ei meillä kuitenkaan sitte menny niinku elokuvissa,poika siis edelleen sairaalassa
alkoi kellastumaan sitte just tiistaina ja pääsikin sinivalohoitoon, siitä taas seuras huono syöminen ja ruokailut sujuuki nyt sitte suurimmaks osaks nenämahaletkun kautta. päivät oon ollu sairaalalla ja illat ja yöt himassa, nyt teen niin että menen illalla sinne ja olen pojan kanssa sitte yön sairaalassa
meinaan jos nyt menis kaikki hyvin ja poika alkaa syömään, päästää huomenna kotiin! olisimme saanu siis kotio jo tänään, mutta mie en ala toista ruokkii nenämasuletkun kautta ja ajelee ees taas, koska huomenna oltais jouduttu kummiski menee näytille vielä! mulla siis ajomatkaa sairaalalle 1,5h suuntaan.
kyllä mä siis itse oon antanu pojalle ruuat nenämasuletkusta, mutta kotiin en halua ns. puolikuntosta poikaa! haluan että kaikki on hyvin ennenku lähdetää pois sairaalasta ettei nyt ihan heti tarvii sinne palata ja siellä on kuitenki osaava henkilökunta
kättärillä on muuten sit ihan uudet systeemit
mulle on osunu tosi kivoja hoitajia ja synnytyskätilö oli ihan mahtava!
täällä alkaa monella olemaan jännät paikat =) ittellä ainaki meni saman kaavan mukaan sen
limatulpan kanssa, kun se lähti niin alko synnytyskin! niin oli siis edellisestäkin!
mua on alkanu pelottaa aika kun poika tulee kotiin, kuinka toi meidän 1v ja 1kk esikoinen siihen suhtautuu, riittääkö mun aika hälle myös tarpeeksi ja pystynkö vastaamaan kaikkeen hänen hellyyden tarpeeseensa! mä oon meinaan aikamoinen pusuttelija ja halija :heart: ja poika on oppinu samanlaiseks
kai tää tästä lutviutuu..
onko muilla kakkosen saavilla samanlaisia ajatuksia?
ei oo kun viikko ku kesäkuu alkaa
siitä se sit lähtee, MEIDÄN KUU :heart:
tiuhti ja poitsu 6pv :heart: