<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

horrorpop, uuteen sukunimeen on kyllä hankala tottua. Ite soittelin häiden jälkeen koiralle rokotusaikaa, niin kokoajan meinasin sanoa vanhaa sukunimeä. :D jos kummastakin päästä koiralla tulee tavaraa, niin hae apteekista esim. canicuria, siinä on tarvittavia hivenaineita, myös vatsaa rauhoittavia maitohappobakteereita ja monesti koiralle maistuu tuo tahna, vaikka muu ruoka ei maistu. Tärkeää että koira nyt söis edes jotain, ei mitään liian väkevää ruokaa kummiskaan. :)

Chiba thö Eläintenhoitaja päivää. :D
 
Chiba :) mä en osta kyllä omalle koiralleni nahkaremmiä, en IKINÄ! Me ollan jouduttu käymää koira raukan kanssa vähä väliä lääkärissä milloin minkäki takia.. yks asia on edelleen selvittämättä, koiralla on näppyjä ja hilsettä, sekä karvaa lähtee ihan tajuton määrä, näppyjä ei ole koko aikaa, mutta nousee aina välillä, nyt ollaan oltu jo 2kk erikoisruualla josko ois allergiaa mutta samalta näyttää turkki :( musta alkaa tuntumaan et oon ihan surkea äiti koiralle kun en saa kuntoon sitä millään, meinaan ollaan jo 4 kertaa käyty näyttää tota turkkia lääkärille.. korvatulehduksia on ollut yksi mutta se johtu tasan siitä ku korvat oli teipattuna ja sinne oli päässy joku pöpö muhimaan eikä korvat saanut tuulettua (tämä siis pentuna). niin ja simmut rähmii aina aamuisin hirveesti, ei ole vihreää vaan harmaata rähmää (tästäkin kerrottu eläinlääkärille), mutta musta kyl tuntuu että vien kohta koiran yksityiselle, makso mitä makso! onneks on vakuutus :D mä oon sitä mieltä että jollekki se on allerginen mutta mille? voiko olla kissalle? enää en edes viitti pestä turkkia kuin kerran kahdessa-kolmessa viikossa, kun se auttaa siihen hilseeseen ja lääkäri sanoi et kerran viikkoon mutta kun se iho kuivuu liiasta pesusta vaikka onkii hoitoaineet sen shampoon lisäks!!!!!
 
Moikka kaikille! Yksi kuumeilija ilmottautuu joukkoon. Eilettäin vasta rekisteröidyin tänne ja nyt jopa uskaltauduin kirjoittelemaankin! :wave: Tuntui ettei oikein omasta kaveripiiristä löydy samassa jamassa olevia, niin ajattelin liittyä tänne samanhenkisten pariin. :rolleyes: Pakko myöntää että pieni identiteettikriisi on nyt meneillään kun en tiedä kuulunko vauvaa yrittäviin vaiko mihinkä joukkoon, mutta haave ja kuume ensimmäisestä lapsesta on joka tapauksessa päällä ollut jo pitkään, aina vain voimistuen. Varsinaisesti yritystä ei ole päällä, eli ei lasketa kuumeisesti päiviä, vaan ehkäisystä on aikalailla kokonaan luovuttu ja raskaudutaan sitten kun/jos niin on käydäkseen. Toivon että niin vielä jossain vaiheessa käy :) Oikeastaan tämä yhteinen ajatus lähti siitä, kun vastikään olin (taas) onnistunut hankkimaan itseni valeraskaaksi (2 vko myöhässä ja kaikki oireet päällä ja aika voimakkaana) ja tulevaisuudensuunnitelmat tuli tehtyä aika pitkälle. Pettymys oli melkoinen kun testit näyttivät negatiivista. Ajatus pienokaisesta alkoi kypsyä, ja nyt mennään varovaisin askelin. Tsemppiä kaikille kuumeilijoille! :hug:
 
Gabrielle: Joo toi pvm on ihan ok, sai tuo digitestikin tuon miun ukonki uskomaan asiaan :)

Ja kiitoksia kaikille onnittelijoilla :heart: Tätä ei oikein osaa vielä sisäistää. välillä on niin normi olotila ettei mikään muu muistuta raskaudesta kuin vessassa juokseminen. Taas alkaa vaan piiitkä odottelu... varasin jo neuvolakäynnin ja ultra-ajan jo valmiiksi. Vasta helmikuun alussa ja puolessa välissä :( Juokse aika juokse!!!

Pöppinen: oli todella ikävää kuultavaa, toivottavasti tärppää pian uudestaan ja pysyy loppuun asti matkassa. Eihän tässä itekkään vielä tiiä et tullaanko ryminällä alas kovaa ja korkealta. Millä viikoilla sulla tuli tuo km?

