<3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Maaliskuussa VOL.2

AAM
Säde pikkujuttu semmoinen ko lapsivesihän on sen sikiökalvon sisällä :whistle: kyllä se on niin että sun ukkos siementaimet ei tavoita syntyvän lapsesi kitusia :xmas: :LOL: *sori*
Aquarakkulat olen kuullut samaa että sattuvat enempi ko auttavat, suurimmalta osalta käyttäjiä.. mutta toisille joille toimivat niin kuumotus helpottaa usein muutenkin...

ja tämäkin tulee Selloon huomenna klo 12 reikäleipä siinä puutasanteella (spice icen vieressä ) muistakaat että siellä on jesper junior ja siellä on vika 50% alepäivä :D

ainiin ja mulla on semmoi Espritin liikkeeseen -10 eur aleseteli jos jotakuta kiinnostaa voin ottaa mukaan. tosin siinä pitää muistaakseni ostaa 50 eur jotta sen voi käyttää :whistle: mutta helpostihan se siellä onnistuu :LOL:
 
S-posti takkuilee.. Tulin vaan ilmoomaan että tulossa huomenna jos en kipeeksi tuu. Toi tyllerö saa jäädä isukin kanssa kotio sairastamaan ja mamma pääsee itekseen liikkeelle, ellei pöpö tosiaan iske.
 
Valtavan suuret onnittelut vauvoista Sanni-Maria, Lis69, Hani-, Iitanen ja tutsa :flower: :flower: :flower: Ihanaa, miten paljon vauvoja onkin nyt viime aikoina jo syntynyt :heart:
Tsemppiä kovasti myös kaikille "telakalla" oleville! :wave:
Toivottavasti saatte Lis69 pojun pian kotiin :hug: :heart:

Kivunlievityksistä on ainakin ollut puhetta, mä otan mielelläni vastaan mitä tarjottimelta löytyy :D Esikoisesta käytin ilokaasua ja lisäksi mulle annettiin epiduraali. Ilokaasu oli ihan huippu :D Puhuin ihan pehmoisia niin miehelle kuin kätilöille :LOL: Tosin ihan ensitutustumisella mulle tuli huono olo siitä ilokaasusta, mistä sitten mainitsin kätilölle, ja selvisi, että olin hengitellyt sitä väärin. Kätilö opasti uudelleen ja sitten alkoi lyyti kirjoittamaan, en olisi halunnut edes ponnistusvaiheessa luopua ilokaasusta. :D

Kovasti tsemppiä kaikille :hug:

Kesis ja Nuppu 37+4
 
Am Tais tosiaan juurikin olla liian hauskaa, minen nimittäin enää muista kuin sitä kuuluu hengitellä! :D Täytyy kysellä taas tositoimissa uudelleen. Olin tosiaan sen alun huonon olon vuoksi valmis hylkäämään koko kaasun, mutta onneksi kätilö opasti oikeille raiteille. :)
Tuo ilokaasu olis muuten kyllä ihan ehdoton kotibileisiin :D ;) Tarjosin synnytyssalissa miehellekin sitä kokeiltavaksi, mutta ei lähtenyt mun ehdotukseen mukaan :LOL:
 
ALLUS: Joo en mäkää turhan tyhmä oo :LOL:. Toi mun mies meni vessaan häpeemään ku kerroin, mitä olin kysyny :LOL: :LOL: . Seki piti mua vähä hölmönä. Olin unohtanu koko kalvosysteemin :LOL:. Must tulee varmaa erittäin hyvä terveydenhoitaja :whistle:
 
Am sitä ilokaasua pitää alkaa hengittää heti ku tuntee että supistus on tulollaan. Eli vähän niinku ennakkoon että se ehtii vaikuttamaan kun pahin piikki on päällä. Se on kyllä tosi hyvä keksintö, pistää tosiaan pään pyörälle :D Tulee mieleen ihan eka kännit kun sitä vetelee menemään :LOL: Tosiaan tuo ilokaasu on ollu kaikissa synnytyksissä mulla käytössä, ekassa oli myös epiduraali. Tokassa sitten amme tuon ilokaasun lisäksi. Kolmannessa ei päässy ammeeseen, joten oli tyydyttävä pelkkään kaasuun ;)
Ja tällä kertaa toiveena päästä ammeeseen ja kaasua sitten siihen päälle! Eiköhän sitä niillä sit selviä, hope so =)

Niin siitä huomisesta, jos mulla on hyvä aamu ja saan yön nukuttua saattaa olla että uskaltaudun lähteä sinne Selloon! Jos saan auton ja osaan sinne :LOL:
Jos teitä muita ei haittaa että mukana on kasa lapsia??

Jeba, pitänee mennä huutikseen kyttäileen olisko siellä hyvän hintaluokan tuplia saatavilla.
Mistä muuten olette ostaneet hyviä imetysliivejä? JA on myös kokoja isoille meijereille? :D
 
Eilen 23.3.2009 klo 14.01 ja 14.14 meille syntyi kaksi suloista poika vauvaa :heart: :heart:

Synnytys oli lyhyt ja raju. Aamulla yritettiin kalvojen puhkaisulla siis yritettiin koska lääkäri ei saannut kalvoja puhki :LOL: aivan toisilta ne poksuu ihan itsellään meillä ilmeisesti tehty tiilestä. No sitten laitettiin oksitoonitippa joka alkoi hieman saada supistuksia aikaan mutta ei ihmeemmin.
Mutta kun kalvot viimein saatiin puhkaistua lähti synnytys käyntiin tässä noin alta kahdessa tunnissa molemmat olivat turvallisesti ulkona.
Rajun tästä tekee ehkä tuo nopeus ja se että väkeä oli kuin pipoa. Kun A:ta ponnistin niin yksi lääkäri piti B paikoillaan ja yksi katseli ultralla ja yksi kätilö otti vauvan vastaan.
Kaikki siis suht hyvin mitä nyt olo tokkurainen kun tuli niin nopeasti. Mutta supistukset loppuivat kuten usein käy. Ohjasivat käsin B;n synnytys kanavaan ja sitten tuleekin kiire. B;n sydän äänet romahtivat ja vauva oli saatava nopeasti ulos. Lääkäri otti ikukumin käyttöön ja kaksi lääkäri kirjaimellisesti työntää vatsan päältä vauvaa ulos ja minä raukka yritän ponnistaa vaikka ei ole edes supistuksia. MUTTA loppu kuitenkin hyvin. Ja se on tärkeintä.
A. 2640g ja 47cm
B. 2790g ja 48cm
Pojat aivan saman näköisiä veikkaamme siis että ovat identtiset, mutta saamme varmuuden istukka tutkimuksesta.
A joutui keskolaan koska verensokeri liian matala. Toiveita on että sokeritippa lopetetaan huomenna ja saamme hänet tänne osastolle veljen vierelle.

En lukenut muiden juttuja pahoittelen toivotan vain tulevaan kaikille stemmppiä ja onnea.

Vuffi kera poikien :heart: :heart:
 
Hyviä juttuja ilokaasusta!! :D Minä ekan aikana sitä otin, mutta tosi vähän ku olin kuullu et joillekki tulee tosi paha olo ja oksentavat. Kätilö vaan sano että ota reilummin, en minä uskaltanu :D Mut jospa sitä nytten, ja kysys sen oikeen tekniikanki!
Mut epiduraalia vältän viimeseen asti! Ei siitä kokemuksia, mutta kokeillaan muuta eka. Eli 1. vaihtoehot; amme/suihku, ilokaasu ja kohdunkaulapuudute. Niillä viimeks pärjäsin, toivottavasti nyttenkin!!

Vuffille Paaaaaaljon onnea!!! :flower:
 
Vuffi tuplasti onnea pienten poikien johdosta!!! :heart: :heart: :heart:
Olipa aika vauhdikas synnytys. :D Melkeen hengästytti ku luin kertomustaki! :D


) .) Täällä päivän ahkeruussaldo ylitetty. :D Koulussa olin kiltisti koko päivän, kun sain ensin itseni raahattua sinne. Mies haki mut yliopistolta puol neljältä. Toki ehdin välissä käydä kaupungilla hakemassa pari Snappia vaippoja varten ja lanoliinia. :) Sitten koulun jälkeen tein ruuan ja syötiin ja sitten oon tiskannu ja vieny kaks järkyttävän kokoista kassillista lehtiä lehtiroskikseen ym pientä. :D Nyt yritän kohta vietellä miestä kun on vähän kuollutta sillä yhdellä rintamalla ollu (ku on mies ollu kipeenä ja muutenki tuntuu vähän pelkäävän mun mahaa)... :D :heart:
Niin ja kävi perinteiset. Mies tajus kymmentä vail ysi että leipä loppu, tarvii aamuks leipää. Lähti äkkiä sit kauppaan ja mä huikkasin että tuo mulle alkoholittoman siiderin samalla (kun mä jäin ahkerana tiskaamaan)... Lopputulos oli että mies tuli kahden alkottoman siiderin ja yhden oluen kanssa kotiin. JA ei, ei leipää. :LOL:

Niin ja aion tässä huomenna soitella ja varata ens viikon maanantaiksi ehkäpä itselleni ajan kasvohoitoon ja ripsien ja kulmien värjäykseen. :D Luksusta itselleni kun vihdoinkin aion aloittaa harjoittelujen osalta loman (toki kirjotustöitä on viel jäljellä) ja kun sit ei tiedä minä vuonna seuraavan kerran on aikaa äidin kauneudenhoitoon. :saint:

Laala ja Punkero rv 36+0
 
Vuffille valtavasti onnea, peräti tuplasti! Olipa tosi pikainen synnytys.

Ihanat kuvat Lis!

Mulla on sellainen olo, että maha on lasketutunut nyt vuorokaudessa tosi paljon ja samoin on alamahaan ilmestyny ensimmäiset raskausarvet (aiemmin oli kyljissä ja reisissä jo...). Napaa on vaikea enää itse nähdä. Hassua kuinka nopeasti se mahan muoto tuntuu muuttuvan.

Tulen edelleen huomenna Selloon jos vain jaksan. nyt on ollu aika kamala olo koko illan, kun istuin päivän ompelukoneen äärellä. Toivottavasti huomenna olisi taas parempi olo.

Tilia 37+0 POKS, jeee täysiaikainen jo!
 
uihui Lis, hienosti näkyy kuvat :) tuntuu ihan hullulle, että meidän mahoista tosiaan noita vauvoja tulee!!!

Säde :LOL: :LOL: :LOL:

MUOKS: Oon kyllä Sellossa huomenna, mutta tosiaan sattumalta oli jo aiemmin toiset treffit sovittuna suunnilleen samoihin aikoihin :( Voipi siis olla, etten ehdi teitä näkeen.

MUOKS2. Ai niin oon tosi ylpee itsestäni, kun tilasin tänään netistä setillisen kestovaippoja!
 
AAM
Vuffi vai kaksi pikkumiestä sieltä "tiiliseinän" takaa sitten ilmestyi :) :heart: onnea koko perheelle ihan kahmalokaupalla :D :flower: :hug:

Lis olipas suloinen kuva sinusta ja pienestä :heart:

i.Kaasut joo saa nyt nähdä kui itse uskaltautuu sitä testaamaan ;) kun sit jos tietää oikean tekniikankin.. (toinen juttu on että muistaako sitä salissa :D :LOL: )

Tilia & ooti jees mainiota :wave: ooti riippuen kui sie saat lapset siellä kuosissa pysymään, kuis vanhoja vesseleitä sulla olikaan ? oma kaksivuotiaani lähtee aamulla tarhaan kun siitä kerta tietty maksetaan ja seura siellä on laadullisempaa kuin kotona tällä hetkellä ;) :D

( .) oh tänään meni aika taas ko siivillä.. iltapäivän mä pukersin ristiäismekkoon helmiä ja rusetteja ja espanjan tunnilla kävin, ja sitä ennen siellä kaupassa hortoamassa pari tuntia aamusta suoraan tarhatiputuksen jälkeen.. huomenna sello ja to neuvola ja kampaajakin pitäis ujuttaa jonnekin väliin :whistle: ja töissä käydä vielä pojan kanssa ens ma tai pe.. :xmas: :headwall: ei pitäis järkätä liikaa aktiviteettia itselleen.. ja se osteopaattikin äh aina mä unohdan soittaa sinne ja varata aikaa.. :| tarttis vissiin uuden pään. |O

Hei mut nyt nukkumaan ajoissa kerrankin :whistle: :wave:

am & hippunen 37+1 :heart:
 
Onnea vuffille ja koko perheelle!! :flower: :flower:

Ää uni ei tuu millään. Pari tuntia jaksoin tuolla yrittää, mut ehkä mä sit jumitan koneella niin kauan että silmät lupsuu.

Lis, ihania kuvia :heart:
 

Yhteistyössä