Heipparallaa muruset! :heart:
Ihan ensiksi
TERVETULOA kaikille uusille kuumeilijoille
Gabrielle Meillä on kans istumapaikat jossakin siellä takakaarteessa, kun mies ei saanut lippuja varatessaan enää lähemmäksi! Mä varaan semmoset minukiikarit mukaan, voi sekin olla aikamoinen näky
Mä sain lipun keikalle lahjaksi ja kun plussasin tammikuussa, itsekin ajattelin silloin, että luojan kiitos on istumapaikat, että minähän olen silloin jo aika pitkällä raskaana. Toiveajattelua sekin :'(
syysmyrsky Todella varma ja upea ovisplussa!!!! Nyt äkkiä ne peitot heilumaan
Tuli muuten mieleen, että meidän pitäisi laitella taas pitkästä aikaa yksäriä :heart:
lemonade Voima:hug: Ärsyttävä tilanne sulla :kieh: Oletko testannut vielä? Miten se pupuilun jälkeinen tuhruilu, onko jatkunut?
tiuhti_ Mitäs teillä rempataan? Meillä on kans remppa menossa
Tosin pahasti vielä kesken ja valmiina pitäisi olla viimeistään torstai-iltana, kun perjantaina lähdetään Helsinkiin sinne keikalle. Ja ensi viikolla ollaan menossa mökille. Meillä taitaa olla aika samanlaiset suunnitelmat kuin teillä
Juhannuksen jälkeen mies menee takaisin töihin (piti nyt siis vaan 2vkoa lomaa), joten laminaattien on oltava paikoillaan tällä viikolla. Ja todellakin aika menee aika pitkälti tähän remppaan! Ja ainakin mä oon ihan puhkipoikkikuollut... tekis mieli vaan nukkua! Hienoa kuulla, että masukin alkaa rauhoittua ja pääsetkin nauttimaan LOMASTA!!!!
ON Laminaattien laitto alkoi eilen ja paljon on tekemistä. Mies oli laminaatin kimpussa ja mä puursin koko eilisen päivän VESISATEESSA takapihalla mun äidin kanssa, kun kaivettiin kukkapenkit ja tehtiin istutukset!!! Äiti oli apuna, kun mä en ymmärrä kukista yhtään mitään
Ja yksin tehtynä olisi ollut liian iso urakka mulle tän selän takia, kun paljon kyykkimistä, kontallaan oloa, kumartelua ja jaloillaan koko päivä putkeen. Äidistä oli hurjan iso apu :heart: Kamala väsymys painaa päälle, en meinaa jaksaa aamulla nousta sängystä ylös ja päivälläkin tekisi mieli vaan nukkua... ja mähän en tunnetusti pysty nukkumaan, jos on valoisaa! Uskoisin oviksen olleen ja hyödynnetty kyllä on.