<3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

Liisa75
:headwall: Tuhruilu alkoi. Katsotaan, onko kp1 tänään vai huomenna. Toiveet hipoivat jo kattoa, joten pikkusen tömähti, kun tultiin alas... Ei muuta kun kohti uutta vuotta ja uusia pettymyksiä :LOL:
 
:heart:LAUNTAI 3.1.2009 :heart:


E-V-A...............kp1/33............yk4.................kolmas toiveissa
kaz..................kp30/28............yk6................ensimmäinen toiveissa
delfis...............kp12/28-36.........yk5..............ensimmäinen toiveissa
valtsukka........kp14/24-55...........yk?...............kuudes toiveissa
Flora-79..........kp3/32...............yk4............ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp7/29.............yk12..............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp1/27-29........yk4................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp10/30...............yk4................neljäs toiveissa
zeny...............kp30/28.............yk2.................toinen toiveissa
ipaipa............kp20/30............yk2.................kolmas toiveissa
Filuuri...........kp4/27-30..........yk3................toinen toiveissa
SantaMaria..kp27/27................yk4................toinen toiveissa
Emmama......kp11/27-33...........yk7................kolmas toiveissa
Niinuska05....kp26/27...............yk2...............toinen toiveissa
hugoliina.......kp24/35................yk2.............ensimmäinen toiveissa
Liisa75..........kp32/28...............yk2..............ensimmäinen toiveissa
Ansku-82......kp24/30-33..........yk2...............?
Tinkerbelle...kp24/28................yk7..............toinen toiveissa
Dreamer78....kp30/37...............yk9............3./1. yhteinen toiveissa
P123..............kp14/40..............yk2(km12/08).......kolmas toiveissa

TESTIPÄIVÄT:

la 3.1kujakatit,SantaMaria
su 4.1kaz
ma 5.1Tinkerbelle
ti 6.1Niinuska05
ke 7.1
to 8.1
pe 9.1
la 10.1

HAAMUILIJAT:




PLUSSANNEET

P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:

 
Huomenta!
E-V-A :hug: Onnea uuteen kiertoon :hug: Nyt tässä uudessa kierrossa sit plussataan, jookos ;)

Onnea kaikille testaukseen :heart: Tuokaahan niitä plussia :heart: :heart:
Mukavaa päivää kaikille, itse lähden nyt töihin
 
Heipä hei :)
Mies kosi ja nyt ollaan sitten kihloissa :heart:
Ihanaa :):)

Noi lämmöt menee vissii et ovulaation aikaan lämmöt laskee 0,5 astetta ja sen jälkeen nousee 0,5 astetta. Tädin tullessa palautuu normaaliksi..

Täällä rinnat niin kipeet että itkettää :eek:
Ei oo ikinä kyllä ennen tädin vierailua ollu tällaset :eek:
 
Onnea Niinuska!!! Koska häät :heart: ?

Tädin kohdanneille emppistä :hug:

Täällä on lievästi sanottuna hämmentyneet tunnelmat. Vasta 9 dpo ja kp 24/28, mutta siitä ovistestiplussastani innostuneena testasin tänä aamuna apteekin first signal erittäin herkällä testillä. Testiajan sisällä puhdas nega. Noin 45 min testauksesta kurkkasin sitä vessaan mennessäni ja selkeä viiva siinä on. Viivanpaikkoja olen eläissäni lukuisia nähnyt, ja niissähän ei ole väriä. Saamani viiva on haalea, mutta selvästi erottuva ja värillinen.

Olen saanut vahvan viivanpaikan aiemmin esim. Clearbluella, joten en uskalla ajatella tuosta yhtään mitään. Valehtelisin kuitenkin jos toivo ei olisi herännyt hieman, niin selkeä tuo viiva on.

Apua :eek:
 
Tinkerbelle toivotaan, että plussa tosiaankin tulisi :heart:

Mulla ei tuntemuksia alavatsan keskelle kohdistuvaa nippailua lukuunottamatta ja sekään ei voimakasta nipistelyä. Ei turvotusta, ei nännien kipua enää, ei mitään...eli tuskin tärppäsi tällä kierrolla. Ja edelleen mietin miksi ovistesti näytti kaksi kertaa huiput viikon välillä... :eek:

Tädin kohdanneille :hug: ja muille testionnea :)
 
Ääh, mitähän mun kroppa sekoilee kp1 tuli vähän tuhrua ja kp2 eli eilen tuli taas vähän kunnes loppui taas ja nyt ei oo sit tullu mitään vuotoja. Hirvee turvotus vaan ja eilen varsinkin juili ihan kunnolla niin kun olis jotku mega-kuukautiset tulossa. Yleensä mulla alkaa ku "saavista kaatamalla" :LOL: Testasin aamulla ja negaahan se näytti, mutta mitähän tää vuotamattomuus sitten on :(
 
Moi moi...

En tiedä kans mikä mun kroppaa vaivaa... ottikohan se nokkiinsa ylenpalttisesta jouluruuan ja suklaan ahmimisesta vai mitä. Ovis oli siis 21.12 ja tarkalla 27 pv:n kierrolla menkat olis pitäny alkaa tänään. Yleensä edeltää 3-4 pv:n tuhruvuoto. Nyt ei mitään tuhrua näkynyt eikä tuttua pms-kiukkua joka mulla edeltää menkkoja AINA. Nännit kipeyty muutama päivä sitten ja eilen alkoi rintojen kutina joka mulla on ollut joka raskaudessa ihan mahoton. Myöskään kuivaa kautta oviksen jälkeen ei tullut vaan valkkaria runsaasti. Oli siis jo pienen pieni toive raskaudesta hiipinyt mieleen kun tänä aamuna vessassa tuli vähäsen tuhruvuotoa. Ja sitä mulla ei oo koskaan raskaudessa tullut. Rintojen arkuus ja kutina tuntuu hävinneen ja lievä aavistus menkkakivuista ilmaantui. Hetki sitten huomasin olevani ärtynyt joten eiköhän nää ole menkkaoireita sitten kuitenkin. Mutta ovat siis myöhässä jota mulla eivät ole koskaan jos en ole ollut raskaana! :headwall:

Miksi aina annan toivon hiipiä mieleeni kun raskaus ei kuitenkaan ole totta... :'(
 
Hei kaikille.

Ihan aluksi :hug: Liisalle ja E-V-Alle - ne negat ja kierron alkupäivät on kyllä tosi rankkoja :(

hugoliinalle lämmöistä: kierron alkupuolella lämmöt ovst koin 0.3-0.6 astetta alhaisemmat kuinnes ovulaation jälkeisenä päivänä ne pompsahtavat ylemmäs, pysyen siellä aina menkkoihin saakka. Raskautuseea lämmöt pysyy koholla aina raskauden puoleen väliin saakka. Suosittelen lämpimästi tutustumaan Fertility Friendin hyvin informatiiviseen sivustoon. Siellä mm. käyttäjien lämpökurvia, ovuloimattomista, ovuloiduistya ja raskautuneista kierroista. Itse olen seurannut lämpöjäni aina lasta tehdessä. Ohessa esimerki normikierrosta (katsotaan onnistunko..):



Tinkerbelle varovainen onnittelu - toivotaan että "roskishaamu" vahvistuisi :D

Niinuska Onnea kihlauksesta!

Sero vain noin 10% raskautuneista saa plussan jo dpo 10 ja vasta lähes kaikki silloin kuin oma normaali luteaalivaihe on ohi (yleensä dpo13-15). Eli kuumeilua vielä pitkään edessä ;)

Floralle ja santamarialle tsemppiä omituisen kierron kanssa - itse kuulun niihin joilla oppikirja on kaukana omista kuvioista :/

).( Nyt kp 14, ovisplussa ei edelleenkään ihan kontrollin vahvuinen (enkä siis tiedä tuleekokaan näillä tikuilla, koska uusia), melkein jopa tuntui että aavistuksen haaleampi kun eilen.. toisinsanoen hieman taas hakusessa meikäläisen ovis. Tuntemuksia on kyllä, että ei kau auta muuta kun köyriä taas tänään ;)

Terkuin P123
 
Niinuska Onnittelut kihlautumisen johdosta! :heart:

Mä tein tänään ihan huvikseni viimeisen ovistestin pois kaapista kiusaamasta ja siitä tuli tosi vahva plussa!?!? Kuin voi olla ku sain jo joulun aikaan ovis plussan kuten "laskelmien mukaan" pitikin saada.. No en tiiä mut onneksi se plussa aamulla hyödynnettiin ja varmuuden varalta kyllä hyödynnetään huomenna ja maanantainaki.... :D
 
Mä oon näitä vanhoja keskuseluja tässä kipeänä ollessa selaillut ja jostain lueskelin et ovistikut näyttää raskauden aikana ja vähän ennen tätiä plussaa. Joku viisaampi varmaan osaa vastata miten nämä sitten käytännössä menee tai onko niihin yhtään luottaminen eli eipä musta apua ollut.. :)
 
Liisa75 ja E-V-A Pahoittelut tädistä :hug:

Flora-79 Mulla oli just samanlainen homma. Mun täti saapui vähän etuajassa. Ruskeata tuhrua tuli muutama päivä. Ja yksi päivä enemmän, mutta ei missään vaiheessa kunnolla alkanut. Mitä lie. Luulin jo sen olleen kiinnittymisvuotoa, mutta torstaina testasin negan, eli taisi olla täti, joka oli omituinen tällä kertaa. Seuraavalla kerralla pysyköön poissa. =)

Niinuskalle Jättisuuret onnittelut! :flower: :heart:

).( Täällä alan pikkuhiljaa hyväksymään, että kai sitä uudessa kierrossa ollaan. Ovista saa alkaa bongailemaan. Mies saapuu tänään kreivin aikaan yli viikon levinreissultaan. ;) Juuri tuossa laskeskelin, että ihan vuosipäiväksi ei plussa kerkeä, jos sen tästä kierrosta saa. 21.1 olisi se päivä kun ollaan oltu taas vuoden kauemman yhdessä :)

*muoks* Kujakatit myös... pahoittelut tippumisesta :hug:
 
Sain otettua pari kuvaa siitä aamuisesta pissitikustani - mitäs sanotte?
Tämä siis kp 24/28, viiva tuli testiajan jälkeen noin 30 min kuluttua pissaamisesta. Kyseessä apteekin erittäin herkkä first signal.

http://www.aijaa.com/v.php?i=3309188.jpg

http://www.aijaa.com/v.php?i=3309239.jpg
 
Kyllä tuo minustakin haamulta näyttäis :)


).( alkoihan se kunnon vuoto lopultakin. Helpottunut olo kun tiesin ettei tästä kierrosta raskauduttu. Nyt sitten alkaa taas piiitkä oviksen odotus. Kp:t saa pysyä samoina kun tuhruttaminen alkoi kuitenkin silloin muutama päivä sitten.
 
Täällä pissattu aivan samanlainen haamu kuin eilenkin. Ikävä kyllä viiva tuli taas testiajan jälkeen, vaikka värillinen onkin. Masentaa, en usko olevani raskaana.

No, nyt on kp 25/28 ja 10 dpo joten teoreettiset mahdollisuudet kai vielä on.

Elämänilolle peukut pystyyn, hyvältä näyttää!!
 
Saanko tukkia itseni tähän(kin) pinoon? :D Varmaan jo kolmas vai neljäs pino mihin pitää päästä, hih! :LOL: Saa ajan kulumaan paljon nopeemmin, ku on kymmenen eri paikkaa mihin kirjoitella ;) Eli täällä olis testipäivä loppiaisena 6.1.09, mikäli sinne asti päästään. Kp on tänään, ainakin vielä tällä hetkellä, 29/26. Oireitahan on vaikka muille jakaa.. :whistle: Eikös Niinuska meinannut testailla samana päivänä? Mikä on tilanne? Mitkä on oireet? :) Paljonko sulla on sillon Kp?
 

Yhteistyössä