Eieieieieieiei!!!.kirjoitin piiitkän viestin ja se katosi!.Höh.
No siis onnea hurjan paljon sutturalle,ihanaa pojan odotusta:heart::flower:
ekaan viestiin jo hienosti sain kirjoitettua kaikki ajatukset.
haluaisiko joku auttaa?.Painosta..
mulla on nyt tullut jo 4kiloa!!! ja kun se ei sais hirveesti nousta.mun päivän liikunnat:2km eskari matkat,vedän pieniä pulkassa tai työnnän tuplissa (tytöt painaa yht.25kiloa ja vaunyt varmaan saman,kotityöt-kokoajan liikkeessä,2-4 kertaa viikossa 1,5lenkki joka on aika raskas:reipasta kävelyä,ylä-ala makiä.hankea ym.
Syömiset: Aamupala:ruisleipä+juusto+makkara+kurkkua ja jukurttia. Välipala:ruisleipä/jukurtti/mehukeitto. päiväruoka
erusruokaa,kasviksia/salaattia(annoskoko normaali). Välipala:Leipä/mehukeitto.Viiden ruoka:sama kun päivä ruoka,ehkä vähän vähemmän.Iltapala:Salaattia/munia/leipä. Joka päivä en syö noinkaan paljoa.
Mikä on pielessä.Mulla on ihan järkyt
liitoskivut jo nyt,siihen vielä iso painon nousu niin aika hankalaa tulee olemaan..
Mun synnytykset kestänyt eka:8h toka:4h 30min ja kolmas:vajaa 5 tuntia.
Ihanaa!Moni täällä tuntee jo liikkeet!.En ole edes ajatellut että kohta voisin ne jo tuntea:heart:
En yhtään muista miten edellisistä.En varmaan niitä ekoja ole huomannut,sitten vasta kun ne tuntuu todella eli vasta viikolla 17?
.
Mullakin on
iskias ajoittain todella pahana.Nyt vaan pientä kokoajan.Lopussa on aina issias pahana ja siihen kovat liitoskivut,ei mukavaa.
mut nyt äkkiä pakko lähettää tämä ettei katoa
.muita juttuja täytyy kommentoida myöhemmin kun käynyt läpi aiempia.mutta jos joku tosiaan osaisi kertoa mikä mulla tossa on niin pielessä että lihon näin paljon..nyt näytän lähinnä lihavalta,en niin raskaana olevalta(ellei ole mammahousut jalassa,resori tasoittaa mahaa)
mm itu 14+5