K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tämä! Sitä paitsi suurin osa niistä kommenteista on vaan iloista fantasiointia pilke silmäkulmassa.
Tämä. Tiukkapipoisimmat raivorealistit pilaa tunnelman joka paikassa, kun eivät voi antaa ihmisten fiilistellä ja pitää hauskaa. Mitä se on heiltä pois? K ja B näkee pari kertaa vuodessa ja sen ulkopuolella molemmilla on omat elämänsä ja parisuhteensa, joiden olemassa olon 99,9% ihmisistä tajuaa.
 
vierailija
Tämä. Tiukkapipoisimmat raivorealistit pilaa tunnelman joka paikassa, kun eivät voi antaa ihmisten fiilistellä ja pitää hauskaa. Mitä se on heiltä pois? K ja B näkee pari kertaa vuodessa ja sen ulkopuolella molemmilla on omat elämänsä ja parisuhteensa, joiden olemassa olon 99,9% ihmisistä tajuaa.
No ei se tilanne miksikään muutu heidän nähdessään.
 
vierailija
Tämä. Tiukkapipoisimmat raivorealistit pilaa tunnelman joka paikassa, kun eivät voi antaa ihmisten fiilistellä ja pitää hauskaa. Mitä se on heiltä pois? K ja B näkee pari kertaa vuodessa ja sen ulkopuolella molemmilla on omat elämänsä ja parisuhteensa, joiden olemassa olon 99,9% ihmisistä tajuaa.
Ei B:llä kyllä mitään parisuhdetta ole, jos ei nyt kuitenkaan kuviteltaisi asioita
 
vierailija
Tämä. Tiukkapipoisimmat raivorealistit pilaa tunnelman joka paikassa, kun eivät voi antaa ihmisten fiilistellä ja pitää hauskaa. Mitä se on heiltä pois? K ja B näkee pari kertaa vuodessa ja sen ulkopuolella molemmilla on omat elämänsä ja parisuhteensa, joiden olemassa olon 99,9% ihmisistä tajuaa.
Tämä mitä he nyt postaavat, taitaa olla paljolti enää vaan sitä mitä tietävät joidenkin fanien odottavan. Yksi kaveruus muiden joukossa.
 
vierailija
No ei se tilanne miksikään muutu heidän nähdessään.
Miksi pitäisi muuttua. Pojat tuovat tuulahduksen euroviisuista -23, jossa Käärijä teki historiaa. Ystävyys on mitä suurin asia. Kaikki, jotka ovat heitä seuranneet, tietävät missä mennään. Molemmat ovat viihteen ammattilaisia. Yksityiselämä ei kuulu lavalle eikä yleisölle. Eikä moni edes välitä siitä. Vain karisma ja musiikki merkitsevät.
 
vierailija
Ihana Boitsu tuossa videossa ja K oli sydämen kanssa tägännyt sen. Hyvissä väleissä ovat, sen näkee nyt varmaan jo jokainen. Täällä aina välillä lähtee negailu ihan lapasesta. Jokin aika sitten muutamat kuvitteli B:n olevan ihan riutunut ja huonovointinen. Sitten livessä nähtiin upean näköinen B. Nyt uumoiltiin että B ja K ei tapaa kuin ruississa korkeintaan tai ettei ne enää ole ystäviä edes. Ja siellä ne nyt yhdessä taas hengailee. Jotkut negailee ihan tahallaan, mutta sellainen vieno pyyntö että voisko muut pessimismiin taipuvaiset joskus vetää vähän henkeä ja laittaa jäitä hattuun, ennen kuin uskoo ne kaikkein pahimmat skenaariot aina.
Mä olen ottanut nämä pessimistiset viestit huumorilla tai olen luullut, että ne on sarkasmia. Jos joku nyt oikeasti on pettynyt, niin se kertoo siitä, että hän on liian syvällä tässä shippaus suossa.
 
vierailija
Tämä sama homma oli jo NT aikaan. Älkää menkö poikien juttusille kadulla tms. vaan antakaa olla rauhassa jne. Toki pitää rauha antaa jos ovat jossain syömässä tai muuten mutta työreissuhan tämä on. Voi olla ainutkertaisia tilaisuuksia vaihtaa pari sanaa JO kanssa jos tuuri käy.
Näistä holhoavista kommenteista päättelen, että lähinnä äiti ihmisiä kyseessä tai sitten vaan muuten vähän vanhempaa väkeä, joka tykkää hössöttää. Eikä siinä mitään pahaa ole, mutta nuoret tuskin käy vauvalla niitä lukemassa.
 
vierailija
Musta on kiva saada materiaalia Joksuista ja Kärtsä crewsta. Tykkäisin viettää aikaa vauvalla, koska siellä on usein parhaimmat linkit jne., mutta mua vähän tympii jo B ja K parittaminen. En vaan osaa edes leikilläni kuvitella mitään näiden kahden väliin. Ehkä sitten sain vuosi sitten yliannostuksen tästä kaikesta.
 
vierailija
Musta on kiva saada materiaalia Joksuista ja Kärtsä crewsta. Tykkäisin viettää aikaa vauvalla, koska siellä on usein parhaimmat linkit jne., mutta mua vähän tympii jo B ja K parittaminen. En vaan osaa edes leikilläni kuvitella mitään näiden kahden väliin. Ehkä sitten sain vuosi sitten yliannostuksen tästä kaikesta.
Sama täällä ja vaikka monesti on kyllä sanottu että se on vaan leikkiä niin harvinaisen tiukat säännöt siellä on kyllä siihen nähden
 
vierailija
Mä olen yksi noista kommentoijista, jotka ovat kyllästyneet B&K parittamiseen. Haluan selventää, että en ankeuta sen takia tunnelmaa vauvalla. Keskityn siellä lähinnä keikka linkkeihin jne. ja yritän hypätä yli shippaukseen liittyvät kommentit. Miksi avaudun täällä aiheesta on se, että se parittaminen tuntuu musta näin jälkikäteen ajateltuna tosi kornilta. Ehkä olen enemmän muutenkin ”kuumistelija”.
 

Yhteistyössä