<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.5

hei mie oon ihan kokonaan unohtanut, anteeksi :ashamed: iso tervetuliaistoivotus Haltiakummi :wave: toivotaanettä visiittisi jää lyhyeksi ja pääset pikaisesti jo masunkasvattajien puolelle!

syysmyrsky ootko sie varma ettei se kerro raskaudesta? :D ei lh-huippu voi kestää 4 päivää! eihän? :confused: nyt likka r-testiostoksille tai testaamana jos on jo! :) iso plussapuhuri +++++++++:whistle: ja chiba ei varmasti tarkoittanut pahoittaa mieltäsi, vaan kannustaa sinua sillä, että olet jo kerran onnistunut niin aivan varmasti onnistut toistekkin! :) ja toivotaan, ettei siinä mene toista vuotta enää ja saat nyytin syliisi terveenä! nyt tsemppiä murunen :heart: pää pystyyn, joohan?
 
Hei murut!!! :) Täällä alkoi sitten yöllä ihan kunnon slayer-meininki. Sen verran sitä verta nimittäin lorahti jo yön aikana. Eli ei kyl ainakaan mitään kiinnittymisvuotoa ole tämä :D :D

Tänään mennään kattomaan meidän pikkukoiraa ja pentuja taas. en malta odottaa :heart:

Palaillaan, nyt ei ehdi kirjottelee enempiä.
 
tiuhti tein kyl testin mut en saanu edes haamua näkyviin. aamupissasta tietty vois kokeilla mut en jaksa uskoa.. ja tosta chipan kommentista ni kyllä mä tiedän ettei varmasti pahaa tarkoittanut mut silti tollaset kommentit on kaiken kokeman jälkeen piikki lihaan:'( kyllä meki monta negaa jouduttiin pettymään ennenku se plussa pamahti yllättäen..
 
syysmyrsky, joo ei minun komentin pitänyt pahoittaa mieltä vaan yrittää vähän kannustamaan ja jaksamaan eteenpäin. Mie kun olen tämmönen realisti, niin tulee ajateltuakin siihen malliin. Ja mie tiedän mitä se yrittäminen on, vuosi alkaa tulla pikkuhiljaa täyteen yritystä ja monta pettymystä on tullut koettua. Tsempata mie yritin, ilmeisesti huonolla tuloksella.

Vaikka toisaalta, itsehän en ole keskenmenoa kokenut niin en voi tietää miltä se tuntuu. Ehkä olen karmea kun olen joskus heikoilla hetkillä miettinyt että tulisinpa edes raskaaksi ja ei haittaa vaikka menisi kesken, kunhan tietäisin että voisin tulla raskaaksi. Tämän ei ole siis tarkoitus pahoittaa kenenkään mieltä, mutta joskus on tullut mietittyä. Ja mietinkin monesti että jos menisikin sitten kesken, niin ajattelisin että alkiossa on ollut jotain vikaa ja sen takia mennyt kesken, uutta yritystä vaan kehiin, kyllä se plussa uudestaan joskus tulisi, tavalla tai toisella. Mutta mistä sen sitten tietää kun kokee sen menetyksen, että miten sitä sitten reagoi. :)
 
Olipa taas kauppa reissu. Kerroin 15-vuotiaalle siskolle ilosella mielellä, että aletaan yrittämään pienokaista. Niin sieltä tuli "Älä nyt helv., ei siinä ole mitään järkeä" "Ja kun sun vointisi on mikä on". Siis minulla on mielenterveysongelmia, mutta kaikki on erinomaisesti :)
Pisti kyllä vihaiseksi. Mutta siskoni on vasta ns. lapsi.

Huoh! Ja vierotusoireita pukkaa, lääkityksen purkamisesta :(

Onpas tämä nyt valitusketju.

Tsemppiä sulle syysmyrksky :heart:
 
Tsemppiä syysmyrsky! :hug:

Haltiakummi, Siskosi on vasta noin nuori. Muistan kun itte tuon ikäsenä kammoksuin sitä että mulle joskus tulisi lapsi.. sanoinkin aina että en tee ikinä lapsia. Kummasti se mieli muuttui sitten.. ja nyt mulla onki kauhee pelko että jos en oikeesti ikinä saakkaan lasta. En tiiä mistä tuo pelko kumpuaa, mutta eikai siihen vielä voi sanoa juuta eikä jaata.

ON, Tekisi mieli ostaa ovis testi, mutta enkai mä sillä tiedolla mitään tee..ei tuo ukkeli varmaan hyvällä kattois tai silleen en tiiä :ashamed: Mahaa on tänään vihlonut.. ja myös viime yönä heräsin siihen ku alavatsassa oli "menkka kipua".. eli ovista pukkaa ilmeisesti. Pakko myöntää, että mä en oo ennen tätä kauheesti seuraillut mitään oviksia ym. mutta eiköhän nyt oo jo aika.. tää on ihan mielenkiintoista :D Sitten kun päästäs miehen kanssa itse asiaan ni ois kiva..
Meillä olis huomenna hautajaiset..katotaan mitä tulee kun miehet vanhemmat on eroamassa ja tunnelma ei niiden kanssa oo mitenkään kiva. Toivottavasti huominen menee ilman mitään draamaa. Aamulla kuitenkin pitäs jaksaa nousta töihin =)
 
Täällä taas vollotetaan.. ja syytä ei tiedetä. Tai en itse ainakaan tiedosta. Alkaa pikku hiljaa ärsyttämään, kun koko ajan itketään.

Ja mies teki jurri munakaan niin meikä meinas mennä oksentamaan.. hmmh? :$:$
 
Viimeksi muokattu:
carne menet ostamaan niitä ovistikkuja etkä kerro mitään sille ukolles :p sit vaa ehdottelut pystyy ku näyttää vihreetä valoa!
haltiakummi oireita taitaa pukata ;) ja tuon ikäinen pikkusisko voi ymmärtää vielä tällasia asioita. ei mustaka pitänyt tulla äitiä eikä tyttöystävää ennenku oon 25 :p (jos sillonka)

ON haamujen haamu ilmesty tänään r testiin mut en vielä kiljuis riemusta..mikäs se mun dpo olika 5 vai 6? toivotaan parasta ja pelätään pahinta <3
 
Heipparallaa leidit!

Syysmyrsky Aika kauan sait todellakin odottaa ennen kunnon vuotopäiviä! Toivottavasti mulla ei mene yhtä kauaa. Nyt kyllä kaikki vaikuttaa siltä, että ei ihan heti tilanne normalisoidu ku tuntuu, että vuoto on koko ajan vähentynyt mitä kauemmin on menny pillereiden lopettamisesta.

Jomi kiitos! tuollaista itekin vähän mietistkelin kun olen yrittänyt surfata netissä ja tutkia asiaa. Toivottavasti tämä on ohimenevää ja voi kohta alkaa odottamaan sitä plussaa... Pitänee varmaan yrittää ja odottaa ja sitten jossain vaiheessa mennä lääkäriin.

Nyt lähdetään koirulin kanssa pihalle ku siellä paistaa niin ihanasti aurinko! Aurinkoista päivää vain kaikille!
 
Kiitos kaikille tsempeistä :) :heart:

syysmyrsky: Isot peukutukset sinne että haamu vahvistuu ja siellä pikkunen tarraa kiinni oikeen kunnolla =)

Onneksi se ei ollutkaan kohtutulehdus, ei ne tulehdusarvot nousseet ollenkaan. Eikä mitään hälyttävää siis löytynyt tutkimuksissa. Ehkä siis vain tästä mahdollisesta raskaudesta/tuulimunasta/tulevasta keskenmenosta johtuvia kipuja ja vuotoa. Edelleen toivoa on että olisi tuo ensimmäinen vaihtoehto vaikka kovasti pelottaakin. Ukko-kulta ei meinaa pysyä nahoissaan kun haluaisi jo hehkuttaa kaikille ja intoilee niin kovasti! :heart:

