<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

Mä tulen tänne kans kuumeilemaan :)

Ehkäisy lopetettiin siis 06/11 esikoinen haaveissa ja tokasta kierrosta plussa, josta nyt takana kkm 8+ ja viimeviikolla tehty kaavinta, kun ei kahdesti tehty lääkkeellinen tehonnut : /

Ekoja menkkoja nyt sitte odottelen kaavinnan jälkeen varmaan kuukauden päivät, ennenkun päästään tositoimiin, joten kuumeilen täällä taustalla toistaiseksi :)

Tsemppiä kaikille syksyyn ja hyviä plussatuulia!

Callisto
 
Äääh, kyllä tämä vauvakuume vain kasvaa. Olen lopettanut pillerit n. kuukaus sitte, tosin kortsuilla vielä mennään.

On niin ristiriitaiset fiilikset, en tiedä onko se tuo biologinen kello vai mikä :snotty:

Jotenkin on alkanut pikkuhiljaa näkemään joissain vauvoissa sitä samaa suloisuutta kuin koiran- ja kissanpennuissa. Se on jo hurjaa!! Sillä minä olen aina pitänyt vauvoja ja lapsia todella rumina otuksina, nyt on ainakin 50% mukuloista ihan ok tai jopa suloisia :LOL: Ehkä pitäisi mennä hoitoon ;)
 
Heissan vaan kaikille!

Dana-, mä sain Terolutit heinäkuussa lääkäriltä kun toukokuussa jätin pillerit pois ja menkkoja ei alkanu kuuluun (kierto veny 75 päivään). Noihan on sellanen lääke mitä käytetään tasottaan kiertoo kun esim. lapsi on haaveissa :) Eiköhän niitä sullekin tarjota ja jos ei, niin kysy niistä lääkäriltä. Mulle lääkäri määräs niitä suoraan ja kyseessä oli 1. kierto pillereiden lopetuksen jälkeen.

Pikkumyy87 Kovasti paljon plussatuulia ja tsemppiä et tällä kertaa tulis kunnon plussa ja pieni pysyis kyydissä :)

Muillekin kovasti paljon plussatuulia, toivottavasti päästään kaikki pian täältä toiselle puolelle :)

ON: Kroppa vissiin hiukan sekaisin. Edelliset menkat loppu viikko sitten sunnuntaina ja nyt 2 päivää tullut tuhrua?! Välillä tuli parit menkat ihan normaalistikin pillereiden lopetuksen ja terojen jälkeen, tiedä sit mistä nyt tuulee? Ja mulla kun ei o ikinä ennen ollut minkäänlaista välivuotoa ees pillereiden kanssa. Noh, josko tuo tuhruttelu pian loppuis ja pääsis taas kunnolla tositoimiin. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkumyy87
hellou uudet ja "vanhemmat" palstalaiset, mä oon vähän ollu taka alalla, kun oon viikon täällä masistellu menkoista, mutta nyt on taas nainen keränny itsensä kasaan ja laittaa uutta kiertoa käyntiin... ovistestejä kokeilen tässä kierrossa josko niistä ois apua :) anteeksi etten jaksa lukea kaikkien viestejä ja kertoilen vaa omaa napaa, nyt lupaan olla ahkerampi!
 
PikkuMyy, *iso huokaus* Jjoo, tiiän mä missä mennään. Menkkojen pitäis alkaa joko huomenna tai ihan viimeistään viikonloppuna..
Pahaa oloa ollut eilisestä lähtien aaltoilevana.. Mut ei puhuta siitä! :x
Ei ees mietitä sitä!! : / ..oon alottanu omenaviinietikka pillereiden syönnin joku pari viikkoa sitte, en uskalla niitäkään nyt enää ottaa..
Pidän muru sulle peukkua :heart:

Mitäs tiuhtille? Miten voit?

Entäs kuumeilija?! Tiiän, et käy kurkkimassa täällä ;)

..jjoo.. palaillaan.. Nyt on kuulkaa lämmöt 37,5. Silmät on tulessa ja ihan veto pois : / meen soffalle maate..

Älkää kommentoiko mittääääää!! En haluu nyt nousta mihinkään taivaisiin. TYST!!
 
Okei, EmBy ihan HysHys!! :heart: Tieks, mun on pitäny sulle monta kertaa laittaa viestii.. Että, aina ku ajan autoo ja kuuntelen radioo.. Siä soi yks Ihanaaki Ihanampi biisi (jolla on mulle iso merkitys), ja Aina, Aina ajattelen sua! Kiitos siitä, että olit se joka "kuivasit mun kyyneleet"! :heart:

Moikka Jannica! Kummasti se täti aina osaa lannistaa.! Mutta, Me naiset ollaan niin käsittämättömiä kapistuksia, että aina noustaan uusiks jaloillee ja uutta yritystä vaa!! :D

Mitäs Tadan rauhaan? Ja Hey Muruseni, kovasti jo odottelen, että antaisit jonku merkin ittestäs! :heart:

Mitäs Chiba? En tie menikö mulla ohi.. mutta siis tuliko täti?

Lemonade ooks testannu..? Ai, malttamaton vai?? Miten nii.!?! :D

Callisto Oon pahoillani teidän menetyksestä. Toivottavasti kuukautiset tulis nopsaan ja pääsisitte oikeen kunnolla puuhastelemaan kesävauvaa! :)

Carna Jännästi kuule luonto hoitaa, kummasti alkaa tuntuu, että jokin pienen pieni osa puuttuu.. Mä oon tosi kauan potenu vauvakuumetta, siis se oli jo ihan kroonista. Mutta, nyt vanhemmiten oon huomannu, että vauvakuume ja vauvan "tekeminen" on ihan kaks eri asiaa.. Siis, yhtäkkiä alkaa tuntuu, että Nyt, Nyt mä oon valmis äidiks. :D

Enkeli Kiitos, sitä mäki toivon.. Ja nyt on isännänki toiveet aikas korkeella. =)
 
Heippati!

Taiteilijatar, olen kyllä harkinnu kaura/vehnätyynyjen ostamista, tai oikeastaan piti ostaa mutta löysin ton kuumavesipullon halvalla niin tuli sitte toi hankittua. :) on kyllä ollu iso helpotus menkkojen aikaan toi.

Myy, tulihan se täti kyllä ja oikein ryminällä. Noh, se oli kyllä niin odotettavissa ja eipä tarvinu tuhlata rahoja testeihin. :D

Ja kiitos kaikille tätipahoitteluista, kyllä tästä pohjamudista taas noustaan. :kiss:

Tervetuloa uusille, kiva saada uutta porukkaa! Tai no, minä se vaan täällä olen ja porukka vaan vaihtuu. Monta monituista on plussannut siitä, kun tänne tulin palstailemaan, ja jopa maailmaan putkauttaneet pienet nyytit! Niin se aika vaan kuluu.. :)
 
Maanantaita!

chiba Mustakin tuntuu et oon roikkunu tääl jo vaik kuin kauan :D Vaik vastahan mä muistaakseni maaliskuussa uskaltauduin tänne kirjottelemaan :) Nyt paljon paljon plussapuhureita, että pääset mahaa kasvattamaan!

ON Täällä ei mitään oloja vieläkään. Mahaa ehkä vähä turvottaa mut luulen et johtuu vaan tulossa olevista menkoista. Kattelin et oho, mullahan on jo kp 22! :O Niin se aika vaan kuluu kun ei tuijota koko ajan kalenteria :) Mä muuten sain kutsun siihen lähihoitajakoulutukseenkin! Olis parin vkon päästä haastattelu ja psykologin soveltuvuustesti. Mä oon ihan innoissani, josko pääsis sinne jo nyt syksyllä ni olis jotain niin maailman parasta...! Jotenkin tää vauvakuumekin nyt jääny taka-alalle kun vaan intoillu tätä uutta elämänvaihetta ja kaikenlaista muutakin uutta. Mut nyt jos tärppäis....... äh, en kyllä testaa ennenku menkat on tarpeeks myöhässä :) Eli reilu viikko vielä, mut se menee äkkiä kun ei ajattele asiaa.
 
Nopeasti vain ilmotan tänne, että testasin eilen ja tänään ja nega oli edelleen. Sain ajan lääkärille polille vasta kahden viikon päähän, saa nähä alkaako menkat ennen sitä.. Mutta ei auta kuin ihmetellä. En jaksa uskoa että oisin raskaana, vaikka viimeksikin tosiaan plussas niin myöhään..Mun kroppa vaan jaksaa kettuilla mulle |O
 
PikkuMyy, *iso huokaus* Jjoo, tiiän mä missä mennään. Menkkojen pitäis alkaa joko huomenna tai ihan viimeistään viikonloppuna..
Pahaa oloa ollut eilisestä lähtien aaltoilevana.. Mut ei puhuta siitä! :x
Ei ees mietitä sitä!! : / ..oon alottanu omenaviinietikka pillereiden syönnin joku pari viikkoa sitte, en uskalla niitäkään nyt enää ottaa..
Pidän muru sulle peukkua :heart:

Mitäs tiuhtille? Miten voit?

