<3 HuHTiMaSuT <3 Huhtikuussa

AAM
nannuli joo täällä kans mä ihmettelen noita juilinoita tuolla alhaalla... ko ei sillei oo kivuliaita mutta ruuvaus on kuvaava sana kun tyttö punkeaa alas.. että onkohan sillä mtn vaikutusta tilanteeseen vai onko se vain kohdun seinämä joka siellä venyy sit :snotty: ?
tuleeks sul nytki säännöllisesti ja usein ? mulla ei säännöllisesti tää neiti punkee.. mut ei nää suppareita kyllä oo jos tuo vatsan kovetus on niinko siihen kuuluva juttu, nää on "vain" juilinoita.. :|
 
Tämäkin käy iteensä tänne merkkaileen pitkästä aikaa!! :wave:
Onnee näin aluksi vauvvansa saaneille! :heart:
Eli vieläkin ollaan yhdessä kasassa mutta huomenna onneksi pääsen sitten osastolle ja rupiavat käynnistelemään.. =) Toivottavasti sais pian sietten nyytin sylliinsä!
Mutta voimia tänne kaikille ja toivottavasti kaikki jotka ei oo saanu nyyttiä vielä niin sais sen äkkiä!:)

iitu ja väpä 41+4
 
Allusmamma aikalailla säännöllisesti, mähän kävin tosiaan pääsiäisenä viimeks käyrällä, 3min välein tuli supparit, mutta paikat ei auki kun sen 1/2cm edelleen..ja ei mullakaan kyllä nää kaikki supparit kipeitä ole!!
RUUVAUSTA täälläkin, ruuvaa oikein urakalla tuolla, tuntuu todella inhalta, mietin kanssa, että jos se puhkasis vaikka kalvot?!! :whistle:

mulle sanottiin sillon synnärillä että kun ne kivut on niin kovat, ettei kävelee pääse, tai puhua pysty, sit on menoa..tosin neuvolasta sanottiin että jos vaikka vähän aikasemmin lähtisin, kun matkaa synnärille on :D mutta kun mullakin kipukynnys tosi korkee, vähän sekin hämää!!! hitto!!!
onneksi mies tulee huomenna illaksi ja yhdeksi yöksi kotiin, ei tartte yksin kärvätä ihan putkeen perjantaihin asti :heart:
 
Neuvolassa käyty. Mukula on kuulemma niin alhaalla kun saattaa. :heart: Ja mun kuvailemat geelimäiset limat kolmena aamuna kuulostaa tosi lupaavalta, että lähtö on lähellä JEIJ!
Pissa oli puhdas, paino palannut taas viime viikon pienen pudotuksen jälkeen, nyt kokonaisnousu semmonen 12 ja rapiat kg. Turvotus ++. Liikkeet ++, rt, syke ~140. Sf 34. Mulla on aika pien maha loppujen lopuks. Sen takia monet ei meinaa uskoa jos sanon että laskettu aika meni jo :D Paineetkin oli ihan ok, 114/86. Asukin painosta oli sen verran puhetta, että neuvolan täti meinasi että on syntyessään neljän kilon tietämillä, ehkä ylikin. Painotti kuitenki että mulla on tilava lantio eikä koko ole mikään ongelma.
Miehellä huomenna synttärit, jospa huomenna siis :) thö big bang niinku mun pikkuveli sanoo.
Neuvolasta tullessa kävin kaupan kautta ja ostin isoimman vaniljatuutin mitä löysin. jättistä on nyt "mega" kokona, siinä jädee 3dl. Nams.

 
Mä kävin äidin kanssa sit Naantalissa vähän kävelyllä. Tulee ehkä kuvaa meitsistä jossain vaihees tänne... :D Kamala ruuvaus oli Punkerollakin menossa, välillä tulee kunnon sellasta pistävää kipua alapäähän. Ei kuitenkaan supista edelleenkään, eikä pieni selkeesti oo kiinnittyny, vaikka laskeutuukin kovin, kun potkut edelleen azipodityylillä tulee 360 astetta eri suuntiin...
Milky Naantalin aurinkoisesta tänään haettu ihana ruislimppu kotiin! Ja sit söin rommikirsikkapallon, vaniljamunkin ja puolet miehen suklaamuffinista. :LOL:

Ja nyt vois mennä taas päiväunille. :D Ainoo että ensin pitäis ehkä pedata peti? :p

L+P 40+0
 
Minä oon luovuttanu kaikkien ässien ja muiden käynnistyskikkojen osalta. Heitin asiat päälaelleen ja nyt LEPÄÄN aina kun mahdollista. Tänään vedettiin pojan kanssa kolmen tunnin päiväunet... :whistle: :whistle: :whistle: Saatiin se suursiivouskin tehtyä niin nyt hoidan vaan normaalit kotiaskareet.

Isäntä voitti jostain leafin arvonnasta 2kg mässyä! :p kävi tänään hakemassa tuolta maxista. Eli saattaa olla elokuvailta tiedossa! Toisaalta miten saan tuon lapsen tarpeeksi ajoissa nukkumaan kun tuli ne superpäiväunet.. normaalisti herätän 2h unien jälkeen mut nyt itekki olin höyhensaarilla niin ei ollu herättäjää...
 
Laala; ne vaniljamunkit on niin syötävän herkullisia;) ja se ruisleipä :p Toi sun mahas on kyl kiva.Oli muuten naantalissa tosihieno keli tänään :D

Mun piti levätä loppu vko mutta nyt taas ohjelmaa ettei kerkee.Hyvä vaan jos kylillä juoksut saisi vaavin hereille.
 
Heips :wave:

Täälläkin vielä yhres koos. Supistuksia (ahdistavia/kipeitä) tulee jos yhtään liikkuu mutta kun menee lepää, niin kaikki loppuu :headwall: .

Alapaine ollu koholla jo kaks viikkoo, limistä pongattu, ruokahalu menetetty viikko sitten ja pahoinvointia/suolen tyhjennystä ollut viikko! Joten se niistä ennakoivista merkeistä :kieh: .

Tyyppi tosin lopettanut sen viiltävän poraamisen mutta kantapäät heiluu edelleen mun kurkussa kiinni, joten ei sit vissiin niin kovin alas oo kuitenkaan vielä laskeutunut? Väsymys on ollut järkyttävä! Joka päivä nukun parit päikkärit ja yöllä 7-8h.

Huomenna taas neuvola, siellä tuskin mitään erikoista.

Alan olee jo aikas kypsä tähän venailuun. Turvotusta löytyy niin, ettei itteään peilistä meinaa tunnistaa, sormien nivelet kipeenä ja sukat on miehen laitettava mun jalkaan.

,,,ja mitähän vielä valitettavaa,,, ainii, menkkajomotusta aamusta iltaan ja eka pikkunen arpi pongattu :kieh: :kieh: .

Sori valitus, ottaa vaan niin päähän tällä hetkellä :ashamed:

M+H 39+2
 
Hello!
Tulin nopeasti ilmoittamaan, että pitkällisen odotuksen tulos saatiin vihdoin ja viimein pihalle!! Mullahan kesti ne supistukset viime maanantaista sit lauantaihin asti, perjantai-lauantai väli alkoi oleen viittä minsaa jo aika pitkään, joten lauantaina mentiin puolilta päivin sairaalaan. Tyttö syntyi 18.04 (41+5) 20.33, elinpainoa 3230g ja pituutta hienot 50cm, pipo 35,5. Tarkempaa kertomusta paremmalla ajalla. Ei tarvinnut sit käynnistellä, moisen aikahan olis ollu tänään. :O
Tänään kotiuduttiin ja hienosti oli jo syntymäpaino ylitetty lähtiessä, joten odotellaan innolla aurinkoista viikonloppua, kun pääsee jo ulkoilemaan. :)
Tsemppiä vielä kärvistelijöille, kyllä te nyyttinne saatte lopulta vaikka usko meinaakin mennä, tiedän. ;) Ja onnea vauvaantuneille, lukaisen jutut paremmalla ajalla. :)
 
Paljon onnea möyriäiselle ja likalle pikkupirpanoista!! :flower: :flower:

Omaan napaan ei niin mitään uutta.. |O Siirryin myös usviksen kanssa samaan taktiikkaan -> pelkkää hengailua ja lepoa..

Onko funkkis jo jakautunut?? =) Tuus mamma päivittelee..

Piin + varmaan jo viiden kilon painoinen takiainen 40+6
 
Möyriäinen onnea pikku rinsessasta, kyllä valitsi hyvän synttäripäivän...mulla itellä sama ;)

Täälä sitä geelimäistä limaa bongattu nyt kahtena päivänä, nyt illansuus semmosia pistäviä iskuja potkujen kera mut ei muuta...Täytyy kait huomenna taas mennä neitin kans kerhoon jos sieltä joku antas iskun lähtee eteenpäi.... Ja toi on kamala tunne vaikka just käyny vessas ja het perään tuntuu et kohta jotain lirahtaa housuun.. :ashamed: :ashamed:
 
Möyriäiselle onnittelut!

Mua jännittää tossa huomisessa ya-kontrollissa ainoastaan se, miten autolla ajo sujuu. Viimeks teki jo tiukkaa säätää penkkiä eteenpäin :LOL:. Kunpa ne sanois, että sä jäät tänne synnyttää just det.

Ei muuta, pärjäilkää!
 
Onnea Hannustiini, Kesis, Likka ja Möyriäinen, kylläpä teitä on kertynyt paljon!

Täällä edelleen yhdessä koossa. Olo on taas tosi hankala, mutta ei kipeitä supistuksia. Kuitenkin supistaa esim. koko vartin kävelymatkan metrolta kotiin. Ärsyttävää. Myös paine tuolla alakerrassa on aika kovaa.

Huomenna sitten neuvolaan ja sen jälkeen sitten ya-kontrollia varaamaan.

Tsemppiä taas kaikille, kaikki vaikuttaa olevan aika kypsiä.

Ja Mamma-1: mä ymmärrän hyvin, jos pistät äänet pois puhelimesta..

Tilia 41+0 (vaimea poks, ei enää yhtään niin innolla odotettu kuin kaikki aiemmat tasurit)
 
ONNEA MÖYRIÄISELLEKIN :flower:
juu täällä supistelee, mutta ei kai TARPEEKS kovaa :p kohta peiton alle hanoi rocks-kirjan kanssa..siis niin sai taas tapella uhmis 2veen kanssa nukkumaan menosta, että ihme ettei synnytys lähteny käyntiin, pikkumies koittelee äitiään nyt ihan urakalla =)

tuleeks kellään sellaisia "kuumia holahduksen" tunteita? ihan kun menis vedet, mutta EI..mulla tämmöisiä mysteerioireita tulee..ja limaklönttejä..tuskin sitä tulppaa on, mutta ihan kun RÄKÄÄ, mutta pikkasen eri osotteesta siis kun nenästä :snotty:

onks Allusmamma lähteny toimiin, kun ei oo kuulunu?! :D

noh tää menee ny sinne punkkaan, ja toivoo että saa nukutuksikin ensi yönä!!!
huomenna poksuu tasavkot, tosin 39:n..(ultran mukaan mennäänkin kyllä jo 39+5) tuo esikkohan syntyi tasan sinä päivänä kun ultran mukaan oli laskettu, menkkojen mukaan vkolla 39 :)
 
AAM
:wave: iltaa (yötä siis ) :snotty:

Möyris mainiota :D ja onnea koko perheelle

joo kyllähän nää kaikki ulos tulee aikanaan.. :| ykskään tiedettävästi sisälle jäänyt ikuna.. mutta.. voi kutvale !
just tuli viesti että veljen vaimon sisko on miehensä kanssa turun suunnalla pungertamassa mutta etenee hitaasti.. joo niin täälläkin :LOL: tosi hitaasti.. voi pahka no mut hää on esikoisen saamassa.. meitin kakkonen onkin poikkeus joka pitää väkipakolla repis kohdusta ulos :kieh: :LOL:

YÖKKÖTEKSTIÄ !! VAROITUS: Alapääräkä.. joo semmoi ko räkää, tosin väri on lähes valkoista välillä mut ei väritöntä.. :snotty: sori.. toivottavasti kenenkään yö/aamupalat menny väärään kurkkuun kun täät lukee. Äskenkin tuli kauhia vessa hätä mutta... saakeli ko on tuon raudansyönnin takin sontakin ko peuran papanaa :headwall: kauhia kiirus oli muka ulos tulla mutta oli ko sarjatulta sen jälkeen. Tsiisus.. |O

Am & hippunen 41+1
 
AAM
Saakeli ko pohtii tätä raskautta tässä loppumetreillä on tää olotila ihan toista ko esikoista odottaessa.. tää on jopa tällä viikolla helpompaa ko kävelykään ei oo yhtä kivuliasta ?!?! mistäköhän johtuu.. muistan että ko poikaa odotin oli yhtä vitun taaperrusta ja nyt kuitenkin ikeassakin painettiin menemään ja entressessä niin mitää puhettakaan että ois selkää särkenyt tai jalkoja pakottanut tai häppäreitä jomottanut, OH NOOOU ! tuntuu että ois voinut vetästä samalaisen kierroksen vielä jossain muualla.. |O

kumma olotila..
nimim. 4evörpregnant
 
Huomenta.Tämä mamma pääsee tänään synnyttämään.Supistukset alkoi yöllä n. puoli neljän aikaan harvakseltaan ja kuuden aikaan tuli vähän kirkasta verta.Nyt tulevat 10-15 min. välein, ei vielä kamalan kipeitä.Kotitöitä jos tässä vielä tekisi ja illasta sitten laitokselle.
Olkaa tytöt kiltteinä ja pitäkää vanhukselle peukkuja!

mamma67 40+3
 
AAM
loistavaa mamma67 :wave: jos jaksat paa vielä lähtötunnelmia :)

ja säde ei ne jorvissa ainakaan mua jos perjantaina kaikki on hyvin niin käynnistä.. |O panevat kotiin kasvamaan.. ei oo pahaks vauvalle kuulemma.. musta vaan tuntuu että liikkeet on vähentyneet niin hurjasti.. :|

Am & hippunen 41+2 viimeks oli esikoinen jo sylkässä tähän aikaan raskautta..

ai niin "the pötsi" eiliseltä..

 
Piin Eheee, mä just soittelin ajan ylihuomiselle ya-kontrolliin, se on sitten aamusella silloin. Täällä ollaan ihan voimissaan, niin kuin Allusmammelikin totesi, on kyllä kumma olo kun näin jaksavainen, selkäkivuton jne. on.. Eilen siivoilin pari tuntia vaatehuonetta, tänään sitten imppaan, tiskailen, puhistelen vauvan petivaatteet ja puhdistan parveketta, että siellä voi istuskella näin ihanilla ilmoilla.. Sitten otankin huomisen levolla :) Tehden kaikkea menee kyllä niin kivasti aika nopeammin...


Säde Tsemppiä tuonne! Oot varmaan jo siellä... Kerro sitten kaikki mitä sanoivat, ellet nyt sitten jo jää sinne puuskuttamaan :flower:

HEI HIRMUSTI ONNEA UUDET ÄIDIT PIENISTÄ KÄÄRÖISTÄNNE! :heart:

JA JAKSAMISIA KAIKILLE TEILLE JA MEILLE JOILLA VIELÄ KÄÄRÖ MASUASUNNOSSA, kyllä nuo ihanaiset jo niiiiin pian saadaan syykkyseen! :heart: :flower: :wave:


Hehee, Alluksen masu on niin jotenkin hauska, jo silloin Sellon kahvilassa sun napakin törrötti paidan läpi :D Itsellä pysynyt aika tasaisena, aika syvä napa on kai muutenkin niin siksi pysynyt hillitysti :)



 
Onnittelut möyriäiselle :heart:

AM ja Laala, onpa jo mahalla kokoa :) Teillä on aika samanlaiset massut. No nyt ei mee kauan enää, kun se baby sieltä tulee ulos tavalla tai toisella. AM, Käynnistysupparitkin voi varmaan olla monenlaisia. Mulla ne oli siitä tyhmiä, että ne kesti aina vaan jotain 10-20 sekkaa ja minuutin supistuksiin olis pitänyt päästä ja noi lyhyet ei avanneet paikkoja ollenkaan. Vaikka oli kipua, niin aina supistusten välillä kivut oli ohi (paitsi sitten jossain vaiheessa aamuyöllä, kun noita lyhyitä tuli tauotta...) Lämpöpussi auttoi hyvin alussa, kun kivut tuntui vaan selässä.

Voimia ja kohta on kaikilla nyytit!!!!!

funkym ja säde ja tilia c, tsempitykset ya-kontrolleihin ja oliko jollain muullakin jo ja mamma67lle synnytykseen!

kadak löllömaha & mahavaivainen lilla-tiger 3vko4pv
 
Ei mul itse asias oo mitään kiirusta nyt tosta masusta päästä eroon. :D Siis ei tänään ainakaan! :LOL: Mies sai täksi päiväksi ja huomiseksi ylitöitä, joten ne jos ehtis tekee, niin olis ihan kiva, kun kuitenki noi vanhempainpäivärahat on vähän huonommat ku mitä palkka.. :whistle: Ja viikonlopuksi on luvattu kivaa säätä, mä ajattelin, että lauantaina vois miehen kanssa tehdä päiväkävelyä ja ei yhtään haittais vaikka se pistäis sit vipinää tapahtumiin. ;) Sunnuntaivauva olis aikasten kiva. :D En mä onneks mitään tarkasti suunnittele miten sopeis tulla! :LOL:

Tsemppiä ihmisille ya-kontrolleihin ketä sinne menee ja Mamma67lle synnytykseen! :D

Laala ja Punkero rv40+1
 

Yhteistyössä