Hei ihanaiset
Onko painonpudottelu ja terveemmät elämäntavat lähteneet käyntiin niitä aikovilla? Hurjasti tsemppiä. Alku on aina hankalinta, mutta sitten kun saa itsensä väkisin raahattua liikkumaan hetken päästä sinne meneekin jo mielellään.
Iitukka81: Ihan oikea asenne. Varmasti raskaudut, kun et voi sitten ajaa. Ja voithan sitten vaihtaa sivuvaunulliseen malliin, jolla kuljettaa vauvaa mukana
Itse ajattelin alkaa suunnittelemaan jotain mukavaa lomamatkaa. Ajattelin aiemmin, ettei raskaana olisi hyvä lennellä ja lomailla, mutta pah. Ei sitä voi koko elämäänsä vain odottaa raskautumista ja jättää kaikkea kivaa pois elämästä oottamaan parempaa ajankohtaa.
Chiligail: ehkä plussaat nyt piankin, kun on aloitettu noin tehokas hoitokeino. Hurjasti tsemppiä ja toivotaan tärppiä
Oitääkö sun muuten itse piikitellä kotona itseäsi vai siellä lekurissako ne vain piikittelee?
Talviaurinko: Hyvin verrattu raskaustestejä karkkipussiin. En myöskään ymmärrä, miksi en malta itse odottaa niin kauan, että kuukautiset olisivat myöhässä. Tein nytkin jo dpo10 raskaustestin, vaikka tässä kuussa tuskin edes voisin olla tullut raskaaksi. Nyt niitä testejä on kaapissa enää kaksi jäljellä. Pitäisi tilata netistä lisää, mutta kun meillä on postilaatikko, mihin ne tulevat ja niitä ei saa säilyttää alle +4:ssä eikä ainakaan jäädyttää. Menevätköhän ne pilalle, jos ovat puoli päivää pakkasessa postilaatikossa?
Ricardina: Käypä sitten kertoilemassa, vaikuttavatko greippimehu ja vehnänalkioöljy limakalvoihin. Täällä samat poppaskonstit käytössä. Toivotaan, että kiertosi saadaan normaaleiksi lääkkeillä.
Bahama: Itselläni ovistesti on näyttänyt ihan siitä alkaen hailakkaa viivaa, kun olen aloittanut testaamaan. Huvin vuoksi testasin vielä kaksi päivää ovulaation jälkeen ja silloinkin viiva oli hailuinen. Sitä hormonia, mitä se mittaa, on veressa muulloinkin kuin ovulaation aikaan mutta pienempiä määriä. Itsellä esimerkiksi edeltävänä päivänä näytti vielä tosi hentoa viivaa mutta sitten jo seuraavana oli kunnon ovisviiva. Viiva ei siis välttämättä edes vahvistu ovista kohden, vaan voi muuttua sangen yhtäkkiä kirkkaaksi.
Mariahille: tsemppiä kovasti uuteen kiertoon <3
ON: Tässä kuussa en voi olla raskaana, kun simppojen olisi pitänyt elää neljä vuorokautta ja tällä aiemmalla yrityshistorialla se kuulostaa utopialta. Oireita kuitenkin taas on ja sen verran, että dpo10 (eilen) tein ihan negatiivisen raskaustestin. Katselin sitä kylppärin valossa, ikkunan valossa ja keittiön loisteputken alla kunnes mielestäni näin viivan paikan. Ei siis mitään viivaa, vaan viivan paikan
Nännit ovat kuitenkin kipeät. Ovat tosin olleet myös joskus muulloin ennen menkkoja ja alavatsaa juilii menkkamaisest. Nännit ovat myös ehkä hieman suurentuneet. Herätin miehen pari päivää sitten kuudelta aamulla katsomaan, ovatko ne erinäköiset kuin aiemmin. Voi parkaa