Tiuhti_: elä huoli. Mä olin kans kyllä aika oireeton ku näin jälkikäteen muistelee. Oviksen jälkeen tunsin jotain ku oikein ettimällä etin, mutta raskauteen ainoot viitteet olivat ne parit viiltävät kivut ja lämmön pysyminen hieman normaalia ylempänä. Olin ihan varman plussaamiseen asti ettei tästäkään kierrosta tärpänny, et elä heitä vielä kirvestä kaivoon! :)

Chiba: mä taidan olla tuossa seksiasiassa sit sun vastakohta... mä kyllä ilmasen itteeni ja hyvänolontunnetta joskus niinki voimakkaasti et pelottaa et mitä naapurit ajattelee :p No siinäpähän katteellisena kuuntelevat :D En mä aina oo kovaääninen, ääntelen kyllä mutta joskus tulee kyllä oikein innostuttua liianki kanssa ;)

Mimmu1984; Kyllä se ovis sieltä tulee. Mulla eka kierto klomeilla ei ollu yhtään sen ihmeellisempi ku normikiertokaan. Munarakkuloita tuli se kolme, mut koskaan en tuntenu niitte irtoomista niinku viime kierrossa. Elä heitä kirvestä kaivoon kyllä se siitä lutviutuu. Kaikille ei tuu niitä megahyperoireita joita netistä itekki luin ku klomeihin tutustuin.

Horrorpop: kiitos muistutuksesta, mullahan on noita vitamiineja kaapissa... ehkä niitä ois syytä alkaa popsimaankin ku oikein tarvekkin on :)

Arminen: mulla on vissiin menny sun plussaus ihan ohi. Onnea :flower: Paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia pienokaiselle matkaan!

Täällä mä nyt teiän seurana edelleen notkun ku en osaa oikein minnekkää muuallekkaan mennä. Paaaaaaljon paaaaaljon plussapuhureita kaikille +++++++++++++++:whistle: Plussatkaa nopeesti perässä :)
 
The Esikoisesta Haaveilevat TI 28.12.2010



BlueNote..............kp 63/29-?..........................yk 4
Karoliina87...........kp 54/28.............................yk 6
AnniMu................kp 49/32.............................yk 2
Iloksi...................kp 48/32.............................yv 4+
soleigh................kp 46/28.............................5/10
Ella83..................kp 41/34.............................yk 3



Puna-Musta...........kp 37/26-28.......................yv 1,5
Lilli88....................kp 33/?..............................yk 1



Gabrielle...............kp 27/31............................yk 4
tiuhti_..................kp 20/25-28.......................yk 3



AnniSofia...............kp 18/30............................yk 4
mimmu1984...........kp 18/31-38.......................yk 7
horrorpop..............kp 16/27-34.......................yk 5
Zophie...................kp 15/34-39.......................yk 3
HelenaM.................kp 14/35............................yk 3
Jomi......................kp 13/27-35.......................yk 5
Epa_88..................kp 13/30............................yk 3
Chiba.....................kp 12/30-35.......................yk 8
iseeyou..................kp 12/25-29.......................yk 5



Mikella..................kp 9/32-?.............................yk 1
t84......................kp 9/26-28...........................yv 2
pöppinen..............kp 8/28-30...........................yk 1/1
Skooby................kp 6/28-31...........................yk 3
Uuve
Mirwu
Sonic
helitys
Jonna_91
Salpe





HAAMUJENGI/RKTT



TAUSTALLA KUUMEILEE


An-nie
Shih
Äipäksi91




Plussanneet :heart::heart::heart:




EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6
 
Viimeksi muokattu:
Arminen Ihanaa, että viiva on vahvistunut!! Onko paljon oireita jo? Kaikki menee varmasti hyvin!!!

Memelisa Piiitkä odotus neuvolakäyntiin ja ultraan, toivottavasti aika menis siivillä! Silti varmaan aika ihanaa varailla niitä, ensimmäinen asia mikä tekee odotuksesta vähän todellisempaa, puhumattakaan siitä kun ne käynnit tosissaan on!

Paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia pikkusille!!!

pöppinen Korjasin sun kp:t oikein. Yrityskerroista en tiennyt miten haluat että merkitään...

Puna-Musta Isot peukut sun testille perjantaiks!! Mäkin pähkäilen josko silloin uskaltautuisin testaamaan vaikka aikaistahan se vielä on...

horrorpop Toivottavasti teijän koiravauva voi jo paremmin, huolestuttavaa kun on vielä noin pienikin...

tiuhti_ Sulla oli hyvä galluppi! Oon itte miettiny ihan samaa, hyvä kun sä keksit kysyä!
Me taidetaan mennä aika samoilla dpo:illa, mulla 7-8, päästään jännään yhdessä! Mulla on yks Davidin herkkä liuskatesti jäljellä ja CB:n kaks digiä, toinen viikkonäytöllä. Tosin sitä ei raaski käyttää jos muista ei tuu plussan näköstäkään... Ei mullakaan kummempia oireita ole mut toisaalta eipä siitä kiinnittymisestäkään vielä kauaa ole. Ja oireettomuuskin voi olla oire niin kun joku sanoikin! Peukkuja!

Chiba Täytyyhän tällä palstalla nyt eläinlääkäripalveluitakin olla! =) Onnea oviksen hyödyntämiseen!!!

Tervetuloa uusille!!
 
mimmu mulla tuli ovis molemmilla clomi-kierroilla kp19-20.. En tiedä miten muilla toimii,mutta lääkäri ainakin ties tarkkaan sanoo,millon kannattaa ovista tikutella..

Onnee uusille plussanneille!! Ja :hug: tätien yllättämille ja myös jaksamista km:n kärsiville :(

Aika menee liian hitaasti nykyään ;)
 
NiQ
Tulin pikaisesti toivottamaan onnittelut Armiselle ja Memelisalle plussauksesta, muutkin vaan perässä *puuuuuuuuuh ++++++++++++++ * :whistle:

Valtakunnassa kaikki hyvin, ensi viikon maanantainen nt-ultra jänskättää kovasti! lähipiirille vauvauutiset tuli jouluna kerrottua :) kyllä helpotti kun ei tarvii enää salailla!

NiQ & Pena 11+0
 
Onnea kovasti ihanan joululahjan saaneille! Ja jaksamisia niille joilla vastustaa nyt, kyllä se onnen päivä koittaa varmasti ihan pian. Viestejä plussaamisista lueskellessa tässä ei pysy kohta enää housuissaan, ja vauvavimma senkun pahenee... :cool: (Ja varmaan ihan hyväkin heittää housut nurkkaan mikäli kohtapuoliin mielii plussajoukon jatkoksi... :p ) Oikeasti sellanen olo että lähipiiri mahtaa kattoa kieroon kun olen niin tohkeissani... Miksihän kaikki tuntemani äidit vaikuttavat kuitenkin niin tyyneltä...?
 
Tännehän ilmestyy uusia haaveilijoita kuin sieniä sateella! Hyvä homma ja tervetuloa :) Toivottavasti ette ole tulleet jäädäksenne ;)

Gabrielle Tein testin tänä aamuna. Jälleen sama tulos, eli negatiivista näyttää : /

tiuhti_ Omasta mielestäni nuo gallupit on mukava lisä keskusteluun :)

Soitin tänään terveyskeskukseen ja kyselin mitä tämän tietämättömyyden suhteen olisi tehtävissä. Sainkin ajan heti huomiselle verikokeeseen. Yllätyin kerrankin positiivisesti kyseisen lafkan suhteen! :) Saan nyt sitten ainakin varmuuden tilastani. Tosin tulosten saamiseen taitaa mennä useampia päiviä... Tiedä vaikka sieltä saisi sitten jotain muutakin apua/vinkkiä jatkoon. Tuon puhelun jälkeen iski kyllä aivan kamala jännitys! En edes tiedä miksi :confused:

Jotenkin tuntuu kauhean vaikealta enää uskoa että voisin edes tulla raskaaksi... Siihen raskautumisen mahdottomuuteen on jotenkin niin juurtunut. Kyllähän tässä vielä toki toivoa on, mutta sekin vähä alkaa pian hiipumaan.

Laitetaanpas uutta galluppia pystyyn! Oletteko koskaan pohtineet, että entäs jos niitä lapsia ei jostain syystä koskaan tulekkaan? Miten suhtautuisitte asiaan? Vaikuttaisiko tilanne parisuhteeseenne? Kukaan ei varmaankaan ole yhtä negatiivinen ajatuksissaan kuin minä, joten jos kysymykset tuntuvat ikäviltä/ahdistavilta niin tähän ei ole mikään pakko suinkaan vastata.

Voin aloittaa vastaamalla itse. Koska yritystä on jatkunut pian kaksi vuotta, on asiaa tullut mietittyä. Loputtomiin tätä pään sisäistä myllerrystä kun ei jaksa jatkaa. Ollaan miehen kanssa asennoiduttu asiaan niin, että jos lapsia ei tule, niin sitten niitä ei vaan tule. Mies ei ole halukas adoptoimaan, joten sekin vaihtoehto on pois suljettu. Parisuhteeseemme tilanne tulisi varmasti heijastumaan, mutta todennäköisesti vahvistavana tekijänä. Tämä jatkuva yrittäminenkin kaikkine pettymyksineen ja vaikeuksineen, on vaikuttanut suhteeseemme vahvistavasti. Vaikkei lapsia koskaan tulisikaan niin meillähän on toisemme :) Osaamme pitää hauskaa yhdessä ja tykkäämme tehdä extempore reissuja, on koira (ja lisää tulee varmasti :LOL:) jonka kanssa harrastaa, hyviä ystäviä, joiden kanssa keksitään milloin mitäkin ja joille voi vuodattaa niin ilot kuin surutkin. Kyllä me siis kahdestaankin selviäisimme, mutta lapsi olisi kaikesta huolimatta se suurin toiveiden täyttymys.

Täytyy kai lopettaa ennen kuin ehdin tunteilemaan enempää :D

Pistäkääs nyt käyntiin oikein kunnon plussamyrsky! *puhaltaa kiihtyvää plussa tuulta* :whistle:
 
Puna-Mustan galluppiin voisin vastata, että on tullut mietittyä että mitäpä jos lapsia ei tulekkaan. Miehen kanssa ollaan puhuttu asiasta ja eipä se varmaan suhteeseen sinällänsä vaikuttaisi, muutenkin ollaan pohdittu adoptiota että jos kolmannen lapsen adoptoisi. Semmonen söpö pieni aasialainen lapsi olisi suloinen ja miksi ei voisi harkita tosiaan adoptiota niinkin kaukaa. Että aina me toisiamme lohdutamme notta kyllä niitä lapsia tulee tavalla tai toisella. Sitten alan kasvattamaan koiria tai pieniä jyrsijöitä ja leikin sillä tavoin kanaemoa. :D

Huhhei, kyllä sitä nukkumaan voisi tästä lähteä. |O
 
voi kun olette tytöt ihania kun jaksatte kannustaa :) josko se oireettomuus oliskin oire? paitsi nyt alkaa rinnat kipeäytyä mitä se teki viime kierron lopussa kans..

