Ajattelin perjantain kunniaksi päivittää vielä listan ja IHANAA et laitatte päivitykset aina
punaisella... On niin niin paljon helpompaa löytää päivitettävät alueet silloin kun listaa pikku ruudulla päivittää.
Talviaurinko: No suositellaan et silloin kun kuukautiset pitäisi alkaa niin niitä testiä voisi heittää kehiin, mut toki näitä (eli minä) hätähousuja on
ja millään ei meinaa malttaa odottaa niin pitkään. Mut kyllä joku on saanut haaleat viivat jo dpo6-10 kohdilla. Riippuu ihan siitä miten paljon kehosi tuottaa HCG:tä - ja ota huomioot et eri testit mittaavat eri määriä HCG:tä. Yleensä ne mittaa n. 25 mIU/ml, mut herkempiäkin on eli 10 mIU/ml.
Laitan tuohon loppuun vielä taulukon joka ehkä selventää asiaa
Yritys10: Kyllä minä ja Marjee otetaan vaan kunnia saada toivoa täydestä sydämmestämme sinulle tuon tuhruttelun olevat kiinnittymistuhrua ja II-pärähtää tauluun. Ex je :hug:
Iitukka81: täällähän me ollaan sinunkin tukena, meille voipi kirjoitella kaikki tuntemukset häpeilemättä
Marjee: Mitä on Maca? Ja toiseksi niin oletko varma ettei ole kyseessä joku varhainen km- kuulostaa hieman samalta kuin minulla aikaisemmin km.kanssa. Ihan ihme tuhruttelua ja sitten valahti kunnolla mut kipuja tuhruja tuli. Miten meni edellinen kierto? Käy ihmeessä lekurilla kyselemässä mitä tehdään...
Ai niin ja tässä tää taulukko Perhesuunnittelun kotisivuilta.
Aika hedelmöityksestä/Aika viimeisistä kuukautisista/HCG:n määrä mIU/ml
1 viikko ............................3 viikkoa........................0-5
2 viikkoa...........................4 viikkoa.....................3-426
3 viikkoa...........................5 viikkoa..................18-7340
4 viikkoa...........................6 viikkoa.............1080-56500
5-6 viikkoa.....................7-8 viikkoa...........7650-229000
6-9 viikkoa...................8-11 viikkoa .........25700-288000
8-11 viikkoa................10-13 viikkoa..........13000-253000
17-24 viikkoa ...............2. kolmannes............4060-65400
>25 viikkoa..................3. kolmannes...........3640-117000
ON: Sori jo nyt omanapa kirjoitus mut olen varmaan ihan tärähtänyt kun haluan kiduttaa itseäni mutta ois niin hauska tehdä ovulaatiotesti ja testata eka sillä mitä se näyttää ja oisko mahdollista saada sillä II-viivat ennen r-testiä. Voisikos se näyttää plussaa. Tän pv viettäny lukemalla palstoja läpi missä puhutaan et ovistestillä voi saada kierronloppu päässä kiinni vahvemmilla viivoilla II - viivaa mitä samaan aikaan r-testillä tulisi vielä haleet II... Siis kääk, joudunko kuitenkin pinnaamaan pissaa tänään sen muutaman h ja ottaa ovis-tikku käteen. No mitäs ja kun se kuitenkin näyttää O- huoh...
Tässä vielä enkku-saitin kirjoitus aiheesta miten raskaustesti ei vielä näytä raskautta mut ovu-testi alkaa näyttää jo varhaisessa vaiheessa. Lisäksi mielenkiintoinen on se viba kuva missä ovulatio testiä jatketaan loppuun asti (joka näyttää et raskaaksi tuli eikä täti tullutkaan) Mietteitä? Tsekka linkki:
OPK as HPT
ja OPK on Raskaus-testi ja HPT- ovulaatio-testi
Anteeksi omanapainen innostus kirjoitus.. :saint: