<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

Memelisa Tampereella Koivistonkylän Prismassa ainakin oli, poistuva tuote ilmeisesti tjsp. Kannattaa katsella olisko muuallakin poistumassa valikoimasta :)

Mä muuten ennen luulin, ettei tuossa Prismassa ole ollenkaan ovis- tai raskaustestejä, mutta ne onkin siellä vitamiinien ja lisäravinteiden kohdalla.
 
Moikka piiitkästä aikaa! Tänäänpä ne mun menkat alko eli kp1, reilu 220 kerkesikin olla kiertopäivät!!

Aloitin 6.10 nutrilettkuurin, nyt neljässä päivässä paino tippu 3.5 kiloa! Lääkäri määräsi mut 10 viikoksi tälle, alkuun oli kamalaa, mutta ei yhtään enään!! Luulen että todellakin menkat alkoivat tämän kuurin vuoksi koska puhdistaa elimistöä niin totaalisesti!! Miksi alkaisi nyt kun ei ole alkaneet 7-8 kuukauteen muuten!!

Ehkä tästä on helpompi raskautua kun saa painoa pois sellaiset 10kg ja sen jälkeen muuttaa ruokailutottumuksia muutenkin! En kyllä ymmärrä et miksi 10 viikoksi, koska painoa tulee sinä aikana tippumaan ja paljon, ja multa ei tarvitsisi lähteä kun sellaiset 10-13 kg!! Oon myös alkanut käydä 3x viikossa puntilla!!

Mutta olen niin tyytyväinen että menkat tulivat!!
 
susse83: YES!!!
Upea homma ja nyt sitten hurja määrä kaikkea liimatavaraa aina sitä akkuporakonetta myöten sinne päin!! :flower:


MyDream: Joo pitkään on täällä menty :|. Alussa luulen silti et oli kyse kropan tottumisesta pillerittömyyteen ja sitten ei varmaan vaan ajotus osunu kohdalleen kun oltiin siihen malliin että tulee jos on tullakseen. Nyt viime ja tää kierto oli oikeen Tähtäystä ja jos tääkin menee kemialliseks niin sitten alkaa päitä putoomaan!
*nauraa ...vielä...* Kovasti tsemiä sulle ja muille pitkämatkalaisille!! *viskaa tuhat koria Plussakortteja ja puhaltaa huimia Plussapuhureita* :hug:

t84: Jos toi mun mies lähtis ryyppäämään suoraan sairaalasta niin sais kyllä sille reissulle jäädä.
(Täytyypi muuten muistaa sanoa se sille
, vaikka luulen kyllä että se on niitä miehiä, jotka tajuaa sen kyllä ihan ilmankin :heart:.)

Mary Jane: Googlettelin kans tota ovistesti-hommaa (et näyttääkö se raskauden) aikoinaan ja jäi sellanen käsitys et se näyttäis sen siinä vaiheessa kun raskaus näkyis jo r-testilläkin. Et ei kannata ainakaan sen takia huolestua että siinä ei mitään ihmeempää näy :). Unista tuli mieleen et näin viime viikolla unta että CB:n viikkonäytössä oli isoks yllätykseks Raskaana 1-2 viikkoa ja viime yönä mä itkin keskenmennyttä vauvaa : /. Jos nää on mulle jotain ennenkokemattomia enneunia niin toivottavasti sun unet merkkaa sulle ihan jotain muuta, eli sitä Toivottua Kyytiläistä, joka pysyy kyydissä Grande Finaleen asti :heart:. *toivoo niimman hurjasti* Joko sä oot testannu lisää? *hyppii malttamattomana*

AnniMu: *pitää peukkuja pystyssä alivuokralaisen varalta ja toivottaa tsemiä mahdollisten menkkojen saapuessa* :hug:

Ella83: Gimme a P! Gimme an L! Gimme a U! Gimme an S! Gooooooo PLUS!!!

Memelisa: Joo vielä ei uskalla hyppiä ja pomppia (omasta puolesta siis :)). Tän aamuinen testi oli sitäpaitsi jopa ehkä hitusen haaleampi kun tuo vaikka siis testiajan sisään sekin tuli. Sullahan voi muuten ihan hyvin olla niinkun sanoit et ovis oli myöhemmin, jos sun kierrot ei oo ees mitenkään tasasia? Toki naisen kroppa on aina naisen kroppa ja tasakiertolaisillakin voi joskus ovisten aikataulu heitellä, mut epäsäännöllisillä taitaa heitellä aika useinkin? Voi vitalis, toivottavasti sulla olis tärppi käyny. *jännää ja toivoo kovasti* :heart:

Jomi: Ei mitään tätitoiveita vaan kunnon Alivuokralaisvaatimuksia!!
Tää nostaa niinku peukut pystyyn ja pistää päälle hurjan tsempin! Ny tärppää!

anu84: Tervetuloa takaisin eksynyt lammas! Sä ootkin sitten varmaan ensimmäinen, jota mä onnittelen menkoista oikeen kunnolla :flower:
. Tollasten kiertopäivien jälkeen mäkin ottasin menkat ihan minä päivänä tahansa. Nyt sitten hurjasti onnea tuleville kiekoille et tärppi tulis nopiaan :heart:.


Koko TheEsikoisKööri ja sen perään MeMyselfandI: Kiitoksia ihan mahottomasti tsempeistä! :heart: Mies kuvas eilen ainakin miljoona kertaa et sais hyvän kuvan, jossa se viivanen näkyis ja onnistuhan se sitten kun tekin sen näitte =). Kunnolla kuivuttua se kyllä näkyy nyt ihan hyvin ja siinä on ehkä jopa aavistus väriä. Nyt tänä aamuna testatussa ei kyllä näe kun ehkä hyvällä tahdolla väriä ja musta se on muutenkin haaleempi ku eilisiltainen :(. Ans kattoo ny. Pieni pelko persiissä et näinköhän tääkin jää haamuks koko raskaus.. Mulla on kyllä vielä ihan hyvänlainen arsenaali noita testejä tuolla kaapissa, ja raaskinpa ostaa jopa CB:n viikkonäytöllisen (tosin sitä ei käytetä ennenku on satavarma plussa muista testeistä, sen verran kallis vehje
). Tänään ei oo oikein ollu mitään oireita, mitä nyt ehkä pientä jompotusta vatsassa. Ei ällötä, ei satu rintoja, ei särje selkä, ei tuu valkkaria, tekee mieli suklaata (hyvä huomio MaryJane ;)), ei palele, koirat normaalisti, kissat vielä normaalimmin...mitä vielä? Et en tiiä. Hetkittäin mä uskon että tuolla alhaalla joku olis, mut taitaa mennä toiveajattelun puolelle sit kuitenkin. Mut ei lauleta vielä ;). Niin kauan on toivoa kun menkat ei tule.
 
susse83 Paljon onnea ja tarrasukkia mukaan :) Yritän tulla perässä....

valkokulta toivotaan, että viiva vahvistuisi....

anu84 Siis hienoa, että ne tuli. Varmasti mahtava tunne, kun tietää että alkaa taas toimimaan :) Toivotaan, että tulvat kierrot olisivat hiukan lyhempiä :p
 
Viimeksi muokattu:
Huuh, puoltoista tuntia rakossa olleesta pisusta tollaset (testit tehty noin vartin yli kahdeksan). Noi näkyy (varsinkin toi ylempi apteekin oma) täällä hemma tooosi hyvin. Ei tässä nyt oikein tiedä miten perin uskoa :O. Molemmat testiajan sisään ja ylempi vielä vahvistu jonkun verran sen jälkeen. Mitähän huomisaamu näyttää.. *epäuskoisena*

 
Valkokulta: IIIIK, ihanaa!!!! Kyllä mäkin siinä viivan näen! Ihan huippua! Mä täällä nyyhkin liikutuksesta kun luin sun miehen osallistuneen kuvailuihin ja yrittäneen tosissaan, ihana! Lähetän nyt kaikella tahdonvoimallani sinne vieläkin vahvempia plussatuloksia!!! :heart:

Isot onnittelut plussasta myös susse83!!!

Jomi: taidanpas käydä katsomassa, kiitos vinkistä! Oliko Pregcheckiä? Vitsit mäkin hain niitä sieltä kempparipuolelta vaikka kuinka ja kauan, musta vähän hassu valinta laittaa ne luontaistuotepuolelle...

anu84: sua täytyy kyllä nyt vastoin tapoja onnitella menkoista! Jännä että tosiaan Nutrilett saa ne tulemaan mutta onhan siinä tavallaan järkeä kun ajattelee tota puhdistusvaikutusta. Jospa se lääkäri ei tajunnu että lähtee noin nopsaan paino? Älä vaan syö 10 viikkoa jos jatkossakin lähtee noin rivakkaan, jää pian pois menkat sen takia...

Murmeli88: kyllähän sitä nyt valmistumista pitää juhlistaa!! Varmasti kaikki ostokset ihan ansaittua uurastamisen jälkeen! Täälläkin raskausvitamiinit käytössä ja tähän kiertoon greippimehukin alotettu...