G: kyllä mä oon miettinyt kovastikkin tuota että jos lapsia ei tule, miehelleni se tulisi varmaan olemaan aluksi todella vaikea pala purtavaksi, :( adoptiota se ei tahdo. minulle se olisi kyllä henkisesti tooooooosi raskasta :'( mulla tulisi kyllä olo että eikö musta edes siihen ole! mutta kyllä mä uskon kun ollaan miehen kanssa aika paljon kaikkea koettu (minun sairastelut yms.), että lapsettomuus ei meidän suhdetta kaataisi, ainakaan lopullisesti. ainakin näin minä tahdon luottaa mieheeni (ja itseeni) :) :heart: mulla on vasta YK3 menossa, joten te joilla on yritystä pidemmän aikaa takana niin varmasti ajatus tuntuu ahdistavalta, minusta ei niinkään vielä, mutta kyllä joka kerta on pistänyt mielen matalaks kun punaviitta tulee kylään!

pomo sitten ilmoitti eilen että kävi poistattamassa kierukan itseltään ja hän aikoo tehdä uuden miehen kanssa iltatähden, mä olin ihan hiljaa, koska en ole kenellekkään kertonut aikomuksistani :$! paska homma töiden kannalta jos molemmat pamahtaa paksuksi samaan aikaan, meinaan meillä on jo nyt iso pula työntekijöistä! mutta en mä siksi mun haaveita aijo siirtää :) morkkis kylläkin on vähäsen jo nyt asiasta :| mutta mulle tää on niin henk.koht. asia etten kenellekkään tutulle aijo asiasta kertoa, vastakun olen viikolla 12 raskaana :D

Gabrielle tosiaan :D meillä on piinaviikko meneillään! APUAAA :D mua kyl jännittää meidän puolesta, jokohan päästäisiin odottajien puolelle uuden vuoden kunniaksi?! mulla on yks CB plussatesti, apteekin oma ja digitesti. eilen hain tuon cb plussatestin, toi apteekin oma ja digitesti on ollut kaapissa jo YK1 asti. mä kyl jotenki jo odotan tulisko jotain oireita, esim. masunippailuja! niitä on ollut kyllä edellisissä kierroissa jonki verran, YK1 mulla tais olla kemiallinen ja silloin nippaili yöllä kääntyessä ja pari kertaa ihan päivällä mutta nyt ei mitään.. mutta mutta.. ehkäpä mä en vielä heitä kirvestä kaivoon! TSEMPPIÄ Gabrielle :)

Mirwu tervetuloa :wave: toivottavasti et viihdy täällä pitkään ;)

Ja kaikille muillekkin tytöille ihan älyttömästi tsemppiä oviksen bongaukseen ja loppukierron jännäilyyn :) +++++++++++++++++++++++:whistle:
 
Memelisa, onnea myös sulle plussasta! :flower:

Niq kiitos onnitteluista ja hirmuisesti onnea ultraan! Myös muille kiitokset ja plussatuulia vuodenvaihteeseen!

Gabrielle, sullahan alkaa olla jo jännät hetket käsillä - uudenvuoden aattona voisi jo testi näyttää heikkoa plussaa! Mulla on jo joitakin oireita, ja ekat selvät tuli jo melkein viikko ennen kuin menkkojen piti alkaa - suuhun ilmestyi tosi outo ja paha maku ja alkoi janottaa ihan hirveästi! Aloin myös nähdä hurjia unia jotka tuntuu kestävän koko yön. Mutta ei näitä kaikille tule (tai sitten voi olla ihan toisenlaisia oireita), joten ihan hyvin voi olla raskaana vaikkei ekaan pariin viikkoon tunnu mitenkään erilaiselta. Nyt on alkanut tissit vähän turvota, ja mahakin näyttää turvonneelta (voi johtua joulumässäilystäkin...) Myös nälkä iskee useammin kuin aiemmin ja tosi voimakkaana. Pahoinvointia ei ole (vielä), sitä odotellessa.

t. Arminen ja sintti 4+3
 
Viimeksi muokattu:
Totta turisette, toivotaan ettei täällä kauaa viihdytä ;)

Just kun jossain viestissä pääsin mainostamasta että "meillähän ei päiviä lasketa" niin tänään löysin itseni kuitenkin miettimästä kiertoani... eilen tuli puuhasteltua ja jälkeenpäin hoksasinkin että mahtoi olla kp 11/12 eilen... Mutta tässä todistajien läsnäollessa päätän nyt etten aio kuvittella olemattomia ja innostua liikaa, vaan elän vahvojen oireiden mukaan jos niitä ilmenee... Joojoo, yeah right, pystynköhän olemaan elättelemättä toivoa :)

Galluppiin kommentoisin sen verran, että on tullut paljonkin mietittyä, että mitä jos ei sittenkään onnistu. Esim. juurikin tuo on yksi syy miksi haluan aloittaa vauvapuuhat hyvissä ajoin. Pelottaahan se jos sattuukin olemaan jotakin vikana. Toisaalta, olen miettinyt myös adoptiolapsia tai sijaisvanhemmuutta, mutta niitä ehtii vielä pähkäillä myöhemmin. Kummatkaan eivät ole poissuljettu vaihtoehto vaikka biologisia lapsia tulisikin. Veikkailisin varovaisesti, että jos vauva ei ota tullakseen, niin se varmasti on kova paikka molemmille, mutta saa miettimään ja olemaan avoimempi myös muille vaihtoehdoille nauttia vintiöistä. :) Pelkään vielä sitäkin (sori, paatostusta) että fysiikka ei suo raskautumista/synnyttämistä, minulla kun on pieni lantio, siis "epänaisellinen" ja ahtaan oloiset paikat, mitä jos joku meneekin pieleen. : /

Puna-Mustalla on kyllä ihailtava asenne, varmasti pääsette pitkälle joka tilanteessa! Ja uskon että juurikin tuo yhdessä kokeminen vain vahvistaa suhdetta. Heti sitä tuntee toisen läheisemmäksi kun on olkapäätä vasten hölmönä joskus itkenyt negatiivista testiä. Meillä monilla olisi opettelemista siinä, että osaisi nauttia siitä mitä jo on, eikä itkeä sitä mitä ei ole. Silti sitä toivoo, että saisi tuntea sen pienen ihmisenalun kasvavan sisällään. En uskalla ajatellakaan miten riuduttavaa mahtaa olla yrittää ja yrittää, kerta toisensa jälkeen testata ja vielä jaksaa yrittää :|

Lemmikit ovat kyllä lääke kaikkeen, itsekin vimmoissani hommasin pari kissaa ensialkuun :saint:

tiuhti_ ymmärrän hyvin tuon asenteen, en usko että itsekään haluaisin kovin alkuvaiheessa raskautta huudella muuta kuin lähimmille ihmisille. (Taas tätä jossittelua, mistä sitä tietää vaikka miten heikkopäisenä siitä toitottaa kunhan tärppää! :LOL: ) Mutta ei morkkistella, pomosi halusi kertoa, sinä et, henkilökohtaisia valintoja ja oikeita molemmat ;)
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos Mirwu :ashamed: ehkä tää morkkis menee nopsaan ohi.. minkälainen sun kierto on? eli olisko ovis käsillä? :) mulla meinaan oli eka ovis KP15 ja nyt se onki ollut KP11 kahden kierron verran! :D

mulla on muuten taas ihan hirvee FLUNSSA :snotty: eilen alkoi ja pahenee koko ajan! nenä tukossa ja yskiessä sattuu keuhkoihin.. just olin 3 vko sit vissiin saikulla flunssan takia! johtuiskohan siitä ku oltii siellä etelässä ja sieltä tarttunut joku supervirus :| ja siellä oli lämmin ja käveli puolalastomana ja sit tuli tänne pakkaseen..
 
Ihan syyttä suotta morkkistelet, beibijutut kiilaa kyllä kaiken edelle ja työpaikan on vaan hyväksyttävä ja mukauduttava vaikka kuka/ketkä ois mammapuuhissa. Ehkä pomollasi ei heti tärppää tai ette muuten odota yhtäaikaisesti? :)

Ite muuten omalla kohdalla miettiny kun opiskelut vielä kesken ja kaikki, mutta mun motto kaikesta skeptisyyden puuskista huolimatta on se että kaikki järjestyy. Ja vaikka kuinka ois ensimmäinen mukula tulossa ja itekin vielä henkisesti niin pentu ja mistään mitään tiedä, niin siltikään se uus perheenjäsen ei muuta elämää lamaannuta täysin ja kouluhommatkin on vaan järjestelykysymyksiä, varsinkin kun opiskelen vielä sellaista ainetta jossa opinnot koostuu niin suurilta osin kirjatenteistä.

Ja mun kierto on normaalisti noin 28 pv eli sillä silmällä tässä vähä ohimennen laskeskelen :saint: Nyt syksyllä kyllä on heitellyt jonkin verran, viimeks kerkes myöhästyä menkat jo vajaa 2 vko ja moneen kertaan jo innoissani testailinkin... :headwall:
 
En oo täällä nyt käyny kun ei oo oikeen mitään uutta kerrottavaa..Kp 34 ja eihän sitä tätiä näy eikä kuulu! Oottelen tässä josko posti tois mulle lisää testejä. Edellisen tein 26. päivä. Jos tulee taas nega niin alkais edes kuukautiset! Tosi rasittavaa tämmönen!

Gallup 1 Helmikussa ollaan oltu vuosi kihloissa. Ollaan päätetty, että naimisiin mennään sitten kun on rahaa. Tämänhetkiset rahat halutaan mieluummin käyttää vauvaan kuin juhliin. Sitten kun on töissä niin saa semmoiset häät, että iso suku ja kaveripiiri pääsee mukaan. En halua pienellä opiskelijabudjetilla häitä alkaa järkkään. Mutta varmaan parin vuoden päästä sitten on niiden aika.

Gallup 2 Rehellisesti sanottuna, jos ilmenis etten vois saada lapsia, mun elämältä katoais tarkoitus. Niin kun oon aikasemminkin kertonut, olen opettajan ammattinikin valinnut mm. sen vuoksi, että perhe on mahdollista yhteensovittaa työn kanssa. Onneksi ei vielä tarvi niin murehtia hedelmättömyyttä kun vasta yk 1 menossa, mutta väistämättähän se välillä mielessä käy. Mun elämän tarkoitus on saada lapsia ja kasvattaa niistä hyviä ihmisiä.

Plussatuulosia naiset! Tuun kertoon jos jotain tapahtuu..
 
