<3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

Helinä83 onneksi olkoon! :flower: :flower:

).( Kp1 tänään, täti kurvasi kylään vastaanottamaan uutta vuotta meille. Toi vielä mukanaan kauhean flunssankin, mokoma kiusanhenki. Saa nähdä jatketaanko me yritystä nyt vai otetaanko time out. Mä en haluaisi mitään breikkejä, mutta luulen, että mun kropan palautumista normaaliin (km syksyllä ) auttaisi, jos lopettaisin sen ylenmääräisen tarkkailun. Mä olen kyllä niin lahjakas itseni huijaamisessa, että todennäköisesti laskisin päiviä ja tarkkailisin merkkejä, vaikka väittäisinkin itselleni etten sitä tee. Tammikuussa meillä on tulossa paljon happeningia remontin loppusuoran, muuton, 50- ja 60-vuotispäivien ja mun omien synttäreiden muodossa, ehkä pitää ajatukset muualla luontaisesti. Ostin eilen apteekista tosi vahvaa B6-vitamiinia sisältävää valmistettakin kun luin netistä, että sen pitäis edesauttaa luteaalivaiheen pidentämisessä. Eipähän tuo mitään ota, jos ei annakaan. Roikun nyt siis vielä mielelläni mukana täällä toistaiseksi, katsotaan miten vuosi käynnistyy. Paljon +++++++++++ :whistle: kaikille!!! Ja hyvää uutta vuotta 2009!!!
 
Filuuri :hug: :hug: :hug: Onneksi teillä riittää tammikuussa puuhaa, jos ei kerkeis vauvajuttuja niin paljoa sitten ajattelemaan.

Ansku-82 tervetuloa mukaan :wave:

Tinkerbelle tervetuloa myös mukaan :wave:
 
Jännittävää tätä vuotta kaikille :wave: - vieläkö mukaan ehtisi?

Toinen lapsi olisi toiveissa, esikoistyttö 1,5 v. ja yk 7, kp 21/28. Ajattelin testata maanantaina 5.1.09.

Hitsi kun noi tikut polttelee nyt jo kaapissa vaikka on vasta 6 dpo! Kyllä sitä ihminen voi olla hullu kun on jo 6 yritystä takana...

Oikein plussaisaa Uutta Vuotta jokaiselle! :D

Ja onnea jo plussanneille :flower:
 
Hyvää uutta vuotta :wave:

Niinhän sitten tein että testasin tänään aamulla vaikkei pitänyt missään nimessä ennen lauantaita. Ajattelin vain että saako ottaa mitään alkoholia. No negahan se tietysti oli, eikä mulla mitään raskausoireita olekaan paitsi aamulla oksettaa hampaiden pesu, mutta ehkä se on vain toiveajattelua :) Laskin sitten vain että mulla on tänään dpo 9-10 joten tuskin testi olis edes näyttänyt vaikka olisinkin raskaana. No hain kuitenkin apteekista lisää testejä :headwall: että jos vaikka viikonloppuna tekee mieli testailla jos ei tätiä näy... voi tätä ihmisen mieltä... Toivotaan että ensi viikolla mulle hoitoon tuleva pieni 10 kk tyttö toisi plussatuulia tullessaan...
 
Helinä83 wau! Paljon onnea plussasta :heart: ja kaikki uudet tasapuolisesti tervetuloa :flower: =)

SantaMaria
: malta vielä mielesi ;) ...voiolla tosiaankin, että liian aikaisin testasit. Parempaa onnea ensi vuonna ;) :heart:
 
äiti vm70 :hug: Kyllä se plussa sieltä ens vuoden aikana tulee. Uusi vuosi uudet kujeet! =)

E-V-A Onnea huomiseen testaukseen. Toivotaan, että saat sen vuoden ekan plussan sieltä. =) :heart:
ipaipa Nyt sitten toivotaan, että on tärpänny ja pääset kans plussaamaan.
Kaikille muille sitä tarvitseville :hug:
Uusille: ansku ja tinkerbelle tervetuloa! :flower: =)

Tulin tänään töistä ja päätin ottaa pienet päikkärit. Näköjään niistä tuliki sitten isot, kun heräsin 21.... taidan kyllä jäädä kotiin täksi illaksi, kun enää ei jaksa mennä suihkuun ja alkaa pynttäytymään mihinkään. Näin muuten hassua unta: yllätys yllätys miksiköhän tällaisena aikana... eli tein siinä unessa testin ja sieltä tuli selvääkin selvempi vahva plussa. :) Ajattelin joka tapauksessa myös huomenna sen testin tehdä niistä viimeviikon "tuhruista" huolimatta. Jos sitä ei olisi ollut olis siis 37/30-36. Eli sit kyllä jo näkyy jos ois näkyäkseen. Joku pieni ääni hokee että oon raskaana ja oli kiinnittymisvuotoa ja toinen taas "torvi! mitä sä vielä haihattelet?! Sulla oli menkat!" :LOL: Katsotaan mitä se huominen tuo tullessaan...

Niin ja oikein jättisuuret plussaonnittelut helinä83 :flower: :heart:
 
:heart:TORSTAI 1.1.2009 :heart:


E-V-A...............kp1/31............yk4.................kolmas toiveissa
kaz..................kp28/28............yk6................ensimmäinen toiveissa
delfis...............kp10/28-36.........yk5..............ensimmäinen toiveissa
valtsukka........kp12/24-55...........yk?...............kuudes toiveissa
Flora-79..........kp1/32...............yk4............ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp5/29.............yk12..............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp28/27-29........yk3................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp8/30...............yk4................neljäs toiveissa
zeny...............kp28/28.............yk2.................toinen toiveissa
ipaipa............kp18/30............yk2.................kolmas toiveissa
Filuuri...........kp2/27-30..........yk3................toinen toiveissa
SantaMaria..kp25/27................yk4................toinen toiveissa
Emmama......kp9/27-33...........yk7................kolmas toiveissa
Niinuska05....kp24/27...............yk2...............toinen toiveissa
hugoliina.......kp22/35................yk2.............ensimmäinen toiveissa
Liisa75..........kp30/28...............yk2..............ensimmäinen toiveissa
Ansku-82......kp22/30-33..........yk2...............?
Tinkerbelle...kp22/28................yk7..............toinen toiveissa
Dreamer78....kp28/37...............yk9............3./1. yhteinen toiveissa
P123..............kp12/40..............yk2(km12/08).......kolmas toiveissa

TESTIPÄIVÄT:

to 1.1.2009zeny
pe 2.1
la 3.1 Flora-79,kujakatit,SantaMaria
su 4.1kaz
ma 5.1Tinkerbelle
ti 6.1Niinuska05
ke 7.1
to 8.1

HAAMUILIJAT:




PLUSSANNEET

P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
 
moi.
ei näytä olevan montaa tuttua täällä. Vai onko?
Millukan muistan! ONNITTELUT PLUSSASTA!!!!! =)

Mä voisin ilmoittautua tähän pinoon ihan vaan huvikseni. Vaikka tuskin mitään plussaa on tiedossa. Ovis oli kp23 eli 27.12.

Dreamer78....kp28/37......yk9......3./1. yhteinen toiveissa
 
Alkuperäinen kirjoittaja dreamer78:
moi.
ei näytä olevan montaa tuttua täällä. Vai onko?
Millukan muistan! ONNITTELUT PLUSSASTA!!!!! =)

Mä voisin ilmoittautua tähän pinoon ihan vaan huvikseni. Vaikka tuskin mitään plussaa on tiedossa. Ovis oli kp23 eli 27.12.

Dreamer78....kp28/37......yk9......3./1. yhteinen toiveissa
:wave: :wave: muistan myös sut..... onnee sulle kans testaukseen. mä en voi oikein uskoa tätä ja pelottaa ett joku kemiallinen tms. kun niin hailakka edelleen. km oli n.6kk sitten :ashamed:

tässä vielä tän päivän testin kuva ;)



 
Iltaa...
Vitsi että noi testit polttaa jo kaapissa, jäi viime kierrosta kaapin perukoille :D
tuhruttelukin on jo loppunu..
No joo pakko purkaa tänne noita miesten ymmärtämättömyyksiä...::
Mies suuttui sitten kunnolla mulle ekaa kertaa suhteemme aikana tästä:
En suostunut hoidattamaan miehen puolitutuilla työkavereilla vkonloppua lasta. eli olis ollu niillä viikolopun yli.. ihmisissä ei vikaa varmastikkaan mutta kun ei tiedä heistä kuin sen että kovia ottamaan ja kerran jutellut. tuli vaan niin paha olo, kun mies ei ymmärtänyt että se niin mene... tyttö tottunut nukkumaan omassa huoneessa ja omassa sängyssä tiettyjen iltarutiinien ja syömisten kera.
No minä sitten kerrankin tiukasti sanoin ei. ja siitäkös sota sytty...
mies uhkas näin: ei naimisiin, ei häämatkoja, ei lasta, eikä lopeta juomista jos lapsi ei mene muualle yöks... sekä mun pitä opetella rennoksi ja mukavaksi juoden...
Minä: (tosi kypsästi lausahdettu): ala sitten vanhemmilles laputtaa... :D
Mutta siis olinko kohtuuton jos minusta ei tuntunut hyvälle tuo ehdotus...??
pyh, on meilläkin ongelmat, tahi mulla, ei se tuntunu miestä vaivaavan aamulla enää...

Millukalle Onnea!! :flower: :heart:
Ja Onnea uudelle vuodelle 2009
Ipa
 
Ipa: et todellakaan vaikuta kohtuuttomalta. En minäkään antais puolitutuille edes koiriani hoitoon :p
Mulla on myös aika jyrkät mielipiteet alkoholin juomisesta lasten seurassa. Kohtuukäyttö, ruoan kanssa viiniä tms on ok, mutta sitten ihan dokaaminen on ehdoton nounou. Omat vanhemmat ei ole mitään deekuja, mutta niistäkin aikuisten illanvietoista mihin minua pienenä raahattiin jäi niin ahdistavat muistot kun kaikki aikuiset oli lapsen silmissä outoja ja käyttäytyivät hassusti...En haluais omalle lapselle samanlaisia kokemuksia :( Nojuu, tämä mun vuodatus meni sivuraiteelleen, mutta tuli mieleen kun tästä ollaan miehen kanssa juteltu nyt kun tämä vauvan yrittäminen tuli ajankohtaiseksi. Onneksi hällä on samanlaiset mietteet asiasta.

).( nyt alkaa taas mieli olemaan parempi. Kyllä aamulla suretti kun huomasin tuhruamisen alkaneen. Ja jotenkin ite sen vielä hyväksyn, mutta kun mieskin selkeästi pettyi niin se tuntuu erityisen pahalta :( No, uuteen yrityksen nyt sitten vaan paremmalla onnella.
 

Yhteistyössä