<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 12 <3<3

Onnee emppuli :D

Täällä ei oo täti vielä saapunut. Toivottavasti ei tulekan. Loppu viikosta testailen jos täti pysyy poissa. Mutta jotenkin mulla on vaan semmonen tunne et tästä kierrosta ei ole tärpännyt. Oireita on kyllä vähän mutta ihan hyvin ne voi olla täti oireitakin
 
  • Tykkää
Reactions: emppuli83
Emppuli ihanaa!!! Onnea ja nyt toivotaan tämän pysyvän matkassa loppuun asti <3

Ajattelin tulla pikaseen piipahtamaan enne ku lähen koiran kanssa ulos. Olenkin hyvin pysynyt täältä poissa. Olen yllättynyt itse miten mahollista ees. Mut johtuukohan siit, et tietää tän kierron menneen harakoille. Ja muutenkin ollu vähä vaihtelevaa tää oleilu. Muutamat nippailut viimeviikolla tuntu. Mut eipä mitään, tissitkään ei ole yhtään kipeet, että ei kroppa ol antanut ees mitään oloi mitkä nostattais sitä mahdollista täppiä ja siitä kuumeilua.

Nyt pakko purkaa asia, joka niin ärsyttää... Se tunne, kun tajuat, että perheen koira (vaikka onkin maailman ihanin) on sinua tärkeämpi!!! ARG! Mä oon ollu alusta asit sitä mieltä, että koira ei tule sänkyyn nukumaan. Mies on sitä mieltä, että koira saa tulla sänkyyn. Koira saa hellittelysanoja tuhannesti enemmän kuin minä. Siis mullehan ei niitä supda kuin ehkä joskus ja jouluna. Eilen sitte illalla vaihteeks asiasta riita, kun mies oli sitä mieltä että koira voi tulla sänkyyn. Ja mä sanoin, että hommataan sullesitte oma sänky niin voit nukkua Ruun kanssa. Ja mies siihen, että hän voi nukkua sen kanssa soffalla. Niinpä, miltähän musta tuntuu. Ennemmin koiran vieressä kuin minun. Ja mä kuulemma painan hänet nyt johki maanrakoon, ku en anna koiran tulla sänkyyn. Mies on tottunut että koira saa tulla aina sänkyyn. Mikähän mahtaa olla meen suhteen tulevaisuus, oikeesti!!! Vai onks mulla tosiaan itellä päässä vikaa, kun haluisin, että saan miehen kanssa nukkua ees samassa sängyssä kaksin. Huoh! Että sellasta täällä!

En vielä lueskellut muita kun tän sivun jutut ja tässä olikin ihanaa onnea, kun näki Emppulin viivaset <3
 
  • Tykkää
Reactions: emppuli83
Lullaby oon niin pahoillani. Toivottavasti saatte sen maksusitoomuksen!

tada ihania uutisia, toivotaan, että kyytiläinen pysyy matkassa <3

pantera toivottavasti nega muuttuu plussaksi. Ei näistä kierroista tosiaan ota selvää, ku välillä on oireita vaikka kuinka ei silti ole tarkoittanut tärppiä. Jospa muutaman päivän päästä oiskin jo se plussa siellä!

fiinaliina joo ja mä saatan kyl ihan välillä kirjotella niin, että annan väärän kuvan. Mut nyt mun järjen mukaan ois menossa dpo6 eli ens viikonloppuna selvii sitte oliks tästä kierrosta mihinkään. Tuskimpa vaan.
 
Emppuli Onnea valtavasti. Ihan selvä plussahan se jo on :) Mä lähetän kans paljon tarrasukkia pienelle!

Sanja Kiitos :) Mitäs sulle kuuluu? Onko vauvahommat vielä taka-alalla vai joko palaat takas tänne :)

ON Mä siis kerroin äidille tästä meidän lapsettomuudesta ja kaikesta mitä siihen liittyy.. Kerroin myös et maanantaina on se aukkari. Eilen äiti sitten soitti vielä perään kun oltiin sen luota lähdetty, että hän haöuaa sitten tulla sinne polille kuulemaan miten kävi. Äiti on siis samassa sairaalassa töissä minne meen. Hän lupas odottaa mua siinä odotusaulassa kun tulen lääkäristä. Taitaa äitikin olla aika huolissaan.. Ei se mua kyllä yhtään haittaa vaikka sinne tuleekin. Aina mä oon sille kaikki asiat kertonu ja hän ainakin naisena ymmärtää missä mennään. Sillä on itselläänkin ollu endo ja joutunu kans ite aukkarin käymään. Tosin siihen maailman aikaan se oli vähän erilainen ku nyt..
Mä oon ollu kokoajan menossa sinne yksin, mut tuli mieleen et pitäiskö miehenkin tulla mukaan? Kun jatkosta siellä kuitenkin puhutaan.. vai pärjäänkö ihan ilman miestä siellä?? Toisaalta en siis haluis sitä sinne mukaan, ku muutenkin tuntuu epämukavalta maata siinä pöydällä haarat auki, avuttomana.. saatikka et mies vielä kattois vierestä.. Viimeks kielsin sitä katsomasta ku ultrattiin :D Jotenkin vaan sellanen olo, et en haluu sen näkevän mitä mulle tehdään..
 
Onnea Emppuli ja kovasti tarrasukkia mukaan matkalle!

Maimai Höh, mikä mies. Saatan kuvitella ettei tunnu kivalta, mäki olisin vetäny herneen tosta nenään jos valitsee "mieluummin" koiran kanssa nukkumisen. Mä en ainakaa kestäisi, jos koirat nukkuis sängyssä meidän kanssa. Saitteko viel keskusteltua asiasta, ymmärsikö mies sun näkökulmaa? Eikö se voisi loikoilla koiran kans vaikka sohvalla yhdessä mut sit sängyssä vaan sun kans ;)? Mä vedän välillä herneen nenään siitäki, jos mies haluu jäädä koneelle illalla eikä tulla mun kans yhtäaikaa nukkumaan, hih XD joten ymmärrän kyllä!
 
maimai joo ihan ymmärrettävää toi sun reaktio. Mitäs sitten kun saatte lapsen ja vauva on sängyssä niin koiran pitää tietää, että ei saa mennä sängylle ettei käy vahinkoo. Parempi opettaa koira siihen etukäteen niin ei se sitten yhdistä sitä kieltoa vauvaan. En mä tiiä :) Jos ne ukko nyt ottais järjen käteen.

Viljonkka meillä kans ukko istuu koneella illat ja ei tuu nukkuu yhtä aikaa nukkumaan ja harmittaa se sit välillä... tai ettei tuu kattelee mun kaa telkkua iltasin on vaan koneella.
 
emppuli83, täältä ainakin lähtee ja paljon tarrasukkia! Oi, kun on vahvat viivat testissä! :heart:

Dana, mä kävin aukkarissa yksin. Mieheltä kysyin, että haluuko se mukaan, mutta todettiin, että enköhän pärjää siellä yksinkin. Toisaalta olis kyllä ollut kiva, jos joku olis ollu pitelemässä kädestä, kun jännitän lääkärikäyntejä aina niin paljon. :) Ensikäynnillä tietenkin käyntiin yhdessä, kun niin oli ohjeistettukin. Siellä jo käytiin alustavaa hoitosuunnitelmaa läpi, joten miehelle oli nää asiat jo suurinpiirtein selviä. Tosin tää hoitosuunnitelma kyllä muuttui hieman (ei mennäkään nyt heti inssiin), kun aukkarin teki vähän positiivisemmin meidän tilanteeseen suhtautuva lääkäri. Mut jos teillä on vielä hoitosuunnitelmat auki, niin voishan se hyvä olla ottaa mies mukaan. Ehkä mies vois sen aukkarin ajan odotella huoneen ulkopuolella ja sitten kun alatte käymään suunnitelmaa läpi, niin tulisi mukaan. Sillo ensikäynnillä mut ultrattiin ja mies kyllä katseli siinä koko ajan vieressä. Tuntu kyllä hieman oudolta, mutta ajattelin vaan, että onhan se mun paikat ennenkin nähny. :D Tsemppiä huomiselle! :)

ON: Tiputtelu, tai ehkä vois oikeestaan sanoa että pieni vuoto, jatkuu yhä. Kiva, kun tällaiset jutut tulee aina viikonloppuisin ja klinikka ei ole auki, niin en voi sieltäkään kysyä, onko normaalia. Lämpöä ei onneksi ole, joten ei voi siis johtua varmaan tulehduksesta. En tiedä, johtuisko vaan siitä, kun mulle tosiaan on se loop-hoito tehty ja sen seurauksena sekä pillereiden käytön takia kohdunsuun iho, tai limakalvo tai mikä ikinä onkaan, on ollut jotenkin herkempi. Ennen vuosin tosi helposti pupuilun jälkeen, mutta nyt kun oon lopettanut pillerit, niin se on loppunut. Toivottavasti olis vaan jotain sellaista...
 
  • Tykkää
Reactions: emppuli83
Marpa ja Vilijonkka eipä täällä olla kyseisestä asiasta vielä puhuttu. Ajattelin kahtella kuinka ilta sujuu... Vai sanonko suoraan, jos koittaa sänkyyn että sähän halusit enemmän nukkua Ruun kanssa. Huoh! Siis meen koiralla on eroahdostusta, mut silti. Katsellaan. Ois kiva itekkin vaan voida olla silleen viileesti kaiken "riidan" jälkeen. Mut mä pohdin asioita ja pohdin vielä jälkeen päinkin. Nyt mun mies on kyllä niin aasi. Kyllähän se oli taas niin kultanen tossa viikolla ettei sovi liian pitkään olla. Hoh hoijaa!

Nyt otan uunista pois soijarouhe-fetapullat ja niiden kaveriks salaattia. On niin nälkä ja kovat on odotukset noiden pullien suhteen.

Danalle tsemppiä sinne aukkariin. SUlla on mahtava äiti, kun haluaa tulla tukemaan <3 Mun äiti kyllä kans kuuntelee jne. mut ei se osais ehdottaa mitään tollasta, että tulis mukaan.
 
emppuli Oi!! Ihan miljoonasti nyt tsemppejä että saatte tällä kertaa pienen kotiin asti <3<3

miss_piggy pahoittelut negasta :/

Hydrangea Toivotaan ettei ole mitään kummempaa ja vuotoilu loppuu. Voithan sä huomenna soitella ja kysellä asiasta jos vielä tiputtelee :)
 
Hurjasti onnea emppuli! :heart:

miss_piggy: Höh. :/

maimai: Varmasti kyllä ärsyttää tuo koira sängyssä -asia. Toivottavasti saat puhuttua miehes siihen, että sänky on vaan teille kahdelle.

Dana: Ihana äiti sulla kyllä. :) Varmasti helpottavaa, kun voi jollekin läheiselle purkaa ajatuksiaan.

Omaa napaa: Alotin sen oviksen bongailun tosiaan kp12, sillon ja jokaisena päivänä sen jälkeen tullut testiin vaan tosi haalee haamu. Tänään sitte tuli ensimmäinen vahva viiva, joka ei kuitenkaan ollut vielä yhtä tumma kontrolliviivan kanssa. Ovislaskureiden mukaan oviksen pitäs olla viimestään huomenna, mutta taitaa sitten mennä ylihuomiseen, jos huomenna sais jo testiin varman plussan. Ku eikö se niin mee, että ovis on plussasta seuraavana päivänä? Vai oonko nyt ihan hakoteillä? :D En oo vielä ihan käsittäny tätä...

Voi tulla ressaava viikko, 2 tenttiä, johon kumpaankaan en oo vielä ehtiny lukea, toiseen ei oo ees kirjaa.. Huoh.
 
Emppulille paljon onnea!!

Me ei nyt viikkoon nähdä miehen kanssa toisiamme ja ovis on ensi viikolla käsillä. Tämä kierto menee meillä ohi ja pidän täällä hiljaiseloa edelleen. Saisi ensi kierto tulla nopeasti niin pääsisi tositoimiin! :)

Tsemppiä kaikille ja plussia lisää!
 


THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT MA 8.10.2012



kaiku<3.....................22................kp 52/32.............................yk 5
(emppuli83................29................kp 36/28?.......................yk 3 (4))
Henrietta-.................25................kp 33/38-49.......................yk 1
Lullaby89..................23................kp 32/31-36.....................yk 12
eläväinen..................19.................kp 31/30..........................TJOT
Marpa.......................24.................kp 31/30............................yk 8



Naapurin tyttö..........28.................kp 28/29-?.......................yv 10
Piimis........................24................kp 27/31-36.......................yk 4
Lilja87.......................25................kp 26/44?.................TJOT/yk 2
miss_piggy...............31................kp 26/27..............................yk 5
maimai83.................29................kp 24/27-33........................yk 4
Babyfever1...............26................kp 21/31............................yk 12
pantera.....................19................kp 20/27..............................yk 2



buffy.........................23................kp 19/28..............................yk 6
empp........................21................kp 18/30-35........................yk 6
Hydrangea...............26................kp 16/26..............................yk 8
Fiinaliina..................22.................kp 11/33....................yk/TJOT 3
Niiu..........................25.................kp 11/27-31.........................yk 3
Dana-......................28.................kp 11/28.............................yk 16
Vilijonkka................26.................kp 10/29-35.........................yk 8



Miuyy.......................21................kp 6/28...............................yk 2



HAAMUJENGI/RKTT
emppuli83 7.10.2012 yk 3(4)

TAUSTALLA KUUMEILEE
miranenn
pienestäkii
tada
Hey
Tuisku85
Laola
Sanja
Ampparsson
jenninoora
Cheer115-





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
The Esikoishaaveista plussanneet 2011 & 2012


horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16
viida 26.8.2011 yk 1+3
Gabrielle 27.8.2011
tiuhti_ 1.9.2011 yk 12
eskapismi 1.9.2011 yk 2
atl 8.9.2011 yk2
enkeli85 11.10.2011 yk 4
Emby^ 14.10.2011
Pikkumyy87 15.10.2011 yk 6
-pansku- 27.11.2011 yk 6
Callisto 30.12.2011 yk?
Selia ? ?
Taiteilijatar 7.12.2011 yk 3
Vanilja 87 19.12.2011 yk 5
lemonade 27.12.2011 yv 3
Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6 km
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3 km
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7 km
iitahoo 22.8.2012 yk 2


 
Katselen täältä kaukaa
Rakas Taivaan Isä, miksi äiti itkee?
Miksi isällä on niin raskaat askeleet?

Minäkö heille olen surua tuottanut,
kun vain katselen täältä kaukaa.
Enkä tule vaikka he odottavat niin kovasti,
että raskain sydämin käyvät iltaisin nukkumaan.

Voitko, Taivaan Isä, äitiä lohduttaa,
pyyhkiä kyyneleet hiljaa pois?
Voitko isän olkaa taputtaa,
ettei niin kumarassa hän ois?

Kerro heille, Taivaan Isä,
etten ihan vielä ole valmis syntymään maailmaan.
Kerro, että jotkut lapset taivaassa niin rakkaita on
luojalleen ettei heitä malttaisi millään antaa pois.

Huomaisipa äiti, kun hänen luokseen
lennän perhosena ikkunaan.
Tietäisipä isä, miten tuulen mukana
hänen poskeaan silittää saan.

Vielä joskus saan siemenenä kasvaa äidin vatsassa
ja isän vahvat käsivarret ympärilläni tuntea.
Ja kun vihdoin kohtaamme,
löytää tarkoituksensa pettymys jokainen
Ne on kestettävä jotta juuri minä syntyisin.

Niin ikävä on kaukana täällä äitiä ja isää
Koska saan mennä, Taivaan Isä,
joko pian pääsen omaan kotiin?

_____________________________________________

Haikeesti ilmotan teille että siirryn taustailemaan. Tää homma alkaa olla vähän liian raskasta miulle. Alan olla jo liian masentunut. En kyllä unohda teitä, ja varmasti tuun kattomaan välillä mitä teille kuuluu ja ilmottelemaan jos jotain täällä tapahtuu. Hirveesti teille kaikille plussapuhureita :heart: :hug:

Jos joku olis niin ihana ja rupeis päivittämään täällä.

Kaikkea hyvää teille muruset!

Ps. Nopea päivityksen oppitunti: Painat listapäivityksen oikeasta alareunasta lainaa, jonka jälkeen poistat QUOTE rimpsun alusta sekä lopusta. Vaihdat päivät yms ja se onki sit siinä.
 
Viimeksi muokattu:
Voi että miranenn kun jäät taustailemaan :'( meillä on jo kova ikävä sua :heart: Toivotaan, että runon kertoja piakkoin saapuisi teidän iloksi!! Kiva jos joskus käyt täällä aina meitä katsomassa ja kuulumisia jakamassa :) se olis tosi mukavaa!!! Ja muista ettet luovu toivosta koskaan! Jos vaikka tämä pieni hengähdystauko tekisikin hyvää teidän yritykselle!! Miss u :hug: :heart:

Kiva olis, jos joku ottais listan huoltaakseen, koska itse en koulun ja töiden takia kerkeisi tarpeeksi usein sitä päivittelemään!! :/ vapaaehtoisia?! :)
 
  • Tykkää
Reactions: miranenn
voi miranenn! Mutta ehkä tätä tarvitset. Jospa se raskaus alkaisi, kun et tiedosta asiaa kokoajan ja ressaa :) minut voi siirtää plussanneisiin, haluan uskoa, että tämä vaavi pysyy mukana loppuun asti! Aamulla tein clearbluen ja näytti 2-3 raskaana <3 ja laskurin mukaan poksutaan 5+0. Kiitos teille kaikille tuesta ja juttu seurasta ja toivottavasto nähdään mahdollisimman pian tuolla toisella puolella! Kaikille rekkalasteittain onnea ja tarrasukkia!!
 
miranenn <3 toivottavasti et tosiaan luovu kuitenkaan toivosta. Ikävä tulee :/ Ihmettelinkin ensin, että miten olet taustailijoissa. Mut ehkä se vois auttaa asiaa, kun ei olis kokoajan vauva-asiat mielessä. Ihanaa syksyä ja stressitöntä sellaista!

emppuli voi ihanaa <3 Saitte ihan kyyneleet silmiin miranenn kanssa. HEtkellinen tunnepurkaus.

Ps. mies tuli sänkyyn nukkumaan. Asiasta sen enempiä puhumatta.
 

Yhteistyössä