Heippahei!
Sanlelle ihan aluksi pahoittelut
Hyvistä ultrakuulumisista onnea taas kaikille!
Vatsalihasliikkeet minulta siis "kiellettiin" ensimmäisessä neuvolassa, olikohan viikko 8 tai 9. En sitten lähtenyt sen kummemmin kyselemään, mitä kaikkia olisi saanut tehdä ja mitä ei, mutta sanottiin, että varsinaisten vatsojen tekeminen on kielletty, mutta ei haittaa jos ne muun treenin ohessa "treenautuvat"
Oliko tarpeeksi epäselvä sepostus
Minä
nukun muuten ihan OK, mutta 1-2 kertaa herään vessaan, ja välillä jalkojen särkyyn/kuumotukseen.
Unet ovat villejä jatkuvasti.
Anna kyseli näkyykö raskaus jo. Periaatteessa maha ei vielä näy, jos ei osaa katsoa, itse tosin sen huomaa. En ole myöskään aikaisemmin ollut kova turpoamaan
, mutta nyt olen, joten se on ainakin selkeä ero.
Töissä joutuu käyttämään aika nakinkuoripaitoja, tai sellaisia perusistuvia T-paitoja. Mielummin olisin pitänyt vielä vähän löysempää vaatetusta, ja olenkin valinnut käyttöön kaikkein isoimmat koot.
Suttura, hyvä että biobsia meni hyvin, nyt vaan otat aivan rauhassa ja odottelet. Toivotaan hyviä tuloksia
Kertomisesta sen verran, että uutinen on nyt levinnyt aika lailla, enkä itse ole kertonut moneen viikkoon kenellekään. Eli siis varmaan puolet heistä jotka asiasta tietävät, ovat kuulleet sen joltain muulta... Nooh, eipä se oikeastaan minua enää haittaa, kaikki ovat suhtautuneet asiaan hyvin. Eikai tätä voi ikuisesti salailla, vaikka kuinka pelottaisi että jotain käy.
Olin eilen parin saikkupäivän jälkeen töissä, ja jo muutaman tunnin seisomisen & alle kymmenen kilon taakkojen nostelun jälkeen alkoi vatsaa juilia ja vihloa. Vähän sellaisia menkkamaisia kouristuksia, joita ei nyt tänään vapaalla ole tuntunut ollenkaan. Vähän tietysti huolestuttaa, onneksi perjantaina olisi edessä
neuvolalääkäri, jos saisi siellä vaikka vähän neuvoja tilanteeseen.
Nyt pitäisi vähän siivoilla, ja katsoa alkaako maha taas juilia. Olkaahan siskot varovaisia, ihan kauhean liukkaat kelit!!
Sillis 15+1
Kuulin muuten, että meillä töissä on 3 muutakin henkilöä raskaana! Ja kyseessä ei ole tosiaankaan iso yritys, meitä on alle 30 henkeä. Hassu sattuma, mutta ihan mukavaa