<3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

Liisa75
Alkuperäinen kirjoittaja E-V-A:
Liisa75 koska meinaat testailla?
Ens vuonna :LOL: Toivottavasti. Ja toivottavasti tammikuun alussa. En oo uskaltanu edes ajatella, kun ei oo menkat vielä edes myöhässä. Jos ois testi kaapissa, niin saattaisi tulla käytettyä, mutta en ole vielä ostanut.
 
Heh, kujakatit, rupesi hymyilyttämään kun kuvittelin tuon headwall-hymiön tyylistä pään paukutusta vessan seinään. Meillä kotona yltäisikin pää seinään jo suoraan pytyltä. Pitänee kokeilla huomenna taas. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Filuuri:
Heh, kujakatit, rupesi hymyilyttämään kun kuvittelin tuon headwall-hymiön tyylistä pään paukutusta vessan seinään. Meillä kotona yltäisikin pää seinään jo suoraan pytyltä. Pitänee kokeilla huomenna taas. :LOL:
Kokeillaan yhdessä,meilläkin tuo pytty melkein seinässä kiinni :D
 
Vaikkakin meillä jännät päivät käsillä vasta tammikuun puolen välin tienoilla, niin olen vakaasti nyt päättänyt kärvistellä ja tehdä testin vasta sitten jos tädin oletettu ilmestyminen on viivästynyt useita päiviä :whistle:. on sitten ainakin varmempi tulos kuin jos tekisin 3 päivää oletettua tätiä ennen, oletettuna tädin ilmestymis päivänä ja vielä useita kertoja senkin jälkeen... kuten viime kierrossa :LOL: ...en ymmärrä mikä ihmeen testausvimma meiksiin aina iskee kun tädin saapuminen käsillä... kyllä se pikkuinen siellä sitten on jos on ja ennemmin tai myöhemmin se varmasti käy ilmi jos kaikki menee hyvin ja pieni kestää kyydissä. Voisin siis julistaa testauspäiväkseni suosiolla 20.1 mikäli tätiä ei kuulu! Ja syytä olis pysyä poissa...ei todellakaan ole toivottu vieras :kieh: . Muistakaa sitten tsempata mua kun alan täällä hermoilemaan viimeisinä päivinä ennen oletettua menkkojen alkamis päivää :LOL: :LOL: . saa nähdä miten itsehillintä kestää. Mulla kun on vielä muutama testikin tuolla kaapissa odottelemassa :whistle:
 
joo,ja kyllä Millukka kusas taas aamulla kiinalaiseen testiin ja hiukan vahvempi viiva tuli,tosi hailu vieläki mut ilman tihrustelua näkee :heart:
täytyy taas huomenna kusasta ku noita kinkula-testejä löytyy useempi kun halvalla sai :LOL: :LOL: luulis näyttävän samanlailla ku suomalaisetki.viime kuussa testailin kanssa niillä ja niihin ei tullu mitään näkyviin.ehkä kosteena näkyi harmaa paikka hetken joka hävis sit kokonaan. mut noissa nyt on punanen hailu viiva vielki kuivuttuaan. on pitäny ihastella niitä monta kertaa jo :LOL: mullakin vasta kp:t 27 ja eilenhän vasta 26 :eek: toivottavasti ei oo sit kemiallinen tai jotain :headwall:
 
Blääh. Mun täti on hyvätapainen, vaikka onkin ei-toivottu vieras. Ilmoitti lyhyesti huomisesta saapumisesta. Eli se siitä sitten. Ja mä kun pääsin jo niin pitkälle toiveissakin. No ei auta kun lähteä uuteen yritykseen. Pettymys ei ihme kyllä ole suhteessa toiveiden määrään, eli jotain hyvääkin. =)
 
Liisa75
Nyt kun täällä puhutaan testailusta koko ajan, niin kieltämättä tulee mieleen, että jos ois plussa niin sehän vois jo näkyä ja vois jännätä ainakin vähemmän... negaa en kuitenkaan uskois, joten sillä ei ois mitään merkitystä ilman tätiä ;) Mutta kun nyt kirjotin, että testaan ens vuonna, niin pysyn siinä enkä ainakaan huomenna testaa. Mulla oli lokakuun kierto 35 päivää, joten siinä mielessä tässä saattaa joutua jännäämään vielä viikon ja silti pettymään. Toivottavasti se lokakuu oli vaan poikkeus. Siitä tää vauvakuume oikeestaan lähtikin, kun huomasin, että se vahinko oiskin aika toivottu ;)

Uskokaa tai älkää, mutta mä oon 33v enkä ole koskaan tehnyt raskaustestiä. Enkä ostanut sellasta. Että vähän varmaan jänskättää sekin, jos siihen asti tässä joskus päästään. Miten tää elämä on mennyt näin nopeesti? Teininä kuvittelin, että mulla ois tässä iässä 10-vuotiaita lapsia. Muutama kierto aikaa 34-vuotispäivään...
 
Tervetuloa munki puolesta uusille! :flower: :wave:
E-V-A En ole vielä testannu.... ajattelin huomenaamulla tai sitten torstaina.
Hugoliina ja filuuri Ihanaa että täällä on muitaki hulluja ku minä! :D

).( Täällä eilen alkoi taas tätituntemukset, mutta mitään seurauksia ei ole ollu. Omaa kaipausta ja kuumetta pahensi, kun kaveri kävi illalla kahvilla näyttämässä omia np-ultran kuvia :| Sit tää hullu haaveilu jatkuu.... oon jo suunitellu tekeväni jonku julisteen kun mies tulee levin reissulta tyyliin: Tervetuloa kotiin iskä! Sit on jo pakko huutaa itelle, et nainen!!!! Ethän sä oo edes plussannu ja "täti" oli viimeviikolla! Haloooooo!!!
 
heij.... mulla on kp 26. eli listalla väärä nummero :O) nou hätä... täällä ei ole jännitystä oikeestaan lainaan ilmassa.. tulee jos tuleee... lantioo vihloo siihen malliin et kyll ne menkat täs huomenna tai yli huomenna alkaa...
 
Täälläkin alkaa olla jännät paikat kohta. Ajattelin kyllä jo aattoaamuna testata, niin voi sitten hyvillä mielillä maistella skumppaa muutaman lasillisen. Eiköhän nyt pitäisi jo herkkään testiin tulla ainakin haamu.

Mites muut? Aiotteko maistaa skumppaa yms. uuden vuoden kunniaksi? Saattaa kyllä ottaa taas sitten itseä päähän, jos on turhan takia selvin päin :'(
 
Huomenta!
Tänään jo Uuden Vuoden aatto ja täti pakkailee pikkuhiljaa kamojaan nurkista. Hieman on itku silmäkulmassa :'( kun eipä sitä onnistuttu tänä vuonna saamaan pientä alulle mutta jospa sitten ensivuonna ;)
Tääll' muutenkin olo alkaa helpottamaan, yskäkään ei enää vaivaa niin kovasti ja ajattelin et jospa vaikka yrittäis pienelle lenkillä käydä ennen töihin menoa. Mulla tänään työvuoro klo 15-22 ja aamulla klo 8 aikoihin takas laskemaan inventaariota et mun ei senkään puolesta tarvitse miettiä kamalasti tätä vuoden vaihtumista :ashamed:
Meillä iskä veittää laatuaikaa pikkuneidin kanssa kun isot tytöt lähtee yökyläilemään tuttavaperheen tykö =) Enpä muista koska tuo ukkokulta on ihan vesiselvän uuden Vuoden viettänyt :D Hyvää se sillekkin tekee :)

Eilen en sit enää imettänyt illalla kun tulin töistä kotiin, ajattelin että muutenkin kun alkaa olemaan noita aamuvuoroja enemmän niin jää vähemmäksi tuo imetys niin yritän että alkaisi tuo aamutissi olemaan ainoa mitä neiti sit saisi :ashamed: Itselle tämä taitaa olla pahempi paikka kuin pikkuneidille vaikka kyllä se illalla heti ensimmäisenä oli kaivamassa sen tissin puseron alta esiin kun kotiin tulin. Neiti vain tahtoo olla jo niin raju et välillä ihan sattuu kun se imee ja onhan tuota ikääkin jo tuon 3kk yli 1v. et senkin puolesta

Toivottelen nyt teille kaikille OIKEIN IHANAA UUTTA VUOTTA JA PLUSSATKAAHAN :heart:
Tulen sitten huomenna kurkkimaan kuka on jo ensimmäiset plussat tuoneet ;)

 
:heart:KESKIVIIKKO 31.12 :heart:


E-V-A...............kp31/30............yk3.................kolmas toiveissa
kaz..................kp27/28............yk6................ensimmäinen toiveissa
delfis...............kp9/28-36.........yk5............... ensimmäinen toiveissa
valtsukka........kp11/24-55...........yk?...............kuudes toiveissa
Flora-79..........kp30/32...........yk3................ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp4/29.............yk12..............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp27/27-29........yk3................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp7/30...............yk4................neljäs toiveissa
zeny...............kp27/28.............yk2.................toinen toiveissa
Millukka..........kp28/28-32..yk15..(km5/08)....viides toiveissa
ipaipa............kp17/30............yk2.................kolmas toiveissa
Filuuri...........kp1/27-30..........yk3................toinen toiveissa
SantaMaria..kp24/27................yk4................toinen toiveissa
Emmama......kp8/27-33...........yk7................kolmas toiveissa
Niinuska05....kp23/27...............yk2...............toinen toiveissa
hugoliina.......kp21/35................yk2.............ensimmäinen toiveissa
Liisa75..........kp29/28...............yk2..............ensimmäinen toiveissa
Ansku-82......kp21/30-33..........yk2...............?
Tinkerbelle...kp21/28................yk7..............toinen toiveissa


TESTIPÄIVÄT:

to 1.1.2009 E-V-A,zeny
pe 2.1
la 3.1 Flora-79,kujakatit,SantaMaria
su 4.1kaz
ma 5.1Tinkerbelle
ti 6.1Niinuska05
ke 7.1

HAAMUILIJAT:

Millukka


PLUSSANNEET

P123 (viime kierrosta) :heart:
Helinä83 :heart:
 
).( Vatsaa nipannut niin pirusti eilisestä illasta lähtien.. aamulla ei ainakaa vessareissulla tullut viel mitään.. Joten jos pysyy tänään poissa pääsen tekemään testiä huomenna.


Hyvää uutta vuotta 2009 :heart: :heart: :heart:

Ja huomis aamulle paljon plussia, joku vois kyllä jo tänäänkin sellasesta ilmottaa. Millukka?? Viivat vahvistunut???
 
huomenta!
Väsyttää |O Meikä se aina vaan herää ekana hoitamaan vaikka mies lomalla ja vois herää.. :headwall: Mä tahtoisin että mulla olis lyhempi kierto..
Keitä kauhistuttaa toi paukuttaminen lasten kannalta?? mulla kauhee stressi että toi likka herää, herkkäuninen kun on.. eikai se rytmi nukkumisten kannalta sitte mee yhen yön takia.. :(

Hyvää uutta vuotta 2009!2009 mehän sitten plussataan!! :heart: :flower:

Kohta pitää mennä pyykkien kimppuun.. tikuttelukin ohi kp 14-16 tuli ihan kivoja viivoja, sitten viimesen tikun kohdalla kp17 ihan selkee himmentyminen eli haamu jo.

Ja niitä plussia odotelaan aamuksi jo!! :heart:
ipa
 
Helinä83 Testionnea =) !!! Meillä menee aatto töissä, joten ei onneks tarvitse miettiä skumppapuolta lainkaan, hyvä näin :)

äiti vm70 iso :hug: , kyllä se pieni sitten ensi vuonna tulee, nyt hyvin mielin uuteen kiertoon, eikös? :heart: :heart:

Ihanaa uutta vuotta itse kullekkin ja plussaonnea kasapäin, jotka sitä nyt tarvitsee ja niille, joilla jo ainakun haamu testissä: ONNEA =) :heart:
 
Nyt tulee hyviä uutisia! Eli tein äsken testin, jotta voisi hyvillä mielin juoda tänään pullon skumppaa, mutta nyt kyllä jää skumpat juomatta. Plussahan sieltä tuli. Aika haalea, mutta selkeä viiva kuitenkin. Ei tarvinnut näköjään odottaa ensi vuodelle. Aika hauska sattuma, kun edellisestä raskaudesta tuli plussa juhannusaattona ja nyt tuli uuden vuoden aattona.

Hyvää uutta vuotta 2009 kaikille ja plussaonnea! :heart:
 
Oikein hyvää Uutta Vuotta kaikille :) ja plussarikasta sellaista eritoten ;)
Itse ajattelin ottaa pari lasia viiniä ruoan kanssa. Ollaan kotosalla miehen kanssa tämä ilta, kuten aina ennenkin uutena vuotena. Yksi koiristamme säikkyy kovasti rakettien pauketta ja ei noita oikein raaski jättää yksin jos tulee paniikki vaikka :| No, syödään hyvin (lihafondueta) ja katsellaan telkkaria. Siinäpä se :)
Nyt on saatu siivottua ja päästään lähtemään ihanassa auringonpaisteessa lenkille koirain kera. "Nähdään" taas ensi vuonna :wave:
 
Hei,

tulisin mukaan jos mahtuu!

Kp 21/30(-33) yk2.

Viime päivinä ollut aamuisin ja nukkumaan mennessä pahoinvointia, sellaista etovaa oloa. Oksentanu en oo. Mahaa nippailee välillä ja noustessa on muutaman kerran vihlassu oikein kunnolla. Finnejä tullu leukaan ja päänahkaan. Normaalisti hyvä iho ilman epäpuhtauksia... Olo on jotenki tyyni ja jotenki vaan nyt tuntuu et joku siellä masussa on... tiedä sitten.... nälkäkin on yllättävän usein....

Tädin arvioitu laskeutumisaika 9.1. (voi tietty venyä 12.1. asti) ja ajattelin testailla joskus tossa vko 3 loppu puolella ekan kerran jos tätiä ei ala kuulumaan.

Helinä83 IIISOT onnittelut plussasta!

Hyvää ja plussa tuulista uutta vuotta 2009 kaikille! :)
 

Yhteistyössä