<3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

Flora apteekista olen noi tabletit ostanu

YP olipas huojentavaa luettavaa,toivottavast nyt selvii mikä on vialla.Miten sitä voikin olla iloinen täysin ventovieraasta ihmisestä :D tai sanotaanko kuiteski et kasvottomasta,koska oonhan mä sun juttuja täällä lueskellu ;)
 
YP Kyllä me tsemppauksella saadaan sulle plussa tavalla tai toisella :hug: :wave:
Mä en annna joululahjaksi miehelle mitään kun se itte sano ettei tartte kun sen vauvan... :LOL: siihen ukkokulta voi mennä jonkun aikaa, ja onhan se tekotapa ehkä kivaa :p
asiasta kymmenenteen, rupesin itkemään muuttoa kun otin asunnon vastaan... purkauduin huolella miehelle etten jaksa vaikka pakkohan se on... no itku loppus kun sano että antaa sisustusrahaa ja saan tilata jotain uuteen paikkaan.. :)
No nyt nukkumaan kun tulee taas väsynyttä juttua :D
Ipa =)
 
YP Varmasti se oma pikkuinen teillekin suodaan :heart: Meilläkin vaikka esikko sai alkunsa nopeasti niin tätä nuorimmaista tehtiin 3vuotta,kyllä siinä ehti jo stressata vaik kuin moneen kertaan ja kaikennäkösiä vippaskonsteja kokeilla,mut palkinto oli mitä ihanin :heart:
 
kujakatit, vaikka sitä yrittäis vähän tai kauan aikaa niin aina se tulos on yhtä ihana ja tärkee varmasti :heart: välillä vaan iskee epätoivo ja kai se on ihan normaaliakin :) saako kysyä että tuliko nuorimmainen kuitenkin ihan luomuna.? :)
 
yp Ohhoh! Olipa hyvä, että sait selvyyden. =) tätösestä pahoittelutipaipa Tietysti sitä tarvitseville myös :hug:

Täällä ovis ohi ja hyödynnetty. Nyt ei muuta kuin jännäämään ja odottelemaan :p
Mukavaa päivää kaikille!
 
Hienoa yöperhonen kun sait selvyyttä masuvaivaan! Se on niin väärin kun kohdellaan kuin luulotautista. Komppaan muita ja sanon, että nyt se raskautuminen tuosta sitten varmasti onnistuu kun saat ensin itsesi kuntoon. Erinomaista, että saat nyt hoitoa!

Täällä kai kp16 ja ei merkkiäkään oviksesta. Taitaa haikara ajaa ohi tämän osoitteen tällä kertaa, jos testeihin on luottaman. Jätän siis tuon jos-varauksen, jotta voin loppukierrosta kuitenkin kuvitella itselleni oireita ja uskoa plussaan. ;) :p
 
Yp muutto on jouluna... :|
Ei hirveen kivana aikana, naapurin kiroo meijät kun jouluna kolataan....
delfikselle tsemppiä jännäämiseen!! :)
Onkos teillä vuoden ikäsiä lapsia? jos on, kokeillaanko teillä jo ei sanan kestävyyttä? esim kun olen koneella ja koskee näppikseen ja sanon ei, hän ojentaa käden uudelleen ja katsoo suoraan silmiin ja koskee vaikka sanon napakasti ei, olen jopa luunapin sormille antanut.. huuttaa vastaan ei sanan jälkeen.. onkos meillä vaan tempperamentikas likka vai pientä uhmaa? hän jopa lyö joskun ei sanan jälkeen... :eek:

kaikille onnea ovisaikoihin ;)
ipa
 
ipaipa meillä on nuori herra vuoden ja kaksi kuukautta ja kokeilee myös ein kestävyyttä. Hakkaa sellaisen vanhan antiikkikaapin ovea ja katsoo suoraan meihin, kuin odottaen koska kielletään. Nyt mä olen jopa ollut huomaavinani, että tekee sitä erityisesti kun haluaa huomiota. Muutenkin ei on hänelle kuin ilmaa, tekee mitä haluaa vaikka miten sanon ei. Tai siis yrittää tehdä. ;) Ensimmäinen sana hänellä oli ei. Ja siis käyttää sitä loogisesti kun ei halua jotain, eli sikäli ymmärtää sanan merkityksen. :headwall:

Meillä ollaan aikeissa remontoida jouluna. Pitää yrittää tehdä hommia joista ei kuulu mitään, mutta pakko on tehdä koska muuten ei päästä muuttamaan ikinä sisään. :(
 
Moikka, onpas yöperhosella ollut hankalaa, onneksi pääset nyt tutkimuksiin. Itsellä saattaa jäädä viikonlopun ovis hyödyntämättä koska mieheni onkin toipilaana suukirurgisesta toimenpiteestä, katsotaan hänen kuntoa nyt. Häneltä löytyi hampaanpoiston yhteydessä kysta :(
Toiset ihmettelivät yksivuotiaitaan... meilläpä on päälle kaksivuotias joka on aivan mahdoton nykyään. Itkupotkuraivarit tulevat hyvin herkästi ja hän yrittää pompottaa ja pomottaa äitiään koko ajan... yöt ovat lähes unettomia kun herra raivoaa koko ajan eikä mikään nukkumapaikka kelpaa... äsken puin raivoavan ja parkuvan lapsen väkisin ja vein ulos nukkumaan, heti nukahti. Sisälle en saa häntä nukkumaan, en ole saanut sen jälkeen kun lopetin imetyksen. Kiva kun meille tulee pieni alle 1v hoitolapsi vuoden alussa, mitenköhän pärjään kun tuo oma on niin mahdoton tapaus...
 
:heart:KESKIVIIKKO 17.12 :heart:


E-V-A...............kp17/32............yk3.................kolmas toiveissa
kaz..................kp13/28............yk6................ensimmäinen toiveissa
delfis...............kp21/28-36.....yk4.................ensimmäinen toiveissa
valtsukka........kp21/32...........yk?.................kuudes toiveissa
Flora-79..........kp16/32...........yk3................ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp16/29.............yk11..............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp13/27-29........yk3................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp22/30............yk3................neljäs toiveissa
zeny...............kp12/28.............yk2.................toinen toiveissa
Millukka..........kp14/28-32..yk15..(km5/08)....viides toiveissa
ipaipa............kp2/30............yk2.................kolmas toiveissa
Helinä83.......kp13/?.................yk3................ensimmäinen toiveissa
Filuuri...........kp16/27-30........yk2................toinen toiveissa
SantaMaria..kp10/27................yk4................toinen toiveissa
Emmama......kp21/27-33........yk6................kolmas toiveissa
Niinuska05....kp9/27...............yk2...............toinen toiveissa

TESTIPÄIVÄT:

ke 31.12.2008Emmama
to 1.1.2009 E-V-A,yöperhonen-,zeny,delfis,Filuuri
pe 2.1Helinä83
la 3.1 Flora-79,kujakatit,SantaMaria
su 4.1
ma 5.1
ti 6.1Niinuska05
HAAMUILIJAT:


PLUSSANNEET

P123 (viime kierrosta) :heart:







 
Heipsan!
Hienoa että yp pääset nyt lopultakin tutkimuksiin ja saat itsesi "kuntoon" niin eiköhän se vauvautuminenkin onnistuu ennenkuin ehdit edes kunnolla ajatellakkaan asiaa :) :hug:

Meillä myös 1v3kk niin kyllä se ei sanan tehoaminen on aikasta useestikkin hukassa et taitaapi kuulua ikään.

Nyt vasta mulla alkaa lähenee ovis, valkkarivuodosta päätellen :eek: Ja eikös mies olekkin taas väsy kun painaa pitkää päivää et kiva, kiva :( Muutenkin on itellä niin v-mäinen fiilis töiden suhteen kun saa astua toisen kenkiin joka tehnyt sutta ja sekundaa vaik kuinka olin opettanut ennen äippälomaa tekemään ne jutut niinkuin kuuluu mut ei niin ei :headwall: Nyt siis saa korjailla niitä ja eikä mikään tasotu muutamaan ekaan kk millään vaik päällään seisois :/ Joo ei pitänyt tätä tänne purnata mutta taas kuitenkin tuli ja mun joulusiivous ei etene tänään yhtään, oiskohan vapaaehtosia jotka haluis tulla meille siiivooooo :whistle: Huomenna ja perjantaina onneks vapaat et jospa silloin viimeistään siivous edistyis edes vähän ;)
Mut nyt mentävä kehittää lisäks ruokaa ennenkuin tuo pikkuriiviö herää päikkäreiltä =)
:wave:
 
hui mikä kuva :LOL: :saint:
mun äijällä ei oo ehkä ku tommoset käsivarret(rakennusmies) :p
Ovistikkuja oottelen edelleen, pakkasin jotain muuttokamoja, turhauttavaa, roskaa!!! vein jätesäkillisen.. siis semmosta puolhajonnutta kamaa jota oon vaan säästäny jos vaikka joskus tartteis... pöh niitä ikuna tarvinnu... :LOL:
Likkakin oppi tässä nelisen pvää sitten kävelemään, nauran kun se kävelee, sellasta lantio ei liiku-tyylillä... :D

Tää kämppä näyttää atomipommin jäljiltä, onneks ei kauaa..
tossä päivityksessä on muuten yhen pvän heitto, siihen vois lisätä yhen pvän lisää..

pidemmittä puheitta
ipa
 
:heart:TORSTAI 18.12 :heart:


E-V-A...............kp18/32............yk3.................kolmas toiveissa
kaz..................kp14/28............yk6................ensimmäinen toiveissa
delfis...............kp22/28-36.....yk4.................ensimmäinen toiveissa
valtsukka........kp22/32...........yk?.................kuudes toiveissa
Flora-79..........kp17/32...........yk3................ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp17/29.............yk11..............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp14/27-29........yk3................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp23/30............yk3................neljäs toiveissa
zeny...............kp13/28.............yk2.................toinen toiveissa
Millukka..........kp15/28-32..yk15..(km5/08)....viides toiveissa
ipaipa............kp4/30............yk2.................kolmas toiveissa
Helinä83.......kp14/?.................yk3................ensimmäinen toiveissa
Filuuri...........kp17/27-30........yk2................toinen toiveissa
SantaMaria..kp11/27................yk4................toinen toiveissa
Emmama......kp22/27-33........yk6................kolmas toiveissa
Niinuska05....kp10/27...............yk2...............toinen toiveissa

TESTIPÄIVÄT:

ke 31.12.2008Emmama
to 1.1.2009 E-V-A,yöperhonen-,zeny,delfis,Filuuri
pe 2.1Helinä83
la 3.1 Flora-79,kujakatit,SantaMaria
su 4.1
ma 5.1
ti 6.1Niinuska05
HAAMUILIJAT:


PLUSSANNEET

P123 (viime kierrosta) :heart:









 
ipaipa tuo päivitys oli siis eilinen.. josta sulta puuttui yksi päivä eli nyt on kp4 menossa?

Yritän pitää listaa ajantasalla.. meillä ei plussaa heru tässä kuussa kun nyt olis otolliset hetket ja ollaan miehen kanssa niin väsyjä iltasin et ei kyllä oo peitto heilunu. No mutta jos ensi kierrossa sitten..
 
Voi kun olis kiva päästä kirjoittamaan tähän pinoon plussasta alkuvuonna =)...mulla on tosin (jos kierto edelleen yhtä pitkä kuin yk 1:ssä (35pv) ovulaatioajankohtakin vasta about 1.1. Odottavan aika on PITKÄ ja eiköhän täällä siihen mennessä ole jo useita plussanneita kun me päästään testailemaan...ja toivottavasti liittymään alkuvuoden plussakerhoon :heart: ;)
 
E-V-A laita vaan mut mukaan. Eli kp 8/35 ja yk 2. Tosiaan kierron pituus oli ensimmäisellä yk:lla tuo 35, mutta varmuudella en tedä onko edelleen ;)- pillereiden lopetus sekoitti muutenkin kropan ihan täysin eli yhtään ei tiedä mitä odotettavissa on. Toivotaan, ettei ainakaan enää tätiä :D
 
Heippa kaikille! :)

Täällä koitetaan joulua rakentaa ja "unohtaa" vauvajutut hetkeksi, jos vaikka tärppäis nopeemmin :D

Huomenna viiminen koulupäivä ja kahden viikon loma <3 Ihanaa <3
Peittoja heilutellaan vähintää joka toinen päivä niin tärppää jos on tullakseen, ei oo kiire, on tossa reilu 3 vuotiaassa jo paljon hommaa ja iloa :)
Käytiin äskön kirpputorilta kun mummi lähetti joululahjarahaa ja sanoin neidille että saa jonkun lelun niin hän valkkas prinsessasateenvarjorattaat, maksoi jopa 2 ? :LOL:
No loput hänen tilille säästöön :D

Hyvää torstai-iltaa kaikille :)'

-Niina-
 
Hienoa Yöperhonen, että sait tarvittavat tutkimukset. Mietin tässä pitäisikö itsekin lääkäriin tämän kropan kanssa lähteä. Flunssakin on ollut jo kaksi kuukautta. Stressaavaa.

No mutta ei ihan stressitöntä tämä vauvakuumeilukaan ole, vaikka nyt olen paljon paremmin jaksanut olla kuin aiempina kiertoina. Alkaa olla toivo menetetty -olo pikku hiljaa. Mutta tänään kuitenkin mietin lähinnä huvikseni, mitä raskausoireita voisi minulla olla. Todesta en ota, koska kokemusta on, että kroppani voi fuulata minua ihan sata nolla :LOL: Mikä tahansa oire voi olla merkki mistä tahansa, luultavasti menkoista. Mutta tällaisia oireita sain:
*rinnat kipeät (kuten aina ennen menkkoja, oikeasti varma menkkojen merkki), mutta olisiko ne jotenkin turpeammat kuin yleensä?
*aiemmilta vuosilta tuttua menkkajuilintaa, jonka tapaista ei nykyisin enää ole ollut
*himo suolakurkkuihin ja kahviin, jota en yleensä juo
*itkeminen odotuskertomusta lukiessa (ei edes ollut mitään dramaattista tms)

Tällaista siis löytyy, mutta pohjimmiltaan olo on kyllä juuri samanlainen kuin aina ennen menkkoja :( Nyt on kyllä hyvä aika odotella menkkoja, kun aika joulua odotellessa kuluu muutenkin nopeasti.

Taitaa aika monet olla nyt ovulaatiovaiheessa. Onkos muita, joiden täytyy jouluaattona miettiä ottaisiko yhden lasin viiniä vai ei? Ehkä sen yhden voisi ottaa joka tapauksessa, kun saumat on niin olemattomat. Tätä kun vähän aikaa pyörittelen päädyn vielä testaamaan aattoaamuna :headwall: Himotestaaja iskee taas :)

p.s Niinusta, olipa edulliset joulushoppailut
 

Yhteistyössä