Hei pitkästä aikaa!
Täällä viedään vikaa työpäivää. Ei kyllä oikein tunnu, että vielä sisäistänyt asiaa, ehkä sitten kun kökkii muutaman päivän kotona. Heti kyllä hirveä tarve suunnitella kaikkea tekemistä, vaikka tietää että pitäisi rauhallisesti vaan malttaa ottaa. Esikoisella on vielä huhti-toukokuun aikana yhteensä 14 hoitopäivää ja sitten jää poika kotiin. Nuo päivät aion kyllä varmaan hoidossa pitää jotta pystyy tosiaan itse välillä rauhoittua ja toisaalta käydä rauhassa esim ostoksilla.
Lapsi messuille ajattelin perjantaina mennä esikoisen kanssa heti kun aukeavat. Vähän mietityttää jos esikoinen ei olekaan yhteistyö haluinen, niin miten pärjään julkisilla tuolla hensingissä, mutta täytyy varmaan riski nyt vaan ottaa.
Seksistä: noin kerta viikossa tulee edelleen harrastettua, mikä harvemmin kuin aiemmin. Viime raskaudessa loppui joskus näillä viikoilla kun mies tunsi vauvan pään tuolla alhaalla, eikä enää sen jälkeen hänen tehnyt oikein mieli. Katsotaan miten pitkään tällä kertaa pärjää. Mullakaan ei ole ollut kovin seksikäs olo tämän mahan kanssa ja odotan kovasti että saan oman vartalon takaisin.
Lapsiluvusta ollut puhetta. Meille tämä toinen on näillänäkymin viimeinen. Ollut sen verran haastava raskauskin tämä toinen, että sekin vähän rajoittaa tuota kolmannen halua (ensimmäistä raskautta jäi ikävä kun olin niin hyvässä kunnossa). Mutta sen verran nuoria ollaan että vannomaan en mene ettei iltatähteä joskus tulisi. Varsinkin kun aika kultaa muistot.
Limatulpasta: mulla lähti viimeksi pienissä osissa ma-ti päivinä ja torstaina alkoi kunnolla synnytys, tämä siis viikolla 39+. Enkä ollut varma mitä vuoto oli, kun tuli sellasta tummaa vuotoa ainä vähän kerrallaan. Nyt siis ehkä tietää paremmin.
Eilen tuli kaverin kaasolta viestiä, että alkaa järkkäilemään polttareita, jotka siis varmaan alkukesään sijoittuvat...vähän mietityttää oma mahdollisuus osallistua. Jos lapsi on syntynyt jo silloin niin mulla tuo imetys on aina vähän vähentänyt menoja, kun ei voi jättää kertaakaan väliin ilman että tulee rintatulehdus päälle. Toivotaan että syyskuussa oleviin häihin olisi kuitenkin mahdollisuus osallistua ilman lapsia....
Huomenna synnärille Lohjalle tutustumaan illalla ja ensi viikolla vika neuvolalääkäri ja siellä ultralla saa taas pienen nähdä! Alkaa sitten ehkä tajuamaan että se nyytti on ihan pian jo täällä!
Birre86 ja Nyytti 34+4