Entäs kuumeilija?! Tiiän, et käy kurkkimassa täällä ;)

..jjoo.. palaillaan.. Nyt on kuulkaa lämmöt 37,5. Silmät on tulessa ja ihan veto pois : / meen soffalle maate..

Älkää kommentoiko mittääääää!! En haluu nyt nousta mihinkään taivaisiin. TYST!!
Heippa :)

mitäs tässä, hyvää =) kiitos kysymästä! paha olokin helpottanut viimisen viikon aikana ja välillä on olo että onko tässä raskaana enää ollenkaa, niin oireetonta! toki mahakivut muistuttaa siitä välillä oikein kunnolla :) parisen viikkoa vielä NT ultraan ja neuvolaan.

kumminkin ihan salaa pitelen täällä sulle peukkuja ettei ne menkat alkaiskaan ;) ja vielä pistän vähäsen taikapölysiä tulemaan +*+*+*:whistle:
 
Noniin, eilen ja tänään tuhruvuotoa ja tänään testattu nega että eiköhän ne padot avaudu tänään tai huomenna. Jos ei avaudu niin täytyy sitten tehä perjantaina testi että tietää voiko kallistaa kuppia!! Oon nimittäin tosiaan sen tarpeessa!! :LOL: Mutta voinen taas vinkkinä sanoa, että ihan turhaa se on kytätä kaikkia niitä nippailuja ja nappailuja ja tissejä hieroa sillä mullakin tässä kierrossa oli kuulkaas taas kaikenlaista: hyvät limat ja komeat ovisplussat bongattu kp 27 ja 28, ja kp 27 oli oikein oviskivut ja kaikkee, sitten heilutettiin peittoa joka päivä ja voin kertoa, että vatsassa on ollu niitä nippailuja joka päivä oviksen jälkeen ja DPO7 oli oikein kunnon kipuja että muka oikein tuntu "että joku sinne nyt porautuu" (paskat porautuu), oloja edelleen DPO 8 ja 9, 10,11,12 ja nyt siis kellon tarkasti DPO14 eli kp 33 alkoi tuhruttelu, että kai siinäkin jotain hyvää että se ihmeen luteaalivaihe on ilmeisesti normaalin mittainen...

Oon jo nyt lopen kyllästynyt tähän jatkuvaan "vaiheessa elämiseen, kropan kyttäämiseen ja jatkuvaan odottamiseen: ensin odotat että menkat alkaa, sitten ovulaation tuloa ja sitten taas niitä menkkoja"

Niinpä pyydänkin, että mut poistetaan tuolta listalta, koska täällä keskusteluissa pyöriminen ei myöskään auta tässä stressissä. Yritän siis nyt lopettaa täällä käymisen :snotty: ja alkaa taas keskittymään muihin juttuihin; mulla on stressaava uusi työ ja pitäisi alkaa senkin vuoksi vähän hoitamaa omaa jaksamistaan ja alkaa vaikka käymään salilla. Lisäksi oon alkanut jo lueskelemaan kevään pääsykokeisiin, sinne yliopistoon pitäs nimittäin päästä NYT, ennen mitään mahdollisia perheen lisäyksiä! Tunnen itteni nimittäin sen verran hyvin että ei mulla mikään lapsi sylissä tulisi minnekään pyrittyä, niin laiska oon enkä pysty keskittymään moneen juttuun yhtä aikaa :) Oon myös vierestä seurannu kuinka rankkaa perheellisillä työkamuilla on jotka kans opiskelee yliopistossa työn ohella! :O

Mutta ehkä sorrun kuitenkin tulemaan tänne välillä kurkkimaan! :popcorn:
Niin ja tuun kyllä kertomaan jos jotain kerrotaavaa on! :cool:
 
Nuttykitty osasit kyllä äärimmäisen hyvin kuvailla tuntemukset siitä, että miten tämä elämä pyörii liian samoilla kaavoilla kuukaudesta toiseen! Oikeasti tässä ei ole mitään järkeä, jos tarkemmin ajattelee :headwall: Aivan pään hakkaamista seinään!

Itse mietin, että mistä saisin raskaan työn ohelle jotain lisä ajateltavaa... Olemme alkaneet mieheni kanssa kuntoilemaan yhdessä, mutta olen aika paljon miettinyt vaihtoehtoa sijaisäidiksi lähtemiseksi. Mehän olimme sijaisperheenä puoli vuotta siskoni kahdelle lapselle ja se puoli vuotta oli oikeesti aika helvetillinen, mutta siinä menikin kaikki asiat niin väärin! Sossu ei tukenut meitä siinä hommassa lainkaan....
Mutta joka tapauksessa saisi oikeasti jotain uutta sisältöä elämään ja ehkäpä se uusi vauva sitten saisi alkunsa ku ei sekuntikelloa koko ajan tuijota :D Mieheni ei vain ole innostunut ajatuksesta uudelleen sijaisvanhemmuuteen lähdöstä, sillä hän pelkää, että mä joudun taas pettymään.
 
Apua! Tein äsken testin kun oon ihmetelly mun tuhruvuotoja ja se oli heti ihan selkeä plussa! Voiko olla mahdollista et tosiaan olisin raskaana? Mulla tosiaan oli 1,5 viikkoa sitten menkat (1 päivä pientä tuhrua, 2 päivää verta, niukemmat ku yleensä) ja nyt alko pari päivää sitten pieni tuhru ilman kipuja. Vai voisko olla et näyttää plussaa, et ois ollu vaan tosi aikanen keskenmeno 1,5 viikkoo sit ja siks hormonit korkeella? Tietääks kukaan ketään kelle ois käyny vastaavaa ja silti ois ollu raskaana? Anteeks omanapailu, hirveä tärinä päällä oon kotona ja miehellekään ei saa tällasta kertoo töihin vaan pitää oottaa iltapäivään et tuo tulee kotiin.
 
Sati Mä nyt vähän kyselen kun mua kiinnostaa toi sijaisvanhemmuus juttu :) Eli siis olisiko tämä lapsi pääsääntöisesti teillä vaiko vain jotain päiviä kuukaudessa? Mun pikkuveli on 10v ja ADHD lapsi ja meidän äiti on jo melkein 50 ja koska oireyhtymä on sangen haastava välillä kotioloissa hän on hakenut veljelle sellaista sijaisperhettä jos veli voisi olla viikonlopun kuukaudessa tai sopimuksen mukaan. Ja jokapaikasta näytetään punaista valoa juuri ADHD:n takia :/ Lapsia on monenlaisia mutta veljeä käy sääliksi kun se koulussakin leimataan tyhmäksi ja hulluksi,kirjoitusongelmien vuoksi ja koska noi mukulat on niin julmia toisilleen niin siellä on tietyt pojat jotka tekee tahallaan pientä härsyä kokoaika että sais toisen hermostumaan ja lyömään jotain toista. Opettaja näkee tietysti aina vain sen mitä oireyhtymä lapsitekee,onhan tällä lapsella kuitenkin sairais ja sitä myöden muita ongelmia..
Eli oon siis paljon miettinyt näitä asioita ja sitä et josko itse myös lähtis auttamaan sellaista perhettä joka apua kaipaa.. Kauhee avautuminen tuli :D
 
enkeli, on aivan mahdollista että olet raskaana. :) Kaikki nuo vuodot voi olla ihan kiinnittymisvuotoja, varsinkin kun ensimmäinen. Alkuraskaudesta myös on ihan normaalia, että tulee tuhruvuotoa, eli eiköhän se ole ihan selvä peli. :)

Suuresti siis onnea! :kiss: :flower:

inieh, meikäläinen on täällä pyöriny jo yli vuoden. Alkaa jo ihan masentamaan, ei sitä koskaan osannu ajatella että tää yritys venyy näinkin pitkäksi. :D vaikka onnellinen ja iloinen kyllä olen kaikkien ihanien tyyppien ja plussanneiden puolesta. :)
 
Sati Mä oon sossu! :LOL: Tai siis epäpätevä ja siksi pyrinkin sinne yliopistoon että pääsisin päteväksi sossuksi. Mutta joo, en mä noista sijaisperhejutuista oikeestaan tiedä mitään :) Ja se pätevyys on kova hinku saada nimenomaan siksi etä joku päivä pääsisi pois näistä "rivisossun hommista" pois pyörittelemästä papereita, esimiestehtäviin :)
 
Viimeksi muokattu:


THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT TI 11.10.2011



Hey.......................22..................kp 57/?..........................yk 6
lemonade...............26...................kp 38/29.........................yk 14
Soleigh................... .....................kp 28/28........................yk ?
Pikkymyy87.............23..................kp 25/31.........................yk 6
Jeela.....................19...................kp 24/35-42....................yk 1
inieh......................23...................kp 23/31.........................yk 6
Taiteilijatar..............29.................kp 22/28-35....................yk 2
Sati.......................33..................kp 21/26........................yk 1+2
Lilly-.......................25.................kp 21/30..........................yk5



Sanja.....................32..................kp 19/27-30....................yk 4
enkeli85..................26..................kp 12/29-32......................yk 4
lenkkari...................27..................kp 11/28-36......................yk 3



Dana-.....................27..................kp 8/?.............................yk 4
tada.......................27..................kp 7/25-26...................yv 2-3
-jannica-................23...................kp 6/?............................yk 3
-pansku-................24...................kp 6/27..........................yk 5
Emby^...................25................. - ..................................TJOT




HAAMUJENGI/RKTT

lemonade?
enkeli85

TAUSTALLA KUUMEILEE
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Lapanen87
Pamsu*
Satuh83
Tnya
felina
mirkkunen_
Dremming
Pikkumyy87
Chiba





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1998778-esikoishaaveista-2010-2011-plussanneet/


EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6 (km/rv15)
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16
viida 26.8.2011 yk 1+3
Gabrielle 27.8.2011
tiuhti_ 1.9.2011 yk 12
eskapismi 1.9.2011 yk 2
atl 8.9.2011 yk2


 
Kiitos Chiba :) Ja kyllä mä varuiks hain apteekista ihan digitestin, en vaan taida uskaltaa tehdä sitä ennen miehen kotiintuloo, kun sit kivempi pettyä yhessä jos se oliskin nega. Toi minkä tänä aamuna tein, oli Clearbluen tavallinen ja siihen tuli heti kunnon plussa, mun silmään näytti jopa et se ois ollu vahvempi kun se kontrolliviiva (tosin ekaa kertaa ikinä sain plussan)?! Eli ei tarvinnu mitenkään miettiä haamutihrustelua (en o ikinä haamuillu) tms. Sydän kyllä tais jättää pari lyöntiä väliin ja kunnon itku meinas päästä kun meillä ois vauva niin kovasti toivottu :heart:
 
enkeli85 Tarkistan, että saithan siis isoon testi-ikkunaan ihan siis + merkin, et vain kahta pystyviivaa? En missään tapauksessa tarkoita, että ettetkö osaisi testiä lukea, mutta mulla kerran itsellä hämäsi juurikin tuo Clearbluen-testi niin, että katsoin ensin, et se ison ikkunan vahva pystyviiva olisi ollut plussaviiva, vaikka siihen täytyisi tulla tosiaan vielä myös vaakaviiva. Mutta jos olet saanut tosiaan vaakaviivankin, niin silloin tuo on selvääkin selvempi tapaus :) ja jo nyt varovaisesti onnittelen sinua :heart:

Syysmyrsky Me toimimme alkuun lapsille tukiperheenä joka toinen viikonloppu. Sitten tuli kiireellinen pakkohuostaanotto sairaalan toimesta ja välittömästi tästä lapset tulivat meille pysyvästi. Automaattisesti suku oli ykkös sijalla sijoituksen suhteen ja me olimme mieheni kanssa asiaa jo pidemmän aikaa harkinneet. lapsten olisi ollut tarkoitus asua meillä täysi-ikäisyyteen saakka. Mutta Hallinto-oikeus katsoi sossujen väärien lausuntojen ja biologisen äidin sairaan valehtelun johdosta lasten paremmaksi kodiksi lastenkodin = laitoksen. Pienet lapset olivat juuri kiiintyneet meihin, kunnes he vain vietiin taas uuteen paikkaan. Puoli vuotta joutuivat olemaan lastenkodissa ja nyt heidät on siirretty perheeseen, jossa on neljästä eri perheestä sijoituslapsia.
Tämä oli itselleni erittäin rankka kokemus! Lapset olivat todella pahasti sairaita! Heidät oli pahoinpidelty ja seksuaalisesti hyväksikäytetty pikkusiskoni taholta :( Ja ajatella, että tältä henkilöltä on otettu pakkohuostaan yhteensä kolme lasta ja juuri nyt hänellä on pieni tyttövauva itsellään !!!??? Täytyy saada kuulemma näyttöjä ennenkuin tämä uusi viaton tulokas voidaan huostaanottaa.... :kieh: Tämä on niin sairas maa tällaisten asioiden suhteen, että saa aivan hävetä välillä kertoa olevansa Suomen kansalainen!!
Anteeksi vuodatukseni... kunpa tietäisitte, mitä olemme mieheni kanssa nähneet ja kokeneet, että millä tavoin pieni kolme vuotias poikalapsi oireilee kun hänen elämänsä ensi vuodet on eletty täydellisessä pelon vallassa!! Ja mikä pahinta, kukaan ei auttanut meitä!!
Teidän kannattaa kysyä tosiaan tukiperhe-muodossa tätä asiaa? Yleensä tällaisissa tapauksissa myönnetään kerran kahdesti kuussa viikonloput tukiperheessä, sekä kesällä on yksi kokonainen viikko.

Nuttykitty Tiedän, että Suomessa on hyviäkin sossuja. Mutta tästä sossusta ei ole muuta kuin pahaa sanottavaa, olivat sen verran julmia meitä kohtaan! Ajattele, et jos meille kiireellisesti sijoitetaan kaksi pahasti häiriintynyttä lasta ja nämä tollot eivät käy koko puolen vuoden aikana kertaakaan lapsia katsomassa ?? Kun Hallinto-oikeus teki päätöksen lasten meiltä pois sijoittamisesta, kukaan ei kysynyt koskaan lasten sen hetkistä olotilaa! He olivat juuri asettuneet ja rauhoittuneet peloiltaan ym kummituksiltaan ja oppivat luottamaan meihin, kunnes ne vain vietiin pois! Ilman hyvästejä, ilman mitään.... :'( Maailma on julma!

Omaa Mä haluan oikeasti itselleni vauvan tai käy vähän isompikin lapsi, jota mä saan hoitaa ja jolle minä olen tärkeä ja hän on "riippuvainen" minusta. Tämä lapsi kutsuu minua äidiksi ja halailee mua ja tuo päiväkodista ihania suttusotkupiirroksia ja äitienpäivänä laulaa minulle nuotin vierestä "äideistä parhain"-laulua!!!! MÄ HALUAN OLLA ÄITI!!! :)
Viime äitienpäivänä mieheni otti tietokoneen ja sanoi, että nyt hän tilaa minulle äitienpäivä-lahjan. Sanoin sille, että enhän mä oo kenenkään äiti. Vastaus oli, että kyllä olet, olet meidän pikkukoirien (2 x chihuahua-koiraa) äippä :) Hän tilasi minulle Swarovskin kristallin korvakorut netistä ja toivotti hyvää äitienpäivää!! :heart: Niin RAKAS! :)
 
enkeli85 Tarkistan, että saithan siis isoon testi-ikkunaan ihan siis + merkin, et vain kahta pystyviivaa? En missään tapauksessa tarkoita, että ettetkö osaisi testiä lukea, mutta mulla kerran itsellä hämäsi juurikin tuo Clearbluen-testi niin, että katsoin ensin, et se ison ikkunan vahva pystyviiva olisi ollut plussaviiva, vaikka siihen täytyisi tulla tosiaan vielä myös vaakaviiva. Mutta jos olet saanut tosiaan vaakaviivankin, niin silloin tuo on selvääkin selvempi tapaus :) ja jo nyt varovaisesti onnittelen sinua :heart
Kiitos onnitteluista Sati. Ja kyllä siihen testiin ihan molemmat viivat tuli, tummina ja paksuina, sekä pysty- että vaakaviiva. :) Ja kun oon näin alottelija näissä testihommeleissa (alla siis vaan pari hassua), selasin puoliunessa, jalat ristissä niitä ohjeita ikuisuuden (varmaan ainaki vartin!) et varmasti osaan tulkita sitä testiä oikein :LOL: Kuvankin otin, mut vaan kännykällä ja tosi sumee, mut siinäkin näkyy kunnon plus. Ja aattelin viä tänään illalla tai huomen aamulla tuolla digillä varmistaa et mitä se näyttää. :) On kyllä vaikee uskoo todeks, nyt kun sais ittensä jotenki hillittyä eikä juhlis liian aikasin kun ei ikinä tiedä jos jotain käy..
 

Yhteistyössä