ON: yllättäen ei mitään uutta näin alkukierron aikaan. Ihmeen huono olo koko ajan ja vatsa sekasin, ilmeisesti vatsapöpö yrittää saada otetta mutta en ota sitä vastaan!
 
anu84 Onnea menkoista! Hurjat nuo kiertopäivät kyllä. Ja samoin hurjalta ja epäterveelliseltä kuulostaa kymmenen viikon Nutrilett-kuuri :O

Gabrielle Tais olla PregCheck, mä en siinä ehtinyt pitkään tiirailla ja olivat alahyllyllä, mut luulisin näin. Ovh oli vajaa 13 euroa, joten eipä jää paljon testeille hintaa. Nyt en kyllä muista sitäkään, että monenko testin pakkaus se oli, mutta kannattaa käydä kurkkaamassa... Ootko siis sinäkin Tampereelta?

ON: Mä tossa aikaisemmin jo mietin, että huominen olis erinomainen päivä plussata, kun sen ainakin muistais helposti: huomenna on siis 10.10.10 :) Niinpä saattaa olla, että teen sen liuskatestin kumminkin aamulla (kp 28), vaikka se viivanpaikkahomma mua ottaakin aivoon... Olo on kyllä jotenkin varma nyt, mutta eiköhän sieltä se nega pärähdä kuitenkin. Yritän yhtä aikaa ajatella positiivisesti ja samalla valmistautua pahimpaan, hankala yhtälö :D
 
Huh, mä en oikeesti vielä uskalla iloita ihan täysillä, hymy kareilee kyllä huulilla kovasti mut nyt jalat maahan! :) Voi perse, tää on ihan hullua :LOL:. Mies on just parahultaisesti reissussa ja tulee vasta huomenna, yritin kyllä kännyllä lähettää noita kuvia, mut on kuulemma tullu perille niin pieninä ettei niistä mitään nää :(. Huomenna sitten :). Kiitos kovasti Gabrielle ja Jomi, tuntuu ihan oudolta että mun kohdalla iloitaan mahdollisesta plussasta, mut toivottavasti tää nyt olis sitä ihtiään :heart:.

Murmeli88: Vitsi mulla meni ihan ohi sun edellinen viesti :ashamed:. Onnea kovasti valmistumisesta ja yks satanen on tuhlattu monesti moneen muuhun paljon turhempaakin :). Ainakin siis täällä meillä :D.
 
Lääkärissä käyty ja nyt saatiin 14pv kuuri primolut-nor 10mg. Jos vaikka tällä nyt lähtisi menkat käynnistykseen. Konttoriaika myös varattu lääkärille ja sitten katsotaan aikaa ultraan, jotta saadaan selville, että kaikki kunnossa sillä osastolla.
 
Täällä tuli sitten eilen täti kyläilemään. Osasin kyllä jo odottaakin muutaman päivän kestäneen mahakivun jälkeen. Elikkä kp 2/?.

susse83 ja Valkokulta, paaaaaaljon onnea! :flower:

Jospa me muut tultais ihan kohta perässä ;)
 
AnniMu Voi prkl sitä tätsyä :hug: Tsemppiä kuitenkin uuteen kiertoon!

Tein sitten viime yönä ennen nukkumaanmenoa raskaustestin kumminkin ja negaa näytti, jepajee. Olis vaan pitänyt malttaa mielensä, mutta kun ei. Ja aamulla mittasin lämmöt, olivat sit aika lailla normaalit eli liekö se täti tuloillaan :(
 
Jatkan yksinpuhelua, sorry... Mutta siis, mitähän hittoa nyt tapahtuu oikein?! [Ällövaroitus!] Vessassa käydessä huomasin alushousuissa pienen läntin ruskeaa tuhrua, pyyhkiessä tuli enemmänkin. Ei minkään valtakunnan menkkakramppeja, jotka mulla on IHAN aina eli täti ei pääse kyllä koskaan yllättämään vaan kivut tulee tunti, pari ennen vuodon alkua. Ihmettelen suuresti tätä (ja googletan samalla näppäimistö sauhuten kiinnittymisvuodot sun muut, huoh) :O
 


OU-MAI-GAAD
. Nyt se on kai pakko uskoa. *pyörittelee päätään* Tää on jotenkin niin epäuskoinen tilanne, mut ei hitto, kai se on uskottava
. Tein eka viimisen ovistestin, joka oli jäljellä ja se oli kovinkin tumma ja sit Pregcheckin, joka oli suht vaalee ja ajattelin sitte uskaltaa tehdä ton. Huh.

AnniMu: Tää on inhottavaa kun toiset juhlii ja toiset suree :(. Voimia murunen etiäppäi ja ihan varmasti tuutte kaikki pian perässä. (Ihan outoa että mä kirjotan noin...)

Jomi: Voi hemmetti, mitäs siellä on nyt meneillään? Ei sulla ollu sitten täks aamuks testiä? Ja miten vahvasta pissasta sä teit ton iltaisen? Voi elämä, mitä löysit niistä kiinnittymisvuodoista? Mä oon kans niitä googletellu jonkin verran mut löytykö mitään valaisevaa? (Kauhee kyselyvimma :D.)

T: Valkokulta ja YetToBeNamed (uskaltaako noinkaan ees kirjottaa... : /, voi vitalis, this is crazy...
)
 
Ihanaa, Valkokulta, ONNEA! :flower: Mulla on yks Apteekin oma testi jemmassa, mutta en vielä tehnyt sitä. Nyt siis kp 28, viime kierto oli sen 30 päivää... Ja se iltapissa, hmm. Edellisestä käynnistä oli mun mielestä parisen tuntia siinä vaiheessa, jos nyt oikein muistan. Mutta olin siinä kyllä juonut ehkä vähän turhan runsaasti, että oliskohan ollut liian laimea kuitenkin. En tiiä. Googlettelun tulos on se, että tuskin on kiinnittymisvuotoa, kun oletetusta oviksesta on jo kaksi viikkoa. Mutta sen sijaan ruskea tuhruvuoto alkuraskaudessa tuntuis olevan kovin yleistä ja senhän pitäis olla vanhaa verta, että jos nyt olisinkin raskaana, niin veikkaan jotain valekuukautisia tms. Monillahan tulee paritkin "kuukautiset" raskauden alussa, eli vuotoa kuukautisten aikaan. Ääää, pää leviää taas tästä pohtimisesta! :$ Toisaalta en haluais tuhlata vielä tuota testiä, vaikka uusiahan saa apteekista kyllä :D , mut toisaalta mielessä kummittelee myös se, että noista Sofi OneStep -liuskoista joku sanoi, että näyttävät plussan todella myöhään... What to do, what to do???

Mary Jane Jostain syystä munkaan mies ei tuntunut ymmärtävän, kun hehkutin sille eilen illalla Valkokullan plussaamista :D
 
Viimeksi muokattu:
Valkokulta Oon niiiin innoissani sun puolesta. Helpottaa ajatus että meillä muillakin ON mahdollisuuksia! Ihana tunne että jollain onnistaa :p

Eikä mua kovinkaan ees harmita tädin tulo, vasta viikko pillereiden lopettamisesta, niin tätä osasi odottaa. Mutta nyt on sitten helpompi rueta odottelemaan ovista, kun pillereiden lopettamisen jälkeen sitä oli tuskin havaittavissakaan. Itekki oon ruennu harkitsemaan tuota tikuttelua, mutta en tiedä, tuleeko siitä sitten turhaa stressiä.. Ja meillä kuitenkin peitto heiluu harvase päivä, niin eiköhän se tärppää jos on tärpätäkseen. :)
 
Isot onnittelut Valkokullalle plussasta. :heart:

Mä en ainakaan missään vaiheessa ole huomannut että mulla olis ollu kiinnittymisvuotoa ja jopa yllättävän vähän valkovuotoa ollut viimeisten menkkojen jälkeen. Edelleenkin on niin epätodellinen olo ja vaikea uskoa, että on oikeasti raskaana.:D

Plussatuulia kaikille.:)
 
Jättivaltavat onnittelu Valkokullalle!!!!! :heart: :flower: :heart: Jo toinen tälle viikolle!!! On tää aina yhtä hienoo kuulla et joku saa sen maagisen plussan. Paljon paljon tarrasukki, vauvaliimaa ja laitetaan nyt vielä se akkuporakone ja paljon ruuveja mukaan et pysyy pienoinen loppuun asti matkassa! Toivonkipinänä täällä ite elättelen et tuun kohta perässä.

Mullahan on kyllä ollu näitä ongelmia menkkojen kanssa koko vuoden, joten voi olla todellakin mahdollista ettei mitään kyytiläistä olekkaan, vaikka mennään jo kp 37 . Tälle vuodelle on siis tullu kahet luomumenkat ja parit terolut-kuurin ansiosta. Lääkärin kanssa oli puhetta jo klomien alottamisesta, ku epäillään et mulla on tuossa ovulaatiossa häiriötä. Mutta katellaan miten tässä muijan käy, alavatsaa/kohdun seutua pupluttaa ihan joka päivä, vähän niinku menkat ois alkamassa, mutta mitä vielä... ku ei näy eikä kuulu. Joka kerta vessassta tulee kyllä paperia tutkittua, mutta ihan verettömältä näyttää. Onneks tiistaina on se gynen aika ni sillon viimestään selviää tän mun tilanne...

Mulla ois vielä tuolla yks raskaustestiliuska tallella, suositelkaapa teenkö tänään parin tunnin pidättelyn jälkeen vai jättäskö sen huomen aamuun?

-Memelisa-
 

Yhteistyössä