<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 12 <3<3

Ei näköjään päivitys tullu tonne listaan.KP 3/27-28 yk 3 :)

Mä oon vaan nukkunu ja nukkunu, vähän kökkö olo ton negan jälkeen. Oli sitä vielä tänäänkin. Joten eiköhän noi loput testit jää seuraaviin piinapäiviin.

Kiitos kaikille kehuista tatskasta, mä oon kans ihan rakastunu<3 Nyt kuumeilen sitä, et pääsen hakemaan sen toisen tohon toiseen ranteeseen :)
 
Viimeksi muokattu:
Oioi, plussaahan oikein satelee nyt :) Onnea Piimis!

Jännittää jo aivan hurjasti mitä viikonloppuna tulee tapahtumaan, se on täti tai testi :D Eilen vähän alavatsa kipuili mutta meniki sitte ohi, ahistaa ku vuoto voi alkaa käytännössä koska vaan ku aiemmin on tienny parin tunnin tarkkuudella :/
 
Voi APUA! Täällähän plussia satelee... En ees ehi lukee muuta kuin että eilen en ees muista enää kuka ai niin Piimis on saanut haaleen plussan... Toivottavasti tää päivä menee nopee ja pääsen lueskelee kuka mitä hä! Onnea siis niille joilla on haamulaistatakin ja oikeeta plussaa. Täti pysyköön poissa! Nyt vaan hartaasti toivoo, että itekkin pääsis sinne plussa kerhoon, mut sitä ennen ainakin ovisplussa sais tulla!

Nyt äkkiä koiran kanssa ulos ja sitte duunin...
 
Vilijonkka ja Babyfever, kiitos kun jaksatte aina kannustaa. Siitä tulee niin hyvä mieli. :)

Vilijonkka, mäkin ihan innostuin Babyfeverin ja Naapurin tytön plussista. Tuo todellakin itelle toivoa. Mulla noita yk:ta olisi enemmän, jos olisin alkanut laskeen niitä heti pillerit lopetettuani 8/2011 ja kierrot olis ollut sen täydellisen 28 päivää. Tähän on kuitenkin mahtunut jopa niitä 120 päivän kiertoja, mutta nyt kun on ollut primot/terot käytössä, niihin on saanut jotain tolkkua. Jos kaikki menee suunnitelmien mukaan, niin ens kierrossa otan sitten ne anazolit mukaan. Toisaalta tekis mieli alkaa laskee siitä yk:t uudestaan, koska tähän mennessä ei ole luultavasti ollut mitään mahdollisuuksia tärppiin.

Ensimmänen, ihan hyvältä näyttää. Tuollaisia olen itekin viime päivinä saanut, mutta ei taida olla ihan vielä plussa. Jatka tikuttelua. Siihen jää koukkuun. :)

Ninni_90, tervetuloa! :wave: Toivottavasti vierailusi jäisi pikaiseksi. Pahoittelut kokemastasi keskenmenosta. :hug:

ON: Laskeskelin tuossa kiertopäiviä, vaikka sen aukkarin jälkeisen vuodon jälkeen vannoin, että enää ikinä en suunnittele mitään. :p Päätin aloittaa terot vasta ens maanantaina eli kp 17, niin folliultrat ei mene viikonlopulle. Toivottavasti maanantaihin asti (ja tietenkin ihan kierron loppuun) selvittäis ilman vuotoja, niin pääsisin vihdoin aloittaan anazolit seuraavassa kierrossa.
 
  • Tykkää
Reactions: Babyfever1
Voihan täti. Hiipii toive, että olis valeasussa vierailemassa. Mahaa tuikkii ihan kunnolla, mitä ei normaalisti ole, tissit edelleen järettömän kipeet ja nyt iski sit ihan törkeen pahan olon ja yökötyksen. Saispa olla kotona, mut ei... Avokin veljelle pitäs lähteä kahville ja sit avokin mukaan sen bändin nauhotuksiin.

Pitäsköhän sitä vielä testata...
 
Mahtavaa Piimis että sait nyt noin selkeän vastauksen, onnea vielä kovasti!!! :heart: ja kovasti sinne tarrasukkia, että vaavi pysyy matkassa mukana!!! :)

pantera mitäh :O wau, laita ihmeesä kuvia, niin jännäillään yhdessä :p kyllä on oikee kunnon plussa-aalto nyt menossa ;) mutta siis vuotaako sulla nyt samalla ihan kunnolla/vähän?
 
Pantera nyt hirmusti vahvistumista sille viivaselle. Ja se on paljon jos mieskin sen näkee :)

Täällä kateellisena ja iloisena lueskelen teen kirjotuksii... Mut sit taas niinku Hydra tossa meinas niin tosiaan se kateus iskee ja tekis vaan mieli mennä pois koko sivulta... ASunnostakaan ei vielä ole mitään varmaa, kun miehellä on luottotieto merkintä, joka viiminen poistuu maaliskuussa. Ei siis ole moneen aikaan ollut mitään maksettavaa sinne. Nuoruuden tyhmäilyjä.... Tänään se tilas sen välittäjän vinkkinä sielt jostain ulosotto rekisteristä lapun, jossa näkyy tavallaan, et on puhtaat paperit ettei ole ollut en ees tei miten pitkään aikaan maksettavaa sinne. Vaikka sille välittäjälle lähetettiin palkkalaskelmat jne. että näkis ettei palkastakaan mitään peritä. No tarttee vaan toivoo, että se asunto ois silti meidän, kuhan se lappu tulis vaan pian postissa... Ois hoksannut niin ois aikasemmin sellasen hommannut. Varsinki ku se väklittäjä näki, et viiminen merkintä poistuu ens vuoden alussa. No pitäkää peukkuja ,et ees jotain kivaa tapahtus meillekin.

Tarttis varmaan ostella viikonloppuna ovistikkui että ens viikolla saa sitte alkaa tikuttelee. Tosin vasta loppu viikosta, mut ei tul nii usein käytyy sellases kaupassa. Nyt soffalle virkkaan...
 
En saa sitä kameraan mitenkää näkymään, mies kyllä kovasti väitti et siellä jotain näkyy :D Vuoto alkaa olla aikalailla ohi, kesti tädin vierailu huimat 2,5pv?! Viime kierrossa 4pv. Ja siis missään vaiheessa ei oo ollu mitään normaalia vuotoa, vaan niukempaa. Oli pakko käydä ostamassa pienempiä tamppooneja kun ainasessa käytössä olleet oli ihan liikaa :DD

Mitähän tästä sitten seuraa... masu kipuili ihan kiitettävästi avokin veljellä, vähän oli pokerinaaman kanssa hankaluutta :D no nyt sitte noitten treenikselle loppuillaks, saa nähä paljon saa taistella pokerinaaman kanssa :D
 
miss_piggy
Tänne ei mitään kummempaa, tänään suoritettu 2 näyttökoetta ja 2 kirjallista koetta, onneks meni läpi. Huomenna ois yhden peruskurssin uusintakoe, josta jäin viimeks neljä pistettä, että oisin saanu läpi...jos siitä pääsen läpi nyt, niin sitte kyllä huomenna juhlistan ja juon jotain muuta ku limpskaa :D
Menkatki onneks loppui, oli kyllä niin superpitkät, että en tiä mistä mahtoi johtua. Terolutit alotan kyllä vasta viikkoa myöhemmin, muuten mulla on taas hetikohta menkat tulossa.
 
Onnittelut Piimis! :)

panteralle viivanvahvistumisia! Kyllä se sitten on jo viiva, jos mieskin näkee. :)

miss_piggy, hienoa, että täti tajusi vihdoin poistua. Pitkään se viipyikin! Upeaa, että kokeet meni läpi. :) Huomenna sitten vielä läpi siitä uusinnasta. Noita yk:ita täällä itekin ihmettelen. Tai no, eikai siinä mitään ihmettelemistä edes ole, kun ei ovuloi.

maimai83, ei se musta väärin ole, jos ei aina jaksa innostua muiden plussista. Toivottavasti nyt saisitte sen asunnon, niin saisit vähän piristystä sen myötä. Uuden kodin laittaminen ja sisustaminen antaisi hetkeksi muutakin ajateltavaa. :) Mitä virkkaat? Mä sain muutama päivä sitten neulottua valmiiksi mun villapaidan. Nyt ei tarvi talvella palella. :)

ON: En tiedä mistä johtuu, mutta fiilikset heilahtelee päivästä toiseen. Välillä hyvä fiilis, kun keskittyy muuhun kuin tähän vauvajuttuun, mutta sitten taas hetken päästä paskaolo iskee. Voisko sitä siirtyä pari viikkoa eteenpäin, niin pääsis taas uuteen kiertoon, jossa olis jotain mahdollisuuksia.
 
Viimeksi muokattu:
Alan kyllä jo ihan tosissaan miettiä, että voisko tämä nyt olla sitä?? Menkat ei oo alkanu ja se jos mikä on outoa.. Mulla alkaa niin tasapäivinä. Tietty voihan stressillä olla osuutta asiaan, mutta minä en kyllä ole kamalasti stressaillu. Töissäki menee hyvin ja kotona hyvin. En oo miettiny edes koko vauva-asiaa.
En kyllä uskalla testailla enneku on viikon ainaki myöhässä menkat :D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä