Heippa!
Ihan ensimmäiseksi tervetuloa kaikki uudet ja Santtu81 aivan mahtavaa ja onneksi olkoon!!
Ihania ultrakuulumisia jo monella :heart: oi onnea sullekin barbamama, nyt voit jo henkäistä ja alkaa nauttimaan odotuksesta, kaikki menee varmasti hyvin.. Itsekin jännitin tuonne np-ultraan asti aivan kauheesti, mutta nyt ajattelin alkaa nauttimaan raskaudesta!
Eilen oli neuvolalääkäri ja tehtiin se ällö sisätutkimus, sen jälkeen oli paikat hellänä, vauvan syke kuului myös ihanana jumputuksena, pikkuinen sydän löi 160 luokkaa.
Mulla kanssa tuo dobbleri on ollut ihana turva, vaikka siitä taas käydään jossain keskustelua onko sitä turvallista käyttää.. itse en sitä joka päivä käytä, ja sittenkin kun käytän niin ehkä minuutin verran, kun löydän sykkeen, niin kuuntelen hetken ja suljen laitteen. Syke löytyy onneksi jo näillä viikoilla helposti =)
Niin ja suosittelen kyllä lämpimästi muillekin, sitten kun liikkeet alkaa tuntumaan en aio enää dobbleria käyttää, niinkun Mymosakin laittaa omansa myyntiin.
Huh tulipa pitkä sepostus
Olen makaillut hiljaa paikallaan ja yrittänyt kuulostella pikkuisen liikkeitä mutta en vielä ole havainnut mitään, no ehkä pian... Pojasta tunsin rv 15 hennot hipaisut, mutta tiesin heti että niitä ne on..
Mutta nyt ei ennätä enempää kirjoittamaan, mutta palailen taas!!
t. Enisa ja pikkuinen 13+1