Mulla on tosi ylhäällä ollut kohdun yläraja, ja vauvan pää on viihtynyt tuolla kylkiluissa sen pari kuukautta. Olisi pitänyt ruveta kirjaamaan ylös näitä asioita että osaisi sanoa tarkemminkin jotain kuin että pari kuukautta, mutta ilmeisesti siitä lähtien olen valittanut että istuminen tekee pahaa. Istuminen ei enää tee niin pahaa kuin seisominen joten uusi valituksen kohde löytynyt :-D
Mutta mälsää jos neuvolatäti ei puhua pukahda! Mulla on ihana neuvolantäti, tykkään siitä tosi paljon. Muutettiin pois sen neuvolan alueelta ja kätevintä olisi tossa nykyosoitteen neuvolassa käydä mutta ainakin vielä yksi käynti kivalla tädillä huvin vuoksi
Se jopa kaivoi jonkun tosi surkean ultralaitteen viime käynnillä kun varmisteli sitä perätila-asiaa. En ihan vieläkään tiedä miksi perätilajuttua pitää koko aika varmistella ja siitä jutella. Jos se on perätilassa sillon myöhemmin vielä niin juu ehkä sitten, mutta jos se nyt on perätilassa niin ei sitä tartte kauhistella niin paljoa. Olen ekakertalainen voin säikähtää vielä
Juueipä musta paljon apua ollut siis tossa mahan korkeusjutussa! Ajattelin itse kysyä neuvolantädiltä miten miehen saa lopettamaan tupakoinnin. Onko jotain ryhmiä tai jotain. Tää neuvolantäti kertoo kyllä tai selvittää jos ei tiedä! Tänään luin että kuulemma äitiyspakkauksessa on jokin ohje ettei perhepetiä suositella jos pedissä nukkuu joku joka tupakoi.
Polttaako muiden miehet ja miten te kestätte sen?
Mä stressaan ihan kamalasti miehen tupakoinnista, se on mielessä koko ajan. Mietin että jos mies ei polttaisi, stressaisinko jotain muuta yhtä pakkomielteisesti? Ja olisiko se stressin aihe sitten jotenkin vielä pelottavampi, vai kohdistuisiko sekin mieheen joka saa kaiken niskaansa?
Toi ton tupakointi on vaan niin hirveetä. Haisee niin pahalle koko ukko, nytkin se meni röökille ja laittaa tullessaan takin naulakkoon ja koko eteinen haisee koska se takki haisee niin pahasti.
Olen seurannut 875grammaa ryhmää facessa, ja tulen seuraamaan muutenkin kun tämän keskoslapsen isä on tuttuja. Ihailtavaa miten paljon hyvää saa aikaan, tosin se tyyppi osaa muutenkin luovia netissä ja medioissa joten en kummemmin ihmetellyt ratkaisua valjastaa ryhmä tekemään hyvää
31+1