*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

Tein parit testit. Herkkä on niin nega kuin olla ja voi. Tuossa normaalissa on viivanpaikka ja hyvällä mielikuvituksella ihan reunassa himppu jotain. Mutta siis nega sekin. Meille tuli tähän kiertoon nyt muutenkin lisästressiä, kun ystävän lapset on parvossa ja muutoinkin sitä on täällä paljon nyt liikkeellä. Olin tuossa juuri ennen inssiä tilaisuudessa, jossa oli varmaankin sata lasta ja yhdellä jos toisella se saattoi olla... Että kiva! Jos nyt nuo negat sattuisi joksikin muuksi muuttumaan, niin ralli alkaisi ja huoli siitä, että menee kesken.
 
Mihin kaikki ovat kadonneet?

Täällä täti teki oharit - juur siinä kierrossa kun lääkäri sanoi, että ovulaatiota ei ole ollut. Ei kiva. Ei si niin milläön. Tammikuun kuukautisten alkaessa saan soittaa sen aukkariajan ja nyt se sit venyy kun täti ei tule kahville.. Höh.
 
Keskiviikko 10.12.2014


Nimimerkki.....Ikä.......Kiertopv/pituus.......yk......luomu/lääk.kierto

Hironea...............35v.....kp 7/26...............yk 13..........luomu
Ruusutar14...........30v....kp 22/25-30.........yk 5.............luomu
Rockwell..............30v....kp 22/23-28.........yk 7............luomu
vauvatoiveinen.....38v.....kp 28/23-30.........yk 4 (yk 30)..m+mp+l
Merope................29v....kp 33/28-30.........yk 16..........kilppari
Norna..................30v....kp 41/30.............yk 4............luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Kissatanssi, M11su, Kukkaislapsi, Dazzler, Miminda, Justiina79, Sofila, Iitukka81, Orkidea79, Talviaurinko, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Tilulilu, tamariini, Dorin, Tikru78, kaisaek, Vilijonkka_

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

Piinailijat ja jännäpäivät:
DPO: Päivät ovulaatiosta
Jännäpäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä


Nimimerkki......DPO.......Jännäpäivä
vauvatoiveinen...... dpo 14



Plussanneet 2014:

Ankkurinappi....31v.........?.......2/2014
murmelii..........32v.......yk3.....2/2014
Jonniss............29v.......yk3........14.3.
Marjee............30v.......yk8........26.3.
Nonnna...........31v.......yk3..........2.4
Matahari..........31v.......yk1........13.4
Jofa...............30v.......yk1.....4/2014
Kerttuli82...................yk 10......30.4
Pienestä kii.....31v.......yk 9.......8.5
Miri81............33v.......yk 2......14.5
Handis85........29v.......yk 1......16.5
Chiligail..........35v....ya 2012.....9.6
Ricardina........30 v.................24.7 km
Tamariini...............................8.8
Viiu................33v.................26.8
haavetta pienestä..28v............21.10
Ricardina.........30v.................2 6.10. 1.IVF/2.PAS
Kaisa888.........38v.................27.10
samour_.........30v..................8.11
Säihkiss.........35v.....yk26.......7.11.2014 2. mp+pr



Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle
 
Täällä sitä olla möllötellään. Mutta kun ei ole oikein itsellä mitään mielenkiintoista odotettavaa niin tuppaa menemään päivät taas ihan jumittaessa.

Olishan mulla toki kohta taas ovis tikutettavana, mutta jotenkaan ilman hoitoja tai mitään apuja en enää vain jaksa innostua.

Mä oon nyt taas vaan keskittynny tohon painoprojektiin ja työntänny nää vauvajutut taka-alalle. Tosin, tökkii nyt muutenkin kaikki kun innoissani löysin meille potentiaalisen vuokrakämpän, mutta ennenku ehdin edes kissaa sanoa se meni nenän edestä. Tietty... ei me varmaan oltais sitä pystytty todellisuudessa muutenkaan ottamaan kun rahat on tiukalla eikä ole järkeä maksaa tästä lainaa ja jättää tyhjilleen sekä muuttaa vuokralle... mulla on vaan niin hirveä hinku päästä pois tästä talosta...

Voi paska Merope miks just nyt sen oviksen piti jäädä pois :( Tiedän niin ton tunteen kun aikataulut menee ketuiksi. Mä en ole vielä itekkään kuullut mitään uutisia polilta. Hitusen alkaa jo ärsyttää, kun ei ole mitään tietoa mistään jatkosta... Sähköpostilla jo varoen utelin, mutta ei vastausta.
 
Tulin toivottamaan hyvää joulua kaikille! Meillä on nyt yritystauko ja jatkuu ensi vuonna hommat kunhan taas toivun pettymyksestä. Menkat tekee tuloaan ja testit on negatiivisia. Minut saa siis poistaa nyt hetkeksi listalta. Pidän taukoa myös palstailusta. Onnea kaikille yritykseen!
 
vauvatoiveinen: voi kurjuus! Aivan ihanaa joulun aikaa!

Hironea: Äh, tylsää, että kämppä meni heti niin ei ehtinyt edes tekemään päätöstä, ettei sitä halua.. Millainen kämppä se oli? Mua nappaa ku normaalisti en saa edes jännittää onko onnistunut ja juuuuur siinä kierrossa ku tietää ettei onnistu niin täti on myöhässä. Ja edelleen sitä ajattelee, et mitä jos kuitenkin..
 
Se oli semmonen... ihana :D :D ennenkaikkea siellä ois ollu vesi :heart: ;)

Kovin yritin miestä vakuutella, että on helpompi myydä tämä nykyinen pois kun sais rauhassa tehtyä remppaa vähän jne... sen mielestä järki oli kaukana mun ajatuksista että tieten tahtoen haluais kahden kämpän loukkuun... mutta... ilman "pientä pintaremonttia" tätä ei kukaan halua. Kun se vesiongelma on ihan tarpeeksi haastava turn off ostajille jo...
 
Kunpa pian saisitte,Hironea, tuohon asuntoasiaan jonkun ratkaisun!

Täällä ois synttärit ja sen kunniaks pienenpientä tuhrua (jos sitäkään).. Muistutus taas siitä, miten on epäonnistunut.. Mun ainoa toive oli, että saisin lapsen ennen kun täytän 30v ja ajan kuluessa suostuin siihenkin, että olisin edes raskaana. Mutta ei. Sain kuukautiset.. Vaikka ei näitä siksi voi edes hyvällä tahdolla kutsua. Blaah.
 
Myöhästyneet onnittelut Merope!

Viime päiviin on mahtunut paljon kaikkea menoa, niin aika mennyt kauhealla vauhdilla. Ensi viikko vielä ja sitten jos malttaisi rauhoittua joulun viettoon.

Eilen alkoi tuntumaan siltä, että menkat ovat aluillaan, joten niitä odotellessa...Harmitus on ollut tällä kertaa jotenkin tosi kova, mutta siihen vaikuttaa varmaan se, että muutenkin ollut hiukan mieli maassa, kun tullut lähipiiristä huonoja uutisia vakavista sairastumisista ja yhdestä kuolemastakin. Mutta eteenpäin se on vaan taas jatkettava..Vähän tekisi mieli jättää koko yrittäminen vähäksi aikaa...mutta täytyy miettiä kunhan tästä uuteen kiertoon päästään..

Hyvää viikonloppua kaikill!
 
Maanantai 15.12.2014


Nimimerkki.....Ikä.......Kiertopv/pituus.......yk......luomu/lääk.kierto
Rockwell..............30v.....kp 3/23-28...........yk8............luomu
Hironea...............35v.....kp 12/26..............yk 13..........luomu
Ruusutar14...........30v....kp 27/25-30.........yk 5.............luomu
Merope................29v....kp 38/28-30.........yk 16..........kilppari
Norna..................30v....kp 46/30.............yk 4............luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Kissatanssi, M11su, Kukkaislapsi, Dazzler, Miminda, Justiina79, Sofila, Iitukka81, Orkidea79, Talviaurinko, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Tilulilu, tamariini, Dorin, Tikru78, kaisaek, Vilijonkka_, vauvatoiveinen

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

Piinailijat ja jännäpäivät:
DPO: Päivät ovulaatiosta
Jännäpäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä


Nimimerkki......DPO.......Jännäpäivä



Plussanneet 2014:

Ankkurinappi....31v.........?.......2/2014
murmelii..........32v.......yk3.....2/2014
Jonniss............29v.......yk3........14.3.
Marjee............30v.......yk8........26.3.
Nonnna...........31v.......yk3..........2.4
Matahari..........31v.......yk1........13.4
Jofa...............30v.......yk1.....4/2014
Kerttuli82...................yk 10......30.4
Pienestä kii.....31v.......yk 9.......8.5
Miri81............33v.......yk 2......14.5
Handis85........29v.......yk 1......16.5
Chiligail..........35v....ya 2012.....9.6
Ricardina........30 v.................24.7 km
Tamariini...............................8.8
Viiu................33v.................26.8
haavetta pienestä..28v............21.10
Ricardina.........30v.................2 6.10. 1.IVF/2.PAS
Kaisa888.........38v.................27.10
samour_.........30v..................8.11
Säihkiss.........35v.....yk26.......7.11.2014 2. mp+pr



Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle
 
Viimeksi muokattu:
Siis mit vit?? MISSÄ mun ovis on!!?? :mad:

Ei mitää merkkiä siitä vielä. No onneks tässä nyt päivät menee vielä ihan täysin normaalien rajoissa, joten ootellaan vaan.

Merope Murunen! ihan törkeän myöhään, mutta onnea! :heart:

Mä olin pienessä mielessäni tehnyt fantasiat, että oisin ollu kolmekymppiseksi mennessä naimisissa ja lapsikin olis ehkä jo... No ei toteutunut kumpainenkaan. Nyt olen heittänny kaikki tommosset toiveet ja rajoitukset romukoppaan. Kunhan sen lapsen edes joskus saisi. Aviomiehen sain kyllä sitten pari vuotta myöhässä :heat:
 
Voi, en ihan ehtiny päivittämään ennen uutta listausta :/ eli siis täällä kp 3/23-28 ja yk8...
Ja elämä tuntuu taas jälleen kerran paskalta ja epäreilulta. Kahdet raskausuutiset lähipiiristä viimeisen viikon aikana (molempien puolesta toki onnellinen, mutta kirpaiseehan se)... Kierto jäi siis taas lyhkäseks, joten ovista tuskin ollut: Vaikka aloin syömään Gelee Royaleja, joiden kerrotaan tasoittavan kiertoa ja vahvistavan ovulaatiota :eek: mulla näköjään toimii päinvastoin :/
 
Ei ole tullu mitää tietoa vielä mistään. Ja nähtävästi tää kierto oli sitten ovuloimaton kierto... Clearbluen digi ei bongannut nyt tässä 5 päivän aikana huippua ja liuskasta hävis ne himmeätkin viivat... Nyt hitusen viduttaa... Noh, tammikuuta tässä nyt on muutenkin odoteltu niin samakai tuo. Eipä tarvi jännittää tai kuulostella oireita ja voi vetää uuden vuoden kunniaksi kunnon kännin.
 
Myöhästyneet onnittelut meropelle täältäkin!

Huomenna nyt sitten toivottavasti on viimeinen toimenpide sinttiin liittyen. Toivottavasti onni kääntyisi ja toimenpide menisi hyvin (tosin jos tämä sama tuuri tässä asiassa jatkuu, niin ne puhkoo kohdun ja saan pahan tulehduksen ja sitä ja tätä...). :stick:

Onneksi samalla alkoi puolentoista viikon vapaat. Ja Joulu se sielä kurkkii nurkan takana. Tänä vuonna on tullut paljon askarreltua. Se on selkeesti hyvää terapiaa! Paperilahjalaatikoita, joulutähtiä, muistikirjoja, kortteja... :) Eikä joulustressistä merkkiäkään. Olen jouluhörhö...
 
Hei kaikki!

Ajattelin tännekin tulla kertomaan viimeiset kuulumiset vielä :)

19.11. klo 16:12 rv 40+6 syntyi meille ihana ja täydellinen poika mitoilla 3690g ja 50,5cm. Synnytys oli pitkä, mutta hyvä mieli jäi kuitenkin. Eppari leikattiin ja se olikin toipumisen kannalta ikävin juttu. Haava kipuili reilu viikon, mutta sen jälkeen alkoi hyvin parantua.

Nyt meillä totutellaan vauva-arkeen ja miehelläkin loppui isyysloma, kun meidän "Pulla" on jo yli 4 viikkoa. Olen täydellisen onnellinen tuon pienen tuhisijan kanssa :heart: Täysimetyksellä mennään ja murusemme kasvaa hyvin :heart:

Tsemppiä kaikille omiin elämänvaiheisiin! Käyn täällä säännöllisesti lukemassa teidän kuulumisia ja pidän peukkuja teille kaikille :heart:

Ihanaa ja rauhallista joulua kaikille! :hug:
 
  • Tykkää
Reactions: tamariini
Täältä taustalta huhuilen pitkästä aikaa. Pysyn vielä taustalla, mutta varmaan tuossa alkuvuonna kun hoidot jatkuvat niin tulen taas aktivoitumaan. Meillä tosiaan yrityshistoriaa jo 2,5 vuotta takana ja hoidoissakin yli vuosi. Seuraavaksi suuntana ensimmäinen IVF, joka tulee tapahtumaan tod.näk. helmikuussa. Nyt siis "taukoa" yrittämisessä ja hetken aikaa nautin hormonivapaasta elämästä.

Kovasti tsemppiä kaikille, erityisesti Meropelle ja Hironealle :)
 
Voi Hironea :( Mitä jos soittaisit ja kysyisit niitä labratuloksia ja ehkä pyytäisit samalla puhelinajan? Ihan hirveää koko ajan odotella ja prkln ovis ku on meiltä molemmilta karkuteillä!

Ihanaihana Jonniss! Onnea miljoonasti <3

Tamariini: miten toimenpiteessä meni? Olit koko ajan ajatuksissa! Toivottavasti kaikki on siellä hyvin!

Vilijonkka: ihana kuulla susta ja kiiiiiitos tsempeistä! Nautiskele nyt jouluanajasta ilman hormoneja ja suunnataan kohti meidän vuotta, joohan!
 
Toimenpide meni onneksi hyvin ja jälkivuodosta huolimatta vuotokin väheni heti. Ei ole ollut yhtään kipuja toimenpiteen jälkeen eikä edes perusburanaa ole tarvinnut ottaa. Nukutuskaan ei aiheuttanut mitään vaivoja, oli elämäni ensimmäiset lääkeunet. Eli kaikin puolin jäi hyvä mieli päivästä. Ja kun toimenpide onnistui, niin nyt on myös mieli helpottunut ja helpompi kääntää katseet eteenpäin. Kävinkin heti täydentämässä raskausvitamiini- ja omegavarastot. :) Kahtellaan milloin päästään taas "tositoimiin".
 
Jonniss Onnea pienestä :heart:
Tamariini Hyvä, että kaikki meni niinkuin pitääkin!

Merope Mä olen nyt päättänyt, että otan etäisyyttä täksi joulunajaksi. Mulla alkaa joululoma tänään ja puhuttiin miehen kanssa, että nyt pyhitetään nää vapaat vain meille kahdelle ja jätetään kaikki stressi pois. Myös tämä vauvastressi. Soittelen tulokset ja uudet ajat lääkärille sitten vuodenvaihteen jälkeen jos ei ole mitään kuulunut.

Toisaalta juuri kun saatiin puhuttua tuo selväksi ja sovituksi. Niin tänä aamuna päätin tehdä vielä viimeisen ovistestin ja meinasin pudota polvilleni! Viiva oli nyt sitten yhtäkkiä alkanutkin vahvistua uudelleen!??! mitä ihmettä? Tässä välissä se himmeni jo niin, että tihrustamalla sai hädintuskin haamua näkyviin. Nyt oli ihan selvä viiva vaikka ei se plussa vieläkään ollut. Mitähän tää tämmönen nyt oikeen on? Normaalin oviksen aikaan viiva lähti kyllä vahvistumaan, mutta ei vahvistunut tarpeeksi vaan jäi selkeästi himmeämmäksi kun testiviiva. Ja siis clearbluen digi ei löytänyt ovista missään vaiheessa. Nyt sitten tänä aamuna viiva oli lähes sen vahvuinen mitä se oli pari päivää sitten vahvimmillaan. Ensin mietin että oisko voinu olla viallinen testi, muttakun se viiva himmeni useampana päivänä testeissä eli sekään ei sitä selitä. Mä varmaan nyt sen verran rikon tuota lupaustani tuolle miehelle, että jatkan tätä tikuttelua ja oviksen metsästystä... kahtotaan ny miten käy.
 
Huikkaan pikaiset kuulumiset, ennen kun aloitan joulutouhotuksen (no rauhallinen kotijoulu on tarkoitus miehen kanssa viettää, mutta siivoilua ja kaikkea valmistelua tässä vielä), nyt kun alkoi joululoma.
Menkkoja olen odottanut alkavaksi, mutta ne on johonkin kadonneet?! Tänään kp 31/25-30 jo. Tietenkin tässä olen jo ehtinyt muutamana päivän testin tekemään, mutta niin selvä nega, kun vaan voi olla :| Ei auta kun odotella...

Toivotan nyt samalla kaikille hyvää ja rauhallista joulua! :heart:
 
Täällä jotenkin ihan epäuskoinen olo, tein tosiaan noita testejä aiemmin ja negaa oli. Menkkoja ei kuulunut, joten ostin eilen lisää testejä. Tein päivällä heti yhden ja siihen tuli haalea viiva. Tänään aamulla sitten tein kaksi testiä ja tulihan niihin jo vahvemmat viivat(toki aamullahan nämä kyseisen merkin testit suositeltiin tehtäväksi). Kyllä tää aika plussalta vaikuttais, toivon vaan että jatkuisi tästä hyvin eteenpäin...
katso liitettä 19807
 
  • Tykkää
Reactions: Hironea

Yhteistyössä