<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 12 <3<3

Marpalle iso tsemppihali. :hug: Tuu takaisin, sitten jos siltä tuntuu. Valoisampaa syksyä. :)

Mä oon kyllä niin addiktoitunut tähän palstailuun, että toisaalta voisin alkaa päivittää. Toisaalta taas tässä on välillä kyllä mennyt viikonloppuja, kun täällä en oo niin kauheesti pyöriny, joten ehkä siitä vaan tulis stressiä, jos olis "pakko" tänne aina tulla. Oon nyt yrittänyt parhaani mukaan ottaa rennosti tässä kierrossa, kun lääkäri epäili että toi aukkarin jälkein vuoto johtuis stressistä. Oon todennut sen, että aina ei tarvitse jaksaa, jos ei huvita. Aina ei tarvi pyrkiä täydellisyyteen. Joskus saa myös laiskotella. Oon yrittänyt keskittyä vaan mukaviin juttuihin ja tehny kaikkea, mistä nautin. Vuodon loppumisesta asti on ollut jotenkin niin levollinen ja rauhallinen fiilis, että en haluis sitä pilata. :)
 
  • Tykkää
Reactions: maimai83
Niimpä muuten, kuka alkaa päivittämään? Mäkään en halua just samoista syistä mitä hydrangea jo mainitsi.

Niin ja miss_piggy, älä vielä luovuta. Sitä se opiskelijaelämä on stressiä ja pieleen menneitä tenttejä. Sähän kovasti halusit tohon kouluun, älä luovuta!!
 
Minä voin alkaa päivittämään, jos ei haittaa, että laitan seuraavan päivän listan jo illalla ennen ku meen nukkuun, joskus varmaan jo kymmenen aikoihin.
Jokainen päivittäjä päivittää tyylillään :)
Saat päivittää koska aloitat?

Miulle iski äsken testatessa paniikki kun tuli saman vahvuinen pc testiin vain kuin aamullakin, eli hädin tuskin nähtävissä mutta en panikoi, eeeeen panikoi... :D Nyt en testaa kyl kun vasta huomenna seuraavan kerran :LOL:
 
Heippa kaikille!

Pitkään jo lueskellut teidän juttuja taustalla, mutta tänään ajattelin vihdoinkin rekisteröityä ja liittyä tänne haaveilemaan. Täällä kirjoittelee tosiaan parikymppinen nainen, jolla kovasti toiveissa ollut ensimmäinen pikkunen pitkän aikaa, nyt viimeisen vuoden haaveillut ihan tosissaan. Mies ei lasta vielä halua yrittää, vaikka asutaan yhdessä, hänellä vakituinen työ, parisuhde kunnossa, eikä muutenkaan mitään esteitä lapsen tulemiselle.

Ajattelin, että täältä saattaisi saada vähän vertaistukea ja positiivista ajattelua asioihin. Toivottavasti mukaan mahtuu vielä yksi haaveilija =)
 
Eipä tarvinnu testejä ootella huomiseen :kieh: KP 1/27-28 yk3
Meinaan kyllä ihan piruuttani testata huomenna kun testit tulee, jos vaikka olis täti valeasussa!

Ja siitä tatskasta, mä rakastuin, se on niiiin sellanen minkälaiseks mä sen kuvittelin :heart:


Jossain vaiheessa vasempaan ranteeseen tulee samalla fontilal "Carpe diem", joten sit olis elämänohjeet aina mukana! Ehkei tarttis enään niin pohjamudissa kulkea...
 
Viimeksi muokattu:
lisasin Tervetuloa mukaan!

pantera Ihana tatuointi! Ja saapahan tatuoinnin nyt parannella kunnolla, eikä tarvitse pelätä, että siitä sikiölle aiheutuisi jotain kun ehtii parantua rauhassa.
 
Viimeksi muokattu:

THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT KE 17.10.2012

KESKIVIIKONKIN TIKUTUKSIIN ONNEA!!! :D



kaiku<3.................. 22...............kp 61/32..........................yk 5
Henrietta-.............. 25...............kp 42/38-49......................yk 1
Lullaby89................23................kp 41/31-36......................yk 12
Naapurin tyttö...........28................kp 37/29-?........................yv 10
Piimis.......................24................kp 36/31-36.......................yk 4







pantera...................19.................kp 29/27.............................yk 2
buffy.........................23................kp 28/28.......................yk 6
Slallu........................25................kp 27/30?............................yk1
empp.........................21................kp 27/30-35..................yk 6
Fiinaliina.....................22................kp 20/33....................yk/TJOT 3
Niiu...........................25.................kp 20/27-31...................yk 3
Dana-........................28.................kp 20/28........................yk 16




Vilijonkka....................26.................kp 19/29-35..................yk 8
Miuyy.......................21................kp 15/28........................yk 2
Hydrangea..................26................kp 12/26.......................yk 9
Ensimmäinen.............28....................kp 12/?......................yk1




miss_piggy................31................kp 9/26............................yk 6
Lilja87......................25................kp 6/30-44?..................TJOT/yk 3
maimai83..................29................kp 3/33........................yk 5
eläväinen................19................kp 3/30-38..........................TJOT




ODOTUKSEN ODOTTAJAT (Ilmoita dpo/pp halutessasi piinailijoihin)


Pantera dpo 14-16
buffy dpo 13
empp dpo 9



HAAMUJENGI/RKTT
]
Naapurin tyttö 16.10.2012 yv 10 (dpo ??)


TAUSTALLA KUUMEILEE
Marpa
miranenn
pienestäkii
tada
Hey
Tuisku85
Laola
Sanja
Ampparsson
jenninoora
Cheer115-





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
The Esikoishaaveista plussanneet 2011 & 2012


horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16
viida 26.8.2011 yk 1+3
Gabrielle 27.8.2011
tiuhti_ 1.9.2011 yk 12
eskapismi 1.9.2011 yk 2
atl 8.9.2011 yk2
enkeli85 11.10.2011 yk 4
Emby^ 14.10.2011
Pikkumyy87 15.10.2011 yk 6
-pansku- 27.11.2011 yk 6
Callisto 30.12.2011 yk?
Selia ? ?
Taiteilijatar 7.12.2011 yk 3
Vanilja 87 19.12.2011 yk 5
lemonade 27.12.2011 yv 3
Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6 km
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3 km
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7 km
iitahoo 22.8.2012 yk 2
emppuli83 7.10.2012 yk 3(4)
Babyfever1 14.10.2012 yk 12


 
Viimeksi muokattu:
Empp Saat tehdä seuraavan päivityksen ;) Se tuo onnea!

Mulla oli tässä kierrossa nännien arkuutta ja rinnat paisu niin ettei meinannut liiveihin mahtua :O
Nyt on nännit niin herkät että ei meinaa kärsiä liivejä käyttää, laitan vanulaput nännien ja liivien väliin niin hieman helpottaa :D
 
  • Tykkää
Reactions: empp ja maimai83
Heippa!
Aattelin kans nyt liittyä tänne teidän joukkoonne.
Oon pitkin kesää ja syksyä käyny lukemassa aina välillä näitä keskusteluja, mutta oon niin hiljanen ja arka, etten oo uskaltanu liittyä.. Mutta nyt sitten päätin ryhdistäytyä ja tulla mukaan. Olen 22-v tyttönen ja asun avoliitossa vuotta nuoremman mieheni kanssa. Ollaan huhtikuusta asti oltu erittäin huolimattomia ehkäisyn kanssa(=oltu ilman ehkäisyä..) mutta nyt viimepäivinä tuo mies on ihan kunnolla sanonut että jätettään se ehkäisy ihan kunnolla "virallisesti" pois, että oikeasti vauva saa tulla jos tulee.
Mulla on epäsäännölliset kuukautiset.. Kierto on ollut joko 38,30 tai 20 päivää.
Oon miettiny jos menis gynekologille tutkituttamaan tota epäsäännöllisyyttä ja jos sieltä sitten sais jotakin apua..
 
empp kivaa, kun alat päivittään :)

pantera pahoittelut tädistä. Mut pääset meen kanssa aika samoille päiville tähän keirtoon :) Jos jotain hyvää koittaa ettiä. Niin ja hieno tatulointi sulla ranteessa. Onkin sellasessa paikassa, että kun alkaa tuntuu liian rankalta niin ei tarvii niitä elämän ohjeita kaukaa hakea.

NP eläpä nyt liikaa siellätestaile ja stressaa. Koitahan nyt nauttia olostas ;) Vaikka sitä varmasti haluukin nähä uudestaan ja uudesta. Eiks sä sen diginkin jo teit, joka varmasti pitää paikkansa. Oot ihana <3

neitihaaveilija ja lisasin tervetuloa haaveileen ja jännäileen kanssamme. Toivottavasti ette täällä pitkään joudu olemaan.

ON Tänään mennään katsomaan taas asuntoa. Toivottavasti se ois meidän :) Nyt ois takuutkin takataskussa ettei niitä tarviis enää miettiä. Turvotukset painaa edelleen ja masu on ihan pinkee :/ Pari päivää viel ja sitte pitäis olla jo "selvillä vesillä" näiden menkkojen suhteen. Eilen tuli kyllä taas niin hirmu pahamieli, kun ajeltiin ja mä tietty ajelin (kaupassa käytiin). En taas osannut yhtään ajaa tota meen autoo, prkl! ja sitte en ees siinä kaikessa nytkytysessä enää osannut avata oveakaan. Tuli totaalinen unohdus miten auton ovi avataan. Taidan saada traumoja... Muutamat edelliset kerat on mennyt jees, mut sit taas tuntu eilen siltä etten osaa mitään! KErrottakoon, että kyseessä vuoden 81 volvo (mies niin rakastaa noita vanhoi volvoi), jossa on voimaa normaalia enemmän... Ei ihan naisen auto. Mutta kun tuolla miehellä on kortti nyt hetken lepäämässä niin munhan se pitää ajella (mikä toisaalta hyvä, koska muuten en oikeestaan koskaan aja, ku ei omaa autoa ole enää) Mut siit oven avauksesta kyl tuli itku ja nauru molemmat :D Voi taivas, ku se mies katteli muo ja pyöritteli päätään "siitä se ovii aukee mistä aina ennenkin".

Että tällästä täällä... Nyt parempaa onnea tähän päivää, että päästään asuntonäyttöön ja mäkin pääsisin uklos autosta tuolloin ;)
 
lisasin ja NeitiHaaveilija, tervetuloa! :wave:

miss_piggy :hug:

Kiitos empp, kun alat päivittään! :)

pantera, ihana tatuointi. Tuollaisen voisin itekin ottaa. :) Pahoittelut tädin saapumisesta. :hug:

maimai83, toivottavasti tällä kertaa saisitte asunnon! Mäkin ajan vanhalla Volvolla. :D

ON: Tänään ovistikkuun tuli haaleampi viiva kuin eilen. :| Oliskohan taas siis sellainen kierto, että LH-nousee välillä sykleissä, mutta varsinaiseen huippuun ei yllä. :(
 
pantera Tosi hieano toi sun tatuointi, itse olen kans haaveillut ranteeseen tatuointia, mutta jostain syystä pelkään ottaa siihen kun tuntuu että nuo suonet ranteessa on niin pinnalla :D

maimai Toivottavasti saisitte asunnon. Kuten oon varmaan ennenkin maininnut, meilläkin on ollut jo pitkään haave omasta talosta tai edes rivitaloasunnosta. Olis paljon helpompaa ja mukavampaa kun tää kerrostalossa asuminen. Varsinkin sitten kun joskus se vauva saapuu niin vaunujen kanssa olis paljon helpompi kun ei tarttis kerrostalossa asua. Vielä kun on tuo koira niin voin kuvitella miten solmussa olen sitten kun yrittää ulos lähteä yhtäaikaa koiran ja vaunujen kanssa :D. Mutta tällä hetkellä vielä kun molemmat opiskelijoita niin ei mahkuja ole lainaa pankista saada, vaikka nykyisellä vuokralla maksettaisiin helpostikin asuntolainaa.

Tervetuloa lämpimästi kaikille uusille!! Tänne mahtuu kyllä :wave:
 
pantera WAU, ihan älyttömän hieno siitä tuli!!! :p

Naapurin tyttö eli miten tilaat sieltä ebay:stä, miten maksat? Sillä paypal:lla?? Ja siirrä minut kuitenkin jo tuonne plussanneisiin, koska eihän tää tilanne tästä muuksi muutu ennen sitä ultraa (tai mahdollista vuotoa)... ja näyttäähän se paljon kivemmalta, kun on tuolla plussanneissa ;)

miss_piggy voi että :( mutta hyvä, jos vuoto alkaa nyt rahoittumaan, niin kohta pääset jo ovista bongaamaan :p

Tervetuloa lisasin ja Neitihaaveilija!! :) Toivottavasti neitihaaveilijan kierto alkais tasottumaan, mutta suosittelen myös gynellä käyntiä..saa itse varmuuden värkkien kunnosta ja jos vaikka lääkitystä tarvis, niin sais ne sitten heti, eikä ½ vuoden päästä! :) tai voit vaan katsella, hyvin voi niinkin tärppää ;)

( . ) kuin kuvasta näkyy, vatsa aika turvonneena täällä :/ phuh! Mutta nyt siis neuvola-aika varattu 13.11, jolloin on 8+1, koska nyt on neuvolatädin laskujen mukaan 4+2 (minusta 4+0 tai 4+1), mutta aina kiva olla vähä edellä, kuin jäljessä :D Sit kun kysyin siitä ultraamisesta ensikäynnillä, niin ei ole, joten varasin samaan syssyyn sen varhaisultrankin :p eli se on 5.11, vajaa 3 viikon päästä :p :p jeejeejee!! maksaa kuulemma 100€ ja siitä saa kelakorvauksen pois, eli varmaa jää jotaa 60-70€ maksamaan!!! :)
 
Viimeksi muokattu:
Uusille kovasti tervetuloa :)! neitihaaveilija minä myös suosittelisin gynellä käyntiä, jos haluat apua epäsäännöllisiin menkkoihin...toki voihan se silti tärpätä, oviksen metsästys on luultavasti vaan aika vaikeeta...

BF Mistä kuvasta? Laitoit et kuten kuvasta näkyy...pitäöiskö näkyä joku kuva ;)? Ihanaa, asiat edistyy ja pian se ultra jo on!!

ON: ÄÄh...tänään ovistikulla vieläkin tummempi viiva kun eilen, joten ehkä onkin nyt vasta plussa...nää kierrot venyy taas ihan hirveen pitkälle! Ja nyt tietty sit stressaan sitä et mun pitäis heti ekoina työaamuina lintsata töistä et pääsen sinne verikokeisiin...No onneksi oon vielä kotona miekkoset lähettyvillä, jos ovis nyt venyykin ;) pakko vielä tikuttaa niin näkee mihin suuntaan viivat menee...
 
Viljonkka eikun tarkoitin tuota: ( . ) kuvaa :D en mie nyt tästä turvonneesta pallosta kehtaa kuvia lähetellä :D ja mullakin silloin joskus tuli ovisplussa ja seuraavat 3 päivää oli vielä plussaa, mut kuulemma normaalia ja se lasketaan siitä 1. saadusta plussasta. Eli eilisestä sit kai, jos se kuitee oli selvä plussa? :) ja eihän sillä mitään väliä, jos kierto venyy, jos/kun tärppää ;) ;)
 
  • Tykkää
Reactions: maimai83
Moikka vaan. Täällä ei oo uskallettu testailla vielä, vaikka kierto on justiin tasan ja yleensä mulla alkaa ihan just tarkkaan samana päivänä. Tuntemuksia ei oo minkäänlaisia. Ei oo semmonen tunne, että menkat alkasi. En tiijä! Meinaa jännittää vähän! Hirveästi onnea teille plussanneille <3
 
BF saa nähä millon uskallan :LOL: ku ei haluais pettyä! Voihan se olla, että sitä hormoonia ei oo virtsassa vielä tarpeeksi. Voi vissiin mennä useampi päivä ennenku se virtsassa näkyy. Voi vietävä ku hermostuttaa. Onneksi oon töissä niin saa muuta ajateltavaa.. Outoa, että ei oo tosiaan menkkatuntemuksia ollenkaan.
 
BF Joo siis paypalilla tilaan, ihan iisi homma jos osaa vaan englantia, sinne avataan tili ja annetaan oman kortin tiedot ja sit se ottaa siltä kortilta maksettaessa sen maksun jos vain sielä on katetta :D Käy visa electronkin.
Turvallinen ja parilla suomalaisella sivustollakin paypal on maksu vaihtoehtona missä asioin :) Niin ja siirsin sut plussanneisiin ja pe luultavasti liityn seuraasi sinne :D Kiva kun on kanssa odottaja :)

Mutta nyt menen lepäilemään, oli liikenteessä kivaa mutta väsyttää :D



Ylin aamu (samanlainen viiva kun eilen aamulla? ehkä hivenen aavistuksen selkeempi) alin äsken tehty apteekin oma :)
 

Yhteistyössä