<3 HuHTiMaSuT <3 Huhtikuussa

Helou :)

Onnittelut uusille vauvautuneille :heart: :flower: Teitä onko jo erittäin paljon. Me viimoset täällä vielä vaan roikutaan..
Todella monella ollu nopea synnytys, sitä itsellekin toivon =)

Tuli sitte eilen käytyä Kättärillä päivystyksessä. Olin siis eka neuvolassa ja siinä normisti kuunneltiin vauvan äänet. Ne oli matalat ja vaikka vauvaa heilutteli ja äänitä otti istualtaan/seisaaltaan eivät juuri parantuneet. Tai nousi ne hetkellisesti sinne 125 hujakoille, mutta tippui melkein heti sinne 115 tuntumaan. Laittoi sit lähetteen et menen käyrälle makoileen. Pääsin Kättärille sitte joskus 13.30 aikaan kun piti tytöt eka viedä kaverille hoitoon, mies siis edelleen siellä Rukalla..
Siellä sit makoilin reilusti tunnin eikä sit onneksi ollu mitään vikaa siinä käyrässä. Lääkäri ei sitten ollenkaan tutkinut kun kaikki oli tuolta osin kunnossa. Painoarviota kertoili et joku 3200g olisi.
On kyllä helpottunut olo että kaikki kunnossa! Kyllä siinä ehti monenlaiset ajatukset risteillä päässä!!

Tänään oli sitte aika reipas päivä kun olimme puistossa ulkoilemassa n. 5 tuntia. Kyllä siinä oli lopussa jo selkä aika koetuksella... Mut suppareista ei edelleenkään tietoa ;)

Jepulis, mutta jatkakaamme siis odottelua :D

Ooti ja pieni-ihme rv 40+3
 
AAM
Pietulle tännekin onskulit :flower: ja Ox aika tarina sinullakin kyllä huoh :eek: :hug: takana on ponnistukset ja pinnistelyt molemmilla.. :)

( . ) omaa "nukkea" odotellessa, kovin punkeaa tuolla alhaalla ja jotai päätä työntelee tai taitaa tyttö leikkiä siellä jollai saakelin omalla parpilla jo :kieh:
helkkari :|
Mä luulin kans että vauvojen pitäis "hiljentyä" niinko keräämään voimia mutta ei tää meidän oma ollenkaan.. :headwall:

To aamusella (9 tunnin päästä siis :D ) sitten yht otto soitto pe aamuksi aika ya-kontrolliin jorviin ja räpälölle :p jos se sais aikaa jotai.. ukko armollisesti mumisi töihin lähtiessä jotai seksistä :xmas: täytynee vissiin kohentaa itseään aamulla jos... :whistle: sais muutaman kuukauden jälkeen ne kuuluisat varvit.. meneeköhän ihan hihittelyksi ? :D on niin "uusi" tilanne meinaan LMAO :LOL: jos ymmärrätte nimimerkillä kuuden kk neitsyt.. ;)

Am &hippunen 41+3 :heart:
 
Ohhoh, AM:lle onnea miehen vokotteluun. :D

) .) Täällä edelleen yhdessä kasassa. :D Mut mulle sopii, edelleen toivon sitä viikonlopputoimitusta. :D Viime yönä Punkero herätti kolmen maissa siihen että änkes itseään taas vähän alemmas. Sattu ihan hyvin ja olin jo huolissani että onko ne kivut supistuksia (kun unenpöpperössä oli ensin vähän vaikeuksia tunnistaa mikä olossa mättää...), mut ei supistanu kertaakaan, tuli vaan niitä alapään vihlontoja, mitä tulee ku toi laskeutuu. Onks ne sit niitä sukkapuikkokipuja. Dunno.

Tänään olis ohjelmassa keskimäärin ei mitään. :D Vähän Milkyn kanssa puhuttiin turkulaisten puolella kahville menosta, mut katotaan onks se viel ite yhtenä palana. :D Sen lisäks ajattelin pelata pleikkaa ja ehkä viel nukkua jossain välissä. :D Hyvät suunnitelmat mulla kerranki mielestäni! :p

Laala ja Punkero rv40+2
 
AAM
|O puoli kolme oli taas meikäläisen nukkumaanmenoaika.. |O hippasen väskättää.. :/
no ei siinä mitään tänäänkään ei ole mitään perusteellista kalenterissa joten... :D

eilisaamuyöstä, keskustellessa puhelimessa frendini kanssa aamuyhden aikaan tuli pari kipeähköä supparia.. :whistle: olin jo että =) mut sit ne ikävä ylläripylläri kyllä lerpahti.. valitettavasti.
Ja kohta jorviin se ya-ajan soitto.. :)

Heeei tänäänhän on babybio päivä koska on torstai ja se on toivoa täynnä :D ??

mitäs muiden päivärytmit ? onko yhtä selällään tuo teillä ?

( . ) 30.4. on vappukarkelot tarhassa, pitäis äkkiä pojalle väsätä puku päivässä ??!! kellään ideoita ?? kissa, tipu ja pupu on käytetty.. mietin jo jonkun tiikerikuosisen paidan ostoa tarjoustalosta ja sen muuttamista ;) :LOL:

Am & hippunen 41+3
 
AAM
ainiin sitä piti sanoman että therealmerkku (jos joku muistaa) joka silloi aikas alussa tipahti huhtimasujen odotuksesta (tuulimuna oli hällä )..
Niin oli plussannut niin että nyt on menossa jo rv 18.. :) hää tuli tuonne km-listaan pinoutumaan eilen ja spottasin sieltä vain :heart:
Kiva uutinen sekin eikö ?

 
Haaveita vain että olisi jotain muuta ko yhes kasas :LOL:
Yökinmeni siin nopeesti ja hyvin;kun kerrankin nukkusin,joten se siitä taase..

Keli näyttää meillä kivalta,ja jos me nyt Laalan kans sinne kahville päästään,niin aattelin sit viel hakea pihakukkasia ja mennä tonne ulos tonkimaan.

milky 39+6
 
huomenia...

Täälläkin yhdessä kasassa... :D ja mitään uutta ei havaittavissa eli epäsäännölliset supparit jatkuu pitkin päivää.... :whistle: toi mies tossa sano et viikonlopun aikana tulee et la-su välisenä yönä viimeistään ja meiän äiti sano et usko pois se tulee sielt ma-ti välisenä yönä kun tiistaina pitäis käynnistää... :LOL: no maanantaina sit poksuu 40 täyteen et oon lähinnä yrittänyt ottaa ihan rennosti nyt ja olla ajattelematta asiaa kun ei se sillä parane et sitä murehtii...:) montahan meit on jäljellä täällä enää? onko kukaan pysyny laskuissa?

mamiti ja vaavi 39+3 :heart:
 
Onnittelut [/b]pietulle :flower: .

Täällä yhdessä kasassa. Eilen käytiin illalla ajelemassa ja supisteli koko automatkan, lisäks mun vasen käsi turpos kyynäpäätä myöten :eek: ja alapainetta en saanut pysymään reissun jälkeen alle 90 ja päätä särki. Soitin jorviin ja kehoitettiin ottamaan panadolia. Sillä onneksi lähti pääkipu. Sitten aloitti vauva sellasen mylläkän, että ei mitään rajaa -> itku pääsi kun niin porasi, juili ja naksahteli alapäässä. Yöllä heräsi muutamaan otteeseen sellaseen inhaan menkkajomotukseen ja nyt aamulla maha aivan sekaisin ja pinkeenä koko ajan :| . Väliin juilii menkkamaisesti muttei mitään säännöllistä.

Supistuspuhureita kaikille :whistle:

Miinulainen+Hymy 39+4
 
ONNEA VAUVAUTUNEILLE :hug:
ilo oli lukee taas noita kertomuksia, ja pikkasen ottaa vinkkiäkin..JOS VAAN SUPISTELIS :whistle:

tuleeks muilta verta ikenistä??! multa taas viime yönä tuli, ja kyllä oli näky :eek: muuten kyllä vessassa taas ravattu, ja vauva touhunnu kovasti!!

lauantaina tulee suomen mm-lätkän avauspeli, jos se sais synnytyksen käyntiin :D

jaksuja ja supistelutuulia täältä :heart:
huomenna ois neuvola, tuskin mitään uutta siellä kuitenkaan, maanantain ä-polia odotellessa ellei nyt ihmeitä tapahdu..kunhan nyt taas malttas kaveri vkoloppuun odoetella, että iskä maisemissa, ja sais iskä vähän avitella asiaa sillä yhdellä S:llä :D

- nannuli ja tyyppi rv. 39+1 :heart:
 
nannuli mä kans ajattelin että vois sen lätkäpelin ajan lauantaina tsempata myös Punkeroo syntymään, jos sais tosiaan jotain aikaiseks! :LOL:

Ja mies suunnitteli että sunnuntai olis hyvä päivä syntyä, ku TYKSis isät ei saa olla sit syntyneiden vuodeosastol ku klo 10-20 niin hän pääsis sit ma- ja ti-iltoina ysiks kotii kattoo pelii. :LOL: Vähän mua huvittaa kyl nää miehenki suunnitelmat! :LOL:
 
onnea taas vauvautuneille! ja hienoa, että therealmerkkukin on taas raskaana - onnea!

täällä ollaan vielä yhtenä kappaleena. tosin viime yönä kuukautiskivut voimistuivat, heräsin niihin oikein. nyt sitten jatkuvat, ja ajattelin hakea niihin potkua ostosreissulla prismaan :D tuntuvat onneksi selänkin puolella ja alapääkin on arka niinkuin kuukautisten aikaan aina. valkovuoto on käynyt TODELLA vetiseksi, lurahtelee. mut kait sitä tulis enempi, jos olis vettä..

kissendaal ja vauva rv 40+3
 
Itkettää, väsyttää, kolottaa, EN JAKSA. :'( :'( :'( Yöt ruvenneet menemään ihan plörinäksi kun joka paikkaa juilii. Ja esikoinen tuntuu tietysti entistä vaativaisemmalta kun en jaksaisi sohvalta nousta. Ja isännälläkin tietysti iltavuoroon meno, pitkä päivä tulossa.

valivali-Usvis 40+6

Miksi se ei vaan voi syntyä.
 
Ilmoitan et poika syntyi 12.4. klo 7.41! painoa 3270g pituus 49cm, pipo 35cm.

Synnytys oli itselle rankka kokemus, vaikka menikin normaalisti. Olin kuvitellut et liikun koko synnytyksen ajan, mut olin täysin sängyn oma.

Synnytyksen jälkeinen aika yllätti rankkuudellaan. Hemppa laski 131stä 108iin ja voimat aivan poissa edelleen, alapään pahin kipu jo hellittänyt (jouduttiin siis tekeen eppari ja kolmas kätilö painoi vatsan päältä).
En jaksa edelleen lukee teidän tekstejä.... pahoittelen. tänään siis ekaa kertaa avasin koneen.
 
pietulle ja vaavi75:lle onnea pojista :flower: :heart: ja kiitokset synnytyskertomuksesta, kuten myös oxfordille! mukava lukea näitä vaikka oma koitos takana jo onkin =)

tsemppii odottelijoille :hug: monella alkaakin oleen ya-kontrolleja ja käynnistyksiä luvassa, mikä tarkottaa et kohta tulee ne loputkin vaavit ulos, hyvähyvä!

täällä nukuttu 2 yötä melkein hyvin, ohhoh ei voi uskoo todeksi :eek: ja äsken bongattu vauvan ekat hymyt, oih! :heart: :heart: :heart:

t. manna + söpöliini 3vko ja 3pv :heart:
 
Vaavelille onnittelut! Mä vähän arvelinkin, että siellä ollaan poksuttu :)

Usvikselle
tsempit :hug: ! Ei enää kauaa!! Vaikka nää vikat päivät tuntuukin matelevan...

Laala: eiks siel oo mahdollisuutta päästä perhehuoneisiin?
Mul on oikee tosi mies, se ei varmaa ees tiedä et kyseiset kisat on alkamassa :LOL:

Toivotaan kissendaal, että noi menkkajomotukset muuttuis koviks supparipoltoiks :). Mulla kans vastaavaa ollu ja valkkari tollasta samanlaista litkua... Toivotaan että sun kohdalla ne johtais johonki. Mun vauva vaan on isäänsä ja vaariinsa (+ muihin suvun miehiin) tullu ku ei halua ulos tulla omin neuvoin.
 
meillä mä oon se lätkäsekopää :D
Onnea Vaavelille :flower:
ja Usvis jaksuja sinne :hug:

ittellä jomotellut tän päivän ihmeen paljon, reisiin asti tuntuu, ja perslihaksiin..varsinaisia suppareita ei kyllä tule sitten kuitenkaan :( vauva liikkuu kyllä hurjasti, että aiheuttaa sekin tota kipuilua!!! sitä niin toivos KUNNON MERKKIÄ, että tietäs varpiksi lähtee synnärille!! ja mielellään MUULLOIN Kun yöllä, nyt mulla se tilanne, että esim. ens yöksi mulla ei pahemmin ole vaihtoehtona kun taxi tai amppari :eek: näin päivällä ja illasta saisi kyytiäkin helpommin järkättyä!!!!

mutta sattuuuuuuuu :ashamed:
 
Onnea vaaveli!!!! :flower: :flower:

Mulla tuli supistus viimeyönä klo.04. Jee.. Siinäpä ne olikin tärkeimmät..

Muuta: Naama ihan turvonnu ku on niin väsyny ku joutuu tunnin välein juosta vessassa koko yön ja ottaa vastaan sisäpainia. Kaiken lisäks meidän ihana esikoinen, joka on kunnon sängynvaltaaja potkii sitte loppuyön että aamulla heräsinki sitte meidän sängyn jalkopäästä.. :headwall: Eli thanks a lot taas unista ja kipeestä niskasta. Nilkat ja ranteetkin alkaa olee aika turpeet, vähän on spurgu olo niin sisäisesti kuin ulkoisestikin.. Mut jee jee, enää ihan max. se viikko. Ehkä ens torstaina tähän aikaan mulla on jo vauva sylissä sen käynnistyksen tuloksena. Jei.

Usviskselle jaksuja, tuttu tunne-.- ja nannulille tsemppiä jos vaikka oikeesti jo laitokselle pääsis, ja vielä ihmisten aikaan..

Takavasemmalle poistuu hän, Piin 41+1
 
Täällä pikaisesti ilmoittaudutaan myös vielä yhdessä kasassa olevaksi. :wave: Olen ollut muutaman päivän poies netin äärestä, joten hirveesti oli tullut tekstiä... pitänee lukea lähipäivinä tarkemmin.

Kaikille pikkuisen nyytin viekkuunsa saaneille aivan mahdottomasti onnea! Ihkulia! :flower: :flower: :heart: :heart:

Ja vielä yhdessä paketissa tai tositoimissa oleville tosi kovasti tsemppiä ja symppishaleja! :hug:

(. ) Mentiin miehen kanssa tosiaan varalta jo viikonloppuna lähemmäs LKS:ää kytikselle (josko vaikka... mutta ei). Äitipoliaika toissapäivänä - siellä vaavelilla ja itelläki kaikki OK. Kohdunsuu oli hävinny, mutta kiinni vielä. Ja nasukkiki oli pikkusen laskeutunu verrattuna parin viikon takaiseen ultraan vaikkei ihan kii vielä ollutkaan. Eilen illalla takas kotio "vauhdinottoon" - käynnistysaika joka tapaukses ens viikon alussa mikäli ei sitä ennen tapahdu jotain. Alapäässä juilinu nyt parin viime päivän aikana eri tavalla (toivottavasti pikkunen siellä kunnolla kiinnittelee itseään) ja kivuttomia suppareita yhtenään, välillä jomottelee alhaalta aina lopuksi kunnolla. Jospa se siitä alkaisi aukeamaan ihan itekseen. Toivossa on hyvä elää... :LOL:

Alan pikkuhiljaa tajuta, kun äitini sanoi odottavan ajan olevan pitkä (vaikka me sisarukset ollaankin synnytty kutakuinkin kaikki LA:n tienoilla)... :D Päivänjatkoja ja tsemppiä kaikille! :hug:

AuroraB + nasukki 41+3 *muoks* eikun siis 41+2 laskut sekasin jo :LOL: (jolla on niin mukavat olot masussa ettei oo mihinkään kiirus, mutta onneksi ei ole enää viikkoakaan kun saa viimeistään sylkkyyn)
 
mä ainakin lasken sen varaan, että ens viikon torstaina viimeistään jotain tapahtuu. :heart: Huomenna menen neuvolaan ja sieltä soitellaan yliaikakäynti äippäpolille ens viikolle.
Eli yhdes koos mieki.. sitä alluksen kuvailemaa räkää täälläkin bongattu, ei juurikaan muuta. kädet on helevetin kipeet ja turvoksissa lähes koko ajan. eilen kyllä vähän väkisin haravoin takapihalla. siitäkään mitään iloa ollut, tulin vaan toooosi väsyneeksi. |O
Jos tästä tosiaan tulee vappuvauva niin sittenhän miehen on entistä helpompi tuoda se ihqu fooliopallo sinne sairaalaan. semmosen mä haluuuuun :LOL: ihanko kaikis jenkki lehvois.
 
Hei muokkasin vielä vähän synnytystarinaani, kun unohdin pari juttua :)

Tsemppiä loppurutistuksiin kaikille! AM:lle erityistsempit, sun vaiheita on tullut seurailtua niin pitkään kun ollaan lähes samoilla päivillä kuljettu :heart:

Oxford & viikon vanha poitsu
 

Yhteistyössä