The Esikoisesta Haaveilevat KE 29.12.2010



BlueNote..............kp 64/29-?..........................yk 4
Karoliina87...........kp 55/28.............................yk 6
AnniMu................kp 50/32.............................yk 2
Iloksi...................kp 49/32.............................yv 4+
soleigh................kp 47/28.............................5/10
Ella83..................kp 42/34.............................yk 3



Puna-Musta...........kp 38/26-28.......................yv 1,5
Lilli88....................kp 34/?..............................yk 1



Gabrielle...............kp 28/31............................yk 4
tiuhti_..................kp 21/25-28.......................yk 3



AnniSofia...............kp 19/30............................yk 4
mimmu1984...........kp 19/31-38.......................yk 7
horrorpop..............kp 17/27-34.......................yk 5
Zophie...................kp 16/34-39.......................yk 3
HelenaM.................kp 15/35............................yk 3
Jomi......................kp 14/27-35.......................yk 5
Epa_88..................kp 14/30............................yk 3
Chiba.....................kp 13/30-35.......................yk 8
iseeyou..................kp 13/25-29.......................yk 5
Mirwu.....................kp 12/28............................yk ?
Mikella....................kp 10/32-?.........................yk 1
t84........................kp 10/26-28.......................yv 2



pöppinen..............kp 9/28-30...........................yk 1/1
Skooby................kp 7/28-31...........................yk 3
Uuve
Sonic
helitys
Jonna_91
Salpe





HAAMUJENGI/RKTT



TAUSTALLA KUUMEILEE


An-nie
Shih
Äipäksi91




Plussanneet :heart::heart::heart:




EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6
 
Puna-Musta :hug: Toi on siitä negasta, typerää... Pidetään silti peukkuja verikokeen suhteen! Varmaan kaiken kaikkiaan olis kiva saada selvyys tohon tilanteeseen ettei tarvi pähkäillä ja toivoa ainakaan turhaan.

tiuhti_ Mullakin on tissit kipeet. Viime kierrossa ei ollu, sitä edellisessä ulkosivuilta, nyt sisäsivuilta... Olipas siinä analyysi, yhtään ei tarkkaile tissejäni... :LOL: Koska aiot testata??? Kivaa kun on jännäilykaveri! Älä anna sen pöpön ottaa valtaa, hus pois!!! Mullakin on ollu aamusin nenä tukossa mut muuten ok. Mahassa ei oo tuntunu mitään ennen kun nyt juilii alavatsasta. Mutta yritän olla kovin varovainen noiden oireiden tulkinnan suhteen kun syön noita teroja, nekin voi aiheuttaa samanlaisia juttuja. Hassua et mennään ihan samassa kohtaa vaikka kp:issä on eroa! Olispa mullakin noin aikasin ovis ettei tarvis aina odotella sitä!! Ja olis lyhkäsemmät kierrotkin! Plussaonnea!!!

Mirwu Laitoin sulle nyt kp 12/28, mikäs yk? Vai haluatko olla listoilla päivien kanssa, tuoko turhaa painetta jos et halua laskeskella kiertopäiviä? Ilmoittele jos muutetaan jotenkin, täällä voi kyllä kirjotella ilman listalla olemistakin!
Tossa oot ihan oikeessa että vauvajutut menee työjuttujen edelle. Mäkin oon täällä aiemmin kertonu että mua ollaan vakinaistamassa ja ensin pohdin et miltä se vaikuttaa jos oon heti raskaana kun mut vakinaistetaan mutta päätin että se on elämää se. Vauvan suhteen puhutaan niin paljon isommista, koko loppuelämän asioista ettei työkuviot saa vaikuttaa niihin päätöksiin. Eikä se raskauskaan heti alkanu eli koskaan ei tiedä miten asiat menee. Yleensä työpaikalla on turha odottaa että kukaan muu ajattelee sun etua kun sä itse... Mulla ikääkin alkaa oleen lähemmäks 30 ja ollaan oltu pitkään yhdessä, en olis enää missään nimessä halunnu lykätä tätä.

Lilli88 :hug: Kierto voi kyllä tehdä tepposet pillereiden jälkeen... Toivotaan kuitenkin että uudet testit tois mukanaan plussan!!

ON: Aika pitkällä alkaa kierto olemaan, tosin tää on pidempi kun ton 31 päivää, ovis tuli edellistä kiertoa myöhemmin (taas, teroista huolimatta...). Joitain oireita on alkanu ilmaantuun, mutta en uskalla hirveesti innostua kun syön tosiaan noita teroja. Mutta tissit on kipeet ja alavatsaa juilii. Toivossa eletään!
 
Heips kaikille uusille ja "vanhoille"! :)

Ensimmäiseen galluppiin lisäystä sen verran, että naimisiin mennään kun päästään sopuun asioista :D + asiaan vaikuttaa milloin tärppi tulee; Jos ei tule nyt pian (tämä tai seuraava kierto?), ajateltiin siirtää yrittämistä loppukesälle.. En haluaisi että vauva syntyy joulun alla, itse olen joulun laps.... :) Tosiaan jos ei tärpi vielä niin voisi ehkä tänävuona mennäkin naimisiin.. En siis halua olla häissäni raskaana (siis ainakaan niin että se näkyisi); tuntuisi siltä että suku ja ihmiset ajattelevat että mennään vain sen lapsen takia.. Jos nyt tärppii ja kaikki menis hyvin, niin siirtykööt häät siihe asti että laps isompi.. :p

Gallup 2 Minulle lapsettomuus olis kauhea paikka.. Oon miettinyt sitä jonkin verran, vaikka nuori oonkin ja ensimmäinen yrityskerta vasta. En itse olisi valmis adoptoimaan, en edes suomalaista lasta.. Tosin mieli voisi muuttua jos lääkäri toteaisi raskautumisen olevan täysin mahdotonta. Tosiaan tuntuisi siltä, ettei "elämällä olisi tarkoitusta", tai että elämä jäisi jumiin ja tönköttämään paikoilleen..

ON Tääl elellään kiertopäivää 12/32?.. Hommailtu on miehen kans suunilleen jokatoinen pvä menkkojen loputtua, yhen kerran tais olla et oli kolme päivää välissä.. Eli ei mitään jatkuvaa jynkytystä :) Stressasin että mitenhän tuo hommailu sujuu kun on ihan ääneen sanottu että "nyt yritetään lasta" (ei siis seksin aikana kuitenkaan :D ) kun mies oli huolissaan että menee maku touhusta jos liikaa ajattelee asiaa.. Mut ei ole mennyt, uusia (seksikkäitä, tottakai) alusasujakin tuli ostettua muttei ole tarvinut kertaakaan niitä pukea.. :)
 
Mikella, mieki mietin ihan samaa että en haluais joululasta, koska minusta ainakin tuntuisi inhottavalta jos joulu ja synttärit olis samassa kuussa, ja sen takia vähän venytettiinki yrittämisaloituksia, kun ajattelin että olen tietenkin äitini sukuun ja pamahdan heti paksuksi. Mutta näköjään en ole pamahtanut ja jos jos nyt sitte lapsi tuleekin ja onkin joulukuun lapsi, niin sitten se on. Ei voi mittään. Paska juttu mutta jos se on tärpätäkseen niin sitten se tärppää. :D

Tehtiin tosiaan kaverin kanssa uudenvuodenlupaukset, ollaan kummatki sitte ens vuonna raskaana. :D
 
Moikka :wave:

Ilmottautuisin mukaan tänne teidän pinoon, lueskellu olen täälä pidemmän aikaa, mutta nyt sitte rohkenin tehä nimimerkin ja ihan kirjottaakkin.:rolleyes:


voisin kertoa vähän taustoja...
eli minä olen 22-vuotias ja mies on vuotta vanhempi seurusteltu on jo reilut 6-vuotta ja yhessä asuttu 5-vuotta.
Itsellä vauvakuumetta jatkunu jo kesästä 2008, mutta miehessä on ollu vähän suostuteltavaa, ja nyt VIHDOINKI se on lämmenny ajatukselle :kiss:
teroluttia oon syöny enemmän ja vähemmän, että kierto ois säännöllinen nyt menny parikuukautta ihan itekseen ilman mitään.

KP 21/24-38 yritys alkakoot, vaikka jo tästä kierrosta, kun ehkäsyä ei oo ollut, mutta varsinaisesti vasta ens kuussa.

oikein paljon vauvatuulahduksia kaikille meille tänne!!:heart:
 
Chiba Eläinlaumaa on meilläkin kyllä tiedossa sitten kun isompaan asuntoon pääsee :) Eläimiä tulee varmaan aina olemaan saatiin sitten lapsia tai ei. Toistaiseksi ei ole kuin tuo yksi koira, mutta yksi tai kaksi samanlaista tulee kyllä lisää heti kun tilanne antaa periksi. Ja vastoin omia puheitani uskon, että hevosiakin ilmestyy :D

tiuhti_ Itse olen miettinyt juuri tuota, että eikö minusta ole edes lapsia tekemään. Tunnen muutenkin olevani jotenkin hyödytön tällä hetkellä (työttömänä), joka lisää omalla kohdallani kyseistä ajatusmallia... Eihän asiat toki aivan näin ole, mutta minkäs sitä ihminen tunteilleen mahtaa.

Mirwu On ne pieni lanteiset naiset ennenkin lapsia saaneet niin etköhän sinäkin :) Ei heitetä kirvestä kaivoon vielä ;) Minun asenteeni johtuu tuosta aivan ihanasta miehestäni. En voisi kuvitella elämääni ilman tuota ihmistä, enkä halua antaa minkään pienemmän tai isomman asian tulla väliimme pilaamaan suhdettamme. Ja tiedän että mies ajattelee samoin. Tämä vajaa kaksi vuotta yritystä on opettanut meidät ottamaan tukea toisistamme aiempaa paremmin ja keskustelemaan asioista aivan uudella tavalla ja tasolla. Tässä kohtaa täytyykin kai sanoa, että vanha sanonta "ei niin pahaa, ettei jotain hyvääkin" pitää kyllä paikkansa! :) Jos meille joskus lapsia suodaan, tiedämme kestävämme arjen myrskyineen kaikkineen yhteisenä rintamana. Kylläpä kuulostan siirappiselta :LOL:

Lilli88 Meillähän on sitten aika samanlainen tilanne meneillään! Toivottavasti pääset pian plussaamaan :) Itse olen jännitellyt jo viikon puuttuvien menkkojen ja nega testien kanssa : / Jospa tilanne huomenna vihdoin ratkeaisi...

Gabrielle Kiitos :) Toivotaan että verikoe ratkaisee edes jotain! Tekiväthän nuo tuon tavallisen raskaustestin tänään virtsasta vielä varoiksi. En jostain syystä yllättynyt negasta :kieh: Ja tosiaan olisi kiva saada tilanteeseen edes jonkinlaista selvyyttä. Alan olla niin hermorauniona että oikeastaan aivan sama mihin suuntaan homma ratkeaa, kunhan ratkeaa :p Sinullahan alkaa kanssa jännäily. Pidän peukut pystyssä että teillä olisi jo uutta elämää kasvamassa :)

ON: Tänään on tosiaan käyty antamassa yhtä jos toistakin näytettä. Virtsasta tehty raskaustesti negatiivinen (yllätys sinällään) ja loput tulokset saan huomenna. Olen ollut koko päivän aivan hermona :eek: Huomenna olen siis varmaankin jo paniikissa! :D Mikäli huomisista tuloksista ei selviä mitään ja tilanne jatkuu edelleen samana ensi viikkoon, niin sitten kuulemma uutta lääkäriaikaa ja uusia testejä. Ottivat nyt muutaman muunkin testin varoiksi, jos niistä löytyisi jotain hämärää. Yksi hoitaja (entinen neuvola-täti) yritti nostattaa toiveitani kertomalla, ettei tässä nyt vielä kannata toivoa heittää vaikka testit negaa näyttävätkin. Latistin kannustuspuheen hyvin nopeasti toteamalla, että parempi pysyä pessimistinä :LOL: Lääkäri taas vaikutti jotenkin, öh, omituiselta... Tosin on varsin harvinaista päästä kyseisessä terveyskeskuksessa minkäänlaisiin tutkimuksii ja tämä antoi saman tien listan kouraan, jonka kanssa piti marssia labraan. Ei siis mikään turha reissu tällä kertaa :)

Voin luvata että tulen huomenna kertomaan teille verikokeiden tulokset. Oli ne sitten mitä tahansa niin pakko ne on teidän kanssa päästä jakamaan :xmas: Siispä huomiseen ja plussia kehiin! :)
 
Gabriellelle kiitokset, yrityskerraksi kelpaa hyvin vaikka ensimmäinen, vaikka mitään yritystä en myönnäkään olevan ;) En ota painetta, ja tulee noita päiviä näköjään ihan huomaamattani laskeskeltua muutenkin :) Meinas muuten tänään mennä ruoat väärään kurkkuun ku mies ykskantaan kysäs puheenaiheeseen liittyen että "haluatko sä että me puuhaillaan nyt ku sulla on ovis...?". Tuo toi monenlaisia ajatuksia risteilemään pieneen päähäni mutta päällimäisenä sen että tässä ollaan molemmat ilmeisesti aika tosissaan kuitenkin :heart:
Ja niinpä, vaikka työ ja perhe ovat molemmat ison osan elämästä kestäviä projekteja, niin niiden yhteenlimittäminen on silti ihan mahdollista ja usein välttämätöntäkin.
Tsemppiä sulle kovasti kaiken kanssa! :)

Mikella, täällä on varottu käyttämästä sitä "yrittämis"-termiä just tuon takia ettei tulis mitään suorituspainetta tai muita (onhan se molempien ajatuksissa mutta ei sitä sovi ääneen sanoa ;) )
Tuota ajankohtaakin olen funtsinut juuri noin, että sitten tärppää kun tärppää, ja jos joulun seutuun vaikka sattuu syntymään niin voivoi. :whistle:

Puna-Musta, ei toki heitellä kirveitä kaivoon! Tämä nyt on tätä omituista höpönhöpöä joka välillä saa vallan. :ashamed: Ja tuo siirappisuus on todella ihanaa, nykyään kuulee niin paljon "siinähän se menee" -juttuja parisuhteista, että suitsutuksesi oli musiikkia korville! =) Noin se pitääkin olla, ja kuulostaa että olette löytäneet toisillenne juuri sen oikean (ja lisää siirappia... :p )

Hohhoi, täällä teidän kanssa rupeaa ihan jänskättämään testailuja ja verikokeita, vaikka oletin että päinvastoin vähän rauhottuisin mutta eee. Tänään nippaillut alavatsaa sivuilta, liekkö sitten jopa ovistelu tulossa ellei jo päällä. Kiimaisuusasteesta päätellen kovastikin päällä jo :cool: Josko sitä vielä illan päälle pusipusit ja naminamit...

Plussabonukset meille kaikille, palataan taasen! :)
 
Onkos täällä ketään ekasta lapsesta haaveilevaa, jolla ei ole edes mahiksia yrittää? :p

Mulla ei ole miestä (en oo ikinä seurusteluasteellekaan päässy niiden kanssa, sitä se on ku on hirveä naamataulu itellä :p), mut siitä huolimassa haave lapsensaannista aina vaan kasvaa ja kasvaa...
Olen toki nuori, 19 vuotias, mutta aika surettavaa kun ei voi edes yrittää :D Ja voihan sekin olla et en vaan koskaan löydä miestäkään ja siks saa lasta...

Miulla se olis elämäni suurin unelma... Asiaa haittaa sekin et haluun ehdottomasti ekan lapseni ennekuin olen 26 vuotias :D

Mutta joo, elättelen toiveita että kunhan valmistun (lähihoitsuksi opiskelen ja reippaan vuoden päästä valmistun) niin jos siihen mennessä olisi edes mies :) Vaikka voihan se olla että turha edes haaveilla...
 

Yhteistyössä