<3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

:heart:MAANANTAI 15.12 :heart:


E-V-A...............kp15/32............yk3.................kolmas toiveissa
kaz..................kp11/28............yk6................ensimmäinen toiveissa
delfis...............kp19/28-36.....yk4.................ensimmäinen toiveissa
valtsukka........kp19/32...........yk?.................kuudes toiveissa
Flora-79..........kp14/32...........yk3................ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp14/29.............yk11..............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp10/27-29........yk3................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp20/30............yk3................neljäs toiveissa
zeny...............kp10/28.............yk2.................toinen toiveissa
Millukka..........kp12/28-32..yk15..(km5/08)....viides toiveissa
ipaipa............kp49/30............yk?.................kolmas toiveissa
Helinä83.......kp11/?.................yk3................ensimmäinen toiveissa
Filuuri...........kp14/27-30........yk2................toinen toiveissa
SantaMaria..kp8/27................yk4................toinen toiveissa
Emmama......kp18/27-33........yk6................kolmas toiveissa
Niinuska05....kp7/27...............yk2...............toinen toiveissa

TESTIPÄIVÄT:

ke 31.12.2008Emmama
to 1.1.2009 E-V-A,yöperhonen-,zeny,delfis,Filuuri
pe 2.1Helinä83
la 3.1 Flora-79,kujakatit,SantaMaria
su 4.1
ma 5.1
ti 6.1Niinuska05
HAAMUILIJAT:


PLUSSANNEET

P123 (viime kierrosta) :heart:



 
Niinuska05 tervetuloa :wave:

yöperhonen- :hug: toivottavasti asiat menevät sitte kuitenkin parhainpäin ja plussa tulee. myös ipaipa ehkä kuitenkin kannattais lääkärissä käydä???

).( kiireinen viikonloppu ja en kerenny koneelle. Oviksesta ei tietoakaan ja aattelinkin että en sitä ala metsästää mitenkään. Eli rennolla asenteella mennään.


P.S jos huomaatte että teidän päivät on väärin merkattu ni ilmottakaa,, kolme päivää jokaseen lisäsin, mutta mahdollista on että sekosin laskuissa :ashamed:
 
niinuskalle tervetulotoivotukset.! :)

E-V-A, olen niin tyhmä ja kuvittelen, että se plussa sieltä vois vielä tulla :headwall: pudottakaa mut jo maan pinnallle :D
niinhän ne sanoo että rennolla asenteella niitä lapsia paremmin tulee.! :)

ON: koitin soittaa lääkäriin heti aamusta, mutta eihän sinne edes pääse läpi... ja sitten kun pääsee niin kaikki ajat ovat menneet omalta lääkäriltä.!! huoh |O
eilen illalla siis itkin itseni uneen, on taas niin sellainen fiilis, että ei meille koskaan sitä ihanaa pientä ihmettä tule...
silti elättelen toiveita, josko ehkä olisinkin raskaana, kun se pirun testi oli lievästi koholla... inhottavaa kun ei voi millään uskoa, vaan täytyy turhaan elätellä toiveita :headwall:

mukavaa maanantaita kaikille.! :wave:

YP
 
:attn: miulle voi päivittää kp1/30 yk 2!! :x
Se tuhru 15.11 oli "menkat" jos ja nyt kun nuo menkat alkoi aamulla.. Huhhuh että olenkin taistellut niiden alkamisten kanssa!
No uuteen yritykseen, toiv taas kun muutetaan olisin plussalla kuun puolivälissä! ;) Plussasin aikoinaan nykyiseen asuntoon muuttamisen jälkeen! heti! vaikka luulis et muuttostressiä, mut taitaa olla että stressi kohdistuu muualle kuin vauvaodotuksiin.. :whistle:
yöperhonen halin sinua taas :hug:

Ipa ja Kipeä masu
 
Halituksia yöperhoselle :hug: Toivottavasti syy oireisiin selviäis ja tietysti toivotaan että oireiden aiheuttaja olisi se vauva =)

).( Plääh...Ollaan miehen kanssa oltu niin väsyneitä viimeiset viikot, että "vauvanteko" on jäänyt vähemmälle..Pitää nyt koittaa innostua kun olisi ne otollisimmat päivät käsillä. Tähän aikaan vuodesta sitä on aina vaan niin väsynyt että kun pään tyynyyn laittaa niin uni tulee samantien. Nimim. joulun rauhallisia hetkiä odotellessa :xmas:
 
kiitos flora.! ja hyviä petihetkiä teille :)

siis mitä.? :eek: mä luulin et eilen ovis testissä oli vahvaakin vahvempi plussa, mut nyt se on entistä selkeempi... paaaaaljon selkeempi ku kontrolliviiva.! perhana, nyt en enää surkuttele tätä tilannetta, vaan otan uuden mahdollisuuden käyttöön :) mut voiko tää vatsa juttu vaikuttaa raskautumiseen.? :eek: :ashamed:
 
ipaipa :hug:
yöperhonen juu ei muuta ku peitot heiluun :D toivotaa ettei sun vattavaivat vaikuta raskautumiseen

EVA Multa ainaki puuttuu 1pv,eli nyt ois mun laskujen mukaa kp11

Mä stressaan nyt joulusta ni josko vaikka auttais raskautumisee ku se ei oo se syy miks ressiä pukkaa,nyt on porkkanalaatikon teko kesken,lanttu ja tuuninki pitäs viel tehä ja sit jos vaik yrittäs siivota sen jälkee :/
 
kujakatit, näin toivon :) ja toivotaan että sun stressaamattomuus auttais raskautumiseen b:)d

hitto, ajattelin vasta nyt asiaa näin: eilen siellä lääkärissä.... mistä hitosta se lääkäri voi päätellä pelkistä kohonneista valkosoluista että mulla on vatsassa joku tulehdus.? :eek: sehän voi olla ihan mitä tahansa muutakin.. kuten esim sappikivi.. koska nyt vihloo mahaa ja kovasti..... kipu on kamala.! voi kyllä toki johtua oviksestakin. ei vaan koskaan oo ollu näin paha kipu.!!!! |O

YP :wave:
 
:heart:TIISTAI 16.12 :heart:


E-V-A...............kp16/32............yk3.................kolmas toiveissa
kaz..................kp12/28............yk6................ensimmäinen toiveissa
delfis...............kp20/28-36.....yk4.................ensimmäinen toiveissa
valtsukka........kp20/32...........yk?.................kuudes toiveissa
Flora-79..........kp15/32...........yk3................ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp15/29.............yk11..............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp12/27-29........yk3................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp21/30............yk3................neljäs toiveissa
zeny...............kp11/28.............yk2.................toinen toiveissa
Millukka..........kp13/28-32..yk15..(km5/08)....viides toiveissa
ipaipa............kp1/30............yk2.................kolmas toiveissa
Helinä83.......kp12/?.................yk3................ensimmäinen toiveissa
Filuuri...........kp15/27-30........yk2................toinen toiveissa
SantaMaria..kp9/27................yk4................toinen toiveissa
Emmama......kp20/27-33........yk6................kolmas toiveissa
Niinuska05....kp8/27...............yk2...............toinen toiveissa

TESTIPÄIVÄT:

ke 31.12.2008Emmama
to 1.1.2009 E-V-A,yöperhonen-,zeny,delfis,Filuuri
pe 2.1Helinä83
la 3.1 Flora-79,kujakatit,SantaMaria
su 4.1
ma 5.1
ti 6.1Niinuska05
HAAMUILIJAT:


PLUSSANNEET

P123 (viime kierrosta) :heart:





 
kujakatit hyvä kun huomasit, mulla pyörii tässä sylissä pikkunen välillä joten aina ei ihan täysillä pysty tähän keskittyy.

Stressi siinäpä se, eli suunnataan se jouluun eikä vauvaan, ni eiköhän ala tapahtumaan. Tosin täälläkin flunssan kourissa (todella väsy) eli petipuuhat ei oo ekana mielessä illalla vaan se ihana uni!!!

ipaipa :hug: ja uuteen yritykseen :heart: Juuri näin ajattelin että jatketaan tätä pinoa kunnes jokainen saa sen plussan. Eli emme tarvitse tippuneet listaa vaan alotetaan kp:t ja yv:t uusilla luvuin, sopiiko tää kaikille? Tietysti sitten vaan ilmottaa mikäli haluaa listalta pois tai vaihtaa pinoa..

:wave:
 
Jos mä saan plussan jossainvaihees, aijon kuitenkin pinoutua tässä siihen asti kun pullautan sen plussatuloksen ulos ;)
kattelin vaan et oon ainoa joka tällä hetkellä testailee vasta 15 pvä enskuuta... :ashamed:
Otin kinkun jo sulamaan ja unohdin lähettää joulukortit :D
tänää kattomaan uuta asuntoa sisustuksen kannalta..

Kuinka moni meistä muuten polttaa tupakkaa? olen polttanut n 4v yhteensä, pojan odotuksen aikana en polttanu enkä ennen, tyttöä ennen poltin, lopetin heti kun hoksasin raskauden ja taas sorruin likan syntymän jälkeen, nyt on tarkotuksena vähentää , puol askia päivässä polttelen muutenkin, ja tai viim kun raskaana lopetan.. lopullisesti :whistle:
toivossa on hyvä elää :saint:

ipa(energiajuomaholisti) ja mukulat
yp jakselua ja elä stressaa!!
 
Onpa se hyvä ku muistin noi foolihappotabletit tuolt kaapin perilt kaivaa ku menee vanhaks tän kuun jälkee ja niit on lähes koko paketti viel jälel,et ehin niit viel muutaman napostella,viimeks ku oon ne alottanu ni oonki raskautunu samantien :D toivossa on hyvä elää =)
Ipa mä en polta,mut mulle on kertyny tot ylipainoo aivan liikaa ja sitä nyt täs oon pikkuhiljaa yrittäny pudotella

Ovistestitki on nyt sit otettu käyttöö,eilen sain todella hennon haamun,tän päiväsest en oikei ottanu kyl selvää,ehkä siin ei mitää näkynykää,otin sen jo ennen kymmentä ja ohjeistus oli et 10-20 saa varmimman tuloksen+et pitäs olla juomatta ja olin just vast saanu kahvit kurkusta alas,taidanpa siis tehdä myöhemmin toisen =) kyllä se vaan on ihanaa saada testiin 2viivaa,oli sit testi mikä tahansa ;)
 
ipaipa onnea uuteen yritykseen! Ja yöperhonen toivottavasti pääset vatsavaivoista ja saat toisenlaisia pullotuksia ja paineita vatsaan kun oviskin on onnistuneesti bongattu. =)

).( ovista olen odotellut, mutta eipä näy. Jos nyt vielä tulee, niin jää varmaan taas luteaalivaihe liian lyhyeksi ja se on sitten siinä. Ja eihän sitä edes joka kierrossa ovuloi, eli voihan tää vaikka olla sellainen. Oli miten oli, yritän olla stressaamatta. Jos ei tällä kertaa, niin toiste sitten. Olen päättänyt, että plussa tulee mun luokseni vielä joku kerta ja sillä hyvä! B)
 
mäkin liityin noihin ovistikutteliohin B) :LOL: piti tilata eilen tikkuja, vaikka miehen mielestä se yritys on tjot! mut eihän sen tartte ajatella tikkuja, kun mähän niiden kanssa "salaa" sorvaan... :whistle:
Tuli tiukka ei, mutta kun se nukahti, tilaus lähti... :p tilasin enemmän ku 7 sen takia kun toi viime kierto venyi... jos tikuttelis ajoissa ni tietää sitten seuraavissakin kierroissa missä se suunnilleen pyöriskelee se ovis :)
ipa
 
huomenta naiset.! :) juuri herätty yöllisen sairaalakäynnin jäljiltä. |O

EVA, tuo sopii mainiosti :) toivotaan että pinoa ei kauheen kauaa joudu pystyssä pitämään :)

ipa, minä poltan :ashamed: olen kyllä luvannut että kun testi plussaa näyttää niin samantien lopetan.!!!

kujakatit, toivon kovin että foolihappo pillereilla on vahva vaikutus sinuun taasen b:)d

Filuuri, ihana asenne. :heart: noin niitä vavoja tulee ;)

ON: eihän ne piruvie mua sinne lääkäiin sisään ottanut kun ei mulla kuulemma ole hätää kun omin jaloin kävelen... alkaa niin turhauttaa tää toiminta.! haluisin tietää mistä tässä on kyse.!!! nooh, ei auta ku koittaa tänää taas uudestaan mennä... :D

YP :wave:
 
ipa, mies aina muistuttaa minua että muistan tilata :D tai kyselee että joko tilasit.. tässä kierrossa olen tikuttanut ja PALJON... joka tikkuun on tullut viiva.. ja nyt eilen ja toissapäivänä erittäin vahvat viivat :) kyllä se vaan hyvältä tuntuu kun ne viivat näkee :) tietää ainakin ovuloivansa..

YP
 
kujakatit: mistä noita foolihappo kapseleita voi ostaa? Ihan luontaistuotekaupoistako? Ajattelinpa ens kierrolle kokeilla jos nyt ei onnista.

Mä en tupakoi, enää. Yks aamu 1,5 vuotta sitten päätin että tähän loppuu käryttely ja tumppasin sen vikan röökin. Välillä kyllä tekee mieli, varsinkin äärimmäisessä v*tutuksessa :LOL: . Muutoin röökinhaju ällöttää, yöks. Se huono puoli tossa lopettamisessa oli, että kiloja on tullut tasaiseen tahtiin ja jotain tarttis tehdä sen asian kanssa....
 
Mä poltin viimesen tupakan noin pari vuotta sitte just ennen ku lähin tuota toisiksi nuorinta synnyttelemään. Sen jälkeen en oo tupakkaa enää maistanutkaan. Nii ja yleensäkkään en oo ootusaikana pahemmin poltellu ennen ku just sitte ihan parilla viimesellä viikolla ku alkaa olo oleen jo täysin kypsä siihen ootukseen.. Imetysaikoina ja niinä vähäisinä ei imetys-/ootusaikoina oon välillä polttanu mut sit ku oon aina alkanu oottaan ni tuo on jääny pois aina niihin viime metreihin saakka jollon oon taas repsahtanu.. Mut nyt pian jo 2v kokonaan ilman.. Jeee!!! :)

).( ovis taitaa olla suunnilleen just nyt käsillä parin päivän limoista päätellen. Peittoja on tullu heiluteltua tässä kierrossa tasaseen tahtiin vähintään jtp et sen puoleen pitäis kyllä olla mahiksia ellei sitten tää kierto taas jonku ihme syyn vuoksi veny taas pitkäksi. Aattona aattelin testailla vaikka tuskin kuitenkaan sillon vielä mitään näkyy mut kuitenki :) ja jos ei sitten vielä mitään näy niin sitte uusintatestaus uunnavuonna :)

Nii ja tervetuloa :wave: uusille ja onnitteluja haamuilijoille ja plussanneille! :flower: :flower:
 
Heippa,

pieni korjaus listalle, nyt kp 20. Pikku juttu :)

Yöperhonen, olit mielessäni jo viime viikolla, kun juttuja täältä luin, mutta itse en joutanut kirjoittamaan. Sitä mietin, että sinulla oli silloin aika samoja tuntemuksia kuin minulla. Painon tunnetta vatsalla ja turvotusta sekä sellainen yleinen huono olo. Minulla nuo tuntemukset liittyvät ovulaatioon? Olisiko sinullakin ollut ovulaatio? En muista oliko sinulla muitakin oireita, mutta tuo ovulaatio olisi ainakin aivan vaaraton selitys, josta ei tietenkään tarvitsisi olla huolissaan. Minulla nuo oireet jatkuu jossain määrin menkkoihin asti, varsinkin turvotus ja nippailut. Sitä olen miettinyt onko se sitten merkki jostain gynekologisesta ongelmasta, joka voisi vaikuttaa raskautumiseen. Aiemmin ei mielestäni näin voimakkaita tuntemuksia ollut. Toivottavasti sinun pulmasi selviää.

