Tänne taas tullut kovasti tekstiä, mulla viikonloppu mennyt helteistä nauttien!
Ja tosiaankin nauttien, koska olen niin kesäihminen ja tykkään lämmöstä! :heart: Vaikka kyllähän tuo on vähän enemmän jalkoja ja sormia turvottanut... Viikonloppuna sain urakalla pestä vauvanvaatteita ja petivaatteita sekä kuivata ne pihalla, ihanaa!!!
Ei jäänyt enään naapureillekaan epäselväksi, että meille tulee vauva... Sanoin vaan miehelle, että taitaa kyllä sukupuolikin paljastua, kun muutamia sinisia vaatteita jo...
Asutaan vanhalla asuinalueella, jossa ei paljon nuoria perheitä, vaan enemmän vanhempaa väkeä. Kyllähän niitä onnitteluita sitten vloppuna tulikin, kun muorit huomas vauvanvaatteet...
Varmaan olivat jo ikkunoista kyttineet, kun käyn koirien kanssa lenkillä, että tuolla on maha kasvanut! Mutta ihanaa kyllä oli, kun kaikki iloisesti onnittelee!
Nytkin onneksi paistaa aurinko! :heart: Ei kuitenkaan niin kuuma kuin vloppuna...
kotiinlähtövaatteista Mulla yks 50cm vaatekerta ja 56cm vaatekerta, jonka aion ottaa mukaan! Sit mulla olis sellanen 30 vuotta vanha villa-asu, jonka mun äiti on tehnyt mulle sairaalalähtövaatteeksi! :heart: Siitä ajattelin, että vaikka kesävauva niin kai se pitää ainakin malliksi villatakki laittaa ehkä myssy... Jos housut jättäis kuitenkin pois...
Olis niin ihana, kun sais tulla samoissa vaatteissa kun minä 30 vuotta sitten!
Sheivaamisesta Täällä on sokkona höyläilty haarovälistä!
Vielä ainakin selvinnyt ilman haavoja....
Tänään sitten eka perhevalmennuskerta, saapa nähdä onko enemmän hyötyä vai haittaa... Mutta avoimin mielin yritän sinne mennä!
Juliet & Pirpana 34+0 POKS POKS!!! :heart: