:wave: Täälläkin yhtenä kappaleena.
Mä nukuin tosi surkeesti yön, ku stressasin vaan että kohta alkaa supistaa ja kohta menee varmaan vedet ku niin Punkero tökki alas.. :kieh: Mut ei menny viel ainakaa mitää!
Ja yhtään supistustakaan ei oikeesti tainnu tulla yöllä.
Mä vaan niin toivon että ei ennen huomista alkais tapahtuu mitään, että yötki menee pilalle. Huomen mä sit voinki mennä kiipee yksiä portaita mitkä tos meidän lähellä olevalle mäelle vie...
Mut olis kiva et jos mieski ehtis yhden yön nukkuu hyvin ennen Punkeron tuloa, ja muutenki haluaisin että huomen ehtis tekee viel jotain yhdessä, kun mies on ollu vaan töissä koko viikon tosi tiiviisti.
Sit puol kuudelta taas nousin ku tuntui selkä hajoavan makaamiseen. Nyt kohta meen varmaan taas takas nukkuu pariks tunniks ku alkaa iskee sit taas väsymys vuorostaan.
Ei nyt taas näköjään supista tippaakaan. Mut aamupalaa ku mies söi ja ite join kans jääteetä, kaadoin sitä jääteetä vahingos lattialle ja sitä ku kyykistyin pyyhkii sieltä, niin tuli kunnon nivuset/reidet kramppaava suppari.
Tänään en siis kyykisty enää kertaakaan, en halua sellasia suppareita yhtään enempää kiitos. :kieh:
Ohjelmassa siis pleikkapelejä ja nukkumista.
Laala ja Punkero rv40+3