Jonkin verran on ollut keskustelua paheista. Minä en polta, mutta ruoka on paheeni eli ylipainoa löytyy. Valitettavasti. Sitä tuli yhtenä vuonna 20kiloa ja pois ei ole lähtenyt. Välillä tuntuu, että voiko näiden kilojen päälle enää raskautta ottaa, mutta piru kuinka vaikeaa se laihduttaminen on. Varsinkin kun on koko ajan sairaana eikä pääse edes liikkumaan. Puolikuntoisena haahuillessa päivästä toiseen tulee karkkihyllylle eksyttyä liian usein. Ja haettua herkkukahveja ja syötyä ulkona jne. Lisäksi paheeni on Pepsi Maxi, jota tulee juotua aivan liikaa. Raskausajaksi aion sen lopettaa.

Vauvaprojekti on edennyt enemmän omalla painollaan kuin aiemmissa kierroissa. Olen siis onnistunut vähän vieroittamaan itseäni. Ovulaatiota en tikuttanut, mutta se oli varmaan kp16-17 akselilla. Sinänsä sattui huonosti, että ässät heitettiin kehiin kp 14 ja 18 el aika hankalasti väliin taisi sattua. Toivo elää silti, koska periaatteessa siittiöt voisi tuon muutaman päivän sinnitellä tai toisaalta onhan se ovulaatio sittenkin voinut olla vaikka kp18, vaikka tuntemukset muuta sanoisi. Yritän kuitenkin olla liikaa toivomatta. Ja sehän on helppoa :LOL: Just joo...

Nyt tuleekin lapset pk:sta, täytyy äkkiä lopettaa. Mukavat viikon jatkot!
 
heipä hei.!!

täältä tulee nyt vähän viisaampi YP :wave:
nyt kerron teille koko tarinan tän päiväisestä lääkärikäynnistä :) varautukaa mukavalla asennolla jos meinaatte lukea :D
menin siis lääkäriin ja sanoin ilmoittautumisessa näin: "oon nyt kolmatta päivää täällä putkeen vatsakipujen takia, haluan nyt tutkimuksiin, että tiedän missä vika"
no johan rupes tapahtuu :D
lääkäri kutsu heti melkeen sisään ja teki ensimmäiseksi gynekologisen tutkimuksen kuultuaan oireeni. määräsi virtsa- ja veritesteihin ja kutsui sitten uudestaan sisään.
sanoi että hänen diagnoosinsa on nyt se että joko se on kysta tai sitten se on paksusuolen tulehdus... ja on luojan lykky, etten ole raskautunut.
huomenna käyn varaamassa hänelle perjantaiksi kaksi aikaa... torstaina käyn taas uudestaan verikokeissa ennen perjantaista vastaanottoa.
lisäksi minun täytyy saada lähete naistenklinikalle jatkotutkimuksiin.!! ja sen jälkeen lääkärin sanojen mukaan: "onnea raskautumiseen". :)
joten nyt saa vauvapuuhat edetä ihan omalla painollaan, tärkeintä on nyt saada oma terveys kuntoon, jotta vauva voi sitten turvallisesti masussa kasvaa :)

tiedoista huojentunut YP :)
 
yöperhonen- varmaan todella huojentunut olo :hug: :hug:

Kun saat itsesi kuntoon, niin luulen että raskaudut nopeasti :heart: Ehkä kroppa ei ole sallinut raskautumista koska ei ole ollut täysin "terve". Mutta todella voi olla että se tärppi nyttenkin käy..
 

Yhteistyössä