7/32-36...............yk 7...........luomu
 
Hei naiset:)

Minulle voi päivittää kierron perään luomu jos ei lasketa mukaan näitä "taika-aineita": vehnänalkiöljyä ja tästä kuusta alkaen myös greippimehua. Greippimehu taisi jotenkin aiheuttaa minulla ovulaation aikaistumisen. Yleensä kierto on ollut noin 30-31 päivää ja tämän puolen vuoden aikana vain kaksi kertaa jotain muuta. Nyt kuitenkin aloitin ovulaation tikuttelun mielestäni jo turhankin aikaisin kp 12. Testiin tuli niin haalea viiva, että uskoin ovuloivani vasta myöhemmin. Seuraavana päivänä kp13 testiin tuli kuitenki kaksi yhtä vahvaa viivaa ja kp14 toinen viiva jo vähän haalistui. Kierto olisi tässä kuussa ehka siis vain 27 päivää.

Masennus kuitenkin jo painaa, koska tiedän, etten voi raskautua tässä kuussa tai ainakin raskautuminen olisi hyvin neitseellistä. Oviksen aikaan ei ollut mahdollisuuksia talletuksiin ja edellinen talletus oli tapahtunut ovulaatiosta katsottuna neljä vuorokautta sitten. En tiedä, miksi tämä niin surettaa, mutta olen ollut jotenkin herkällä tuulella jo muutaman kuukauden. Nytkin tikuttelin lähinnä siksi, että osaisin mennä gynelle käymään sopivana kiertopäivänä. Luin jostain, että kp 10-12 olisivat hyviä kohdun ja munasarjojen ultraamiseen.

Talviaurinko: Itse aloin syömään viime keväänä mammavitamiineja ja liikuntaa olen pyrkinyt lisäämään. Ylipainoa minulla ei ole ollenkaan, mutta olen yrittänyt syödä enemmän kasviksia, hedelmiä ja hyvää rasvaa. Liikuntaa en ole oikeastaan harrastanut sen takia, että raskautuisin helpommin vaan että jaksaisin parempikuntoisena paremmin raskausajan. Se, mikä omassa kehossa kuitenkin mietityttää, on rasvaprosentti, joka on liian korkea ja jostain luin, että sekin saattaisi estää raskautumista. Laihdutettavaa minulla ei sinänsä ole, mutta lihaksia pitäisi saada lisää ja rasvaa pois. Paino saisi pysyä samana.

Oletko muuten Marjee huomannut maca-jauheen vaikuttavan jollain tavoin?

Kaikille piinailijoille onnea ja jaksamista piinaodotukseen. Toivotaan, että piina päättyy mukavaan yhdeksän kuukauden odotukseen :heart: Olette kaikki sen niin ansainneet.
 
Perjantai 17.01.2014


Nimimerkki.......Ikä.........Kiertopv/pituus..........yk..........luomu/lääk.kierto
Kaisla78...........35v.........kp 6/28-32..............yk 10..........?.
Marjee.............30v.........kp 7/32-36...............yk 7........luomu
Kerttuli82.........31v.........kp 16/28-31.............yk 7......luomu
Murmelii...........32v.........kp 18/23-25.............yk2.......luomu
Mariah33..........34v.........kp 19/27-30..............yk8......luomu
Pienestä kii........31v.........kp 21/28..................yk 5...........?
Talviaurinko......30v.........kp 24/30-31.............yk 1 ......luomu
Yritys10...........30v..........kp 25/28-31..............yk 14..........luomu
Chiligail............34v.........kp 26/29...................yk17.....luomu
c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol


Taustalla:
Kissatanssi, M11su, Kukkaislapsi, Dazzler, Säihkiss, Miminda, Justiina79, Ricardina, Sofila, Bahama, Ankkurinappi, Iitukka81

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

Piinailijat ja jännäpäivät:
DPO: Päivät ovulaatiosta (ovulaatiopäivä = 0, seuraava päivä = 1 jne.)
Jännäpäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä

Nimimerkki...........DPO......................Jännäpäivä
Chiligail................ 12pv......................20.01.-14
Yritys10.................9pv.......................22.1.-14
murmelii................6pv.......................26.01.-14
Mariah33...............6pv.......................24.01.-14
Talviaurinko...........6pv.......................?



Plussanneet:
babygreen...........34v.............yk 5............12/2013
Periferia..............29v.............yk 7............12/2013
Joiku....................................yk10...........12/2013


Plussanneet 2013: Kirpukka, -j-, iiris_lorea, NancyC, Hildur, Lise, Milk@, Mayinka, Bling, mutantti, miss_piggy, lady1979, mm-79, hiisi-78, Twinflower, Starhope, Kiiltis-75, Essence, rupeltaja, Syksy2010, zapata, TarinaMarianna

Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle
 
Viimeksi muokattu:
Ajattelin perjantain kunniaksi päivittää vielä listan ja IHANAA et laitatte päivitykset aina punaisella... On niin niin paljon helpompaa löytää päivitettävät alueet silloin kun listaa pikku ruudulla päivittää.

Talviaurinko: No suositellaan et silloin kun kuukautiset pitäisi alkaa niin niitä testiä voisi heittää kehiin, mut toki näitä (eli minä) hätähousuja on ;) ja millään ei meinaa malttaa odottaa niin pitkään. Mut kyllä joku on saanut haaleat viivat jo dpo6-10 kohdilla. Riippuu ihan siitä miten paljon kehosi tuottaa HCG:tä - ja ota huomioot et eri testit mittaavat eri määriä HCG:tä. Yleensä ne mittaa n. 25 mIU/ml, mut herkempiäkin on eli 10 mIU/ml.
Laitan tuohon loppuun vielä taulukon joka ehkä selventää asiaa :)

Yritys10: Kyllä minä ja Marjee otetaan vaan kunnia saada toivoa täydestä sydämmestämme sinulle tuon tuhruttelun olevat kiinnittymistuhrua ja II-pärähtää tauluun. Ex je :hug:

Iitukka81: täällähän me ollaan sinunkin tukena, meille voipi kirjoitella kaikki tuntemukset häpeilemättä

Marjee: Mitä on Maca? Ja toiseksi niin oletko varma ettei ole kyseessä joku varhainen km- kuulostaa hieman samalta kuin minulla aikaisemmin km.kanssa. Ihan ihme tuhruttelua ja sitten valahti kunnolla mut kipuja tuhruja tuli. Miten meni edellinen kierto? Käy ihmeessä lekurilla kyselemässä mitä tehdään...

Ai niin ja tässä tää taulukko Perhesuunnittelun kotisivuilta.

Aika hedelmöityksestä/Aika viimeisistä kuukautisista/HCG:n määrä mIU/ml

1 viikko ............................3 viikkoa........................0-5
2 viikkoa...........................4 viikkoa.....................3-426
3 viikkoa...........................5 viikkoa..................18-7340
4 viikkoa...........................6 viikkoa.............1080-56500
5-6 viikkoa.....................7-8 viikkoa...........7650-229000
6-9 viikkoa...................8-11 viikkoa .........25700-288000
8-11 viikkoa................10-13 viikkoa..........13000-253000
17-24 viikkoa ...............2. kolmannes............4060-65400
>25 viikkoa..................3. kolmannes...........3640-117000

ON: Sori jo nyt omanapa kirjoitus mut olen varmaan ihan tärähtänyt kun haluan kiduttaa itseäni mutta ois niin hauska tehdä ovulaatiotesti ja testata eka sillä mitä se näyttää ja oisko mahdollista saada sillä II-viivat ennen r-testiä. Voisikos se näyttää plussaa. Tän pv viettäny lukemalla palstoja läpi missä puhutaan et ovistestillä voi saada kierronloppu päässä kiinni vahvemmilla viivoilla II - viivaa mitä samaan aikaan r-testillä tulisi vielä haleet II... Siis kääk, joudunko kuitenkin pinnaamaan pissaa tänään sen muutaman h ja ottaa ovis-tikku käteen. No mitäs ja kun se kuitenkin näyttää O- huoh... :p :p

Tässä vielä enkku-saitin kirjoitus aiheesta miten raskaustesti ei vielä näytä raskautta mut ovu-testi alkaa näyttää jo varhaisessa vaiheessa. Lisäksi mielenkiintoinen on se viba kuva missä ovulatio testiä jatketaan loppuun asti (joka näyttää et raskaaksi tuli eikä täti tullutkaan) Mietteitä? Tsekka linkki:
OPK as HPT

ja OPK on Raskaus-testi ja HPT- ovulaatio-testi

Anteeksi omanapainen innostus kirjoitus.. :saint:
 
Viimeksi muokattu:
Heippa taas!
Tämä kierto taitaa mennä ihan plörinäks.. jotenkin on olo tosi alamaissa, oireita on välillä aikka mitä ja välillä ei mitään mutta nyt sitä ei sitä vähääkään osaa sanoa mikä kuuluu normikiertoon, mikä kuvitelmaa ja mikä johtuu siitä himputin kystasta.. todella tylsää omanapailua mut nyt ei parempaan pysty, nyt saunaan ja aamulla töihin, tsemppiä ja mukavia piinailuja kaikille <3
 
Pakko oli testaa tuota ovistikkua aamulla, puolta hailakampi viiva tuli mitä kontrolliviiva, tänään siis laskujen mukaan ehkä dpo7 laskujen mukaan.. Testasin tuota ovishommaa myös dpo 4 jolloin näytti aamulla haipakkaa viivaa ja illalla ei mitään.. Raskauteen en usko koska ei vaan tunnu siltä :D

Illalla uus tikku, ei kerrassaan mitään..
Tosi flunssanen ja kuumeinen olo oli päivällä mut meni ohi, turvottaa etenkin ylävatsaa, ihme kylkinipistelyjä ajoittain mutta kuulunevat kierron vaiheeseen.. Rinnat taas ei oo olleet yhtään arat mitä aiemmissa kierroissa on ollu.. Mut se selittyy pillerihormonien häipymisellä..

Töistä siis kotiuduttu turbovuoron päätteeks ja aamulla takaste joten nyt unille.. :)
 
Viimeksi muokattu:
Nyt mä sen päätin! Taas oli puntarin lukemat enemmän kuin viikolla mutta NYT siihen tulee stoppi!! :mad: Otan itseä niskasta kiinni ja laitan sen laskuun! Pudotetuilla kiloilla ei ole niinkään merkitystä vaan tavoite on nimenomaan tulla raskaaksi. Jos teitä ei haittaa niin alan ilmoittaa täällä kerran viikossa pudottamani kilomäärän... Se auttaa osaltaan mua pysymään paremmin ruodussa ja voihan se olla ihan mielenkiintoistakin seurata sivusta että kuinka monen kilon jälkeen saan sen kauan toivotun plussan. :) (vahvasti uskon että saan luomuplussan kunhan vain saan painoa pois) Tänään sitten jo ahdistuin tekemään myös r-testin (nyt vasta dpo 10.. tästähän oli Chiligail puhetta.. :D) ja se oli puhdas nega. :( Nada, ingen, nothing. :mad: Voihan se vielä sieltä tulla kun menkat pitäisi alkaa vasta viikon päästä, mutta ruokaremontti/kuntokuuri alkaa siitä huolimatta nyt välittömästi! Mulla on vielä noita Cambridge-pirtelöitä viime vuodelta laatikossa jäljellä joten ne otan nyt ruokaremontin tueksi käyttöön. :) Mission: Baby starts now!! :D
 
Ei kun mitä mä nyt sekoilen! Nythän onkin tosiaan vasta dpo8 ja mä täällä jo testieni kanssa hosun... :LOL: Vielähän on aivan täydet mahdollisuudet saada se plussa tähän kiertoon. :D
 
Viimeksi muokattu:
Taas hirmusta omanapailua tiedossa.. Lueskelin noista kystista ja niitä kun on vaikka minkämoisia ni nyt kävi mielessä et jos se olikin sellanen follikkelikysta eli puhkeamaton munarakkula tjtn enkä ovuloinukaan tässä kierrossa.. Se selittäis tissikivun puuttumisen :D kyllä tää pähkäily on ihan kaameeta.. Eli onkohan toivo jo menetetty.. Ääh..
 
Mä voisin myös ilmoittautua tuohon kunnonkohotus tempaukseen. Yritin äsken lähteä salikorttia hommaamaan, mut auto päättikin toisin. Nyt sitten on iskettävä luistimet tulille ja lähdettävä jäälle. Aika kylmää on, vaikkakin niin kaunista,huitelee vieläkin yli -20. Mariah33, tsempataan toinen toisiamme. Mä haluun kans läskit veks. En vaan omista vaakaa, joten mä en kiloja ilmoittele. Kertokoon housut puolestaan tuloksista :D
Menkat alko lauantaina. Hyvää tässä on se, että tunnen näköjään kroppani tosi hyvin. Kierto on siis melkein aina 25pvää. Ja sekin on ehkä positiivinen juttu, et tässä kierrossa ei ollut oikeastaan mahiksiakaan raskautua kun ns.talletukset tapahtui muutamaa päivää ennen ovista.
Nyt sitten loppuviikosta pitäisi kokeilla ovistikkuja, tapahtuuko mitään. Toivotaan, että mies olisi kotona oikeaan aikaa. Sen reissutyöt hieman vaikeuttaa tätä vauvaprojektia.
 
  • Tykkää
Reactions: Mariah33
Ihanaa maanantaita tytöt! :saint:

Taas se lähti uusi viikko käyntiin. Toivon sydämeni pohjasta, että viikko toisi meille onnistumisia edes joidenkin asioiden saralle, ei nyt välttämättä heti plussaa tikkuun, mutta edes jotain toivon pilkahduksia!

Mariah33: Hieno päätös! Mahtavaa, että olet päättänyt ottaa härkää sarvista ja aloittaa uudelleen tuon painon pudotuksen. Olemme tukenasi, ei epäilystäkään! Ilmoita vaan meille nyt jatkossa joka viikko tuloksesi. Ilmoita myös josko itse plussatuloksia tulee ilman tätä projektia. Eikös sinulla ole nyt jännäpäivät käsillä :)

Bahama: Tervetuloa nyt virallisesti joukkoomme :) Mukava jännätä yhdessä!

Murmeli: Tiedän niin tuon tilanteen kun päässään yrittää itse pyöritellä kaikkia mahdollisia eri vaihtoehtoja. Toivottavasti ovuloit tässä kierrossa ja vielä olisi mahdollisuus jälellä. Uskotaan siihen, eikö! :)Enää pari piinapäivää sinullakin...

Marjee ja Chiligail: Ihana teitä kun siellä jännäätte :heart: Täällä edelleenkin tuhruttelen nyt jo viidettä päivää. Odottaisin, että viimeistään huomenna vaihtuisi kunnon vuodoksi.

Chiligail: No miten siellä on tilanne!? Onko menkat alkanut? Ootko testannut?? Täällä jännitetään sun puolesta :rolleyes: Huomasin, että olit aikaisemmin kysynyt ollaanko tehty miehelle simppatesti ja kyllähän me ollaaan. Se tuli tehdä ennen kuin yksityisellä lääkäri pystyi kirjoittamaan meille lähetteen. Ei kuullemma olisi muuten mennyt julkiselle lapsettomuusklinikalle läpi. Tulokset oli normaalit. Simpat liikkui hyvin, niitä oli paljon ja normaaleja niistä oli tarpeellinen määrä.

ON: Täällä siis tosiaan tuhrutellaan jo viidettä päivää. Olin tähän saakka odottanut tuota Clomien ostamista, koska toivo eli vielä loppuun asti :) Lauantaina kävin kuitenkin hakemassa apteekista kyseiset pillerit ja nyt odotan malttamattomana että tuhru muutuisi kunnon vuodoksi ja saisin aloittaa uuden kierron lääkkeiden avulla... Kattellaan miten käy :)

Mukavaa viikon alkua sekä *puuuuuuuuhhhhh* todelatodelatodelatodela meheviä ja tarraavaisia plussatuulia jokaiselle teistä :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Mariah33

Yhteistyössä