enkeli85 Tarkistan, että saithan siis isoon testi-ikkunaan ihan siis + merkin, et vain kahta pystyviivaa? En missään tapauksessa tarkoita, että ettetkö osaisi testiä lukea, mutta mulla kerran itsellä hämäsi juurikin tuo Clearbluen-testi niin, että katsoin ensin, et se ison ikkunan vahva pystyviiva olisi ollut plussaviiva, vaikka siihen täytyisi tulla tosiaan vielä myös vaakaviiva. Mutta jos olet saanut tosiaan vaakaviivankin, niin silloin tuo on selvääkin selvempi tapaus
ja jo nyt varovaisesti onnittelen sinua :heart:
Syysmyrsky Me toimimme alkuun lapsille tukiperheenä joka toinen viikonloppu. Sitten tuli kiireellinen pakkohuostaanotto sairaalan toimesta ja välittömästi tästä lapset tulivat meille pysyvästi. Automaattisesti suku oli ykkös sijalla sijoituksen suhteen ja me olimme mieheni kanssa asiaa jo pidemmän aikaa harkinneet. lapsten olisi ollut tarkoitus asua meillä täysi-ikäisyyteen saakka. Mutta Hallinto-oikeus katsoi sossujen väärien lausuntojen ja biologisen äidin sairaan valehtelun johdosta lasten paremmaksi kodiksi lastenkodin = laitoksen. Pienet lapset olivat juuri kiiintyneet meihin, kunnes he vain vietiin taas uuteen paikkaan. Puoli vuotta joutuivat olemaan lastenkodissa ja nyt heidät on siirretty perheeseen, jossa on neljästä eri perheestä sijoituslapsia.
Tämä oli itselleni erittäin rankka kokemus! Lapset olivat todella pahasti sairaita! Heidät oli pahoinpidelty ja seksuaalisesti hyväksikäytetty pikkusiskoni taholta
Ja ajatella, että tältä henkilöltä on otettu pakkohuostaan yhteensä kolme lasta ja juuri nyt hänellä on pieni tyttövauva itsellään !!!??? Täytyy saada kuulemma näyttöjä ennenkuin tämä uusi viaton tulokas voidaan huostaanottaa.... :kieh: Tämä on niin sairas maa tällaisten asioiden suhteen, että saa aivan hävetä välillä kertoa olevansa Suomen kansalainen!!
Anteeksi vuodatukseni... kunpa tietäisitte, mitä olemme mieheni kanssa nähneet ja kokeneet, että millä tavoin pieni kolme vuotias poikalapsi oireilee kun hänen elämänsä ensi vuodet on eletty täydellisessä pelon vallassa!! Ja mikä pahinta, kukaan ei auttanut meitä!!
Teidän kannattaa kysyä tosiaan tukiperhe-muodossa tätä asiaa? Yleensä tällaisissa tapauksissa myönnetään kerran kahdesti kuussa viikonloput tukiperheessä, sekä kesällä on yksi kokonainen viikko.
Nuttykitty Tiedän, että Suomessa on hyviäkin sossuja. Mutta tästä sossusta ei ole muuta kuin pahaa sanottavaa, olivat sen verran julmia meitä kohtaan! Ajattele, et jos meille kiireellisesti sijoitetaan kaksi pahasti häiriintynyttä lasta ja nämä tollot eivät käy koko puolen vuoden aikana kertaakaan lapsia katsomassa ?? Kun Hallinto-oikeus teki päätöksen lasten meiltä pois sijoittamisesta, kukaan ei kysynyt koskaan lasten sen hetkistä olotilaa! He olivat juuri asettuneet ja rauhoittuneet peloiltaan ym kummituksiltaan ja oppivat luottamaan meihin, kunnes ne vain vietiin pois! Ilman hyvästejä, ilman mitään.... :'( Maailma on julma!
Omaa Mä haluan oikeasti itselleni vauvan tai käy vähän isompikin lapsi, jota mä saan hoitaa ja jolle minä olen tärkeä ja hän on "riippuvainen" minusta. Tämä lapsi kutsuu minua äidiksi ja halailee mua ja tuo päiväkodista ihania suttusotkupiirroksia ja äitienpäivänä laulaa minulle nuotin vierestä "äideistä parhain"-laulua!!!! MÄ HALUAN OLLA ÄITI!!!
Viime äitienpäivänä mieheni otti tietokoneen ja sanoi, että nyt hän tilaa minulle äitienpäivä-lahjan. Sanoin sille, että enhän mä oo kenenkään äiti. Vastaus oli, että kyllä olet, olet meidän pikkukoirien (2 x chihuahua-koiraa) äippä
Hän tilasi minulle Swarovskin kristallin korvakorut netistä ja toivotti hyvää äitienpäivää!! :heart: Niin RAKAS!