<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

Mä kirjotin pitkät litaniat mut ne hävis ku mä täällä silmät ristissä yritän kirjotella. 15 tunnin työpäivä takana ja voin kertoo et lievästi ilmaistuna oon kuoleman väsynyt |O Nyt kyllä meen suihkuu ja nukkumaan koska huomenna on normipäivä ja sit perjantaina taas sama paskapäivä edessä.. Mä luen teidän jutut huomenna ku pystyn keskittyy. Ainii, mulla on lieviä oloja. Mut kirjottelen niistäki sit huomen... Zzzz...

Tiuhtille vielä isoisoisoISO :hug: Olis kyllä se täti saanu jättää saapumatta :( Voimia :heart:
 
Chiba :hug: sinulle, teillä on tosiaan ollu pitkään yritystä takana! toivottavasti haikara tulisi pian sinne kylään...
pakko kertoa mun ystävä pariskunnasta, jotka 5-vuotta yritti lasta ennen ku hankki apua, nyt selvisi että miehellä ei pääse siittiöt ulos virtsaputkesta ja ainoa keino raskautua on inseminaatio, joten suosittelen kaikille yli vuoden yrittäneille, että hankkiutuu jos mahdollista tutkimuksiin, jos onkin joku tällainen tapaus se helpottaa varmasti oloa, kun tietää omasta ja miehenkin kehosta enemmän, mutta toivon kovasti sinulle ja sun miehellesi jaksamista ja voimia yrittämiseen en voi kuvitella miten surkea olo on pettyä jatkuasti, toivottavasti teillä on hyvä tukiverkosto ympärillä :heart:

myös tiuhtille suuret halit täältä.

pikkumyy87 mä en oikeestaan tiedä ikinä milloin mulla on ovis, meen ihan sekasin aina ku rupeen sitä miettimään, joskus mulla on halut kun pienellä pupulla, mutta välillä on parikin kertaa kuussa ja noita limoja en oo seuraillu, joten ei mitään tietoa milloin ovis tapahtuu täällä??

on:
Käytiin tänään miehen kanssa syömässä italialaisessa ravintolassa ja otettiinki sitte kunnon ateriat ja jälkkärit ja käppäiltiin kotia (keskustassa asutaan) kysäsin sitte mieheltä että " Rakas, koska tehtäis vauvoja?" mies sitten vastas super kauniisti "heti, kun nää ruuat on sulannu." :D
ihana mies.... :heart:
nyt on pakko mennä unten maille huomena työpäivä onneks kylläkin alkaa vasta 11.

kauniita unia kaikille!
 
Emby hieno :) mäki oon tehnyt noin meille yhelle tuolille, mut ihan vaan siksi ku kissa nukkuu siinä niin ei ne karvat ja paskat sit tartu siihen tuoliin kiinni ku esim. tänään ku sataa TAAS VAIHTEEKS ulkona vettä ja kisu tulee kurasena sisään.. niin on helppo vaan ottaa ja pestä se päällinen siitä! :) ihana filtti :heart: kiva kuvio! mulla on vähä samanlainen ;)

inieh hurjua duunipäiviä sulla! saanko udella että mitä teet työkses? oot saattanu kertoakkii, mutta enhä mä muista, sen muista hämärästi että leikkasit sormees duunissa, mut en tiiä missä duunissa sellasta tehää et sirkkelöidää :D toivottavasti sait levättyä kunnolla :heart:

-jannica- ja atl eikö olekki ihanaa kun mies yllättää sanoillaan? en mäkään olis koskaan uskonu mitä mun mies ajattelee lapsista ja muusta, verrattuna siihen mitä se oli esim. vuosi sitten :)

jaahas, eilen märehitty maailman menoa, tänää jos alkais pikkuhiljaa keräilee itteensö, meinaan JO KP2 :D
 
Viimeksi muokattu:


THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT TO 11.8.2011



Hey........................22................kp 51/28.......................yk 5
Pikkumyy87.............24.................kp 35/31.......................yk 4
nieh.......................23.................kp 31/?.........................yk 3
lemonade................26.................kp 30/30-35...................yk 11
tada.......................27................kp 28/26-27...................yk ?
atl.........................26.................kp 25/25-27...................yk 1
viida......................25.................kp 20/29........................yk 1+3



Lilly-......................24.................kp 19/30........................yk 3
eskapismi................25.................kp 17/30........................yk 2
Sanja.....................32.................kp 16/27........................yk 2
Dremming................24.................kp 16/26-28....................yk 3