Viiva on kuitenkin mun silmään vähän vahvistunut, tässä tän aamun tulos ylempänä ja alempana torstain gynellä tehty testi (joka jo vähän haalistunut). Aijaa.com - 7849843.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Viida, on vain viiva vahvistunut. :heart: uskoisin että vuoto on ihan normaalia kiinnittymisvuotoa ja kivut kohdun kasvamisesta ja kiinnittymisestä. Paljon siis tarrasukkia, liimaa ja kaikkea mahdollista mukaan. Laittelin sinut eilen haamuilijoihin/RKTT -osioon, sanohan sitte ku haluat että siirrän sinut plussanneisiin ja laita samalla myös haluttu plussauspäivä. :)
 
Anteeksi, mut mun on pakko tulla tänne oma napailemaan ja valittamaan, kun ärsyttää ja itkettää! :'(
Äsken tossa olis ollut hellä hetki miehen kanssa (suu semmoista), mutta sitten mulla onkin niin ällöttävät limat tuolla röörissä.. no ymmärrän että ei sillon semmoset hommat kiinnosta. Sitten kysyin, että jos voitas hommat hoitaa ihan niinku perinteisin menoin, mutta ei se suostunut ees siihen ku herraa ällöttää niin kovasti..
Joo, oon kai vähän liian herkkis mut nyt vaan itkettää...ja ei tässä mitään ovistestejä tarvitse varmaan ostaa, on tää aika selvä nakki.

ps. viidalla ihanat plussat siellä, nuo kuvat sai ainakin hymyn huulille :heart:
 
syysmyrsky No niin, kovasti peukutuksia viivan vahvistumiselle! :heart:

viida Kyllä mäkin sanoisin, että viiva on hieman vahvistunut. Tsemppiä nyt hirmuisesti!

Carnesîr Huh huh, olipa vähän inhottavasti tehty :/

ON Tentissä kävin aamulla, ihan hyvin tuntui menevän. Vieläkin on vähän käsi kipeenä, kun kirjotin kynä sauhuten :D Sen jälkeen lenkillä koirien kanssa. Ihanasti oli ensimmäiset leskenlehdet jo ilmestyneet tienpientareelle, ja näinpä sitruunaperhosenkin lentelevän! Aurinkokin paistoi jo niin lämpimästi, että ihan tuli kuuma. Pitkät päiväunetkin ehdin nukkua ja kylläpä on jotenkin hyvä ja levännyt mieli :) Pinokin on selvästi hiljentynyt, kaikki taitaa olla vähän viikonlopputunnelmissa!
 
Viimeksi muokattu:
carnesir: Mä oon kans tosi herkkis kaikkien sänkyjuttujen kanssa (sain varmaan traumoja exästä) ja kyllä varmasti tulis tääläkin vastaavassa tippa linssiin! Toivottavasti miehekkääs oli vaan ajattelematon eikä arvannut että loukkaisi sua ja tulee kohta hyvittelemään ja pääsisitte hyödyntää sen oviksen =) Sovintoseksihän se kuulemma parasta on ;)

Chiba: Toivottavasti oli vain ärhäkkää kiinnittymiskipua :) vuoto kylläkin jatkuu edelleen... En vielä ainakaan uskalla plussanneisiin siirtyä, ainakaan ennen maanantain verikoetta. Ilmottelen sitten :) Mutta olipa vinkee ja epätodellinen tunne nähdä oma nikki tuolla rktt/haamujengi osiossa :D
 
Hei naiset!! Tulin kurkkimaan tässä ruuanlaiton lomassa,että mitä teille kuuluu :) (ja toivonkin,ettei riisit kerkee palaa pohjaan,kun jumitan tähän :D)

Mä kävin ite maanantaina rakenneultrassa ja sen mukaan meille povattiin poikaa <3 arvatkaa vain,oliko isäntä pikkusen mielissään :) Ja muutenkin kaikki oli oikein hyvin.. (Toivottavasti kukaan ei pahota mieltään,kun tulin uutisen kertomaa,kun ei ole ketään tarkoitus loukata.. :/)

Mut lähinnä halusin tulla kurkkimaan,mitä teille kuuluu..
Onnea viida ja syysmyrsky toivottavasti viiva vahvenee! Ja teille muille ihanaisille paljon plussapuhureita!!
Taiska ja napero 21+1
 
