<3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

tervehdys.!
täällä tänään kp1 ja yk 12 lähtee käyntiin.. huoh |O tuo tädin tulo oli toki tiedossa, koska siellä verikokeissa ei mitään näkynyt.. kiukuttaa vaan niin paljon taas.! tällänen turha kierto oli tää.! nooh, ehkä tämä uusi vuosi toisi uudet kujeet tullessaan :)

YP :wave:
 
:heart:MAANANTAI 29.12 :heart:


E-V-A...............kp29/32............yk3.................kolmas toiveissa
kaz..................kp25/28............yk6................ensimmäinen toiveissa
delfis...............kp7/28-36.........yk5............... ensimmäinen toiveissa
valtsukka........kp9/24-55...........yk?...............kuudes toiveissa
Flora-79..........kp28/32...........yk3................ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp2/29.............yk12..............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp25/27-29........yk3................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp5/30...............yk4................neljäs toiveissa
zeny...............kp24/28.............yk2.................toinen toiveissa
Millukka..........kp26/28-32..yk15..(km5/08)....viides toiveissa
ipaipa............kp15/30............yk2.................kolmas toiveissa
Helinä83.......kp25/?.................yk3................ensimmäinen toiveissa
Filuuri...........kp28/27-30........yk2................toinen toiveissa
SantaMaria..kp22/27................yk4................toinen toiveissa
Emmama......kp6/27-33...........yk7................kolmas toiveissa
Niinuska05....kp21/27...............yk2...............toinen toiveissa
hugoliina.......kp19/35................yk2.............ensimmäinen toiveissa
Liisa75..........kp27/28...............yk2...............?

TESTIPÄIVÄT:

ke 31.12.2008
to 1.1.2009 E-V-A,zeny,Filuuri
pe 2.1Helinä83
la 3.1 Flora-79,kujakatit,SantaMaria
su 4.1kaz
ma 5.1
ti 6.1Niinuska05
HAAMUILIJAT:


PLUSSANNEET

P123 (viime kierrosta) :heart:



 
yöperhonen- onko sulle tullut jo jotain vastauksia niistä verikokeista mitä otettiin? Kyllä se plussa teillekkin tulee ja nythän voitte vaikka hakeutua hoitoihin jos haluatte..Toki ne menkat aina masentaa kun se pieni toive kuitenkin jyskyttää talaraivossa kaikesta huolimatta.

äiti vm70 Olipas mieheltä kommentti, mutta jospa hänkin on hämmästynyt kun tulosta ei kuulu?? En tiedä onko teillä aikasemmat lapset tulleet helposti. Tämä kolmas vissiin oli ylläri?

).( Meillä se tilanne että kaksi ekaa tullut kun asiaa on vaan ajatellut ja nyt menossa siis yk3 mahdollisesti pian yk4. Kyllä pistää mietityttämään ett missä vika vai onko missään?!?!
 
Huomenta!

Onpas meillä hiljasta vaikka monella piinaviikko alkanut.. Filuuri sulla lyhemmän kierron mukaan päivät täynnä. delfis teitkö uuden testin?

).( Myönnän, minä hätähousu tein testin aamulla ja puhdas nega :ashamed:
 
Huomenta!
E-V-A :hug: Älä vielä menetä toivoa, jospa vain ei vielä näy ;)
Meillä ensimmäinen sai alkunsa heti samaiten kun jätin pillerit pois, toista yritettiin muutama kerta ennenkuin onnistui ja meidän "pahnan pohjimmainen" tosiaan on saanut kans alkunsa, hups, joulupäivänä 2v sitten kun piti olla "varmat päivät" jne. :ashamed: mutta aivan ihana vahinko :heart:
Siksi tässä nyt olenkin ollut ihmeissäni että missä lie vika kun ei onnistuta vaikka kuinka oltaisiin ahkeria jne. mutta kaipa tuo imetys vaan on edelleen niin tehokas ehkäisy, harmi :/ Mutta kohta Uusi Vuosi ja Uudet Tuulet, toivotaan ainakin ;)

Mukavaa päivää kaikille ja tuokaahan kohta niitä ihania plussia ++++++ :whistle: :heart:
 
Huomenia

Pitää myöntää, että mäkin täällä hätäilin ja testasin aamulla tyylipuhtaan negan. Mikähän pakko munkin oli mennä testaamaan kun on jomottanut päivittäin jo viis päivää vatsaa menkkoja enteilevästi ja nyt se on varmaan enää ajan kysymys milloin ne alkaa. Tyhmä mikä tyhmä. :headwall: Laitoin sitten kirkkaan valkoiset pitsialushousutkin kutsuakseni tätiä nopeammin kylään. =)
 
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille :)

).( On vähän semmonen olo että parin päivän päästä alkaa menkat. Ei ainakaan tunnu siltä että voisin olla raskaana :D Viime tiistaista on kirvellyt virtsatessa, joskin nyt on vähän helpottanut. Mulla ei ole koskaan ollut virtsiittiä, mutta olikohan tämä nyt sitten sellainen. Ois pitäny ehkä lekurille mennä :ashamed:
 
Liisa75
Saako vielä liittyä mukaan? Pari päivää ensi vuoteen jäljellä. Mulla nyt kp 27/n.28. Saa nähdä, saanko jännittää vielä ens vuoden puolella vai alkaako menkat ajallaan ennen uutta vuotta. Ensimmäistä lasta toivotaan.
 