-pansku-................23...................kp 8/31.........................yk 3
-jannica-................23...................kp 6/?...........................yk 1
tiuhti_....................21..................kp 2/26.........................yk 12
Sati.............................................kp ?/24-26....................yk 1+1
Emby^...................25................. - .................................TJOT

NuttyKitty..............27....................kp?/??...........................yk1




HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Lapanen87
Pamsu*
Satuh83
Tnya
felina
mirkkunen_
Gabrielle





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1998778-esikoishaaveista-2010-2011-plussanneet/


EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6 (km/rv15)
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16


 
Viimeksi muokattu:
Pyh iiiiso nega täällä :( Ja kovat menkkajomotukset, eiköhän täti tänään kurvaa paikalle... :(

pikkumyy voi että muakin jännittää! Testasitko jo? Jos sulle se plussa nyt sitten tulis, vähän hyviä uutisia sekaan :)

emby tulipa hieno!

tiuhti onhan sulla muru jo parempi olo tänään? :heart: Ja hei, viikon päästä voit jo ovista alkaa metsästää! Ja koska huomisen jälkeen tulee jo viikonloppu ja sehän menee nopeesti niin maanantaina on jo kp 6! :D
Ja kun mulla täti tänään tulee kylään niin melkeen samoilla mennään niin saat tsemppikaverin :)
 
tada, tyhmä nega :hug: miksei edes sulla vois nyt onnata? tokihan se ehtii se tulos vielä muuttuu, mut mä jotenki odotin jo että siellä näkys jotain! siis juu, on parempi mieli, äsken just tilasin ison satsin ovis testejä :D ja tänää meen ostaa greippimehua!!!!! :D

hei muute, greipin juojat, koska aloitatte greippikuurin? KP1?
 
tiuhti mä kans eilen ostin kyseistä litkua :D Pistetääs nyt sit kaikki peliin ens kierrossa eiksje? ;) Plussataan molemmat perkele!
Mä joskus tota litkin parin kierron aikana (ja itseasiassa sillon sain ensimmäisen ja ainoan kunnon haamun ikinä) ja sillon alotin kyllä ihan kp1.
 
atl
tada typerää! Mut eiks viel ole toivoo?

pikkumyylle peukut pystyyn!

ON: Testasin, taas. Herkällä testillä selkeetäkin selkeemmän negan. Alkaa usko loppua, vaikkei pitäis. Jos ovis onkin ollu myöhemmin tai jotakin. Millai tämän saisi pyyhittyä pois mielestä?! Lisäks on alavattalla ihan ihmeellistä juilintaa, joka välillä vihlasee myös vasemman munasarjan tienoolle. Ei mitään perinteistä menkkajuilintaa vaa jotain outoa (alan tosin epäillä että kuvittelen sen).
 
Gabrielle: Joo, kyllä bongasin oviksen, hymynaama tuli muistaakseni kaksi viikkoa sitten maanantaina!! Eli pitäis kyllä jo testissä näkyä..??

tada: Älä päästä tätiä kylään!! Ei oo vielä mullakaan tätiä näkyny mut oottelen..

Tiuhti_: Kyllä mä sen alotin aina kp1. Vannoin etten mee juomaan greippimehua enää koskaan päivittäin, mutta ehkä joutuu taas sitä kokeilla :D

ON:
Milloin alkaa??!! Argh!! Ärsyttävää odottamista.. Huomenna uusi testi.. Oikein taas ittensä kiusaamista.. :ashamed: Eiköhän se mahalasku pian tule.. :headwall: Onneks viikonloppuna tiedossa kaverin vierailu, leffailta tyttöjen kesken ja tiedossa paljon karkkia yms herkkuja :p Ehkä se helpottaa sitten..
Joulukuussa pitäis sit ottaa taas yhteys polille, jos en oo tullu raskaaks.. En ole oikein tutustunu vaihtoehtoihin, mitä on edessä. Kaikki tutkimukset on meille jo tehty ja ne ok. Clomifenejä en voi käyttää. Huoh.. En jaksais säätää.. Jos raskaus ei ois menny kesken niin olisin isolla mahalla tällä hetkellä.. No joo, ei pidä ajatella tommosia..
Onneks ensi viikolla viettämään hääpäivää, pääsee hotelliin rentoutumaan kahdeks yöks ja ulos syömään.. Elokuviin.. Ja vähän shoppailemaankin ;) Ihanaa!!

Mutta eletään vielä jännityksessä..
 
lemonade siis ootko testannu ollenkaan, vai huomennako ensimmäisen kerran?
Noi tollaset mässäily illat on ihania :) Ja hääpäiväkin vielä tulossa, mä tiedän ainakin mikä olis tosi kiva hääpäivälahja miehelle, toivotaan että saat sellasen sille antaa ;)
 
Huomenta!

Gabille paljon paljon halauksia ja onnea mukaan inssiin. :) vitsit mie odotan kanssa suuresti että meki päästään sitte jossain vaiheessa. Mie jännään kovasti teidän puolesta, kerro sitte kaikki yksityiskohdat. ;)

jannica, kiitos kivoista sanoista. :) toisaalta siihen pettymiseen on jo jokseenkin turtunut, vaikka joka kerta se tuntuu yhtä pahalta kun tulee rakenneltua niitä pilvilinnoja että jokos nyt sittenkin. Vaikka sitä rakentelee pilvilinnoja niin silti on kokoajan asenne, että eipä se kummiskaan tärppää. Toivottavasti te ette ainakaan joutuis pitkään odottamaan, että tärppäisi. :) Ihanasti oli miekkoses sanonu, noi miehet on kyllä välillä niin ihania lausahduksillansa.

Emby, kivannäköinen tuolista tuli! Meikäläinen teki vähän samaa meidän uuden uutukaiselle soffalle, kun tuo neitikoira tykkää roikkua selkänojalla katselemassa pihalle, niin eipä niin kauheasti karvat sitte tartu, tai ainakin kovasti toivoisin ettei tarttuis. :D

Hyvä ku tytöt muistutitte, voiski itsekin ostaa greippimehua taas pitkästä aikaa. :D olenki kaivannu valion sinistä, oikeastaan nyt alkoi jo ihan himottamaan koko mehu ku aloin ajatella asiaa. Ai kauhia. :LOL: vaikka nyt onkin jo kp3 mutta eikait tuota nyt sitte haittaa.
 
Chiba, mulla oli kyllä paha viime kierrossa, otin oikein ison kulauksen mehua ja meinas kyllä lentää kaaressa ulos suusta ku ei se ollukkaa ihan sitä mitä ajattelin :D mulla ei kyllä yhtää himota se mehu!

hei tytöt, tässä vähä tilastotieto dpo/plussauksesta :), eli siellä on dpo päivät alhaalla ja prosentteina kuinka moni on plussannu minäki dpo:na, ja onko tullu haalea positiivinen vai kunnon plussa tai jopa nega!

Pregnancy Test Results for 8 Days Past Ovulation | Countdown to Pregnancy
 
Tää patjalla köllin!! Eli, mikäs muu ku Nega, ei tuon negatiivisempaa testii voi edes saada..

Nyt vaan se täti tänne niinku olis jo.. Sitte aion tilata ovistestejä, koska ens kierros Se Ei Mee meiltä Ohi!! Piru ku harmittaa... Mutta, ens kierto, Se On Meidän Kierto!! :D
 
Huomenta, mä olen ollut unikeko tänään, heräsin puol 10.

tiuhti mulla menossa tänään kp6 (listassa kp 5). :)
on kyllä ihanaa kun mies on mukana jutussa ja kyselee kaiken näköstä, kyllä se laittaa ainakin mun sydämen sulamaan :kiss:
Ihanaa ku jaksat olla noin positiivinen!!! nyt mä puhallan sun kiertoon extra super hyber paljon plussa tuulta!

tada ja atl voimeja sinne :heart:

pikkumyy peukut pystyssä!! :)

Chiba inäk ioot niin ihanan positiivinen... mutta niin se taitaa olla helpointa myös itelle.
oikein paljon tseppiä uuteen kiertoon!

meillä on tänään miehen kanssa 7-vuotis päivä, ei oo kiva mennä töihin, mutta onneks pääsen jo 5:ltä ehkäpä sitten keksitään jotain kivaa ja kuherellaan olantakaa ;)
 
tiuhti, ai. :D mie vaan kyllä tykkään tuosta greippimehusta. Ootko muuten kokeillu ihan greippiä hedelmänä, jos mehu tekee tiukkaa? nimittäin hedelmänä on paljon makeampaa ja raikkaampaa. Ja ei kuulemma tarvis syödä kuin se yks päivässä niin vastaa sitä mehumäärää mitä pitäis juoda. ;)
 
Tiuhti voisit lisätä tuonne sen yk16 ettei kukaan vaan luule et helppoo ois ollu :D

En oo hirveesti uskaltautunu kirjottamaan odottajien puolelle ku on hieman pelko perseessä jos kaikki ei menekkään hyvin. Enkä ole viittinyt kauheesti tännekkää kirjottaa kun täällä pitkää yritystä tytöillä takana ja kel onni on sen kätkeköön..voi perkele ku väsyttää ja alaselkää särkee koko aika vittumaisesti niinku olis koko aika rakko täynnä tavaraa..töitä ei jaksais tehdä yhtään :ashamed:
 
En mäkään alussa voinu sietää greippimehua (varsinki just se valion), jumaleissön et on kiukkusta tavaraa :D Mut sit pikkuhiljaa alko jo melkeen odottaa sit lasillista...
Mies kerran oli jotenki ajatuksissaan ja nappas lasillisen "appelsiinimehua" ja räki kyllä varmaan tunnin sen jälkeen. Pudisteli vielä sen jälkeen päätä että kaikkea mäki teen tän asian eteen... Niin teenki... :D

Täällä ei oo tätiä näkyny vielä. Vois pirulainen tulla jo jos on tullakseen. :mad: Ihan kokoajan kyllä on tunne että minä hetkenä vaan aukee hanat...
 
Jannica, kyllä se täytyy vähän positiivinen yrittää olla ku ei sitä muuten jaksais. Monta kertaa kyllä ollaan oltu turvallaan suossa mutta aina sitä on räpiköity ylös. Kun on ihana tukeva ja rakastava mies niin kyllä sitä jaksaa eteenpäin. Kun parisuhde on kunnossa niin kyllä sitä jaksaa. :)

tiuhti, muistaakseni suositus on se joku lasillinen tai pari päivässä. Voihan sitä tehdä niin että syö sen greipin ja juo sitten mehua päälle jos tuntuis paremmalta. :D

tada, jospa se täti jäis kokonaan tulematta. ;) niin kauan kun vuoto ei ala niin toivoa on. Saitko sie ovisplussaa vai tikutitko edes?

Meillä kanssa mies kerran koitti juoda tuota greippimehua ja kyllä oli ilme näkemisen arvoinen. :D ja minusta toi valion sininen on paljon paljon parempaa entä R&D:n sokerilitku. Kai mie tykkään itseäni kiduttaa ja nautinkin siitä sitte. :D
 
syysmyrsky, lisätty on :heart: mä voisin ottaa mielelläni ne sun selkäsäryt ja väsymyksen, kunhan saisin mukaan myös raskauden! :D saat vaihtokaupassa kipeet menkat ja siihen liittyvät kiukkupuuskat ja itkut ;)

Chiba, no mie oon juonu sen kaksi lasia niin eiköhä riitä, ainaki limat tuntu viimeks iiiihhaaaaan erilaisilta! :) mä oon juonu LIDLin mehua tai valion sinistä" mut josko mulle sopis se Rybb&Dekkerin mehu? vai mite se nyt kirjotetaankaa :D
 
tiuhti, mie sanoisin että pysy vaan valion sinisessä. Se nimittäin on ihan sitä itteäänsä, kun taas R&D:n mehuun on lisätty kauheasti sokeria ja lisäaineita. Parastahan tieten olis greipistä suoraan puristettu ja juotu mehu, mutta toi valion sininen taitaa olla lähimpänä sitä itse greipin mehua vaikka onkin niin hapanta. :)

Ja mieki voisin ottaa kaikki selkäsäryt ja väsymykset ja kaikki, jos sen raskaudenkin saisi. Ei haittaisi yhtään. Ja mieki voisin luovuttaa nää kipeät menkat ja turhautumiset ja kaikki. :D
 
Chiba, sitä mä just mietin että mikähän mahtaa olla R&D täysmehupitosuus :D meinaan valion ja LIDLIn mehuissa se on 100% ja ilman mitään ylimääräsiä aineita! LIDLIn mehu oon vaan vissiin sen 1€ halvempaa ku tuo valion.. miepä suuntaan LIDLIn tästä kohta ;) mut se on kyl tujumpaa kamaa ku valion! mä kyl lisäsin viime kierrossa vähä vettä joukkoo :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä