<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

Huomenta ihanaiset!

Ja kiitos taas sympatioista, ei ollu kiva tippuminen, mutta nyt siis jo mieli huomattavasti parempi :) Vaikka tää runsas vuoto ja krampit ottaa kyllä päähän ja eilen illalla itkeä tirautin ihan silkasta vitutuksesta... Tein nimittäin saman kahvinkeitintempun kuin viime viikolla, jos joku vielä muistaa mun keuhkoomisen ;) :LOL: Sitä ennen sit nuorimmainen koira kusi sekä sohvalle että matolle enkä tajua yhtään miks. Muutamaa tuntia aiemmin oli päässyt ulos eikä tuommoista oo sattunut aikapäiviin enää. Oli se kyllä nolona itsekin, kun jäi vielä rysän päältä kiinni eikä se pissantulo vaan loppunut vaikka kuinka toruin :D Nyt jo naurattaa, mutta mattoa pestessä oli vähemmän hauskaa.

Gabrielle Onnea oviksen bongauksesta! Hyödyntäkää nyt kunnolla, niin nähdään taas se pinon päivittämisen taika :heart:

t84 Toivottavasti et oo tulossa kipeäksi. Jos päänsärkyä on noin usein, niin kannattaa varmaan käydä lääkärissä. Voihan se johtua vaikka jostain niskahartiaseudun jumista tms.
 
Heipparallaa kaikille.

Pitänee taasen tulle kertomaan kuulumisia.
Tosiaan alotin clomifenit tässä kierrossa, mut mettään mentiin kaikesta huolimatta silti. Ei sillä ettei ne ois toiminu, vaan ku ne on nyt toiminu liiankin hyvin. Viime viikolla ultrassa näky kolme follikkelia, kaikki puhkeemassa. Lääkäriltä tuli ehdoton pidättäytymiskielto, kolmoisraskaus on aivan liian suuri riski. Et nyt ollaan sit jouduttu pitää housuja jalassa tai käyttämään kortsua välissä... tylsää...
Jostain syystä en kyllä ite "pelkää" useampaa lasta, mutta ehkä tuo järki vähän kolkuttelee et kolme ois jo vähän liikaa, kahella vielä pärjäis. Kahella follikkelilla ois saatu lähtee yrittämään. Nii ja tosiaan en saa vissiin noita clomifenejä enää sit syyäkkää... Voiskohan ne diilata jollekulle jolla on resepti? ;) Perhanan kalliit lääkkeet seisoo sit tuolla kaapissa :(
Miehen tulokset saadaan ens maanantaina ja mä meen ens kierrolla sitten tuonne aukiolotutkimukseen, tarkistetaan vielä se peruspuoli. Sit kaikki perustestit on tehty, ootellaan vaan tuomio :)

Mä niin toivon et ens kierrossa tärppäis, mä en oo varma mut huhujen mukaan meiän työpaikalla on kaks ihmistä raskaana. Ja meiän työyhteisössä on vaan 9 henkee... et melekonen prosentti jos mäki vielä plussaan :p

Mutta tällasia uutisia tälle kierrolle.

Onnea täältä vielä kaikille plussanneille, joita en oo vielä onnitellut :)
 
Huomenia kaikille :) Annoin kisulle äsken lääkettä, ei oikein sujunut toiveiden mukaan, annoin ruutasta suoraan suuhun kun oli saanut jo aamuruuan, sylki vissii kaikki pois ja nyt mököttää omissa oloissaan. Ei toimi ainakaan suoraan suuhun antaminen, pitää kokeilla jos menis ruuan seassa. On onneksi niin pieni määrä 0.15 ml kaks kertaa päivässä et toivottavasti ei huomaa et on jotain laitettu ruuan sekaan. Sitte menee hankalaks jos lopettaa syömisen.. : /

Tänään kp 6, eilen taisi olla viimeinen päivä kun tuli vähäistä vuotoa, jos niitä ovistikkuja perjantaina alkais testailemaan, stressaan jo siitäkin :D Niin ja mulle voi muuten listaan päivittää vielä sen verran että yk 3 on menossa, siellä kun on vielä vanhaa tietoa :D
 
Huh! olipas tullu tekstiä kun on ollu hetken pois :D En oo vain jaksanu käydä kun on ollu kamalan kova kiire töissä ja muutenkin,kun vasta alkupuolella kiertoo menossa (voisin alkaan jo tikuttaan kyllä ;)) Kivasti tullu plussiakin, ihana kuulla. Onnee kaikille jotka ootte plussanneet :rolleyes: Ja pahoittelut taas niille joille uusi kierros lähti käyntiin!! :) ihana kyllä aina käydä lukemassa teijän kuulumisia...

ON: Mä en tiedä luovutanko kokonaan tän lastenteon.. Kun ukko päätti lähtee töihin vielä pidemmälle mitä normaalisti! ollu nyt viimoset kaks vuotta sillä välimatkalla (200km) et sen viel voi ajaa kotiin,jos sattuisin ilmottaa että ovulaatio on menos.. Mutta nyt! Sodankylään!(varmaan yli 400km) Ei hele,että ottaa päähän! Syödä ny kalliita lääkkeitä ja sit jos ei osukaan vk-lopulle ovulaatio niin eipä sitte! ja toiseks,kun sieltä lähet perjantaina viel töiden jälkeen ajamaan,oot yöllä kotona ja sit sunnuntaina pakko lähtee ajoissa,että on ennen pimeetä.. Että se siitä sitte. turhauttavaa. Ei pitäis rutista,mutta kun ahistaaaa! :( anteeksi kovin omanapaisuus taas. :(

ja tuohon tupakointiin.. Meillä molemmat polttaa.. Enemmän tai vähemmän 10 päivässä. Kerran onnistuin lakkoilee noin 5kk mut sit tuli sellanen yhtäkkinen himo jolle annoin periksi.. Ukko polttaa munki puolesta.. Siis kun ite poltan siihen verrattuna vähän.. Mut se loppuis heti kun vain sais sen vauvan aikaseks ..
 
Memelisa Moi taas :) Hui, melko tehokas lääkitys taitaa tosiaan olla, kun ihan kolmosraskauden riski :O Toivottavasti toi tilanne saadaan tasaantumaan!

Nannie Lääkkeiden antaminen eläimille on tosiaan välillä aika mielenkiintoista puuhaa... Joten onnea matkaan! :D

Tupakoinnista piti sanomani, että ei onneksi polteta kumpikaan eikä olla koskaan poltettukaan.
 
t84
taiska87 hui kauheeta, miten te jaksatte tollasta välimatkaa! Siis näettekö vaan vkl vai miten, asutteko kuitenkin yhdessä...? Anteeks mun utelu, jotenkin mua kiinnostaa hirveesti tollaset järjestelyt, mutten naamatusten kehtaa kysellä :ashamed: Varmasti kyllä vaikeuttaa vauvapuuhia tollanen :( Ei sitten onnistuisi sun muuttaa sinne mukaan...?

Ei liity mihinkään, mutta tänään mä päätin että leivon ukolle muffinsseja :heart:

ON: Mikä nyt mahtais olla, dpo 3? Siis miten toi lasketaan, jos ovis oli abaut lauantaina? Menis nyt tää aika nopeesti mä en kestä! Mua sattuu edelleen mahaan ihan hitosti, ei kai nää nyt mitään oviskramppeja enää oo? No, tänään mä en tee mitään, eiliseltä jäi makrulootaa niin ei tartte edes safkaa tehdä. Lojun vaan sohvalla ja oon.
 
t84 Ei se mitää, saa kysellä :) Eli, nähään vain vk-loppusin ja sillon yleensä mä oon aika paljon töissä,eli nähään yleensä sillonkin vain aamulla ja illalla.. Eihän tätä aina jaksakaan,mutta töitä on tehtävä ja täällä kun ei oikein oo tommosia hommia lähempänä :( Ja omien töiden puolesta en oikein voi ukon mukaankaan lähtee.. Toki sieltä varmaan sais töitä,mutta sepä siinä onkin, kun sit noista ukon töistä ei tiijä, voihan se olla että puolen vuoden päästä loppuu ja siirtyy helsinkiin,niin sit pitäis kulkee sodankylästä helsinkiin.. Että ei siinäkää oikein oo ideaa :/ Tähän on niin tottunu jo että en varmaan osais olla normaalisti jos oltais yhessä koko viikko :D Olisin ihan taivaassa :D Ja sit riitelisin varmasti enemmän.. Nyt kun niistä lyhkäsistä ajoista yrittää nauttia :p (tulipas taas tekstiä :D)

