Heipä hei!
Nolona täältä huhuilen, en edes muista koska viimeksi olen käynyt lueskelemassa saati kommentoimassa :ashamed: Mutta mukana ollaan edelleen jos vaan minut täällä pidätte! :wave: Raskaus jatkunut edelleen oireettomasti niin kuin alusta asti joten kovasti ei ole ollut kerrottavaakaan... Ultrasta tuli pelkkiä hyviä uutisia, se verikoejuttukin tehtiin eikä ilmennyt mitään poikkeavaa =)
Minulla on doppler kotona, joten sillä olen kuullut jo ensimmäiset sydänäänet, se onkin ainoa asia mistä tiedän olevani raskaana, tämä pömppöäkin kun voi välillä luulla vaan lihomiseksi
:headwall:
Väsymys on västynyt jo muutama viikko sitten ja nyt totta tosiaan huomaa että alkaa toinen kolmannes olla hollilla kun olo on koko ajan niin pirteä enkä tarvitse päivän mittaan huilitaukoja =)
Hankinnoista vauvaa varten. En ole sitä vielä pahemmin miettinyt, mutta tärkeimmät toki löytyykin jo kuten pinnasänky, kaukalo, vaunut jne.. Hoitopöytää ei nyt ole ja olenkin vähän miettinyt että saisinkohan joltakin lainaan vai ostaisiko. Olisihan se oma kiva varsinkin jos se kolmonen vielä joskus tulee, mutta toisaalta sellainenkin vaatii taas kovasti säilytystilaa käytön jälkeen :/ Äitiyspakkauksen meinaan ehdottomasti ottaa, sitä nyt vaan on jotenkin enemmän raskaana kun saa sen noutaa postista ja hiplata pikku nuttuja
Tosin ne vaatteet ei kyllä läheskään kaikki ole minun mieleeni, mutta voihan ne vaikka kierrättää sukulaisvauvoille tai vähävaraisille
Meillä on miehen kanssa tässä pienoinen asuntokuume, käytiin yhtä asuntoa jo katsomassa ja hastuttiin siihen kovin :heart: Täytyisi vaan välittäjä soittaa katsomaan ja arvioimaan meidän nykyinen asunto...
Jouvauva mä olen kanssa tämän viikon aikana siivonnut jo monen monta kaappia
Eipä tässä nyt muuta tule mieleen... Mukana pysyn edelleen vaikka tämä kommentointi on vähän harvaa.. Koitan alle vielä laittaa masukuvan rv 13+3
Jostain syystä en nyt saa tickeriä tähän, mutta menossa on rv 13+5