<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 12 <3<3

Pantera Jos sulla oli alkuviikosta ovis niin et voi olla raskaana, ei raskaana tule ovulaatiota. Oletko varma ovulaatiosta? Toivon todella että testi vain oli ei niin herkkä ja siksi näytti negaa, että seuraava testaus tuo sen vahvemman plussan :hug:
 
Pantera Voi ei.. Minäkin kyllä ihan selvästi näin sen plussan! Toivotaan nyt että saisit jotain selvyyttä asiaan. Tsemppiä :)

tada Voi että teillä on nyt jänät paikat! Toivottavasti onnistais nyt heti ekalla kerralla. Kyllä teilläkin on jo sen verran odottelua takana, että nyt sais kyllä tärpätä! Mä pidän peukut pystyssä!!
Ihan mielenkiinnolla kysyisin, et mitä suurinpiirtein tuli hoito maksamaan? ei nyt ihan tarkkaa summaa tarvii kertoa, mut menikö monta sataa kaikkineen?
 
No siis sehän tässä onkin, etten tästö kierrosta voi vielä olla raskaana niin, että se näkyisi testissä asti. Jokunen sivu taakse päin kävin kertomassa et miks aloi ylipäätää nyt testailemaan. Kun yhtäkkiä havahduin ennen ovista, että mullahan on vahvoja oireita raskautta ajatellen.

Jos jotain kinnostaa käydä sieltä lukemassa ja antaa omia mielipiteitä, niin olis kiva. Yhtäkkiä tuntuu että säännöllinen kierto onkin ihan sekasin...

Odottelen että raskauskeijulta tulee testit ens viikolla, niin testailen sitten jos oireita vielä on. Kyllä muakin vähän häiritsee se haamu, miten se siihen ilmestyi ja seuraavassa testissä tyylipuhdas nega. On tää vaaaaikeeeta!
 
Mukavaa alkanutta viikonloppua kaikille!

Hydrangea: kiitos kun jaoit aukiolotutkimuskokemuksesi meidän kanssa, oli mielenkiintoista lukea se ja onneksi olkoon, että oli röörit auki :) Hyvä, että saatte nyt asioita etiäpäin..tsemiä tulevaan :)

Tada Ihanaa kuulla, kylläpä se kävi nopsaa. Nyt todellakin toivon koko sydämestäni, että heti tärppäisi, säästyisi uudet mahdolliset maksut sitte jo vauvan hyvinvointiin!!

Pantera. pahoittelut negasta, uutta testiä vaan kehiin jos oireet jatkuu, ehkä tän päivänen pissa oli laimeempaa ku viimeksi?!

ON: ihotautilääkärillä käyty. huh, se oli positiivinen kokemus. Lääkäri oli sitä mieltä, et erittäin hyvä et tulin ennenkö pääsee tilanne viel pahemmaksi ja nassuun jöö isot arvet. Oli sitä mieltä et naamassa on niin paljon tulehtuneita näppylöitä, et ilman antibiootteja ei lähe paranemaan. Yleensä antibiootit pitää lopettaa jos raskautuu varmuuden vuoksi, mutta määräsi mulle semmosen yhden "merkin", jota voi syödä raskaanaki ollessa. No, ite oon kyllä sitä mieltä, et lopetan kuurin heti jos raskaudun, mut mukava kuitenkin tietää, että nuo on semmosia vauvaystävällisiä. Sit sain lisäksi voidetta. Olin tyytyväinen kun lääkäri paneutu kunnolla asiaan ja sovittiin kuukauden päähän kontrollikäynti et nähdään, miten lääkkeet on vaikuttanu ja voisko kuurin lopettaa. Nyt positiivisella mielellä ja odottelen vaikutusten alkua :) tänään kp7 ja viikon päästä sais alkaa taas jo ovista metsästämään, ihanaa, ootan jo sitä, jei! jospa tässä kierrossa sitte!

Mitäs viikonloppusuunnitelmia teillä naiset on?
 
Ah miul on ihana uus puhelin :heart: Punainen samsung galaxy s III :)

Minuu on tänää pakottanu oikeelle muniksien kohalle(?), istuminen tekee hankalaa.. Keskiviikkona tein testin, ku oltiin lähös viihteelle. Negahan se.

Ollu tosi ailahtelevainen mieli, ja mies jotenki ärsyttää joka asiassa.. Plaah..

tada ja Dana felicitaksella/mehiläisellä ICSI ainaki maksaa yli 2000 e omavastuulla. On kyl niin järettömiä hintoja, et itelläni ei kyl oo sinne ilman lottovoittoa asiaa.. :( Tekeekö kunnallisella, ja minkähintasta?

Vilijonkka hienoa että ihotautilääkäri osas hommansa :)

Pantera On kyl ihme homma. Iteki näin sen viivan ihan selkeästi.
 


THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT LA 6.10.2012



miranenn..................23................kp 87/28-?...............yk 12/yv 3
kaiku<3.....................22................kp 51/32.............................yk 5
emppuli83................29................kp 34/28?.......................yk 3 (4)
Henrietta-.................25................kp 31/38-49.......................yk 1
Lullaby89..................23................kp 30/31-36.....................yk 12



eläväinen..................19.................kp 29/30..........................TJOT
Marpa.......................24.................kp 29/30............................yk 8
Naapurin tyttö..........28.................kp 26/29-?.......................yv 10
Piimis........................24................kp 25/31-36.......................yk 4
Lilja87.......................25................kp 24/44?.................TJOT/yk 2
miss_piggy...............31................kp 24/27..............................yk 5
maimai83.................29................kp 22/27-33........................yk 4



Babyfever1...............26................kp 19/31............................yk 12
pantera.....................19................kp 18/27..............................yk 2
buffy.........................23................kp 17/28..............................yk 6
empp........................21................kp 16/30-35........................yk 6
Hydrangea...............26................kp 14/26..............................yk 8



Fiinaliina..................22.................kp 9/33....................yk/TJOT 3
Niiu..........................25.................kp 9/27-31.........................yk 3
Dana-......................28.................kp 9/28.............................yk 16
Vilijonkka................26.................kp 8/29-35.........................yk 8
Miuyy.......................21................kp 4/28...............................yk 2



HAAMUJENGI/RKTT

TAUSTALLA KUUMEILEE
pienestäkii
tada
Hey
Tuisku85
Laola
Sanja
Ampparsson
jenninoora
Cheer115-





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
The Esikoishaaveista plussanneet 2011 & 2012


horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16
viida 26.8.2011 yk 1+3
Gabrielle 27.8.2011
tiuhti_ 1.9.2011 yk 12
eskapismi 1.9.2011 yk 2
atl 8.9.2011 yk2
enkeli85 11.10.2011 yk 4
Emby^ 14.10.2011
Pikkumyy87 15.10.2011 yk 6
-pansku- 27.11.2011 yk 6
Callisto 30.12.2011 yk?
Selia ? ?
Taiteilijatar 7.12.2011 yk 3
Vanilja 87 19.12.2011 yk 5
lemonade 27.12.2011 yv 3
Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6 km
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3 km
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7 km
iitahoo 22.8.2012 yk 2


 
Hyvää huomenta koko konkkaronkka!

Slallu tervetuloa joukkoon :) noi greippi ja punkku mahdollisesti edistävät vauva haaveita. eli greippiä kun juot päivittäin, sen pitäisi vahvistaa sun limakalvoja ja punkkua sit oviksen jälkeen muutaman päivän (tarkkaa päivämäärää en tiedä, kun en itse laske noita dpoita) ja punkku auttaa sit verenkiertoon. itse juon joka aamu samalla kun otan raskausplus vitamiinin niin iso lasin greippiä ja nyt viimeksi gyne kehui komeista limakalvoista :LOL: tiä sit mistä tullu.. noista kuukautisista, mie kerkesin syödä noin 12 vuotta pillereitä ja kk.t tuli täysin ajallaan eli kierrolla 28 :) kyllä ne sieltä tulee :)

naapurin tyttö odotellessa oireiden tuloksia.. :popcorn:

Pantera voi harmi! mutta toivotaan nyt että olis kuitenkin siellä kun teet uudesta pissasta testin :) tuon takia mulla ei anna omat hermot periksi testailla liian aikasten.. mä en kestäs tuota epätietoisuutta.

lullaby89 onpas kuitenkin hyvä että jostain löytyi paikka! nyt vain toivotaan vielä sitä maksusitoumusta. :)

tada voi, teilläpä on nyt jännät paikat edessä! paaaaljooon onnea ja tarrasukkia ja kaikkea mahdolllista :heart:

ON Eli täällä mennään nyt 34/28 enkä edelleen ole uskaltanut testata.. tässä miehen kans aamulla juuri jutskailtiin ja kumpaakin taitaa jännittää ja pelottaa sen verran että odotetaan niin pitkään ku pystytään.. nyt tässä vaan eletään ja kuulostellaan oloja ja toivotaan että hyvin ois käyny :heart:
 
miss_piggy
Huomenta vain!
Eilen illalla oli mukavaa, oltiin kesätyöpaikan tyttöjen kanssa (4 naista) keilaamassa, saunomassa, paljussa lillumassa ja vähän rentoutumassa ja syömässä hyvin. Aivan mahtavaa! :D Kivaa oli, ja kotiin tulin vasta klo 01. Sitten tein siinä huvikseni r-testin, ja siihen tuli joku erikoinen toinen viiva, siitä testistä on kuva tuolla hätähousut himotestaajat-pinossa, jos joku haluaa analysoida.
Onnistuinko vaan pienissä pieruissa räpeltämään tuon testin jotenki epäkuntoon vai mitä tapahtu :LOL: Tänään ku kuitenki raskaustesti näytti aamulla puhdasta negaa.
 
emppuli83, sulla on kyllä hyvä itsekuri! Ite olisin kyllä testannu jo monta kertaa. :D Toivotaan, että olis nyt kyytiläinen matkassa. Onko mitään oloja ollut?

miss_piggy, kävin ihmettelemässä sun testiä. :)

Vilijonkka, kiva kuulla, että lääkärikäynti meni hyvin. Toivottavasti antibiootit auttaisi. Mä taidan ihan vaan kotoilla tän viikonlopun. Tiedossa siis siivousta ja pyykkäystä. Luultavasti myös remppahommiakin. :)

miranenn, onnittelut uudesta puhelimesta. :) Mäkin oon harkinnut uuden puhelimen ostamista, mutta en oo osannu päättää millaisen ostaisin. Tollaset älyluurit on vaan niin hintavia ja nyt kun näihin hoitoihin ollaan menty, niin taidan jatkaa mun vanhan peruskapulan kanssa taistelua, kun haluan säästää rahaa hoitoja varten.

ON: Tuntuu siltä, että mieskin on nyt todella innoissaan, kun päästään tässä asiassa eteenpäin. Muutenkin se on nyt ollu paljon rennompi ja paremmalla tuulella, kun vaihto työpaikkaa jokunen viikko sitten. Uus työ ei ole ainakaan toistaiseksi ollut niin stressaavaa kuin vanha. Kiva nähdä, kun toinen on hyvällä tuulella. Siitä tulee myös itekin väkisin iloiseksi. :) Torstaina aukkarin jälkeen tuli vaan pari tippaa verta, eilen ei mitään, mutta nyt taas on tiputtelua. Tääkin viittais siihen, että peli on todellakin menetetty tän kierron suhteen. Tuskin alkio voi kiinnittyä kun vuotelen. Tämän lisäksi limis oli ohut ja kaikki follit pieniä ultrassa, joten ei sitä ovulaatiotakaan voi olla tulossa. Joten taidan vähän taktikoida ja ottaa terot kp 17 alkaen, niin ei mene folliultrapäivät viikonlopulle tai työreissun kanssa päällekäin.
 
Viimeksi muokattu:
Hydrangea joo itsekuria taitaa löytyä, kun uhkana olis mahdollinen pettyminen :) parempi olotila tämä tietämättömyys :LOL:
oireita mulla on ollut kyllä jonkin verran, nyt on ollut noin viikon lämmöt aamuisin ja iltaisin aika tasa 37, väsymystä ilmassa, vatsassa ollu menkkakipuja viikon polttelua myös ja turvotusta sellainen olo että tiedostan kohdun!?! . hajuaisti ajoittain tosi voimakas.. nyt en yhtäkkiä muita muista, tossa aikasemmin niitä jo kerkesin listaillakkin.
 
Naapurin tyttö ja Hydrangea Kiitos. Tosiaan toivotaan nyt kovasti sitä maksusitoumusta :), olis kiva päästä teidän kanssa jännäilemään :)

tada Joo, tuli ihan puun takaa tuo ettei meitä nyt sitten voidakaan hoitaa ollenkaan kunnallisella koska niillä ei ole resursseja meidän tapauksessa toteuttaa hoitoja :/. Onneks tosiaan väestöliitolta oltiin tosi ihania ja sanottiin että he ovatkin ainoita jotka voivat meidät ottaa vastaan. Että siinä mielessä ajattelisin, että oltais oikeutettuja siihen maksusitoumukseen koska ei ole meidän oma valinta että se on meidän ainut mahdollisuus hoitoihin omilla sukusoluilla ja totta kai omilla halutaan jos vaan mahdollista. Mä olen kans lueskellut että monet ovat saaneet väestöliitolla tosi hyvää hoitoa, joten vaikka matkaa on sinne yli 200km yhteen suuntaan niin oon ihan mielelläni menossa jos vaan saadaan siihen mahdollisuus :). Mä onneksi olen valmis tämän asia vuoksi taistelemaan loppuun asti ja teen kaikkeni että päästään hoitoihin hinnalla millä hyvänsä :). Oikein hurrrrrrrrrrrrrrrjan paljon tsemppiä teille, että pieni pysyy mukana. Olette sen niin kyllä ansainneet!! <3

Vilijonkka Hienoa, että sait apua iho-ongelmaasi. Tiedän, että iho-ongelmat voi olla todella inhottavia ja vaikuttaa omaan oloon itsestä aika paljon. Itse ainakin olen tosi herkkä oman ihoni finnitilanteesta. Välillä kun oikein naamakukkii, tuntuu että tekis mieli vetää pussi päähän kun lähtee kotoa :D

emppuli Kiitos tsempeistä sinullekin :). Voi että!! Kunpa sieltä nyt teille plussa tupsahtaisi <3 jänskättää teidän puolesta :)
 
Joo no siis hinnaksihan tuli niinkin paljon kun 2935e... :D Ei oikeen tiedä pitäskö itkeä vai nauraa... Tossa on tosin 2 "ylimäärästä" käyntiä, jota normaalisti ei tarvii, eli ehkä parisataa vähemmän on normisti. Lisäks siinä on pakolliset verikokeet ja pakastusmaksu, kun onneks saatiin pakkaseenkin jotain.
Ainiin ja tohon päälle tietty lääkkeet, paljonkohan ne oli... 700e? Huhhuh, ei puhuta siitä enää... :D

Ja kiitos kaikille tsempeistä :heart: Jännittää kyllä niin pirusti!

miss_piggy mä sain kerran ihan samanlaisen, ja se ei valitettavasti tarkottanu mitään :( Mutta se ei tarkota etteikö toi voisi tarkottaa juuri SITÄ :) Mullakin näytti siltä että siinä olis ollu selkeä viiva, joka sitten olisi vaan jotenkin levinnyt. No, siihen se jäi, seuraava testi ihan puhdas nega :| Mutta onpa kyllä jännä tilanne, jos oletkin vaan yksi niistä joilla näkyy viiva paremmin illalla, eikä se vaan aamutestissä näkynyt :) Toivotaan niin!

emppulilla taitaa olla pieni kyydissä, kun on noinkin paljon täti myöhässä ;) Isot tsempitykset testaamiseen, jonka voisit kyllä jo tehdä! :D

lullaby mä kyllä uskon ja toivon että te sen maksusitoumuksen saatte! Ainakin itse kun ajattelee, niin noi maksusitoumukset kuuluisi juurikin tollasiin tilanteisiin. Hirveän isot tsempitykset teillekin! :heart:
 
Voi ihan tosissaan jännittää teidän kaikkien puolesta ku ei ihan vielä voi ite käydä jännittää :D <3 Kun itelläkin kaipuu on kova ni toivoo ettei kenenkään muunkaan tarviis kauaa haikailla. Vaikka mun kuume nyt on ihan eri asia teidän jo kauemmin yrittäneiden. Eli isot tsempit kaikille tilanteesta riippumatta!!

Kiitos kannustuksesta ja kiva tosiaan kuulla, et täti voi tulla aivan miten huvittaa :D Tosin teen varmasti testin heti ku aikasemmasta kierrosta myöhästyy :p
Muutenkin vainoharhaselle ihmiselle tämmönen palsta ei vaan oo fiksuin idea. Enemmän ja vähemmän kuviteltuja oireita bongattu pitkin ja poikin viikkoa ja näitä juttuja lueskelleena oon täysin varma että raskaana ollaan. Ja myöskin yhtä vakuuttunut, että menee kesken ennen kuin ehtii kunnolla alkaakaan :/ Miehelle yritin näistä ajatuksista puhua, mutta se pitää miuta vaan ihan kajahtaneena. Ei kai mies voikaan ymmärtää mitä mielessä pyörii, ku on mahdollisuus että joku pieni yrittää päästä elämään kiinni miun sisällä. Ilmotin että kun plussa pärähtää, ni viimeistään kerron äitille. Ollaan äidin kanssa niin läheisiä että kaipaan hänen tukeaan. Onneks on nyt edes joku paikka jossa kertoa fiiliksistä :)

Ootteko itse kertonu kenelläkään yrittämisestä vai pitäny ihan omana tietona?
 
Aurinkoista lauantaita kaikille :) Tervetuloa Slallu minunki puolesta :wave:
Tänään virallinen muuttopäivä ja tavaraa on kyllä kertyny vuosien aikana ihan tarpeeksi. Mies tokasi eilen vaatekaappiin katsoessaan, että mistä oon hamstrannu itelle nuin paljon vaatteita ja kenkiä. Saakai naisella kenkiä ja vaatteita olla, eikö vain ;)
Nyt on ovispäivät kyllä pupuiltu ja yritetty taas. Jospa se tärppäis.
Huomaan kyllä sen, että miestä jännittää tämä tilanne kovasti, vaikka hänellä edellisestä suhteesta lapsi onkin.!
Oikein mukavaa lauantaita kaikille. Ja plussatuulia :rolleyes:
 
tada Noi hinnat yksityisellä varsinkin on kyllä niin kamalan suuria, että hirvittää edes ajatella sitä kokonaissummaa mitä niihin menee. Tokikin itse ajattelen, ettei sitä lapsen arvoa voi rahalla edes mitata, joten vaikka varmasti kirpaisee, on se varmasti kaiken sen arvoista :). Itseäni pelottaa hieman hoidot sillä olen todella helppo pyörtymään kun minua piikeillä pistellään (joo, hyvä tuleva sairaanhoitaja :D). En oikeastaan kipua pelkää vaan sitä pyörtymisen tunnetta, se on ihan kamalaa.
Varmasti jännittää, yritä kuitenkin olla niin rauhassa kuin vaan mahdollista (helpommin sanottu kuin tehty :)).

Slallu Täällä kans jännäillään muiden puolesta ja toivotaan plussia mahdollisimman monelle. Vaikka itsellekin sitä tietysti toivoisi niin myös olen todella onnellinen muiden puolesta ja tuo itsellekin toivoa jollain tapaa :). Itse ensin pidettiin asiaa itsellämme, mutta sitten pikku hiljaa alettiin kertoa lähipiirille. Ei ihan kaikille olla asiasta kerrottu mutta äidille ja muutamille ystäville ollaan kerrottu. Itse kaipaan jonkun jolle voi näistä asioista puhua, miehen lisäksi. varsinkin kun alkoi yrittäminen kestämään pidempään, oli tuki ja jutteluseura tarpeen. Itse olen myös oman äitini kanssa niin läheinen, että hänen kanssaan voin puhua vaikeistakin asioista :). Ihan kaikille en jostain syystä halua asiasta puhua, sillä luulen, etteivät kaikki välttämättä ymmärrä tätä kaikkea mitä tähän vauvasta haaveilemiseen liittyy ja en halua kuulla juuri niitä lauseita, että "kyllä se tulee kun on tullakseen" tai "yritä olla ajattelematta".
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy Mä kävin kans kurkkaamaas sun testiä. Mulla on noita samoja testejä ja mulle tuli kans kerran tollanen melkein vastaava viiva, joka oli aika tummakin, mut ei se mitään sit tarkottanutkaan :/ Toivottavasti ei oo mikään noiden testien "vakiovika" vaan sulla se tarkottais sitä ihan itteään!! Testaa varmuuden vuoks vielä kerran!

tada Hui, mitä summia! Teil on kyl ollu onnea et ootte saanu tollasen summan rahaa kasaan! Toivotaan nyt et onni olis matkassa. Mites muuten kun niitä on siellä pakkasessa jo valmiina niin eihän se jos(ja kun ei toivottavasti tarvita) toisen kerran menee niin enää noin paljoa maksa? Voi että mä niiiiin toivon että nyt teitä onnistais!!! :heart:

ON Mä täällä kans noita mahdollisia hoitoja mietin päivät pitkät.. Jännittää se lääkäriin meno maanantaina, et mitä siellä sanotaan jatkosta.. Inssiin nyt ihan aika varmasti joudutaan, mut koska ne sit on, onkin toinen asia. Mietin et kannattaako vaan odottaa ainakin tammikuulle, koska lääkekatto nollaantuu aina vuoden alusta. Eli jos nyt menis hoitoihin niin lääkekatto ehtis ehkä just tulla täyteen ja sitte taas tammikuussa alkais alusta.. Raha kun tässä nyt on se päällimmäinen syy niin ennemmin sitä menis niin halvalla kun mahdollista. Ei se parin kuukauden odotus enää tunnu missään, kun on tässä jo sitä vauvaa niin kauan odotettu..

Sitte mua painaa toinenkin asia. Työt.. Laitoin eilen kolmeen päiväkotiin s-postia koskien sitä oppisopimusta. Yhdestä tuli jo heti vastaus, että ei kiitos, meillä ei ole moiseen varaa.. Mut jos nyt niin käy, että pääsisin jonnekin, niin pitäiskö mun kertoa heti alussa näistä vauvahommista, koska aika monta kertaa pitäis varmaan töistä olla pois hoitojen takia.. ja sitte jos sitä niin hyvin kävis et raskautuiskin pian niin joutuis jäämään melkein heti töistä pois. Tietty kun ikinä ei voi tietää, että meneekö tässä vielä kuukausia vai vuosia niin ei sen takia viittis kotonakaan vaan odottaa..
Tuli kyllä niin sekavaa tekstiä, mut toivottavasti joku nyt sai edes selvää :)
 
Paljon on taas asiaa tullu.

Slallu Me ei kerrottu kenellekkään yrittämisestä tai toiveista, koska mies ei halunnut. Mulle oli tosi rankkaa se etten voinu kertoa, koska olen äitini kanssa äärimmäisen läheinen myös ja ollaan jaettua aina kaikki. Nyt kuitenkin keskenmenon jälkeen kerrottii vanhemmille, koska ensi kesänä olisi ollu häät ja jos nyt tulen raskaaksi niin olisin sitten ihan viimeisilläni hääpäivänä tai vasta synnyttänyt, joten siirrämme mielummin häästressin hamaan tulevaisuuteen. :)

tada Täällä on peukut pystyssä, että kerta riittäis.

lullaby89 Toivottavasti saatte maksusitoumuksen. Peukut myös sille.

Anteeksi jos unohdin jonkun nyt, mutta yhteisesti plussapuhurit!
 
Nyt vuorokaudenkaa jälkee ei testissä näy viivaa, hyvähän sitä on nyt taas koittaa tihrustaa :LOL:

Tuli sitten otettua nega vähän raskaasti ja tehtyä extempore päätös lähteä kaverin ja sen tyttöystävän tupareihin. Mieheke sai loppupeleissä taluttaa mut autolta kotiin... Hups. No onpa saanu nollata, ootan huomista aamua et pääsen avokille kuittailemaan sen krapulasta... :D
 
miss_piggy
Mä uskon kyllä vahvasti, että tuo mun omituinen viiva siinä testissä on nega, ku jotenki ihmeellisesti siinä testauksen jälkeen tosiaan räpelsin nakkisormillani sitä testiä, ja se jotenki vähän tais hajota :D

Tein kyllä sitte huvikseni viimesen ovistestin joka sattu olemaan kaapissa, ja näin kp 24/27 siihen tuli aikasta vahva viiva näkyviin...

No, en usko että tuokaan meinaa yhtään mitään, jatketaan kärvistelyä ja testailua vaikka huomenna :p
 
Dana En tiedä oikein ratkaisua tuohon sun työjuttuusi, mutta itse ajattelen että siihen asti kunnes plussa tikkuun pärähtää, kannattaa elää elämää ihan normaalisti :), sitä kun ei tosiaan tiedä milloin se vauva itsestään ilmoittelee. Tietysti toivois että pian, mutta sitten kun se tapahtuu, se on sen ajan murhe :) tsemppiä!

pantera välillä on ihan normaalia ja hyväkin vähän nollailla. Harvoin itsekin otan, mutta viimeksi tuli myös sitten kunnolla nollattua ja seuraavana aamuna olikin muistikuvat ollasta aika hatarat. Eihän se tietysti asioita mitenkään muuta tai paranna... Mutta kyllähän se nega tuntuu toooosi pahalta aina, varsinkin jos on ehtinyt toiveita nousta jo. :hug:
 
lullaby, joo mullakin on vähän hatarat muistikuvat. Tuli sitte kuitenki laskuhumalassa itkeskeltyä tätä vääryyttä, kun ne jotka haluu lasta, ei saa ja ne jotka ei, nii pamahtaa heti raskaaks.

Pakko se on vaan vielä kerran alkuviikosta uhrautua testailemaan, maha kipuilee samaan malliin, mutta tissit on kipeytyny enemmän. Toivottavasti oli vaan pissassa "vika", olikohan siinä joku tunnin pidätys alla...
 

Yhteistyössä