<3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

Heippa kaikille. En olekaan täällä pariin päivään käväissyt kun on olevinaan niin kovin kiire :whistle:
Hienoa että yp pääset tutkimuksiin!

Muutosta, me muutettiin keväällä ja voi huhhuh...totesin silloin että kun tästä selvitään niin sitten ei muuteta kyllä vuosiin. Mulla oli samaan aikaan opintojen loppuvaihe meneillään, päivätyö ja sitten tuo muuton kanssa sumpliminen. No, aika kultaa muistot ja kai sitä vois taas parin vuoden päästä uutta luukkua kattella ;)
(.)
No juu tein tossa äsken ovulaatiotestin ja hienosti piirtyi kontrolliviivaa tummempi testiviiva, joten ovis olis nyt ihan pian tässä. Siemenet on kylvetty ja eiköhän sitä kylvämistä nyt jatketa vielä parin päivän ajan :LOL: Nyt pitäis alottaa joulusiivous :xmas:
 
:heart:MAANANTAI 22.12 :heart:


E-V-A...............kp22/32............yk3.................kolmas toiveissa
kaz..................kp18/28............yk6................ensimmäinen toiveissa
delfis...............kp26/28-36.....yk4.................ensimmäinen toiveissa
valtsukka........kp2/24-55...........yk?...............kuudes toiveissa
Flora-79..........kp21/32...........yk3................ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp21/29.............yk11..............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp18/27-29........yk3................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp27/30............yk3................neljäs toiveissa
zeny...............kp17/28.............yk2.................toinen toiveissa
Millukka..........kp19/28-32..yk15..(km5/08)....viides toiveissa
ipaipa............kp8/30............yk2.................kolmas toiveissa
Helinä83.......kp18/?.................yk3................ensimmäinen toiveissa
Filuuri...........kp21/27-30........yk2................toinen toiveissa
SantaMaria..kp15/27................yk4................toinen toiveissa
Emmama......kp26/27-33........yk6................kolmas toiveissa
Niinuska05....kp14/27...............yk2...............toinen toiveissa
hugoliina.......kp12/35................yk2.............ensimmäinen toiveissa

TESTIPÄIVÄT:

ke 31.12.2008Emmama
to 1.1.2009 E-V-A,yöperhonen-,zeny,delfis,Filuuri
pe 2.1Helinä83
la 3.1 Flora-79,kujakatit,SantaMaria
su 4.1
ma 5.1
ti 6.1Niinuska05
HAAMUILIJAT:


PLUSSANNEET

P123 (viime kierrosta) :heart:









 
heippa.!

:hug: kaikille sitä tarvitseville ihan näin alkuun :)

ON: täällä ei mitään uutta... odotan uuden kierron alkamista, että päästään (ehkä) taas yrittämään :) eilen siis lääkärissä kävin ja lisää vaan kokeita, ei ne tiedä mikä mulla on.! ja sairasloma jatkuu :/

YP
 
Voi YP: toivottavasti pian selviää mikä vaivaa ja ei tarvitse yhtenään rampata lääkärissä :hug:

E-V-A : mulle voit lisätä listaan, että meillä esikoinen toiveissa :heart: =)

Meillekkään ei uutta kuulu...joulua odotellaan ja mahdollisimman ahkerasti peittoja heilutellaan...Mulla osuu ovulaatio johonkin vuodenvaihteen tienoille. Sitä siis odotellessa :)
 
Täällä nähtävästi kp1. Paremmin sopis tuo vaikka kiinnittymisvuodon ajankohdaksi mut taitaa nuo ihan menkat olla. Ihmettelen suuresti jos ei ole menkat.. :headwall: :headwall: Ei näy mun kroppa kunnolla nyt toimivan. Nuorimman syntymän jälkeen ku on kierto ollu sitä sun sattuu. Aivan ihme hommaa ku tulee nyt näitä minikiertoja joita ei oo ollu koskaan ennen tuota nuorinta lasta :kieh: :kieh: Mut palaillaampa asiaan taas jossain vaiheessa. Onnea muille plussauksiin!
 
valtsukka :hug: Toivottavasti olis kuitenkin vaan jotain kiinnittymis/muuta välivuotoa.