Viimeksi muokattu:
viida, Ei vissiin toivoa että tajuais mitä se möläytteli..äsken se kysy että "mikä sua vaivaa".. tyhmä kun kyselee tommosia, luulis tajuavan.. :'(
Phuuh, pakko se on nostaa kissa pöydälle vielä tänään ja selvittää asia.. inhoon käydä nukkumaan jos tarvii mököttää :LOL:
 
Moi pitkästä aikaa, en ookkaan ehtiny käymään täällä. Oltiin Lapissa laskettelulomalla, ihanan rentouttavaa olla suurilta osin ajattelematta tätä lapsen yrittämistä...

syysmyrsky Mä ymmärrän sua. En usko, että unohdan keskenmenoani koskaan ja suren menetettyä lasta edelleen, vaikkakin onneksi viikko viikolta vähemmän päätoimisesti ja yrittäen enemmän suunnata ajatuksia tulevaan. Chiba, ihan totta että keskenmenossa on ainoana hyvänä puolena se, että tietää voivansa tulla raskaaksi. Joskin se on todella laiha lohtu sen menetyksen rinnalla. Ja sekin on totta, että sitä miltä se tuntuu ei voi tietää muut kuin sen kokeneet, niin kun ei pitkän yrityksenkään aiheuttamia tunteita. Kumpaankaan ei varmasti auta kuin onnistunut raskaus. Voin vaan kuvitella kuinka tuskallinen yhdistelmä pitkän yrityksen jälkeen tullut keskenmeno on, meillä meni puoli vuotta superaktiivista yritystä plussan saamiseen ja tuska oli valtava, voin vain kalpeasti yrittää kuvitella miltä se tuntuu tuplasti pidemmän toivomisen jälkeen. Onneksi me kaikki ei jouduta kokemaan kaikkia ikäviä asioita, mutta uskon että niistä puhuminen vaikka se kipeää tekeekin, auttaa meitä ymmärtämään toisiamme ja arvostamaan sitä omaakin tilannetta. Olipas aika sepustus...

taiska Onnittelut hyvistä ultrauutisista ja poikalupauksesta!

viida Peukkuja viivojen vahvistumiselle ja verikoetulokselle. Näyttävät olevan eri r-testit, joten vaikea sanoa noista mitään, verikoe kertoo enemmän!! Tsemppiä!!

carnesir No huh huh... Mäkin kyllä mököttäisin... Toivottavasti tajuaa olleensa tökerö ja pyytäis anteeks. Mäkään en tykkää mennä riidoissa nukkuun kun ei se uni tuu kuitenkaan.

Jomi Sä oot selvästi ihanan keväisellä mielellä! Hyvä hyvä! Onnistuneen kuuloinen päivä sulla takana, toivottavasti tentti meni hyvin!

t84 Kyllä olis mullakin hihat palanu, ihan inhimillistä. Yritä olla olematta liian ankara ittelles (paraskin sanoon... :whistle:), vaikka ymmärrän kyllä että tulee morkkis jos toisella on vielä kurja tausta ja säikähtää helposti. Onneks oli vaan sitä korkkia... Joko täti on hellittäny?

tiuhti Peukutan kyllä vielä sullekin, josko se kiinnittyminen olis tapahtunu hiukka myöhemmin...

Tsemppiä muillekin piinapäiviä eläville!

ON: Kävin kontrollissa kystan suhteen ja oli tajunnut lähteä itsestään, huh... Lääkäri ei kauheesti antanut toivoa oviksesta tässä kierrossa kun johtofollikkeli oli vaan sentin kokonen, mutta näköjään nopeesti kasvanut kun niin vaan tummaakin tummemman viivan sain liuskaan ja hymynaaman digiin. Lomalla en testaillutkaan tai miettinyt sitä suuremmin, eiliset limat herätti toivon, on se greippimehu vaan hyvä juttu! Talletuksia ei ennen tämänpäiväistä ole tehty, mutta pitäishän tuonkin riittää, ehkä huomenna vois vielä touhuilla varmuuden vuoks. Nyt sit vaan toivotaan toivotaan...
 


