<3 HuHTiMaSuT <3 Huhtikuussa

Joo, Kesiksen terkan kristallipallon ku sais tännekin suuntaan niin vois olla vähän viksumpi olo. :D Noi neukkutädin kommentit ku oli vähän sen numeropalvelumainoksen tuntusia että voi syntyä mut voi olla syntymättäkin. Ja voi olla että proteiini pissassa haittaa mut voi olla ettei haittaakaan ja että on toi verenpaine vähän korkea mut ei niin korkea kuitenkaan.. Huoh! :LOL:

Nyt nukkuu.
 
AAM
( . ) huomenna lisää ikkunanpesua iltapäivällä ja sitä ennen aamulla espoon keskuksessa shoppailua ikeassa ja entressessä frendin kanssa.. suppareita maybe tilauksessa? PLIIS :xmas:
että ette sitten ihmettele missä luuhaan jos en aamulla käy.. :whistle: ilmoittautumisvelvollisuus"pakko" ko yli sen 41 :D :LOL: :whistle:

Tarttiiko Piin:istä olla huolissaan, onkohan emäntä livahtanut laitokselle :kieh: :D ? jos on niin b:)d
 
Täällä ei lorise sitten mikään..Vaikka olotila muuttunut muttei mitenkään niin että jotain tapahtuisi.selkää jomotti niin että otin koneen kainaloon ja tulin sänkyyn naputteleen.Vähän jänskättää kuitenkin ko mies tän vko reissussa viel..

Mä lopetin terveellisen ruoan syömisen ;).Painoa kun oli kahessa vkossa tippunut kilo ja nyt oli kokonaismäärä huimat 5kiloa.Joten söin herkullisen rapeeta kauraleipää juustolla iltapalaksi :p ja huomenna haen muurinpohjapannun jotta voin lettuja väkertää!!!

milky 39+3
 
AAM
älä viitti Milky.. ton vois laskea jo sadismiksi :p iski kauhia himokki mansikkahillolla ja kermavaahdolla kuorrutettuihin pitsireunaisiin---- :LOL: :D mäki tahdon muurikan !! |O ei vaan viitti tällä meidän sisätakalla alkaa taikomaan lettuja.. :snotty: voi olla että talon polttaisin samalla...
 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja Piin:
Am, älä turhaan ole huolissas.. Täällähän mä. Trying to keep myself busy että aika lentäis siivillä, ens ma olis ya-kontrolli.. Sitä ootellessa..
äh !! mitä helkkarin sadetansseja sitä pitäis heittää että nää luonnollisesti lähtis.. *hoooka heeeeei* :kieh: :D
 
Samaa am pohdin, päivän saldo:

2 koneellista puhdasta pyykkiä ripustettu
ei tiskin tiskiä likasena
kukkaistutukset laitettu
terkkarilla käyty
kaupassa käyty
matot tampattu
imuroitu
lattiat pesty
piha siivottu
murkut myrkytetty
ruokaa tehty
appiukko kahvitettu
sisäkukkien mullat vaihdettu

Ja kiitoksena tästä kaikesta yksi räkänen kivuton mahan kovettuminen :headwall: |O :kieh:
 
Onnea vauvan putkauttaneille!! :) :heart:

mamma-1 Mä en ollut edes aatellut koko kätilö asiaa kun en yleensä välitä vaikka joku oliskin ihan k-pää..Mutta on se kyllä tossa hommassa tärkeetä että on mukava kätilö varsinkin kun oli ensimmäinen synnytys eikä tiennyt yhtään mitä odottaa.Oisin kyllä kuollut jos mies ei olisi ollut mukana..niin surkeen olon sai se ensimmäinen kätilö mulle... :/
 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja hannustiini:
:heart: :heart: Terve tyttö syntyi 16.4. klo. 11.23. 3665g, 49,5cm ja pipo 35cm.
onnea muillekkin vauvan jo saaneille ja voimia sitä vielä odottaville.
:heart: :heart:
Ooooi :) olipas kiva tulla kuitenkin aamusta heti tänne :)
Onnea suuresti hannustiinin perheelle :hug: :heart: :heart:
 
hannustiini & kesis hirmuisesti onnea! :heart: :heart:

(.) illalla alkoi alapäähän sattumaan ihan tuskaisesti, plus suppareita höysteenä. ajattelin että menen lepäämään nyt kun vielä voin. nukahdin ja muutamaan kertaan heräilin "puukonisku" kipuihin alapäässä. ja voi tsiisus kuinka kipeä se tällä hetkellä on. muutoin ei suppareita ei mitään. :headwall: mitähän lienee... 5cm auki ;) tuskin!
pyysin miestä illalla mukaan lepäämään ja avittamaan hieman synnytyksen alkamista mutta touhu oli kuulemma sen näköistä ettei sitä todellakaan tartte yhtään avittaa. äsken soitti ja kysyi mitä kuuluu, pyysi pitämään jalat ristissä aamupäivän ajan kun on kuulemma töissä hieman kiirus just nyt :D no, eipä sen puoleen että ei se sieltä ulos tule pelkällä alapää kivulla , tarttis olla vähän muutakin.

iltsu & beibe 39+4 (41+1) :wave:
 
Onnittelut vauvautuneille!
Omasta synnytyksestä sen verran, ettei se mitenkään dramaattinen ollut. Leikin vaan teräsnaista ja sitkuttelin kotona niin pitkään ettei keretty antamaan epiduraalia tms.
Tarinaa myöhemmin... :)

Susse + tississä roikkuva sinappitykki Väinö
 
Onnea taas uusille vauvautuneille! :heart:

Mä otan ton Piinin taktiikan käyttöön. Ei muuten, mutta jos edes sitten kämppä olis vähän valmiimpi vauvan tuloon. :LOL: Olisin tosi ylpee itestäni jos saisin tänään tehtyä jotain tän kämpän eteen, ku tää on ihan kauhee edelleen. Tai siis tää oli välil jo siisti, mut sit aloin ompelee niitä naamiaistarvikkeita yms ja sit tää siisteys taas "repes"... :kieh:

Miten saa hei kurkkukivun pois? Vilustutin itseni sunnuntaina, ei muita oireita ku että kurkku on tosi kipee.. :/ Oon koittanu juoda kuumaa, mutta onks mitään muuta. Voisko Panadol auttaa? Haluaisin tän kurkkukivun pois ennen synnytystä. Miehel sama. Voiks ne tehdä sairaalas niin ettei isä pääsekään synnytykseen jos sillä on kurkku kipee? :eek: Se ajatus pelottaa mua tällä hetkellä.... :/

No mutta, tänään otan masukuvia jossain vaiheessa ja laitan sit tänne... ;)

Laala ja Punkero 40+0 *räts*~´~*poks*~´~*pam*
 
Laala: huuhtele suu suolalla. Meijän farmakologian opettaja (lääkäri) suositteli suolahuuhtelua ennen kuuman juomista. Seuraavana päivänä sais vasta ottaa kuumaa tai jotain. EN mä muista miten sitä suolaa piti nauttia mut jotenki purskutella kai :D. Tästä oli varmasti paljon apua :LOL:

Hannustiinille onskut!


Iltsu-natsu: eiköhän noi kivut jostain kerro... parempi ku ei mitään B)

Täällä kans sukkapuikkokipuja ja kivuttomia (seassa muutama kivulias) suppari. Alkaa vähän toivo mennä, että tää tulee itestää. Sama virsi joka päivä :ashamed:. Huomenna olis se ya-kontrolli ja mä vaikka liiottelen kaikkia näitä ihania vaivoja että varmasti käynnistävät tällä viikolla. Mä en aio olla vuotta raskaana.

Joku kysy unista ja voin kertoo, että oon kaks kertaa nähny unta että oon juonu viinaa raskaudesta huolimatta ja samassa unessa aina joku synnyttää, mutta en minä. Unet kuitenki ollu erilaisia, mut "juoni" about sama. Oon varmaa jotenki stressaantunu tästä tilanteesta :whistle:. Pakko vielä tähän mainita, että en oo mikää alkkis enkä tiiä mistä toi viinan juonti noihin uniin on tullu :LOL:

säde 41+4
 
SädeI hyi mikä idea. :x Mulla on sunnuntai-illasta asti ollu toi kurkku tollainen, kun sunnuntaina päiväl käytiin vähän turhan tuulisella kelillä kävelyllä... Et ei siihen enää varmaan mitkään suolahuuhtelut auta (onneks :LOL: ). Hmm, opiskelet/opiskelit farmasiaa? Mun sisko valmistu tammikuussa proviisoriksi Helsingistä. ;) Tuli vaan mieleen. :D Se valmistu samalla viikolla ku sen poika synty. :LOL:
 
Mammakin vielä kokonainen.Olo on kyllä hyvä, tuntuu että vointi sen kun paranee kun alettiin yli mennä.Olisiko että raskaus- ja istukkahormonit alkaa vähetä elimistössä.Eli itse ihan levollisena odottelen tulevaa;nuoriso, isäntä ja isovanhemmat alkaa kyllä olla jo aika hermona..

Ja käynnistyksellä aikaaan saadut supparit minustakin ihan kamalia verrattuna luonnollisesti alkaneisiin.Mutta jospa ne kuiteski sulla AM vielä ehtii alkaa ettei tarvi käynnistellä.


mamma67 viikkoja 40+2
 
Onnee jos muita uusia poksuneita on!! ;)

Viime yönä meille syntyi poika, rv:t 39+4, painoa oli 3560g, py 35cm, pituutta ei mitattu. :heart: Ei oo malttanu nukkua koko yönä, eikä nytkään nukuta, pitää vaan pientä ihmeellistä nyyttiä ihmetellä!!!! :heart: Kohta tulee tuore isosiskokin sitä ihmettelemään!!!!! :) :heart:
 
Onnea likka-90! :heart:

Miten mulla on sellanen kutina että meitä on joku muutama enää jolla ei oo nyyttiä kainalossa ja me yksin pidetään tätä topicia pystyssä kun ei oo mitään muutakaan tekemistä? :LOL:
 

Yhteistyössä