Voisinpa itekki leipasta muffinseja ja pyytää kaverin illalla kaffeelle :)
 
NiQ
taiska87 multa tulee nyt niiiin isot sympatiat sulle tosta välimatkasta, meillä oli ukon kans 2 ekaa vuotta 200km välimatka. (se ei ekan vuoden ajan haitannu yhtää, koska hän asu kumminkin mun entisellä kotipaikkakunnalla missä asu mun melkein kaikki kaverit ja perhe) että ihan mielellään sinne aina ajeli. MUTTA mies oli ma-pe 7-16 töissä ja mä kaupassa töissä ja aina illat ja viikonlopu töissä. yhteinen aika oli niiiii kortilla, huh! onneks ollaan kohta vuosi asuttu jo saman katon alla, pää siinä alkoi seota loppuja viimeks, multa siis :D

t84 dpo:t lasketaan silviissii, että kun ovistikkuun pärähtää 2 yhtä paksua viivaa, niin se on dpo -1 ja sitä seuraava päivä on dpo0, jolloin se ovis oikeesti siis irtoo. eli jos oot lauantaina tikuttanu o:n niin la dpo-1, su dpo0, ma dpo1 ja tänään dpo2 (eli jos on ollu nopee simppa ja saanu kiinni ihtensä sun munikseen niin se saattais jo ylihuomenna kiinnittyä :) ) toivotaan parasta!!! :)

Gabrielle mä pidän sulle niiiin isot peukut, että päivittäjän tehtävä tekis tepposet :) :hug:

Jomi oisko sulla jonkisoortin varhaisdementiaa? ;)
 
Alanpa heti omanapailemaan, eli pitihän se arvata että se täti tulee kylään ja mitään lasta ole tulossa. Aukes sitte hanat tänään päivästä, ihme kyllä kovinkin ajoissa kun kp28 ja eipä ole pahemmin kipuja ollu, mitä nyt selkä on kipeä mutta siihenkin vaikuttaa moni asia. Ens kierto varmaan venyy, tuntuu että toinen munasarja on aina nopeampi mitä toinen.

Oivoivoi, noh.. eli kp1 ja yk7 lähtis sitte käyntiin.. Ei tässä sais kyllä masentua, mutta perkele.. :kieh:
 
The Esikoisesta Haaveilevat TI 16.11.2010



Kadonneet lampaat:
:attn:
PimpulaPumpula.........kp 93/31......................yk 1
BeBop........................kp 78/31......................yk 4
peikko_......................kp 75/28-30.................yk 5
munakoiso..................kp 51/30......................yk 8



Karoliina87...........kp 39/28..............................yk 5
Iloksi....................kp 35/32.............................yv 4+
soleigh.................kp 34/28..............................5/10
Ella83..................kp 33/33..............................yk 2
Shih....................kp 32/27-35(43)....................yk 8



yina......................kp 24/33-35.......................yv 1,5
BlueNote...............kp 20/29-39........................yk 4
Murmeli88.............kp 20/27............................yk 4



Memelisa.............kp 18/?...............................yk 5
t84......................kp 16/28.............................yv 2
Gabrielle..............kp 16/26.............................yk 3
Skooby................kp 16/28-31.........................yk 2
Arminen..............kp 15/28..............................yk 2
Hyppy..................kp 12/28.............................yk 2
Äipäksi91.............kp 12/30.............................yk 6
horrorpop............kp 12/27-34.........................yk 4
pöppinen.............kp 12/28-30.........................yk 1
Taiska87..............kp 11/??..............................yv 2
Zophie.................kp 11/34..............................yk 2



AnniMu.................kp 7/32..............................yk 2
HelenaM...............kp 7/48..............................yk 2
Nannie..................kp 6/26..............................yk 3
mimmu1984..........kp 6/31-35.........................yk 6
AnniSofia..............kp 4/35-37.........................yk 3
Jomi.....................kp 3/27-35.........................yk 4
tiuhti_...................kp 2/28..............................yk 2
Chiba....................kp 1/30-35.........................yk 7
Jonna_91..................................................
Salpe.........................................................





HAAMUJENGI/RKTT


MyDream..............kp 54/28.............................yk 10

TAUSTALLA KUUMEILEE


An-nie




Plussanneet :heart::heart::heart:




EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
 
Viimeksi muokattu:
Gabrielle, jos laitat minulle sen 1kp ja yk7 niin olisin kiitollinen. :)

Nannie, kissalle on helppo laittaa lääke suupieliin ja tassuihin, koska kissa pesee itseään paljon ja lääkettä on noin pieni määrä, ja se on nestettä. Näin säästyy turhalta taistelulta kissan kanssa, koiralle nyt lääkkeen anto onnistuu ruutalla mut kissa on vähän eriluonteisempi. :)
 
t84
taiska87 Aika hurja... Toivottavasti teitä pian onnistaa, saattepa sit enemmän yhteistä aikaakin ;)

NiQ sit osasin laskee oikeen, eli mulla siis pärähti viivat perjantai aamuna joten oletinkin oviksen olleen lauantaina... mua jotenki nyt jännittää enemmän ku aikasemmilla kierroilla, en tiiä miks :)

chiba eikä!! Hemmetin akka :mad:
Tää tais kaikille olla vähän paska kierto.

Täällä olis nyt hei vastaleivottuja muffinseja ;)
 
Ihan ekana t84 tänne muffinseja!! :attn: :D

Joo tosiaan kissalle on tooodella haastavaa antaa lääkettä. Ollaan saatu taistella täällä. Joten sympatiat sinne!

Chiba rutistus! komppailen edellistä, tää tais olla tosiaan paska kierto. Nyt me kaikki plussataan joohan???

Ja, taiska tosiaan onhan se suuri välimatka. Mut laatu korvaa määrän. Ja onhan se ihanaa aina nähä ku on vähän välimatkaa!

Nyt on kiirus joten kirjoittelen myöhemmin... anteeks tää piipahus vaan :D
 
Heipähei, Jonkun aikaa sitten tosiaan ilmoittauduin tänne esikoisesta haaveileviin. Ovis oli eilen kipujen kera, tänään vielä pientä pistelyä. Vkl, maanantaina ja tänään pupuiltu :) Jes, toivottavasti nyt tärppäisi!
 
Chiba: :hug: Typerä, tyhmä täti!!

Memelisa: No ei toikaan nyt ihan reilua ole, pitää syödä lääkkeitä ja sit ei kuitenkaan saa edes yrittää kun ne tehookin liian hyvin... Kyllähän se kieltämättä olis varmaan ihan liian rankkaa niin keholle kun syntymän jälkeenkin jos kolmoset tulis. Harmittaa silti sun puolesta...

Nannie: Päivitin heti oikein, pahoittelut! Näköjään vielä opettelu-asteella toi homma, lupaan olla tarkempi! Hankalalta kyllä kuulostaa toi lääkehomma, joskus oon anopin koiralle kun oli meillä hoidossa syöttäny kilpirauhaslääkkeitä ja aikamoista taiteilua oli senkin kanssa. Se piti piilottaa lihapalan sisään mut siihen tablettiin ei saanu koskea käsin, koska muuten siihen lihaan (kun sen paineli siihen ympärille) tuli sitä lääkkeen hajua eikä se suostunu syömään sitä vaikka ahne olikin.

taiska87: Aikamoinen tilanne... Etäsuhteet on aina haastavia saati sitten kun pitäis yrittää lapsi saada aikaseks. Se on kyllä totta että siihen yksin olemiseenkin tottuu ja oppii nauttiin siitä, munkin mies on paljon työmatkoilla ja tykkään välillä olla ihan ittekseen (mutta en kyllä liian usein :whistle:)

Kiitos NiQ, tiuhti, t84 ja Jomi onnitteluista, ootte ihania! En olis vielä hetki sitten uskonu että innostun niin paljon ovisplussasta, mutta pelkäsin että noitten terojen takia jää ovikset tulematta kokonaan muutaman kierron.

