<3 HuHTiMaSuT <3 Huhtikuussa

AAM
Alkuperäinen kirjoittaja SädeI:
Oo, sä jäät allus sinne huomenna!!
No en muuten ajatellut jäähä :D :LOL: käy kahtotuttamassa paikat, kaverin kanssa kahvilla ja kotiin tulen sieltä tarhan kautta. Vasta lauantaina illalla ajattelin mennä vasta synnyttämään :whistle: ;)

nimim. ihan kuin olis mun päätäntävallassa.. :LOL:

ai perkele soitin sit vielä synnärille jorviin.. ihan kuin siellä ei ois riittävän kiirus.. ja siellähän oli sulku käynnissä siis soittohetkellä :eek:
eli eivät jätä mua sisälle huomenna jos ei oo aktiivisesti käynnissä.
 
AAM
:wave: vielä koos.. suppareita tuli yön aikaan.. napakoitakin mutta emmä kaikkii jaksanut nousta.. hitsi ko tietäis kannattaako tuo äitipoliaika perua ja ootella miestäkään ei viittis turhan takia sinne raahata pannakseen sen sänkyyn taas.. :( :|
no ehkäpä katselen tässä parin tunnin ajan ja mietin että paanko poikaa tarhaan vai soitanko faijan.. ?

välit suppiksille oli jo tuossa 10-15 mut nyt ei taas mittään.... kutvale !
siksi just mietin et hosunko ?

am & hippunen 41+4 :heart:
 
:wave: Täälläkin yhtenä kappaleena. :D
Mä nukuin tosi surkeesti yön, ku stressasin vaan että kohta alkaa supistaa ja kohta menee varmaan vedet ku niin Punkero tökki alas.. :kieh: Mut ei menny viel ainakaa mitää! :D Ja yhtään supistustakaan ei oikeesti tainnu tulla yöllä. :LOL: Mä vaan niin toivon että ei ennen huomista alkais tapahtuu mitään, että yötki menee pilalle. Huomen mä sit voinki mennä kiipee yksiä portaita mitkä tos meidän lähellä olevalle mäelle vie... :whistle: Mut olis kiva et jos mieski ehtis yhden yön nukkuu hyvin ennen Punkeron tuloa, ja muutenki haluaisin että huomen ehtis tekee viel jotain yhdessä, kun mies on ollu vaan töissä koko viikon tosi tiiviisti.

Sit puol kuudelta taas nousin ku tuntui selkä hajoavan makaamiseen. Nyt kohta meen varmaan taas takas nukkuu pariks tunniks ku alkaa iskee sit taas väsymys vuorostaan. :LOL: Ei nyt taas näköjään supista tippaakaan. Mut aamupalaa ku mies söi ja ite join kans jääteetä, kaadoin sitä jääteetä vahingos lattialle ja sitä ku kyykistyin pyyhkii sieltä, niin tuli kunnon nivuset/reidet kramppaava suppari. :eek: Tänään en siis kyykisty enää kertaakaan, en halua sellasia suppareita yhtään enempää kiitos. :kieh:
Ohjelmassa siis pleikkapelejä ja nukkumista. :whistle:

Laala ja Punkero rv40+3
 
huomenia! täällä "ihana" yö takana :D
supisteli eilen iltapäivästä asti ihan sillain napakoiden kuukautiskipujen tuntumalla tuonne jonnekin keskiyölle asti, sitten olin nukahtanu. neljän aikaan heräsin siihen että jotain holahti jalkovälistä kun käänsin kylkeä, ihan väritöntä märkää. pissasinkohan housuun? kun sen jälkeen on tullut "kahmalokaupalla" kirkasta/kellertävää varsin juoksevaa limaa. ja sitä tosiaan tulee! kait vettä ois tullu lisääkin jos se sitä ois sillon neljältä ollut?

sanokaa te kokeneemmat, tietääkö tuo runsas lima hyvää? ja painontunne persauksessa? toivois niin kovasti jo että pääsis synnyttämään...

allusmammalle nyt tsemppiä sinne jorviin! ja muillekin joilla on jotain tapahtumassa!

kissendaal ja vauva rv 40+4
 
Alkuperäinen kirjoittaja Allusmamma:
lisää limistä havaittu ja lapsenvahti valmiustilassa... mietin vielä että pitääkö tässä äippäpolille tosiaan lähteä kun kuitenkin tässä synnärille kohta pitää mennä :xmas:
onneksi olkoon! :D
ite soitin synnärille tosta epämääräsestä lorahduksesta. ei kuulemma kuulosta lapsivedeltä, seurailen kotona vielä. voi kun nyt tulis lähtö meille tuskaileville!
 
Am onnea matkaan!! =) Kuulostaa siltä että siellä on tänään vauveli sylkyssä :heart: Tänne ei mitään uuttaa, ei suppareita.... Tänään kuitenkin kuuntelemaan vauvan sydänääniä kun ne silloin tiistaina oli mitä oli.

Siivoomaan pitäisi alkaa, jospa se auttaisi vähän suppareita?! Turha toivo sanon minä ;)

Ukkoki tuolla muka makaa pääkipuisena, tuli eilen sieltä Rukalta kotiin ja sen jälkeen onkin potenut pääkipua. Ei se pitäisi alkomaholista johtua, liekö jotain migreeniä. Sillä kun on siihen taipumusta.

Mut jännässä kuulostellaan mitä tämä päivä tuo meille kaikille :D
 
Täällä kanssa yhdessä koossa (huomista odotellen)!
Nukuin kanssa tosi huonosti ja peruin tapaamisen siskonki kanssa. Mä vaan kiukkuisin sille ku on niin ärsyttävä tässä mielentilassa. Tänään pitäis levätä, että jaksaa viikonloppuna tsempata.

Am, JEEEJEEJEE! Kohta niin tapahtuu, eikä mee käynnistykseen! WUHUU!. (jos mulla olis sellanen bilettävä hymiö niin iskisin sen tähän :D)

Usvis: en kans tajua, miks jotku jaksaa piinata noilla viesteillä ja soitoilla ku monesti sanonu että kyllä me sitte ilmotellaan |O. Tässä vaiheessa ei ees jaksais olla kauheen kohtelias. Sähän voit räjähtää niille ja myöhemmin laittaa hormonien piikkiin ;)

Tänään olis sit 42 täynnä, "jee" :headwall: . Ainoo hyvä puoli on se, että huomenna tää on hautonu jo niin pitkään että käynnistetään :)
 
Jee, AM, nyt rupee tapahtumaan! Tsemppiä koitokseen! Vähiin käy päivät sullakin, Säde. Onnea käynnistykseen!

Omasta jakautumisesta tulee jo 4 viikkoa. :eek: Huh, miten aika menee... Tyttö on ihana pieni minivauva, joka satunnaisia vatsakipuiluja lukuunottamatta nukkuu hyvin ja on muutenkin kiltti. Tänään pitäisi aloittaa lisäraudan antaminen, ja vähän pelottaa se, miten pikkuraukan vatsa siihen reagoi. Alle 2500-grammaisina syntyneille tuo lisärauta on kai pakollinen. Siltikin arveluttaa lääkkeiden antaminen noin pienelle... nytkin ruutataan jo kahta ainetta joka aamu (d-tipat ja keskostipat).

Voimia ja jaksamista kaikille hautojille vielä!
Hemuli ja pikkuakka 4 vkoa
 
AAM
Juu siis kotona olen nyt ja poika on tarhassa ja faija tulee iltapäivällä sit neljän jälkeen mä haen sen kanssa muksun ja se jää yöksi ja mies menee illalla töihin.. soitan sit hakemaan mut ko tarttii lähteä.
Onneks on toi faija että se saakin sit aikasemminkin jos tarviikin lähteä haipakkaan että osaa hakea pojan tarhasta jos tarvii.. :) ja mieshän on kotona nukkumassa nytkin..

Säde jee :) huomenna meillä on beibet :D :heart: tai siis mä luulen että meillä on :whistle: jollei tää tyttö nyt sit hurjasti tätä pitkitä mut tuskin.. :xmas:

Mut nyt paan nukkumaan voimia keräämään.. :p

Am & hippunen 15 min suppareilla tulossa.. 41+4

tänään on työkaverin synttäritkin :D
 
Täällä muillakin kehnot yöt takana.Kuten myös.Kävelevä zombie,muttei välii on perjantai ,mies tulee kotiin ja on sitten sen 5vkoa kotona.Joten ei yksin tartte synnärille lähtee,paitsi jos tulee tän pvn aikana.Mitä en usko kuitenkaan.KUn ei mitään merkkejä ole.

Tänään tuli huimat 40vkoa täyteen.Jota juhlistin sit kotona hyväl aamupalalla.Lämpimillä sämpylöillä ja suklaakahvilla(niin mun herkkua).Ja sit tein viel iiiison satsin hedelmäsalaattia jääkaappiin.

milky 40
 
vau am ja säde :hug: voimia urakkaan :D

täällä koossa, ompa yllätys, eilen olin varma kun koko päivän sattu ja kivisti, ja suppareita tuli että illalla lähdetään synnyttään, pah, klo 24 loppu kaikki, ja ei kun unta kuulaan :whistle:

neuvola takana, kaikki ok, oma paino laskussa, mikä ihme kun ei enään ees saa syötyä :ashamed:

epävirallinen ohje neukkutätiltä, SEKSIÄ ja paljon nyt vkoloppuna :D LUPASIN tietysti, sanoinki että soitan sitten ens vkolla että tuleeko kotikäynnille vai onko vaan saatu mies tyytyväiseksi, ja mamma edelleen yhdessä koossa naama norsun veetulla :LOL:

nyt tsemppiä kaikille, ei tässä ihan oikeesti enään kellään kauan ole..mä oon varmaan viimenen kun notkun täällä :D

-nannuli ja tyyppi rv. 39+2 :heart: (ultran mukaan TÄNÄÄN LA :eek: )
 
^^Te ootte kummallisia kun tuotatte tollasia limatulppia. :D Mulla ei oo hajuakaan mistään limatulpasta, ei kyl varmaan mitään sellasta aiokaan irrota. En oo ainakaan kuullu että mun kummallakaan siskollakaan olis moista löytynyt ennen synnytyksiä... :p
 
täällä vielä yhdessä kasassa edelleen...:) ultran mukaan huomenna ois laskettuaika et saas nähä....XD tarvii tosiaan sitä yhtä äSSää kokeilla tossa illalla jos vaikka käviski hyvä tuuri ja pikkuinen suostuis tulee.. no tiistaina sit viimeistään..:) luulen et kalvojen puhaksu riittää saamaan aikaan supistukset... ;) onnea nyt teille kenellä käynnistykset edessä ja onnittelut valmiiks.. :heart:

mamiti ja vaavi 39+4.. :heart:
 
Tää lähtee maanantaina käynnistykseen!!! :D :D :D Tarpeeksi onnettomana lampsin neuvolaan niin soitti yliaikais ajan synnärille. No, olis se varmasti soittanut sitä jo muutenkin. Ihmeteltiin molemmat että miten jo maanantaille antoivat ajan ku vasta ens perjantaina tulee 42 viikkoa täyteen. Terkka sanoi että yleensä aikaa ei saa itkemälläkään. Kait ne kätilötkin ovat vähän vapputunnelmissa jo, haluavat et olis mahdollisimman hiljainen vappu. :D

Neuvolassa kaikki ok, paino oli mulla tippunut melkein puolitoista kiloa, siis edellinen käynti oli tän viikon maanantaina! :O
 
AAM
Säde :D perberissä asti :LOL: *reps* b=)d

Laala limatulpan ko sä näät niin.. no sellaista sitkeetä limaa, joko kuultavaa tai ruskeeta tai .. jatkanko kuvailua että yökkö lentää :D ?

Jouskis YES !! perjantai on hyvä aloittaa limiksen irroituksella..

Nannulille ja mamitille paljon suppareita kans...

täällä herätty noksuilta mega pahaan suppariin tuli jo mieleen herättää mies mut sit en tohtinu ko tuhisi niin suloisena siinä. . jätin tuonne punkkaan ja aattelin tulla istumaan jumppapallon päälle tähän koneelle.. mut au tän vikan supparin väli olikin sit 7 minsaa ja ottaa tääki tuonne perberin puolelle aikas napakasti :kieh:..

JAAH.. taitaa olla aika kellottaa todella näitä.. :/ :wave:
*taustalla*
 
Vitsit tää on ihana pino kun täällä on selkeesti turhautumassa olevia mammeleita joilla on aikaa olla koneella koko päivä ja ilmeisesti ei mitään muuta tekemistä. :D Mulla ainakin siis tää tilanne. :LOL: Mut en taida olla yksin ongelmani kanssa. :D

AM joo siis kyl mä varmaan tunnistaisin limatulpan jos sellaisen näkisin, mutta kun ei tuu mitään limamaista vaan tollasta vetistä valkovuotoa vaan. :p

..Josta tulikin mieleen, että ainoa pelko mikä mul liittyy synnytykseen, on se, että jos ne lantionpohjanlihakset menee pilalle ja paikat repee niin ettei pysy mikään tuotos tuolla sisällä, kun koko raskauden on kyllä ollu lihakset silleen timmin hyvässä kunnossa, että voi ihan rauhassa aivastella ilman että on mitään Tenaa tuol housuissa. :LOL: No, senki sit näkee...

Nyt venailen pizzaa mikä on uunissa. :D Kävin hakemassa valmispizzan ja jätskiä ym niin saan hemmotella itseäni, ei tällasia vapaapäiviä oo varmaan enää ikinä elämässä. :D
 
Wau!..Täällähän tapahtuu =) Kohta ollaan kaikki tuolla vauvapuolella.
Täällä alettu juomaan kahvia monen vuoden tauon jälkeen :D ja hiuksiin tullut rasta monen tunnin imetyssessioiden jälkeen...
mutta kaikinpuolin ihanaa vauva-arkea... :)
 

Yhteistyössä