:wave: ekaks..
Hemulille :hug: ylläripylläri tyttösestä &
Jaahassu tempas poikasen ulos kans :hug: myös siitä ... :heart: :flower:
guess hahaa :wave: piiitkästä aikaa!
arvasin jotenkin jo sä sanoit silloi ikuisuus :kieh: sitten että haet niin varma olin et sä sen saat, oliks siellä edes muita äippämalleja =) ?
3.4.09 aukeaa sivut sit et sit näke.. :xmas: pitihän uteliaan käysä heti lonnismassa,.
Nellah :hug: voikun pääsisit hommiin jo :| samoin
Ruttana..
talvitie vesikuuri
LOL
no hyvä että kaikki oli ok paitti
sullakin toi
hemppa laskenut mulla jah ja olinkin ihme
siitä.. no ei muuta kuin tuplamäärä rautajuomaa mulle määräs ja kävin sit samalla hakemassa luumuaktiviaa kaupasta just vatsan takia. ja jumakeuta se fu**ing toimii !! ja nim.om. sen takia mulla on se vatsa toiminut..
josta mainitsin ohimennen tässä päivä pari (kiljoona sivua) taannoin.. se perhanan aktivia.. :/
ventille nyt rauhallisempia muuttopurkauspäiviä :hug:
*ojentaa ruisleipää ja suolaa*
ja
emmielle kuule kyllä ne supparit sutkin tavoittaa :kieh: jossain vaiheessa
ja sairaalakassissa mulla on 4 bodya
pari potkarit riippuen minkä kokoinen pimatsu tulee ja sit se haalari ja vantut ja lakit... ja sukkatöppöset tai jotkut semmoi härpäkkeet jotai söpöstelyä saa :heart: ei oo ainakaan liian vään vaatetta tai pakkovalinta
Nappi kuvaa ja stooria kehiin ko euforiasta toivutte perheen kanssa
Piin, minä ja
SS ja
emmie sit vissiin täällä kärvistellään kuun loppuun asti |O korkataan ne vappusimat
( . ) taisin mainitakin että
osteopaatti on varattu nyt ensi tiistaille eka käynti joten.. jotain olen tehnyt sen eteen että ei olis sinne vappuun asti kohdussa likka
huomenna landelle Riihimäelle puita hakemaan ja samalla Hyvinkäälle ohimennessä "maakuntamatkalle" bodyshopin kautta se perskutan cassis rose tuoksua noutamaan.. :kieh: kirosana kirosana.. *mutinaa* missään muualla Uudellamaalla muka myynnissä enään kirosana kirosana..
am & hippunen 37+4 :heart: