Hei kaikki! :wave:
Olen vähän ikävöinyt tänne. Kauheesti tapahtunut. Kerrotaan nopeasti.
-Jouluna kerrottiin tuleville isovanhemmille ensimmäisestä lapsenlapsesta. Ja meni oikein hyvin
Oma äiti järkyttyi tietysti entiten
mutta vartin jälkeen meni nettiin ja tilasi minulle kaksplussan
-Töihinkin ehdin kiireen keskellä ilmottaa. Olivat oikein kateellisia että meille tulee pieni ja levitin heti hurjan vauvakuume aallon
Pomo taisi innostua kaikkein eniten.
-uutena vuotena muutettiin uuteen omaan kotiin. siitä lähtien olen ollut ilman nettiä. töissä hirveä kiire. Tänään vuoden ensimmäinen vapaapäivä kun porukkaa on ollut kipeänä
Alkaa väsyä niin fyysisesti kuin henkisesti.
(ah töistä tuli mieleen) meillä kun pitää osa töistä tehdä ulkona, tarkistamme venäläisten ostoksia raja-asemalla niin valitettavasti he eivät kovilla pakkasilla sammuta autojaan vaikka käsketään/pyydettään. tai jos sammuttavat kohta laittavat ne takaisin päälle. Onneksi itselläni ei ole nyt viime aikoina ollut ulkovuoroja (etenkään pakkasilla) kun pakokaasun määrä on valtava ja oksettavan kauhea. en usko että se terveellistä on kenellekkään etenkään pienelle.... :S
Postiivista:
pahoinvointia ei enää ole. paitsi jos tyhmyyksissäni jätän syömättä. mutta ei kuulu toimenkuvaan
-mies väittää että
maha alkaa näkyä , omasta mielestäni se on vain sitä samaa pömppömahaa mitä on ollut viimisen 1½ vuotta. mutta on sitä niin ihana illalla silitellä.
eipä ole tullut muualta luettuakkaan tuosta rasvaamisesta. pitääkin heti käydä kaivamassa nivean purkki sängyn viereen ja rasvata ennen ja jälkeen unien
äitiyspakkaus tulee tietysti kun on ensimmäinen pikkuinen tulossa
-Ensi keskiviikkona olisi sitten toinen neuvola käynti ja tohtorin tarkastus..
no olikohan siinä nyt omaa napaa ja kuulumisia nopeasti.
Tietysti tervetuloa ja paljon onnea uusille odottajille :flower: mä olen tänään yhtä hymyä
toivottavasti se tarttuu muihinkin! <3
t. sompa ja pikkuinen 15+4 (ultran mukaan14+5)
tuostakin piti kysyä että kumpi laskettu aika mun pitää ilmottaa kun sitä kysytään, kun eivät ultrassa vaihtaneet laskettua aikaa, kun oli alle 7 päivää..