).( Mulla oli ovis ilmeisesti eilen tuntemusten ja testiin piirtyneen lähes yhtä vahvan viivan perusteella. Tänään ei enää tullut viivaa lainkaan. Ihan kiva muuten, mutta eipä taida riittää mun luteaalivaiheen pituus raskautumiselle. Jos kierto olis vaikka sen max 30 päivää, niin luteaalivaihe jäis 11 päivään... :( Pitäis varmaan unohtaa koko raskautumisajatus ja keskittyä muihin juttuihin, jos normaali toiminta sitten taas palautuis.
 
valtsukka pidetäänkö sun kp viel entisellään? Ilmottele ku vaihdan sen kp1.. Toivotaan että jotain muuta ku täti.

Filuuri mulla on vähän sama vaiva eli ovis oli luultavasti tänään. Luteaalivaihe siis, 10-11 päivää. En tiiä pitäiskö mennä lääkäriin vai ootella jos itekseen muuttuis johonkin suuntaan.

Joulusiivous tehty :xmas: Nyt vaan odottelemaan pukkia :xmas:
 
E-V-A mä kävin muissa asioissa lääkärissä viikko sitten ja se kehotti mua vaan odottamaan, että tilanne tasaantuisi itsekseen. Kuulemma voisi kokeilla keltarauhashormonia, mutta se sekottaisi mun suht säännöllisen kierron. En vaan millään jaksaisi odotella mitään itsestään tasaantumisia kun haluaisin, että homma toimisi nyt ja heti. B) Kerro, jos käyt lääkärissä, mitä se sulle sanoo.
 
Huomenia :xmas:

Olin jostain lukevinani että 10 päivää riittää kiinnittymiseen. Jos on alle niin sitten ei olis suuria mahkuja. Mulla nuo päivät (tää on olettamus) on 9-10-11 en o ihan varma. Siis luteaalivaiheesta puhun. Tietty oma kierto voi aina pidentyä, mutta mulla se on kyllä suht samana pysynyt. No aika näyttää mitä tuleman pitää. Ajattelin kyllä ihan sen vuoden yrittää ennen kun lääkärin puheille menen.
Filuuri mee vaikka toiselle lääkärille jos haluat kokeilla niitä keltarauhashormoneja. Kyllä niitä joku määrää.. vaikka yksityiselle. (jos et malta oottaa et itestään menis parempaan suuntaan).

Nyt pihalle, siel on satanu lunta :xmas:

kaz se voi riittää just ja just jos ovis on tänään. Niin sitten siihen jäis 10 päivää väliä. Toivotaan :heart:

niin ja onko se tää joulu kun on tosi hiljasta täällä!!!
 
E-V-A mä ajattelin odottaa, että on yritetty puoli vuotta ja sitten mennä lääkäriin, jos ei ovis sitä ennen löydä takaisin omalle paikalleen. Kärsivällisyys vaan kun ei ole mun vahvoja puolia, niin polttelis saada apua heti, mutta jos se "apu" sitten kääntyy mua vastaan kierron sekoittumisen muodossa, niin ehkä se on vaan purtava hammasta ja odotettava. Haluaisin vaan niin kovasti, että se plussa jonka olen päättänyt mulle vielä tulevan tulisi mieluiten ennemmin kuin myöhemmin. =)

Hmmm, olen tainnut viettää liikaa aikaa alle 5v. lasten kanssa. Kärsivällisyys on samaa luokkaa. ;)
 
herranjestas, on hetken pois ni plussia satelee.... täytyyki varmaa useemmin poistua muuttamaan....
Voi jumankekka että on väsynyt, tuntuu mahottomalta hommalta, kuinka paljon kaksioon voiki mahtua!! menee ainakin tällä tahdilla viel kaks vkoa ennenku on kaikki saatu uuteen osotteeseen, kummassaki pääs on kaamee pommi kämpissä, tavaraa siellä täälä ja roskaa... hiekkaa ja jätesäkkejä... kuinka kumassa sitä kiertyy vaikka joka pvä siivoo himassa ja hinkkaa...
Tietsikkapöytä olis luksusta tää sylissä läppärin kanssa tupaa oleen lämmintä puuhaa kun se viilentää itteensä pohjasta...
kissat on ihmeissään kun tilaa löytyy...
tikuttelin huvikseni tossa kiertopvänä 5 ja aika tumma viiva tuli, nyt tänään haamu...(ovis siis)
Tein miehelle "jäynän" vaikka ei sais tolleen(ei loppujen lopuks ollu tahallinen jäynä, mutta yhdyin vaan miehen pähkäilyyn) mutta jätin ovis tikun keittiön pöydän kulmalle kuivumaan ja mies kulki ohi ja totes: hei mites tossa sun tikussa on KAKS viivaa???
Mä oli vaan et näytäs... joo`o taitaa olla kaks viivaa... ovistikussa...
mies totes vaan et jaa, ajattelinki kun ei ollu sininen pää tossa tikussa(raskaustestissa ollu sinen pää
Kauhee jäynä
No joo, takas purkamaan tavaraa, huoh....
Onnea kaikille vielä plussista!!!
Ipa
*kopsattu*
 
E-V-A vaiha vaan mulle jo kp2. Kylläpä nuo ihan rehelliset menkat taitaa olla. Ja laita kierron pituudeksi suosiolla tuo vaihteluväli 24-55 :headwall: :headwall: Plussia kaikille jos ei sitten tähän niin vaikka sitte ens kiertoon =)
 
:heart:TIISTAI 23.12 :heart:


E-V-A...............kp23/32............yk3.................kolmas toiveissa
kaz..................kp19/28............yk6................ensimmäinen toiveissa
delfis...............kp27/28-36.....yk4.................ensimmäinen toiveissa
valtsukka........kp3/24-55...........yk?...............kuudes toiveissa
Flora-79..........kp22/32...........yk3................ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp22/29.............yk11..............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp19/27-29........yk3................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp28/30............yk3................neljäs toiveissa
zeny...............kp18/28.............yk2.................toinen toiveissa
Millukka..........kp20/28-32..yk15..(km5/08)....viides toiveissa
ipaipa............kp9/30............yk2.................kolmas toiveissa
Helinä83.......kp19/?.................yk3................ensimmäinen toiveissa
Filuuri...........kp22/27-30........yk2................toinen toiveissa
SantaMaria..kp16/27................yk4................toinen toiveissa
Emmama......kp27/27-33........yk6................kolmas toiveissa
Niinuska05....kp15/27...............yk2...............toinen toiveissa
hugoliina.......kp13/35................yk2.............ensimmäinen toiveissa

TESTIPÄIVÄT:

ke 31.12.2008Emmama
to 1.1.2009 E-V-A,yöperhonen-,zeny,delfis,Filuuri
pe 2.1Helinä83
la 3.1 Flora-79,kujakatit,SantaMaria
su 4.1
ma 5.1
ti 6.1Niinuska05
HAAMUILIJAT:


PLUSSANNEET

P123 (viime kierrosta) :heart:











 
Heippa tytöt! Siivillä on taas viikko vierähtäny eikä meidän kodissa jouluvalmistelut ole läheskään valmiit. :/ huomiseen jää. Töissä on tullu huhkittua niin urakalla, että kaikki mehut ollu pois.

Nyt sitten alkaa se piinaviikko! Taas sitä pähkäilyä ja tädin odottelua. Ei auta.
Toivotan paljon onnea oviksen bongailijoille ja jo bonganneille jättisuuret ++++++++++++++++tuulet! :whistle: Tehdään 1.1.09 palstaennätys: eniten plussia päivän aikana :D
 
No nyt alkoi vuoto..... oviksesta ei ole kun se viikko, jos sen oikein bongasin ja yleensä se on siinä kp20 paikkeilla. Eli katsotaan oisko sitten kiinnittymisvuotoa vai tuliko täti kylään. Tätikivut tosin hävis samalla kun alkoi vuotamaan. Ilmoittelen huomiseen mennessä saako mulle päivittää kp1 vai päästäänkö ensi viikolla testaamaan. Jännittää!!! :eek:
 
delfis toivotaan että olis muuta kun sitä itteään, niinku aina. Minä pöhkö olen testaillut menkkojenkin jälkeen aikasemmissa kierroissa sillä fiiliksellä että jospa kuitenkin olis ollu muuta ku menkat.

).( Olo ihmeen rauhallinen, mutta olen huomannut yhden asian mitä muissa kierroissa ei oo ollu. Eli täysin oireeton! Yleensä mulla nippaa mahaan ja vaikka mitä loppukierrosta, mutta nyt ei mitään (toivoo että se olis oire). Tosin peitto on heilunut sen verran vähän, että tuskimpa :headwall:

Oikein hyvää ja rauhallista joulua teille kaikille :xmas: :heart: :xmas: :heart:
 

Yhteistyössä