Jomi: Mä tein sunnuntaina semmosen kahvinkeittotempun Mocca Masterilla, että unohdin avata sen tippalukon ja keitin ne kahvit sinne suodattimeen. Ne tietenkin tuli sieltä reunaraoista yli ja purujen kanssa pannuun ja levylle...

t84: Toivottavasti et oo tulossa kipeeks, sitä on kyllä kovasti liikkeellä. Jännä seurata sun oireita kun mennään samoilla päivillä, tosin sulla oli ovis kolme päivää aikasemmin... Mulle kans muffinseja kiitos!!

Skooby
: Onnittelut oviksesta, tehokkaasti ootte jaksanu hyödyntääkin, hyvä hyvä!

NiQ
: Sä sitten oot aina yhtä ihana! Lähetä vähän sitä päivitystaikaa vaan tänne päin...

ON: Ovisplussa oli vielä tänäkin aamuna, testasin vielä kun halusin tietää kuinka kauan mulla se huippu kestää. Sitä paitsi mun lokakuussa Raskauskeijulta tilatuissa CB:n digiovistesteissä on parasta ennen -aika jo joulukuussa!!! Tekis mieli laittaa palautetta... Joka tapauksessa peittoja heiluteltu tänään ja toiveissa josko vielä huomenna varmistelis... Eilen illalla tunsin toisella puolella semmosta ihme kirvelyä ja neulamaista kipua, kuvittelin et se olis ollu oviskipua mut ei kai sit kun plussa tuli vielä aamullakin...
 
Tänään muutaman kerran nippaillut munasarjoissa, alkaa keho valmistautua hedelmälliseen kauteen, jännää :whistle: Nyt pitää vaan yrittää ottaa ihan relax, eikä miettiä liikaa vauvoja ja kaikkea niihin liittyvää :D Tänään muuten tilasin vauva lehden, taas :) Se vasta tuli vuoden, ja nyt tulee sitte toisen vuoden :D Tilaajalahjaksi valkkasin body paketin.

Ei oikein onnistunut sekään että laittaa sitä kissan lääkettä ruuan sekaan, sehän ei sitä syönyt. Äsken kävi kupilla kääntymässä, söi ehkä yhden murun, rouskutti mielummin naksuja. Pitää kokeilla Chiban neuvoa, kiitos siitä :)
 
Moikat taas!

Täältä ei näköjään kannata pitää viikkoakaan hiljaiseloa, kun putoaa jo melkein kokonaan kärryiltä.. Ihanan paljon tekstiä, ahmin näitä teidän juttuja kun tulin pitkästä aikaa lueskelemaan :)

Memelisa: Jaksamista paussiin! On varmaan tosi inhottavaa ku ei sais hommailla ja varmasti et haluis kuitenkaan taukoa pitää. Kyl ne aikamoiset tropit on saanu siulle aloitettuu.

Galluppiin: Poltin joskus lukioaikana n. 1-1,5v säännöllisen epäsäännöllisesti. Siitäkin tavasta luovuiin kun mieheni tapasin. Pisti valitsemaan joko hän tai tupakka. Onneks oli niin tiukkana, oon kyllä ikuisesti kiitollinen!! <3

Onnea muuten ovisplussista! Nyt iso plussapuhallus teijän suuntaan! Nyt plussia ku meiltä monelta meni ne plussat ohi!

Chiballe halitus tyhmästä tädistä! ja tietty kaikille muillekin sen kohdanneille!

Täällä alkaa menkat olla lopuillaan ja huomenna olis se aika sinne ultraan.. Mie oon jo ihelleni kaikki kauhukuvat miettiny, pelkään hulluna et sieltä tulee joku tuomio ettet voi saada koskaan lapsia ku joku on jotenki huonosti.. Huhui!! Pitäkää peukut pystyssä et kaikki on ok!
 
NiQ Joo,kyllähän täs välillä itelläki pää meinaa seota,mutta pakkorako,kestettävä :/

t84 Niin en tiedä saataisko sen kummemmin yhteistä aikaa,kun tän suvun miehet ei koskaan oo pitäneet vauvalomia. Työnarkomaaneja ;D

Hyppy Onhan se niin,että laatu korvaa määrän,mutta yleensä viikolla kertyy niin paljon asioita joita on sit vk-loppuna pakko purkaa,eli riidellessä menee yks iltapäivä.. :D

gabrielle Jep,välillä yksinolo on nautinnollista :p

Vielä yksi työpäivä ja sit tää tyttö lähtee muiden tyttöjen kaa tonttuilemaan! Unohtuu hetkeks vauvat ja kaikki muutkin huolet <3

Plussapuhureita +++ ;)
 
Viimeksi muokattu:
Hjelooou kaikki taas pitkästä aikaa!:)
Täällä tullut monta sivua tekstiä tässä kun oon ollut taka-alalla..:)

Ekaks pahottelut tippuneille!!:hug:

ja ON.. täällä kp13, ovis todennäköisesti pian, MUTTA. Äh. Mies tiputti Lauantaina pommin.. Pyysi että pidettäs yrittämisestä pientä taukoa, haluis käyttää ehkäsyä hetken ja saada hengähdystauon.. tiedä häntä. No siinä mä sitten itkin koko illan ja yön. Sunnuntai aamuna kylläkin pyysin anteeks kun taisin hiukan olla ilkeekin sillon illalla. Mä lupasin antaa aikaa ja olla vouhottamatta vauvajuttuja ja että voidaan kai me sitä ehkäsyä käyttää jos hän välttämättä haluaa. Puhuttiin asiat halki ja näin, mies puhui ihanasti ja sanoi että jos se pikkunen kuitenkin tulis "vahingossa", ei yhtään harmittaisi kuulemma. No mutta kas kummaa lauantain jälkeen on ollut villiä seksielämää muutamaankin otteeseen, eikä ehkäsystä tietoakaan..;) No tiedä häntä, mä en oo oikeestaan vauvan tekoa edes ajatellut sen lauantain jälkeen, (No okei, ihan vähän;)) mutta aina voi toivoa, et jos kuitenkin ehtis saada joululahjaplussan..:)
Haluaisin kuitenkin ainakin vielä pysyy listoilla, vaikka yritän kovasti olla stressaamatta ja keksimättä ittelle mitään raskausoireita..:D

Ja anteeksi rakkaat, tuli hirvittävän pitkää tekstiä, mut mä en pysty kokonaan olemaan ilman tätä porukkaa, missä aina on joku tukemassa.:heart:

Ja +++++++++++++++++puuuhhh!:whistle:
 
Huomenta neitokaiset :wave:

taiska87, mä en pystyis olemaan erossa viikkoa omasta miehestä! kaikki sympatiat sulle :) äkkiä nyt plussa tikkuun niin saatte yhteistä aikaa enemmän! ku muistan kun mies oli armeijassa niin tosiaanki, perjantai-ilta meni aina riidellessä joka johtui ihan vaan kovasta ikävästä ja oli niin kovasti asiaa kun viikkoon tai jopa 3 viikkoon ei nähty..

Nannie, kokeile jäätelön tai kerman kanssa antaa lääke, eli sulanutta jätskiä kipossa tai kermaa ja sinne lääke joukkoon :D aikasempi kissa oli tuollanen et haisto jotenki matolääkkeenki ruuasta eikä syönyt, mut nykynen kissa ei huomaa mitään, voi laittaa vaikka kuivanappuloitten sekaa lääkkeen niin se uuno syö sen onnessaan :D ahne mikä ahne!

Memelisa hui mitä droppia saat! tosiaan on tehokasta ja sua varmasti harmittaa iha hirveesti kun nyt sitte ei saakkaan yrittää :( huoh.. mutta ens kierrosta sitten! :) kyllä teitä vielä onnistaa! *halirutistus* :hug:

t84, jos on useammin kun kerran viikossa päänsärkyä niin silloin kannattaa kyl käydä lääkärissä! voi olla ihan vaikka pitkittynyt poskiontelon tulehdus tai niskajumi! itelläni on niskat välillä niin jumissa että ihan pyörryttää ja päänsärky on jotai iha hirveetä niin silloin joudun aina saikulle ja fysioterapiaan! johtunee mulla työstä kun päivät pitkät istun koneella..