Liisa75
Flora No kun ei oikein oo mitään tuntemuksia. Toissapäivänä oli ihan menkkaolo alavatsassa, mutta se selvästikin johtui jouluruuista ;) Yleensäkin mulla on vatsa kipeä vasta ekana vuotopäivänä. Finnejä kyl yleensä tulee ja vielä ei näy, mutta ehtiihän ne vielä. Mitään raskausoireita en kyllä keksi, vaikka kuinka yritän ;)

Jännittääkö teitä muita ihan hulluna? Eihän tästä mitään tule, jos tää on joka kuukausi tällästä... (yk2 menossa) oli jo vaikeuksia saada nukuttua viime yönä, kun pelkäsin, että menkat alkaa.
 
Meitä on lisääntynyt, kiva homma :D
Puuh, kroppani on outo... nyt kun on toi ovis ni tuhruttelen minkä kerkeen.... :ashamed:
kai se muistelee että näihin aikoihin oli aina pillereiden tyhjennysvuoto. mä nyt pidän tota 15.11.ja 15.12. mun kiertovälinä.
Onko sillä muuten vaikutusta jios tuhruttaa raskautumiseen esmes tässä kierrossa... kun noista tuhruista ei oo kokemusta ennen pillereitä...????
Aika paljon , liekö loman ja joulun, kunniaksi pöllytelty peittoja ahkerasti.. ;) :saint:
Niin ja tervetuloa kaikki uudet piinailijat!!
mulla se piinailu alkaa vasta.. ja tuli mieleen etten oikeen joukkoon kuulu kun testaan vasta 14-15.1....
Mut tänne ankeny ni ehkä mä tänne soluttaudun :D
ipa
 
ipaipa kyllä tähän pinoon sopii kaikki kellä vauva toiveissa :heart: :heart: Muutama on alottanut jo kp:t alusta ja niin on tarkotuskin, että pysyy sama jengi ja toki uudetkin on aina tervetulleita :wave: En osaa sanoa tuohon tuhrutteluun mitään, mutta voi olla että kroppa ettii viellä luonnollista olotilaa pillereiden jälkeen???
 
E-V-A En ole tässä kierrossa testannu olleskaan. Tänään kävin hakees testin ja siellä se nyt polttelee kaapinpohjalla. Hullua kyllä miten sitä toivo taas muka elää. Hullua itsensä kiusaamista tämä kyllä! Jos haluaa itselleen turhaa toivoa luoda, niin tosiaan se vuoto viimeviikolla oli outo ja täysin "menkkaoireeton". Yleensä tätin lähdettyä rinnat normaalit. Nyt kipeät kainaloista saakka ja pikkuisia viiltoja alavatsalla. Katsotaan vaan niin sieltä se täti vielä kurvaa kunnon vauhdilla. :/

Sit oon täällä hullu kun olen; suunnitellu miten kerron miehelle jos on positiivinen. On nimittäin levillä kavereiden kanssa lauantaihin saakka. Mikä ois sen kivempaa kun toivottaa ISKÄ tervetulleeks. Itku sillä tulis. :D Noniin! Näin sekasin mun pää on. :LOL:
 
Mä ilmottaudun vapaaehtoiseksi :wave: siis ensimmäiseksi plussaajaksi :D eli ei oo täti meille tervetullut
eipä täällä juurikaan kyl mitää merkkejä mihinkää suuntaan,paitsi et tissit on ollu muutaman päivän arat ja vattaa aina silloin tällöin nippaillu

 
delfis oon ihan yhtä sekasin kuin säkin: mietin tänään miten vauvasta kertoisi isovanhemmille jotenkin kivasti eli todennäköisesti vielä asteen enemmän sekaisin kuin sinä :p !!! :ashamed: ihme juttuja tää raskauden toive kyllä saa aikaan...


Täällä piinaviikot meneillään ja pää (ylläri ylläri) - just niin sekaisin kuin osasin odottaakin :LOL:. Meillä tosin vasta kp 19 /35? ja piinaa vielä pitkä tovi jäljellä, mutta ehkä tässä jotenkin itsensä koossa pitää :headwall: Yritän olla ajattelematta koko vauva-asiaa, mutta kertokaa joku jos tiedätte kuinka sais ajatukset muualle...teinpä sitten mitä tahansa, niin vauvajutut pyörii päässä jatkuvasti, vaikka kuin yritän häätää ajatuksia pois, niin ei.... |O Ja aina kun masua nippailee tai nänneihin sattuu, niin toiveet saa oikein tulta alleen! On tää ja...

