hannustiini, kesis ja likka-90: Super paljon onnea!!! :heart:
Täällä ootellaan, että kello tulis sen verran, et pääsis lähtee neuvolaan...
Mulla on alapaineet hiponeet nyt 90, ja se on mulla kuulemman yläraja, niin toivottavasti saan lähetteen jo tänään naikkarille!!!! Samalla kyllä ärsyttäis mennä sinne, kun tuntuu, että taas kuitenkin hukkareissu ja kotio takas kärvistelee...
Mä oon varmaan kauhee ihminen, mutta oon laittanut puhelimen äänettömälle, kun mua ärsyttää kovasti kaikkien rimputtelu ja kysely, et joko nyt tapahtuu?!? :kieh: Oon sanonut, et toki ilmotan heti kun vauva on syntynyt, muttei auta tilannetta kysellä, kun kokoajan ärsyttää tää odottaminen jo muutenkin niin sairaasti... :ashamed: |O
Mua kyl pelottaa käynnistys ihan kauheesti, vaikka vauvan tahdonkin sylkkyyn mahd.pian...Oon antanut miehelle ohjeet, jos oon niin huonona, etten itse oikeen kykene vaatimalla vaatimaan. Eli mä tahdon kaikki pillerit, piikit ja kaasut!!!
Oonko ainut jonka tekee mieli polttaa kaikki mammavaatteet, kun tää koitos on saatu päätökseen?! Mua oikein ällöttää pukeutuu noihin muutamiin vaatekertoihin, siksi viipotankin kotona vaan jossain mega yöpaidoissa :x
Jatketaan harjotuksia :wave: