*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

Hironea: Kiitos! Vaikka pudotus oli odotettua pienempi, niin kyllähän tämä mieltä kaihertaa.. Miten muuten sun soiton jälkeen, varasiko se äitiysneuvolan täti sulle ajan lääkärille? Mietin josko itsekin soittaisin, vaikka ei vielä vuotta ole.. Ihmettelen meinaan kun mulla on niin hurjan niukat vuodot joka kuukausi :(
 
Joo, varasi. Se sano, että muuten ois juteltu ihan vaan äitiysneuvolan tädin kanssa ensin ja siitä sitten lääkärille ja siitä sitten polille. Mutta me ollaan yritetty niin kauan ja lisäksi tää täti oli juuri jäämässä lomalle niin sanoi, että hän laittaa mulle suoraan ajan lääkärille. Näin me tavallaan voitettiin yks "turha" käynti ajassa.
 
  • Tykkää
Reactions: Merope
Mä olin kans yhteydes oman paikkakunnan tätiin. Se vastasi vain, että yleensä pitää se vuosi yrittää ennen kuin pääsee mihinkään ja että jonot julkiselle on niin pitkät, että kannattaisi mennä hakemaan yksityiseltä se lähete. Sitten neuvoi syömään foolihappoa ja d-vitamiinia.. Nooh, niitä on mennyt nyt aikalailla vuoden päivät! Nyt vielä löysin tuoreita tutkimustuloksia ubikinonin vaikutuksista lapsettomuuden hoidossa, joten otan kuukauden kuurin niitä!
 
harmittelut Merope, uusi kierto ja uusi mahdollisuus :heart:
hienoa miten nopeasti Hironea saatte asiat rullaamaan

Itse olen tallainen lueskelija enemman kuin kirjoittaja,ahkerasti palstaa seuraan.
Taalla kierto alkaa olla loppupuolella ja tanaan alkoi tutut menkkoja edeltavat tuntemukset : / eipa tassa muuta voi kun odotella. Sit onneks ens kuussa lomailua ensin miehen kanssa ja sit paasee nauttimaan Suomen kesasta pariks viikkoo, jospa vaikka lampenis sopivasti kelit siks ku sinne paasen.
Meilla sit kaiketi alkaa yk6 piakkoin, nopeesti on menny aika. Jotenkin se alkuinnostus alkaa hiipumaan ja toistuva pettymys puuduttamaan. Rakas ystava juuri kertoi heidan onnestaan kun pieni tulokas ilmoitti tulostaan. Olen toki suunnattoman onnellinen heidan puolestaan mutta samalla pienesti kateellinen.
Olipas vuodatusta
 
Kiva kuulla sustakin kaisaek :) Varmasti kiva päästä Suomeen. Mistä tietää, vaikka Suomen kesätaika tepsisi teihinkin ;)
Mä laskeskelin mielenkiinnosta omia yrityskiertoja. Pelottavaa, kyllä se meilläkin jonnekin 7 hujakoille jo menee. Ja jos ajattelee, että ollaan oltu ilman ehkäisyä yli vuosi, varmoillapäivillä. Tietty mukaan mahtuu muutama, ei mitenkään mahdollinen ajoitus kuten tämä kierto. Silti hirvittää! Tiiättekö, mun suurin pelko ei ole se että en saa lapsia vaan se että mun ex saa sen nykyisen vaimon kans. Vaikka olisinkin sydämestäni onnellinen hänen puolestaan, niin silti se on kamalin pelkoni.Että tämmöstä hulluutta täällä.
 
Meropelle ja Bahamalle pahoittelut uusista kierroista ja rutkasti positiivista mieltä :hug:

Piti tulla jakamaan teidän kanssa tämmöinen video, joka sai mut itkemään täällä niin että oksat pois. Oon yksin kotona ja lueskelen blogeja ja tämä sattui silmiini:

youtube.com/watch?v=JqfGqOx2iDQ

I would die for that, todellakin... :'(
 
Tiistai 24.6.2014


Nimimerkki.....Ikä.......Kiertopv/pituus.......yk......luomu/lääk.kierto

Merope............29v.........kp 3/n.30............yk 10.........kilppari
Hironea............35v.........kp 11/26.............yk 6...........luomu
kaisaek............32v.........kp 24/25-28........yk 5...........luomu
Tikru-78..........35v..........kp 23/28-31........yk 4...........luomu
Säihkiss...........34v..........kp 27/28............yk 20.........3.lz

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol


Taustalla:
Kissatanssi, M11su, Kukkaislapsi, Dazzler, Miminda, Justiina79, Sofila, Iitukka81, Bahama, Orkidea79, Talviaurinko, Haave_ilija, Mariah33, Ricardina, Yritys10

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

Piinailijat ja jännäpäivät:
DPO: Päivät ovulaatiosta
Jännäpäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä


Nimimerkki......DPO.......Jännäpäivä



Plussanneet 2014:

Ankkurinappi........31v.........?...........2/2014
murmelii..............32v........yk3.........2/2014
Jonniss................29v.......yk3............14.3.
Marjee................30v........yk8...........26.3.
Nonnna...............31v........yk3.............2.4
Matahari.............31v.........yk1...........13.4
Jofa....................30v........yk1...........huhtikuu
Pienestä kii..........31v.........yk 9...........8.5
Miri81.................33v.........yk 2..........14.5
Handis85.............29v.........yk 1..........16.5
Chiligail...............35v.........ya 2012......9.6
Kerttuli82..........................yk 10.........30.4

Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle
 
kaisaek Tsemppiä tuntemuksiin!

Iitukka Aika tuttu pelko! Mulla pelko ei ollut niinkään lapsen saamisessa vaan siinä, että voi kumpa löytäisin kunnollisen kumppanin ennen eksää. No sitten tämä nykyinen rakas astui elämään ja unohdin koko eksän. Nyt tässä pari päivää sitten eksä sattui ajamaan autolla vastaan ja muistin koko ihmisen olemassaolon. Oli aika jännä tunne istua autossa ja huomata miettivänsä kuinka hyvällä mallilla oma elämä nyt onkaan. Tuli semmonen itserakas ja voitonriemuinen tunne, että mä onnistuin! Typerää siksi, koska enhän mä tiedä hänen nykyisestä elämäntilanteestaan yhtään mitään. Mut jotenkin vaan tuli semmonen tunne, että siitäs sait! Mulla menee sika hyvin. :D

Säihkiss Oijoi... uskaltaakohan käydä ees kattoo... Voi olla, että tulee pillitettyä silmät punaisena töissä ja kaikki ihmettelee että mikä tolla taas on :D :D

ON: Mä sain tilattua uusia tikkuja. Nyt ajattelin, että otan tän viimeisen oviksen ennen ensiviikon lääkäriä "tosissaan". Eli ajattelin nyt tikuttaa just niinku noiden tikkujen ohjeessa sanotaan. Eli tää tarkoittaa sitä, että otin kunnon "survival pack:in" töihin mukaan. Aion linnoittautua firman vessaan ruokkiksella pissimään tikkuun... Katsotaan jos saisin mielenrauhan tosta viivojen vahvuudesta näin. Viime kierto oli ainoa missä sain tikkuun selkeästi vahvemman testiviivan kontrollista. Nyt mä tahdon olla varma oviksesta, kun lääkäri sitä kysyy kuitenkin.
 
kaisaek:Kiitti ja tsemppiä tuntemusten kanssa! Tosiaan tuossa vaiheessa se innostus alkoi muuttua puutumiseksi ja hentoiseksi kaihoksi. Kunpa et joutuisi montaa kiertoa enää pettymään! Ja tuo on myös niin tuttua, että on ihan vilpittömästi onnellinen toisten (joidenkin) puolesta, mutta samalla se kateellisuus kaivertaa rintaa..

Iitukka ja Hironea:Oliko teillä sitten jotenkin kurjat erot tai jotain? Mietin, että jos mun eksä saisi lapsen nyt sen uuden tyttöystävän kanssa niin olisin varmaan sellainen hmm.. kaihoisa kai tässäkin. Mutta mä todella toivon, että hän saa lapsia. Hänestä tulisi niin huolehtiva, ihana isä. Mutta pelkään todella, etten saa tän mun ensirakkauden kanssa lapsia..

Säihkiss:Kiitos, tsemppejä tosiaan tarvitaan. Alkaa loppumaan ne positiiviset asiat mielestä. Tosin teidän tsemppien kautta sitä taas noustaan. Ja mä kyllä tykkään tuosta aktiivisesta viikosta, joten ajatukset siihen..

Hironea:Heh, tuo vessaan linnottautuminen on hyvä idea :) Toivottavasti viivat on helppolukuiset!
 
Hironea, ei ehkä kannata tota töissä kuunnella... :) Ei siinä niinkään se video ole se juttu vaan ne biisin sanat. En oo tota koskaan missään kuullut mutta osui ja upposi, kertakaikkiaan. Tässä pieni ote mistä on kyse:

All I want is a family,
Like everyone else I see.
And I won't understand it
If it's not meant to be.

Cause I would die for that.
Just to have one chance
To hold in my hands
All that they have.
I would die for that.

Kattelin Youtubesta suunnilleen kaikki videot, mitä tuosta biisistä oli tehty ja vollotin kaikista :) Mut kyllä teki hyvää pitkästä aikaa oikein kunnolla itkeä. Nyt on taas hyvä fiilis. Varattiin äkkilähtö lämpimään ja perjantaina kun loma alkaa, hypätään saman tien koneeseen, joten keskityn nyt sen odotteluun enkä anna murheiden painaa liikaa. Elämä on kuitenkin ihanaa :heart:
 
Merope Ei mulla silleen normaalia eroa kurjempi ollut. Aina erossa itketään ja sydämeen sattuu, mut en mä sen katkerammaksi jäänyt. Jotenkin vain on aika makeeta tajuta, että hei! mullahan ihan oikeesti menee elämässä tosi hyvin. Toki tämä vauva olis kirsikka kakun päälle, mutta silti mä oon pärjänny aika jees. :) Kun muistaa eksästä aina ne surulliset ja huonot päivät, eron tuomat itkut jne. niin kait se enemmänkin on sitä, että vaikka silloin tuntu ettei elämäs ole mitään niin nyt kun katselee niin onhan mulla oikeastaan melkolailla kaikki mitä toivoa voi.

*muoks.
Ainii! linnoitus purettu ;) Hyvin hailakka hailuraviiva ilmestyi. Eli mun puhelimen sovelluksen mukaan mulla olis pitänny olla ovis muka huomenna (perustuu päivien laskemiseen). Täähän ei siis mitenkään voi toteutua. Nyt testailen sen sitten niin huolella kohdalleen, että oksat pois. Alkupäivät ajattelin mennä testi/päivä, mutta lähemmäs mentäessä otan iltatestauksen vielä kaveriksi.
 
Viimeksi muokattu:
Hironea: Se on kyllä tosi hyvä oikein havahtua siihen, miten hyvin oikeastaan meneekään, vaikka vauva ei vielä ole ilmoittanut tulostaan. Mulla oli kans ovulaatio pari päivää myöhemmin kuin mitä sovellus sanoi, aiemmin ollut ihan oikeastaan sovelluksen mukaan.

Täällä on taas tällainen haaveilupäivä. Kuinka ihanaa olisi nostaa se oma pienokainen syliin.. Ja ihan kamalasti noita pallomahoja on liikkeellä! Sitäkin aikaa oikein odotan.
 
Mäkin olen oikeastaan ihan nuoresta lähtien haaveillu olevani raskaana. Se on sinällään tosi jännä juttu, kun en kuitenkaan ole lapsia halunnut. Oli vaan ihana kävellä muksunakin pitkin pihoja tyyny paidan alla ja leikkiä olevansa raskaana. :D moon kai outo, ku tahdoin olla pullero, mut sit se tulos ei alkuunkaan kiinnostannu. On ajat muuttuneet... nyt kovin oottaa sitä tulostakin, mutta kyllä musta olis edelleen aivan ihana olla raskaana <3
 
  • Tykkää
Reactions: Merope
Hironea, samat on ollut toiveet. Välillä pullotan vatsaa peilin edessä ja peilaan, miten vaatteet istuisivat jos olisi raskaana. Ja nykyään ne haaveet enemmän kohdistuvatkin siihen raskauteen vaikka se oma lapsi onkin se "palkinto". Adoptiossa "kamalin" ajatus olikin se, ettei saa olla raskaana. Ehkä se raskaus on jotenkin se naiseuden mittari.
 
  • Tykkää
Reactions: Hironea
Keskiviikko 25.6.2014


Nimimerkki.....Ikä.......Kiertopv/pituus.......yk......luomu/lääk.kierto

Merope............29v.........kp 4/n.30............yk 10.........kilppari
Hironea............35v.........kp 12/26.............yk 6...........luomu
Tikru-78..........35v..........kp 24/28-31........yk 4...........luomu
kaisaek............32v..........kp 25/25-28........yk 5...........luomu
Säihkiss...........34v..........kp 28/28............yk 20.........3.lz

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol


Taustalla:
Kissatanssi, M11su, Kukkaislapsi, Dazzler, Miminda, Justiina79, Sofila, Iitukka81, Bahama, Orkidea79, Talviaurinko, Haave_ilija, Mariah33, Ricardina, Yritys10

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

Piinailijat ja jännäpäivät:
DPO: Päivät ovulaatiosta
Jännäpäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä


Nimimerkki......DPO.......Jännäpäivä



Plussanneet 2014:

Ankkurinappi........31v.........?...........2/2014
murmelii..............32v........yk3.........2/2014
Jonniss................29v.......yk3............14.3.
Marjee................30v........yk8...........26.3.
Nonnna...............31v........yk3.............2.4
Matahari.............31v.........yk1...........13.4
Jofa....................30v........yk1...........huhtikuu
Pienestä kii..........31v.........yk 9...........8.5
Miri81.................33v.........yk 2..........14.5
Handis85.............29v.........yk 1..........16.5
Chiligail...............35v.........ya 2012......9.6
Kerttuli82..........................yk 10.........30.4

Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle
 
Viimeksi muokattu:
Voihan itku Merope :( tipat kehiin ni josko parantuisi.
Se on kyllä totta että vaivat vaan lisääntyy kun kolmekymppiä ylittyy :D
Mä voisin olla jopa vainoharhanen,jos en tietäis ettei raskaidelle ole mitään mahiksia jos ei sitten pyhästähengestä sikiä. Mahaa on vihlonut ihan kummasti. Ei ole menkkajomotusta vaan ihan erilaista. Epäilin jo pissitulehdusta mutta en usko että on kuotenkaan.No hyvä toisaalta tietää ettei sitten turhaan epäile näitä oireita raskausoireiksi.
 
Iitukka:On varmaan pakko hakea tipat, tuntuu silmä sen verran "polttelevan". Josko mä en sit ihan paholaiseksi muuttuisikaan :) Ja tuo on niiiin tuttu tunne. Miten se onkin niin, että kun loma on alkamassa, niin työpäivät senkun vaan pitkittyy! Ihan kamalaa!
 
Heips!
Joo, ei tää työnteko nappais sitten pätkän vertaa! Aamulla olen epätoivoisesti yrittänny saaha jotain aikaiseksi, mutta äärimmäisen huonolla tuloksella. :D Aina vaan löytää ihtesä nojailemasta käsiin ja haukottelemasta. Onneks saan olla pääasiassa yksin niin ei ole johtaja ihmettelemässä kun pää putoilee näppikselle. Se se vielä puuttuis jos se yllättäis ja ottassa lukis dfghjkl näpikseltä :D :D

Mä taas kohta lähden linnoittautumaan :D Mä tossa laskeskelin, että viime kierrossa mulla jäi luteaali vaihe vain 9 päivään. Soon aika harmillisen lyhkänen :S
 
Hironea: Mulla on se onkelma, että seilailen jossain hassuilla sivuille (nyt etsin alpakka-langalle ohjeita), enkä edes huomaa ajankulua. Mutta jos pitää keskittyä töihin ni ei tu mitään.. Hitsi mua huvittaa tuo linnottautuminen :) Osaan kuvitella sut marssimassa vessaan jonkun hauskan tunnarin soidessa taustalla, aseena vain ovistikut :D (ok, olen mä vähän väsynyt tänään!) Kerroppa sit tuloksia! Ja 9 päivää on vähän lyhyt kyllä, mutta eiköös nekin vaihtele? Mulla on ollut 11-15..
 
  • Tykkää
Reactions: Hironea
:D Vähintään Rambon tunnari, kun tukka hulmuten meikä lipuu kohti firman toaleettia :D :D
Hyvin hailurainen viiva löytyi testissä joten epäilen ettei ainakaan vielä 3 päivään ole mitään kiirettä. Jos ei täti ole myöhässä niin tästä tulee toinen kierto perään missä luteaalivaihe jää sika lyhkäseks :(

Mulla nyt on semmonen luova jumi päällä kutomisessa. Mieli tekis tehdä, mut ei oikeen mikään ohje nappaa ja sukkia ei enää millää jaksais.
 
Torstai 26.6.2014


Nimimerkki.....Ikä.......Kiertopv/pituus.......yk......luomu/lääk.kierto

Merope............29v.........kp 5/n.30............yk 10.........kilppari
Hironea............35v.........kp 13/26.............yk 6...........luomu
Tikru-78..........35v..........kp 25/28-31........yk 4...........luomu
kaisaek............32v..........kp 26/25-28........yk 5...........luomu
Säihkiss...........34v..........kp 29/28............yk 20.........3.lz

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol


Taustalla:
Kissatanssi, M11su, Kukkaislapsi, Dazzler, Miminda, Justiina79, Sofila, Iitukka81, Bahama, Orkidea79, Talviaurinko, Haave_ilija, Mariah33, Ricardina, Yritys10

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

Piinailijat ja jännäpäivät:
DPO: Päivät ovulaatiosta
Jännäpäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä


Nimimerkki......DPO.......Jännäpäivä



Plussanneet 2014:

Ankkurinappi........31v.........?...........2/2014
murmelii..............32v........yk3.........2/2014
Jonniss................29v.......yk3............14.3.
Marjee................30v........yk8...........26.3.
Nonnna...............31v........yk3.............2.4
Matahari.............31v.........yk1...........13.4
Jofa....................30v........yk1...........huhtikuu
Pienestä kii..........31v.........yk 9...........8.5
Miri81.................33v.........yk 2..........14.5
Handis85.............29v.........yk 1..........16.5
Chiligail...............35v.........ya 2012......9.6
Kerttuli82..........................yk 10.........30.4

Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle
 
Huh! Tänään on jo torstai! Vitsi, että tää viikko on mennyt hujauksessa. Töissä tökkii, mut vapaa ajalla tuntuu et tunnit loppuu kesken. Kovin kiireinen viikko on ollut ja samoissa merkeissä jatkuu. Toisaalta tosi hyvä niin ei ehdi enää kotona märehtiä sitä tiistaita :D Riittää, että sitä pohtii ja pähkää täällä töissä joutessaan.
 

Yhteistyössä