Niin ja lämpimästi tervetuloa uudet :flower: :heart: !!!
 
Kyllä siinä hailakka punertava viiva näkyy, varovaiset onnittelut siis :flower:

).( Vapaapäivä olisi ja olen ollut hereillä jo reilun tunnin...Ärsyttävää kun ei voi vielä mitään touhuta etten herätä miestä. Koiristakaan en saa tähän aikaan lenkkikaveria kun ovat "hiukan" aamu-unisia :kieh:
 
Millukka mulla ei ole ehkä paras näyttö, mutta kyllä mäkin siinä punertavan viivan näen! Varovaiset onnittelut myös täältä. Testaatko tänään uusiksi?

).( Menkat ei ole vieläkään alkaneet, vaikka lähes koko ajan jomottaa sillä tavalla ja on sellainen tunne, että nyt alkoi. Alkaisivat nyt sitten, jos on pakko. Mä laukkaan vessassa viiden minuutin välein ja joka kerta toiveet nousee kymmenenteen potenssiin kun mitään ei olekaan vielä tullut. Hugoliinan ja delfiksen seuraan sekoilemaan pääsen kun mietin miten kerron kaverille jolle eilen pessimistinä annoin mun vanhat äitiysvaatteet ja pyydänkin, jos saisin ne yhdet housut takasin. :p :headwall:
 
:heart:TIISTAI 30.12 :heart:


E-V-A...............kp30/30............yk3.................kolmas toiveissa
kaz..................kp26/28............yk6................ensimmäinen toiveissa
delfis...............kp8/28-36.........yk5............... ensimmäinen toiveissa
valtsukka........kp10/24-55...........yk?...............kuudes toiveissa
Flora-79..........kp29/32...........yk3................ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp3/29.............yk12..............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp26/27-29........yk3................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp6/30...............yk4................neljäs toiveissa
zeny...............kp25/28.............yk2.................toinen toiveissa
Millukka..........kp27/28-32..yk15..(km5/08)....viides toiveissa
ipaipa............kp16/30............yk2.................kolmas toiveissa
Helinä83.......kp26/?.................yk3................ensimmäinen toiveissa
Filuuri...........kp29/27-30........yk2................toinen toiveissa
SantaMaria..kp23/27................yk4................toinen toiveissa
Emmama......kp7/27-33...........yk7................kolmas toiveissa
Niinuska05....kp22/27...............yk2...............toinen toiveissa
hugoliina.......kp20/35................yk2.............ensimmäinen toiveissa
Liisa75..........kp28/28...............yk2..............ensimmäinen toiveissa


TESTIPÄIVÄT:

ke 31.12.2008
to 1.1.2009 E-V-A,zeny,Filuuri
pe 2.1Helinä83
la 3.1 Flora-79,kujakatit,SantaMaria
su 4.1kaz
ma 5.1
ti 6.1Niinuska05

HAAMUILIJAT:

Millukka


PLUSSANNEET

P123 (viime kierrosta) :heart:





 
Liisa75
Millukka :flower: Eiköhän se tuosta vain vahvistu.

Filuuri Samat fiilikset. Jänskättää käydä edes pissalla, kun ei haluis että paperiin ilmestyy sitä tuhrua.

Niin ja meillä toivotaan esikoista (puuttuu listasta).
 
Ensin omaa ).( Eli laskeskelin mun kiertoja ja totesin että tuo 32 on liian pitkä. Kaksi viimestä ollu 30 ja sitä ennen oli 28.. Joten päivät täynnä (mitä lie ittensä huijaamista) Eli huomenna olis sitten Kp1 jos on, näin se on mennyt jo muutaman kierron ajan.

Millukka laitoin sut haamuilijoihin :heart: kyllä siinä punertava viiva on.

Filuuri ja kujakatit on varmaan todella piinailua teilläkin.. toivotaan että se plussa tulee :heart: jotenki nää muutamat vikat päivät on ihan hulluja |O

delfis joko testi tehty?????

Teille jotka mietitte miten kertoa puolisolle tai isovahemmille tulevasta vauvasta. Jos malttaa pitää salaisuuden ultraan asti.. olis hyvä idea lähettää ultrakuvasta kopio isovanhemmille ja laittaa se kuvan taakse teksti tyyliin hei mummu ja pappa :wave: Miehelle vois sitten jättää sen testin näkyville ja kattoa koska se hoksaa että plussa tuli.
 
Voi millukka minkä menit tekemään,kyllä mäkin siinä viivan erotan :heart: mut arvaapa vaan rupesko oma testi polttelee tuol kaapis :kieh: onneks on sentää aamupissit tehty ettei ainakaa tälle päivälle enää,mut huomen aamul oon sit varmast hakkaamas päätä seinää vessassa :/
 

Yhteistyössä