Jomi, juu kyllä tää tästä :) viikon verran niin saa taas ovista alkaa bongailee! taitaa mulla ovis sattuu just hyvin perjantaille ja mies on jossain työpaikan pippaloissa :( mut pitää laittaa simpat jo torstai-iltana sisään ja sit lauantaiaamuna uusiksi josko se ovis ei vielä olis kerenny menemään.. tikkuja en meinaa käyttää tässä kierrossa vaan ihan tuntemuksilla alan sitä etsii!

ON:joo eli nyt kp3 ja tulee onneksi enää pientä tuhrua :) johtunee varmaan siitä ku kahtena ekana päivänä tuli iha lorisemalla! musta tuntuu että siellä oli taas kysta joka puhkesi.. meinaan sen verran kipee olin ja ÄLLÖVAROITUS limaa tuli iha hirveesti hyytymien kera :x.. mulla on joskus aikaisemminki ollut kysta.. mutta vieläki nippailee välillä ku nousee ylös nopsaan ja yöllä kun kääntyy! ja kaiken kukkuraksi mulla on tulossa flunssa :snotty: kurkku on iha hirveen kipeä, niveliä särkee, nokka tukossa ja lämpöä on n.37,5! tulis edes kunnon kuumetta niin vois jäädä saikulle parantelee itseensä, meinaan toi tädin tuloki otti kyllä koville kun sen haamulaisenki sain :(! ja nyt on sellainen kausi et tekis mieli vaan maata sohvan nurkassa viltin alla ja lukea kirjaa..
 
t84
Gabrielle kiva saada kaveri jännäämään, voidaan vertailla oireita :D Sulla on kyllä aika myöhään ovis jos oli vasta mun jälkeen, sun kiero kuitenkin on lyhyempikin :confused: Jostain luin että ovis olis abaut 14pvää ennen menkkojen alkua, oli kierto kuinka pitkä vaan... Onko sulla aina noin myöhään? Mutta tosin sen oon oppinu että ei mihinkään voi luottaa näissä asioissa :D

sori hyppy, muffeja tuli valtava määrä mutta niin vaan kaikki meni eilen :D

Kauheeta, mulle tuli hirvee hinku lähteä kirppikselle kattomaan vauvanvaatteita!? Järkeilin sen vielä niin ettei rahaa hirveesti siellä kulu niin ei haittaa vaikka nyt jo vähän ostelisin... :ashamed:

Äipäksi91 No voihan... :( Kuullostaa ihan siltä kun se ei vaan olis varma mitä haluu. Ootte vissiin aika nuoriakin? Ei kai tossa muuta voi tehdä kun puhua, puhua ja vielä kerran puhua. :hug:

Ja kai mun sitten pitää sinne lekuriin aika tilata tosta päänsärystä. Niskathan mulla on kyllä kipeet, mutta ei nyt mitenkään erityisen, tai siis ainahan mulla on ollu :)
Mä oon kans yks monivamma tapaus, lekuriin pitäs päästä yhdestä jos toisestakin asiasta :D Meni vaan hermo kun yskän takia ravasin monta vuotta lekureilla, tehtin testejä, otettiin rtg kuvia, kuunneltiin, pähkäiltiin ja lopuksi aina määrättiin vaan yskänlääkettä. Valehtelematta oon varmaan 100 kertaa tosta asiasta käyny.
Ei vissiin kukaan mua oikeen tosissaan ottanut, mulla siis yskä joka on jatkunu jo vuosia, ja jolle ei vaan löydy selitystä. Ei siihen mitkään yskänlääkkeet auta ja astmakin on poissuljettu. Eli en ihan lekureista tykkää :D

Mutta tytöt hei, tää kierto plussataan kaikki!
*Kaataa ämpärillisen plussia kaikkien niskaan*
 
Huomenta vaan!

taiska87 Tsemppiä teille kovasti! Mulle olis tosi tiukka paikka tuommoinen "osa-aikaetäsuhde". Mies kun oli intissä puolen tunnin ajomatkan päässä, niin silloinkin ikävöin ihan hirveän paljon :D

NiQ Joo, joku varhaisemmentaali mulla varmaan on :xmas:

Chiba Voi itku. Lämmin halaus sulle :hug:

Skooby Hyvä hyvä, nyt sitten vaan jännäämään, tuottaako oviksen hyödyntäminen hedelmää! ;)

Gabrielle Ihanaa, että joku muukin kohtaa vaikeuksia kahvinkeitossa ;) Illalla taas latasin kahvinkeittimen aamua varten ja rallatin koko ajan ääneen "älä paina nappia, ei saa painaa nappia" ja se tuntui toimivan :D En tiedä muuten mitään LH-huippujen kestosta, mutta pidän teille nyt ihan hurjana peukkuja, että tämä kierto olis Se Kierto! :heart:

Nannie Oot vissiin tykännyt tuosta Vauva-lehdestä? Välillä houkuttais itteäkin tilata Vauva tai Kaksplus tms., mut ehkä sitten, kun joskus tärppi käy :) Mulle tuli Kaksplussasta näytenumero tuossa jokunen aika sitten ja se oli ihan ok lehti, mutta mietin, olisko tuossa Vauvassa enempi asiaa.

mimmu1984 Kovasti tsemppiä ultraan! Tuuhan sitten heti kertomaan kuulumiset.

Äipäksi91 :hug: Jospa se mies siitä pian tokenee ja pääsette taas vauvapuuhiin. Ymmärrän kyllä sun pettymyksen ihan täysin, mutta musta tuo myös kertoo, että sulla on vastuuntuntoinen mies :heart:

tiuhti_ Ovista ootellaan täälläkin... Mä vaan en tiedä nyt yhtään, koska se mahtaa olla, mutta uskoisin, että tunnistan sen tuntemuksien perusteella, joten eipä tikuteta täälläkään :) Ellen nyt sitten muuta taas mieltäni niin kuin tuuliviiri :D

t84 Huh, kuulostaapa inhottavalta tuo yskäjuttu. On aina niin kurja kuulla tuommoisia tarinoita, että vuosikausia jonkin vaivan kanssa saa elää eikä kukaan ala tutkia sitä kunnolla :( Joten ymmärtäähän sen, ettei juuri kiinnosta mennä lääkäriin...

ON: Kp 4 taitaa olla tänään. Alkukierrot on niin pirun tylsiä, hohhoijaa... Onneks te kirjoittelette paljon :) Töidenkin suhteen on niin hiljaista, että |O

Pinon yläpään tyypit, mitäs teille kuuluu? :whistle:
 
NiQ
Gabrielle reklamoi ihmeessä siitä ovistestistä, ne lupaa muistaaksnei siellä että päiväystä tuotteissa on vuosi. saat varmaan uuden testin ja jos oot oikein tiukkasanainen niin saatat saada jotain muutakin hyvitykseksi :)
 
Jomi: Joo olen tykännyt Vauvasta. Kun peruin edellisen vuoden kestäneen tilauksen niin oli tarkoitus etten sitä enää tilaa. Viikko sitten ostin kaupasta Kaksplus lehdet (oli samassa paketissa 2 yhden hinnalla), siitä en tykännyt niin paljon.. Siinä on enemmän juttua "isommista" lapsista. Vauvassa on nimensä mukaisesti enemmän vauva ajasta ja odotuksesta. Tuli hyvä tarjous, vuoden lehdet puoleen hintaan niin tuli nyt sitte tilattua :)

Gabrielle: Joo kantsii tehdä reklamaatio. Mekin joku aika sitte valitettiin kun kissan kuivaruoka pussissa oli jotain epämääräistä valkoista "harsoa" (liekö ollut hometta.. :confused:) niin saatiin kaksi uutta pussia ruokaa, ja lelupaketti :)

ON: Kp 7 ja limat alkaa pikkuhiljaa virtaamaan :D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä