K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nace, Jan ja Kris näkyy lavan reunalla yhdessä stoorissa ja kaikki hihkuu innosta mutta B on vissiin joku haavoittuva lumihiutale kun saa näkymisellään aikaan kauhean tuomitsemisen vauvalla. En ymmärrä ollenkaan. Julkinen tila ja kuvassa näkyy muitakin jotka on sitten samalla logiikalla "salakuvattuja". Eikä minusta edes näytä mitenkään ärtyneeltä vaan korkeintaan siltä että huomaa että kuvataan tai jopa tunnistaa eturivin porukkaa.
 
vierailija
Ja niin se Bojan taas palasi sometauoltaan juuri Suomessa 😁Mutta olipahan keikka! Pääsin ihmeen kaupalla eturiviin, ekaa kertaa elämässäni, vaikka itse asiassa vähän taaempaa olisi varmaan nähnyt paremmin, kun lava oli niin korkea. Vita kävi ennen keikkaa jututtamassa väkeä ja haastatteli joitakin faneja SBJ:sta ja tulevan levyn odotuksista (en kyllä itse uskaltautunut haastateltavaksi). Mulla oli myös periaatteessa hyvä näkyvyys sinne lavan reunaan jossa K ja muut olivat katsomassa, mutta en savun takaa saanut selvää keitä kaikkia siellä oikein oli, enkä kyllä varmaan ois tunnistanutkaan kaikkia. Välillä siellä näytti olevan ihan valtavasti porukkaa! Jan leveissä farkuissaan oli mulle kuitenkin kaikkein ihanin näky 🤩 Jäi ihan mielettömän hyvä fiilis, ei pienintäkään vaikutelmaa mistään haasteista ja hankaluuksista, vaan bändi veti samanaikaisesti sekä rennosti että mielettömällä energialla.
 
vierailija
Siis mistä kuvasta nyt kohistaan?
Erään fanin ottamista videosta ja kuvista missä ensimmäisessä näkyy 3 JO lavan reunalla/edustalla katsomassa K keikkaa ja tämä aiheutti vauvalla innostuneita kiljahduksia. Sitten vähän myöhemmin tulee kuva B samassa paikassa katsomassa keikkaa mutta hyi olkoon mitä salakuvausta (tässäkin kuvassa muuten näkyy muistaakseni Jurea ja ehkä myös vähän Krisiä). Keskustelu on vauvalla joskus ehkä iltaviidestä eteenpäin ja kyse oli stooreissa julkaistuista kuvista.
 
vierailija
Erään fanin ottamista videosta ja kuvista missä ensimmäisessä näkyy 3 JO lavan reunalla/edustalla katsomassa K keikkaa ja tämä aiheutti vauvalla innostuneita kiljahduksia. Sitten vähän myöhemmin tulee kuva B samassa paikassa katsomassa keikkaa mutta hyi olkoon mitä salakuvausta (tässäkin kuvassa muuten näkyy muistaakseni Jurea ja ehkä myös vähän Krisiä). Keskustelu on vauvalla joskus ehkä iltaviidestä eteenpäin ja kyse oli stooreissa julkaistuista kuvista.
Ei ollut Jurea eikä Krisiä kyseisessä kuvassa, joksuista vain B
 

Yhteistyössä