The Esikoisesta Haaveilevat SU 10.4.2011



iloksi...................28.............kp 51/30-34...............yv 4,5
Lapanen87...........................kp 51/30.....................yk 16
Hey.....................22.............kp 49/26-65................yk 3
Mirwu..................24.............kp 49/28.....................yk 3
Pamsu*...............26..............kp 42/35....................yk 7
Satuh83..............27..............kp 40/32-34................yk 4



Ella83................ 28..............kp 31/26-57................yk 6




Chiba..................22..............kp 25/28-32................yk 11
tiuhti_.................21.............kp 24/25-28.................yk 6
Mikella................19..............kp 24/30-32.................yk 4
Puputi................25..............kp 24/40-60................yk 1?
Jomi....................24.............kp 22/30-32.................yk 8
Ansku83..............27..............kp 22/32-37.................yk 4
viida....................25............kp 22/29......................yk 2
Sokruli.................24.............kp 21/25-30................yk 4




Lilli88..................23.............kp 19/26-?...................yk 4
Gabrielle..............29.............kp 17/?........................yk 5/2
AnniMu...............20..............kp 12/26-27.................yk 4



Arby...................29..............kp 9/39......................yk 1
PikkuHöttiäinen.....27..............kp 7/23-27..................yk 5
t84.....................27.............kp 7/26-28................yv 2,5
Namppis88...........22..............kp 3/28-54................yk 5


syysmyrsky..........22..............kp?/?.........................yk 11
Carnesîr..............21..............kp?/?.........................yk?



EHKÄISYN SYRJÄÄN JÄTTÄVÄT


Laretzki toukokuu 2011
Dremming kesä 2011

HAAMUJENGI/RKTT


Viida


TAUSTALLA KUUMEILEE


sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
iseeyou
Angela88
Skooby
Memelisa
AnniSofia






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:
Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella:http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/

EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
 
Viimeksi muokattu:
taiska87 Onnea poikapovauksesta! Kiva kuulla, että asiat on reilassa :)

Gabrielle Kiva kuulla taas sinustakin! Loma Lapissa kuulosti tosi mukavalta. Ja joo, olin keväisellä tuulella, mut sitten iltaa kohden pänni vähän joka asia ja semmosta pientä räjähdysvaaran tuntua oli ilmassa :LOL: PMS varmaan pikkuhiljaa puskee päälle… Tää naisena oleminen on niin ihanaa :D Mahtavaa, että kysta oli kadonnut. Isot onnittelut oviksen bongaamisesta!

Chiba Palstailutauko tekee varmasti hyvää :hug: Mä en mielelläni ala enää päivittäjäksi, vaikka täällä tuleekin heiluttua taas monta kertaa päivässä… Olin siis aiemmin aika pitkään toisessa pinossa päivittäjänä ja se oli välillä vähän stressaavaa. Toivottavasti joku kynnelle kykenevä ilmoittautuu pikapuoliin! :)
 
Huomenia taas kaikille. Kyllä niinku hieman väsyttää. Eilen meni päivystyksessä klo 14.45-20.00 asti. Mutta onneksi viikonloput on tarkotettu juuri lepäämiseen ja nyt mielikin ihanan rauhallinen, stressi kokonaan poissa.

Vai, että jonkun pitäis palstaa alkaa päivittelemään.. hmh? Itse olen aikoinani kotisivuja päivitelly/tehtynyt sekä jotain muutakin pientä hommaa. Mutta en todellakaan tiedä onko minusta siihen, sillä koulu painaa päälle ja tulen aina käymään täällä kun kerkiän.

Chipa ajotko kokonaan lopettaa palstailun vai tulla käymään täällä silloin tällöin?

Muuten minua ei näy listassa.

Tiedot: Ikä 22, kp 22/28 (tänään), yk (taitaa olla yrityskerta?) 1
 
Viimeksi muokattu:
Hei naiset!

Tulin pikaisesti päivittämään tilannetta. Moni oli kysynyt millä kiertopäivillä olen menossa. Jos nyt en aivan väärin muista niin tänään olisi kp 21. Viikon päästä kuuluisi menkkojen alkaa, mutta edellen uskon vahvasti että jäävät tulematta :)

Suunnittelin tilaavani tänään testejä, joten testailemaan ryhdyn varmaan heti kun testit saapuvat :p

Plussapuhureita kaikille!
 

Yhteistyössä