<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

Tää haamuilee edelleen, äsken tein taas testin, ajattelin nyt olla maltillinen ja testata seuraavaksi vasta lauantaina jos ei täti sitä ennen saavu vierailulle..maltillinen, joopa joo :headwall:

mulla on yks digitesti viikkonäytöllä jemmassa, joten sitä koitan varmaankin lauantai-aamuna. Kyllä taas pettymys on melkoinen jos täti nyt aikookin saapua :|

Mä niin kovasti toivon, että plussa pärähtää ja pysyis tällä kertaa mukana..Katsotaan nyt mitä käy..

Plussapuhureita kaikille :heart:
 
zophie täällä sama homma töissä eli pakko kertoa heti jos plussa tulee. Ärsyttävää ku sen myötä moni, jonka en välittäis saada tietää, saa pakostakin tietää : / Olisi ihanaa kertoo ensin läheisille ja vasta joskus töissä.

Uusi galluppi: muuttuuko työnkuvasi raskauden takia?
 
Viimeksi muokattu:
Niinpä, enkä haluaisi ensin kertoa kuin tietysti miehelle :LOL:, mutta koska töissä täytyy heti kertoa, olisihan tuo hassua sitten olla kertomatta vanhemmille ja sisaruksillekin. Ja äiti huomaisi sen takuulla muutenkin jo ilmeestä ;) Harrastuksen takia tarttee ainakin yhdelle varmaan sanoa, kun jos kävisi jotain, tietäisi ainakin joku.
Työnkuva muuttuu siten, etten saa enää käsitellä sytostaatteja enkä hoitaa kaikkia potilaita. Muuten samaa rataa.
 
Galluppiin, työnkuvani ei muutu paljoa ainakaan. :) Työskentelen siivoojana, tietysti joitakin pesuaineita ym. pitäisi välttää mutta kumihanskat on kätevät.. Mitään valtavan myrkyllisiä aineita en käsittele töissä.. Ja nostelut / kantamiset rajoittuu 7. litran ämpäriin (täynnä vettä tosin :D ) / roskapusseihin, joten aika "kevyttä" hommaahan tämä sillain, vaikka hiki tuleekin! :p

Anteeksi jos olen tyhmän utelias ja kysymys on asiaton.. eikä tietty oo pakko vastailla, mutta minkälaista työtä teette, että on pakko ilmoittaa heti plussasta? :ashamed:
 
Pessimismi alkaa hallita ajatuksia, testasin intopinkeenä taas nyt päivällä (joo, virhe...) ja senkään testin mielestä en oo raskautunu... Vieläkin liian aikaista testailla jos pe pitäis alkaa. Jotenkin sitä alkaa asennoituakin negatiiviseen tulokseen, että tödin vierailu ei jännittämisen takia myöhästyis ihan huimasti niinku viimeksi... Toisaalta nyt sen oikeasti huomaa kuinka sitä positiivista tulosta toivoo, ja tajuaa itekin ettei tämä oo mikään ohimenevä päähänpisto... Samalla ihan tyhmää laittaa odotuksia niin paljon heti ekaan yritykseen että ihan mielenterveys kärsii, kai tässä sitten olen aika tosissani yrittämässä, ja mies taas menee sillä tulee jos on tullakseen -meiningillä :D :headwall:

Tsemppiä jännäilyihin ja bongailuihin kaikille! :heart:
 
Hei kaikille :)
Ilmestyin tänne uutena kirjoittelemaan. Lueskellut jo jonkin aikaa sivuja pintapuoleisesti ja nyt sitten päätin rekisteröityä ja hypätä menoon mukaan.

Meillä ollaan nyt päätetty alkaa toivomaan kolmatta jäsentä meille <3 Yritystä on tässä ollut jo jokunen kuukausi ja nyt ollaan jänskässä vaiheessa, kun on täti myöhässä... :confused:
Pillerit lopetin kokonaan 2,5 vuotta sitten. Sen jälkeen on kiertojen kestot olleet 35-37 päivää, nyt on edellisistä kulunut 42 päivää...jännitystä, jännitystä.
Testailin viimeksi pari päivää sitten, alkuillasta. Silloin digitaalimittari sanoi tylysty "ei".

Oireitahan mulla on vaikka kuinka :LOL: Kiitos hyvän mielikuvituksen. Mikä niistä sitten on oikeita ja mikä ei...
En vaan tahdo antaa itseni odotella liikoja. Alkaa jo tympimään nuo "ei tällä kertaa" testit, joita oon viimisen puolen vuoden aikana jo muutamat tehdä. :headwall:
 
Täällähän on tullut tekstiä vaikka kuinka paljon! :)

Ensinnäkin onnittelut horrorpopille plussasta! :flower:
Täällä näyttää monella olevan jännät ajat meneillään. Toivottavasti saadaan nyt se vuoden ensimmäinen kunnon plussa-allto käyntiin :)

Kiitos jälleen kerran kaikille tsempanneille! Te kaikki lievitätte niitä pahimpia ja samalla turhimpia pelkoja :) Tää foorumi toimii siis vähän niinkuin parisuhde :D Hölmöähän pelkkää tarkastuskäyntiä on jännittää, varsinkaan näin ajoissa. On vaan menny vähän turhan kauan edellisestä tarkastuksesta ja tiedän että olis pitäny mennä jo aiemmin. Nyt se sitten jännittää/pelottaa entistä pahemmin. Ei vaan ole saanu aikasiks, ja täällä kun ei naislääkäriä ole ollu pitkään aikaan. Mieslääkärille kun en suostu haarojani levittelemään :kieh:

tiuhti_ Ikäviä tuollaiset vaivat mitä ei pystytä selittämään. Onneksi pääset kuitenkin tutkimuksiin. Toivotaan että vaivallesi löytyy pian syy :)

Zophie Taisin tulkita oireita liian hätäisesti. Ovis onkin vasta tuloillaan :)

Mirwu Toivotaan tosiaan että kaikki tuolla alhaalla olisi kunnossa :D Itse en myöskään kovin helposti lääkäriin lähde, varsinkaan minkään sorttisiin alapään tutkimuksiin! Toki kaikki tarkastukset olisi hyvä suorittaa ajoissa. Ei se haarojen levittely siellä lääkärin pöydällä kuitenkaan niin suuri nautinto ole että sinne riemusta kiljuen lähtisi :eek: Ja niinkuin tulin tuossa aiemmin maininneeksi, niin mieslääkärille suostu menemään ja täällä ei ole muita lääkäreitä pitkään aikaan ollutkaan kuin miehiä. Nyt sattuu olemaan onneksi naislääkärikin.
Toivotaan että nuo sinun oireesi enteilisivät plussaa! :)

Gabrielle Juilinnat hävisivät yhtä nopeasti kuin tulivatkin. Sellaisia menkkamaisia tuntemuksia on jostain syystä ollut nyt pari päivää... Päättelin että ovis olisi kuitenkin vasta tulossa. Ajallaan niinkuin aina :) Varmaan nuo tuikkimiset enteilivät ovista, mutta (ällö varoitus) limojen perusteella olisi nyt ihan näinä päivinä. Itsestäni tuntuu että enemmän stressiä luo se, kun kuulostelee aivan hulluna tätä kehoaan ja yrittää paikantaa sitä ovista ilman niitä testejä. Ajattelin että ovistestien avulla voisi oppia tulkitsemaan oman elimistönsä paremmin. Sitä kun luulee jo tuntevansa kroppansa, mutta niin vaan pääsee aina silloin tällöin yllättymään.
Kiitos virtuaalituesta! :) Kieltämättä sitä hieman toivoo, että kuulisi vaikka olevansa raskaana tuolloin. Parin päivän päästä lääkärireissusta kun olis taas oletettu tädin kyläily. Jos tällä kertaa asiat menisikin eri tavalla kuin aiemmin. Toivossa on hyvä elää, sano lapamatokin :ashamed:

On: Ei se ovis vielä tullutkaan. Tänään on alkanut jo hieman enemmän vaikuttaa siltä että ovis kolkuttelee ovella. Mies on tietenkin just näinä päivinä töissä :headwall: Jospa tuo aamulla kuitenkin kotiuduttuaan jaksaisi sen verran hommailla että saatais siimahännät matkaan. Saas nähdä... Eiköhän tääkin kierto pääty samaan lopputulokseen kuin aiemmatkin. Nyt on tääs joku tällainen ihme "positiivisuus on perseestä" vaihe. Ei oikein jaksa uskoa koko hommaan.

Plussa tuulia kaikille tasapuolisesti! :)
 
Tryffe Teretulemast :wave:
Puna-Musta Nyt vaan houkuttelet miehen aamulla hommiin, ja koeta ajatella positiivisesti. Terveisin "ikuinen pieni pessimistin poikanen asuu minussa" :D Eiköhän siellä kaikki ole kunnossa, ja toiv. saat silloin hyviä uutisia :)
Mirwu Malttia, malttia, malttia :) (Sanoo hän joka miettii, josko lauantaina testasi vaikka on vasta kp 33 silloin... :headwall:
Mikella Sairaanhoitaja olen. Syöpäpotilaita on suurin osa, joten sytostaattien kanssa joutuu toimimaan.
 
Hyvää yötä tai huomenta tai mitä ikinä tähän aikaan kuuluukin toivottaa!!:wave:
Täällä on taas tullut hirveesti tekstiä, niin en edes yritä kaikkiin kommentoida..
Horrorpop ONNEONNEAONNEA!!!:flower: taisit ehtiä vuoden ensimmäiseksi.:)

elmijulle ppppaljon peukkuja ja ++++++puuuuh!:whistle:

galluppi Mä ilmoittasin töihin hetimmiten. Luulen kyllä etten uskaltais näitä vartijan ja portsarin hommia tehdä, kuitenkin aina se riski et jotai sattuu ja menee painiksi.. En sitten tiedä onko ylihuolehtimista, mutta näin mä olen ajatellut.. joutuisin kyllä varmaan vaihtamaan kokonaan hommia. : / mutta eiköhän sekin suurimman haaveen takia onnistuis..;)

Jos vähän napailisi.. täällä siis päästy kp 12 puolelle.. eeei mitäään, BOOORINGGG!!:D Menkat kesti jälleen 10 pvää. viimeiset viisi päivää siis vaan tiputti, mutta silti, raivostuttavaa.
En tiedä mikä mua vaivaa, mut ton tauon jälkeen mä oon ottanu tän "vauvaprojektin" paljon rennommin.. saas nähdä kuinka kauan kestää tätä rentoa oloa.:D
Täällä tosiaan ruvennut sukulaiset kyselemään että no jokos te rupeette pian niitä lapsia tekemään ja plaaplaaplaa. Mehän on vaan kuitattu että katsotaan nyt ja kaikki aikanaan. Yrityksestä ei siis olla kerrottu kuin ihan lähimmille ystäville.. Ei viitsi nostaa isoa haloota ennen kuin on oikeesti syytä.:) Niin ja miehen kanssakin puhuttu paljon asioita lapsiin liittyen, ennen taukoa niistä ei niin kauheasti puhuttu.. Paistaa se aurinko risukasaankin.=)

Ja lisää galluppia, Mitäs mieltä ootte, kastetaanko teidän tulevat pikkuiset kirkkoon ja mikä kyseiseen syynä? usko?
Mä voin myöntää että itse en kuulu kirkkoon, eronnut sieltä, kun en koe kirkkoa millään tapaa omakseni. Kuitenkin mun mies kuuluu kirkkoon, muttei ole millään tapaa uskonnollinen, kunhan kuuluu, kuulemma.:D niin, meillä siis ajatus että lapsi kuitenkin kastettaisiin, mun uskonnottomuudesta huolimatta, se kuitenkin kuuluu meidän suvuilla perinteisiin, eikä viitsitä siitä sotaa nostaa (eihän meidän suku edes tiedä mun eronneen kirkosta). Mun mielestäni lapsi voi sitten aikanaan erota kirkosta tai kuulua siihen oman mielipiteensä mukaan, enkä halua siinä ohjailla ja "käskeä".

Ah, tulipas taas pitkää tilitystä, sormenpäät sauhuaa, toivottavasti jaksoitte lukea. Ainiin ja 13.päivä ilman röökiä, Hitto että mä oon ylpee! :)
Huhhuh, jos nyt koittais nukkumaan.:)

Ja vielä plussapuuuuuuuh 2011 käyntiin, mäkin päätin että tänä vuonna olen raskaana.;) :heart:
 
Kiitti kaikille tsempityksistä ja kärsimätön luonteeni kun on, niin testit kyllä testataan aina myös ennen aikojaan:p Mut nyt on ollu taas yksi päivä välissä(ke) etten testannut:LOL:

G: en kovinkaan paljon joudu työkuvaani muuttamaan, mikäli raskaudun. Päivystysviikot vain on ehkä otettava rennommin, eikä saa olla niin uhkarohkea, et menee joka paikkaan. Ajattelin varmaan kertoa raskaudesta vasta n. 3kk jälkeen töissä, mikäli pahoinvointia ei kauheesti oo. Mutta jos pahoinvointi alkaa ja joudun ottaa paljon saikkua, niin ajattelin ainakin pomolle tuoda ilmi, miksi joudun olemaan kotona.

G: Maksan kirkollisveroa, sillä nautin joskus juhlapyhinä käydä kirkossa rauhoittumassa(joulu, pääsiäinen). Ja kun mentiin naimisiin, en halunnut mennä kirkossa, mutta halusin, että pappi vihkii meidät järven rannalla. Uskontoa kun voi olla jos jonkilaista ja itselle se merkitsee rauhoittumista n. 1-2krt/vuodessa. Kastan lapseni, sillä olen myös samoilla linjoilla äipäksi91 kanssa, haluan lapseni saada itse päättää, mikä hänen kantansa on uskoon. Ja onhan niitä pappeja suomen maassa paljon erilaisia, eikä mielestäni tule koko pappis väestöä leimata muutamien vanhakantaisten ääliömäisten pappien vuoksi, jotka ei osaa ajatella omilla aivoillaan meidän yhteiskunnassa..

Mutta joo, Oli pakko tulla kirjottamaan sillä mun oireiluun on nyt myös tullut unettomuus. Oon aina saanu tosi hyvin nukuttua, mut esimerkiksi taas tänään oon jo herännyt 5.00 ja tässä nyt yritän kuluttaa aikaa ennen töihin lähtöä. Oliks jollakin ollut myös oireena ilta/aamu virkkuus? No sitten taas tein kyllä aamulla r.testinkin kun ei ollut mitään tekemistä, niin oon sairaan malttamaton:LOL: Mutta tänään ihan ekaa kertaa tuli testiin viivan paikka(mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan), mutta toivotaan, että jotain positiivistä koska ei oo muulloin testi näyttänyt ikinä viivan paikkaakaan..Hei eiks joku muukin testaillut täällä noilla markettien halvoilla raskaustestiliuskilla(pregcheck lilan väriset kuoret)onko teille ikinä negasta/pos. tullut viivan paikkaa? Mut joo nyt vois lähtee keittelee teetä. Hyvää alkanutta päivää kaikille!!
 
Viimeksi muokattu:
Anteeksi kun aloitan näin omanapaillen! :ashamed: mutta mä oon ihan paniikissa, eilen alkoi taas sama menkkajomotuks kuin alkuviikosta, pissin sitten r-testiin ja siellä kurkkasi eilen HAAMU! IIIIIK :D voiko testi reagoida jotenki ovikseen?nää tuntemukset ei kyllä ole ovistuntemuksiakun tuntuvat keskellä mahaa, mutta mulla oli ne "menkat" viime viikolla, kesti kylläki 3 päivää ja oli ruskeaa tuhnua!!! ja vielä kaiken lisäks välillä kun nousee niin vihloo ihan kunnolla ja yöllä kun kääntyi sängyssä (on muuten 2h yöunet takana kun en saanut sit unta vaikka väsytti, mutku jännitti :ashamed: )! mutta joo, kun aamulla tein uuden testin aamupissasta,SIIHEN EI TULLUT EDES KONTROLLIVIIVAA (kyseessä clearbluen plussatesti),katsoin testiä vähän tarkemmin niin se oli ihan vino ja avasin sen niin se oli ihan säpäleinä sisältä koko testi, eli viallinen! saakeli et mua ärsyttää! eikä tietenkää ollu muitku ovistestejä kaapissa! :headwall:

täällähän on loppupään porukalla jos jonkimoista oireilua :) tsemppiä tytöt!

G, mulla ei työnkuva muutu ollenkaan kun mulla on säännöllinen päivätyö ja olen taloushallinnon assistentti :)

G kyllä mä tahdon et mun pikkunen kastetaan kirkossa, itse kuulun kirkkoon vaikken niin uskonnollinen olekkaan, mies ei kuulu!
 
Viimeksi muokattu:
G: Itse en kuulu kirkkoon.En ole sen jälkeen kuulunut kun äippä erosi mun ollessa kolmen vanha.Mies erosi myöskin kirkosta noin vuosi sitten.Mulle ei koskaan ole uskonto kuulunut elämään.En ole uskonnon tunneilla ollut tai muuten kristittyihin asioihin perehtynyt.Joten meiile ei ole kirkollista kastamista tulossa.Nimiäisiksi varmaan niitä sitte kutsutaan mitkä voisimme pitää.Tosin en käytännöstä tai muusta tiedä sen asian suhteen enempää.Pitäisi tutustua ja katsoa miten muilla on tälläinen hoidettu :)

Rutkasti plussaonnea kaikille <3

Tiuhti: Toivotaan haamun muuttumista kunnolla näkyväksi :) Mulla kävi saman valmistajan digitaalimittarilla samoin.Näytti vaan tyhjää näyttöä eikä mitään tapahtunut.Testasin silloin aamuste.Ei muuta kuin ostamaan uusi :( Ärsytti,olin tota rikkinäistäkin jo kaapissa jemmannut ja kun viimein ajattelin uskaltaa testailla onkin se rikki.
 
Viimeksi muokattu:
Tryffe tervetuloa mukaan!:)

tiuhti_ Ei kai ovis voi raskaustestiin vaikuttaa? Eikös se ihan eri hormoonia mittaa? Tai siis emmä tiedä, en ole kovin paljon noihin sinänsä perehtynyt... Mutta siis varovaiset onnittelut jo tässä vaiheessa, kuulostaa todella lupaavalta!!:) Nyt pian testiostoksille ja huomenna viimeistään uusi testi aamupissasta! En nyt muista, mutta oliko sulla tää koko aika menkkojen jälkeen tai jo ennen menkkoja jotain oireita?

G1: Mullakaan ei työnkuva raskauden takia muuttuisi. Tai siis päätoimisesti opiskelen, mutta olen siinä ohessa asiakaspalvelutyössä pari-kolme kertaa viikossa + kesän kokoaikaisesti. En vaan vielä tiedä, miten mahdollisesta pahaolokaudesta/ylipäätään erilaisista ongelmista selviää töissä ollessa, kun vuorossa ollaan aina yksin, ilman taukoja ja ilman mahdollisuutta istua...

G2: Me ei luultavastikaan olla kastamassa lasta kirkkoon. Itse erosin kirkosta jo monta vuotta sitten ja mies kuuluu kirkkoon vain, koska "ei ole saanut aikaiseksi" erota. Uskonnolla ja varsinkaan kirkolla ei siis ole mitään osaa meidän elämässä, joten tuntuu luonnolliselta, ettei lastakaan silloin kasteta. Toki lapsi saa sitten itse päättää, mihin haluaa uskoa ja minkä yhteisön jäsenenä haluaa olla, mutta meillä lähtökohtana tulee olemaan, että lasta ei kasteta mihinkään uskontoon. Äipäksi91 meilläkin on kyllä vähän sama tilanne, eli kastaminen kuuluu suvun perinteisiin - ja suku muutenkin melko konservatiivinen - joten saa nähdä, millainen metakka tästä sitten joskus nousee... Mutta luulen, että ylipäätään koko tää meidän tilanne, eli ei olla edes kihloissa ja molemmat toistaiseksi vielä opiskellaan, on niin suuri shokki suvulle, että tuo kastamattomuus menee ihan hyvin siinä sivussa:p

Täällä ei nyt ole oikein mitenkään edennyt tuo toimintapuoli. Miehen polvi niin kipeä, ettei sillä todellakaan mitään tee, joten odotellaan nyt sitten vaan suosiolla ensi kuuta... Ehkä toisaalta ihan hyvä näin, niin saan itse pois alta pari stressaavaa koulujuttua ja pystyn sitten paremmin keskittymään vauva-asioihin. Tai siis ei siinä, että vauva-asioihin keskittyminen olisi ongelma, vaan lähinnä se, että samalla on lähes mahdotonta keskittyä opintoihin:D
 
Viimeksi muokattu:
Tryffelle moikat! :)

Puna-Musta, ei tosiaan se haarojen levittely kenenkään tuntemattoman edessä ole kovin mielekästä :D Onneksi sä pääset halutessasi nyt naisen käsittelyyn! :) Muistan kerran ku joku hoitsu otti jonkin näytteen multa joskus (muistan hyvin nämä kaikki oleelliset :D ) niin hoitsu tuumas instrumenttia tunkiessaan että "hyvin luistaa". Toki tilanne oli mikä oli ja jutteli hän mukavia koko operaation ajan mutta tuossa vaiheessa mietin jo että niin mitä se sanoi... :LOL:
Ymmärrän hyvin että aina ei jaksa olla optimistinen... Mutta onneksi ollaan löydetty tämmönen paikka jossa kiukutaan ja sitten välillä ollaan optimistisia toisten kannustuksen ansiosta, siltä musta ainakin tuntuu :)

Zophie, maltetaan toki :D seuraava testaus "vasta" huomenna tai myöhemmin... :headwall:

Äipäksi91, mekään ei olla kerrottu juuri kellekään mistään vauvapuuhista. Ja juuri tuosta syystä. Itse pelkään iloita liian aikaisin jos jotakin ylipäänsä joskus tapahtuu, jos meneekin joku pieleen...

tiuhti_, IIIIIIK! Josjosjosjos? IIIIIK! :D *haamutanssia* jos testi haamuilee niin kai sulla sitä r-hormooonia sitten on, eli WAUUUU! Jännittää niin sun puolesta! Iloitaan varovaisesti jo? :) Mutta kökköä kun testi oli päreinä... *marmatimarmati :headwall:

Galluppiin, kuulumme molemmat kirkkoon (perinne tms, ei vakaumuksen vuoksi) ja luultavasti vauva(t)kin kastetaan. Heillä on sitten isompana kyllä täysi valta päättää jäävätkö kirkkoon vai eroavatko, erityisemmin heitä ei mihinkään kyllä tulla käännyttämään :D

Täällä on menny usko maailmanrauhaan ja ensimmäiseen yrityskertaan, taas vähän juilii menkkamaisesti, rintaosastolla aika rauhallista mutta turvottaa ja välillä sattuu, ja naurettavia itkupotkuraivarikohtauksia on ollu melkeen joka ilta... Huvittaa itteäkin oikeen, puhumattakaan miehestä :whistle: Tulis jo ne menkat että pääsis taas jännäämään... Mutta ihan vaan tiedoksi, aion olla raskaana ja vähän äkkiä :D

Tsemppailuja kaikille! =) :popcorn:
 
sinnamon mulla siis jomotteli jo ennen menkkoja vähäsen, sit kun oli menkat tuntu jotain pientä mutta ei mitää ihmeellistä.. mutta kun menkat oli ohi niin sitte on tullut ajoittaoin noita alamasun kipuhommeleita, viimeviikon lauantaina tuli eka, maanantaina toka joka kesti pari tuntia ja nyt eilen illalla sit alkoi taas joka kesti koko yön ja nytki tuntuu ihmeelliselle! :) mä kävin just hakemassa pari testiä lisää ja digitaalisen jonka ajattelin tehdä JOS tänään näyttää samalta kuin eilen!

Tryffe joo kyl se söi naista ihan hirveesti! v*tut ja ärräpäät kyl lensi aamulla wc! :D
 
Mirwu joo tosiaan IIIIIKKKK :D pelottaa niin saakelisti.. sulla kyllä oireet lupailee hyvää, mulla kun ei ole kun toi masujuilinta! :ashamed: koskas testaat uudestaan?

Zophie mä oon samassa jamassa ku sä, PESSIMISTI EI PETY :LOL: koskas sä nyt testaat? kiinnostaa niin hirmusti tietää!

entäs muut, koska testaatte!?
 
Täällä alkaa myös tiuhtin puolesta jännitys nousemaan.Joko,joko :-D

Ajattelin jos viikonloppuna testailisi aamulla.Voiskohan se silloin näkyä.Sitten oltaisiin viikko myöhässä.
Vähän mietityttää myös se,että loppu kuusta on töissä eräät läksiäiset joihin pitäisi osallistua.Siellä on sitten kuoharit ja valkkarilasit jaossa kaikille...
Pitäisi sanoa ei kiitos, joka johtaa taas tyypilliseen "odotatko sä??" kysymyksiin.Enkä vielä tässä vaiheessa haluaisi mitään kertoa. :| Silloin olisin kyllä varmaan jo plussannu jos se tässä kuussa onnistuu.

Sinnamon:ensi kuussa sitten toivotaan että miehen tassukin antaa jo periksi vauvatouhuihin :)
 
Mirwu Soitin isukille (miehelle) töihin ja se sanoi että MITÄÄÄH, oletko ihan tosissasi?? :D sanoin vielä näin että "meillä taitaa olla salamatkustaja kyydissä" :) oltii vähä jo heitetty lusikka nurkkaan kun meihellä on se lääkitys joka tuhoaa siittiöitä, ja nuo VALEMENKAT :D ne sotki kuvion! ja meinattii et pari yrityskiertoo vielä ja sit lääkärille ruinaamaan eilaista lääkettä.. nyt vaan on pelko perseessä et meneekö kaikki hyvin :ashamed:

Tryffe kuinkas sun kierto meneekään? siis onko sulla viikonloppuna kuukautiset viikon myöhässä? vai mitä meinasit tuolla "sitten ollaan viikko myöhässä"? :) oon niin sekaisin etten tajua ihan kaikkea :D
 
Onneks olkoon tiuhti_ murunen!!!! Oon täällä onnesta mykkyrällä sun puolesta! Annat toivoa kaikille, jotka omituisten menkkojen jälkeen pähkäilee asiaa, kuten myös mä... Mullakin ollu parina päivänä kovia menkkamaisia kipuja, tänäänkin. Oliko sulla ihan oikeen oloset menkat? Jokos sut siirretään plussanneisiin?? Onneks olkoon ihana!!! Ihan mahtavaa!!!
 
tiuhti_, toivottavasti nuo ois oikeita oireita, tuntuu vähän että oon taas kuvitellu kaiken. :D Menkkamaisesti juilii joten tulisivat jo niin pääsee taas jännittämään uudestaan. Jos ei kuulu niin ehkä huomenna tai myöhemmin testaillaan ihan vaan huviksi :) Katotaan nyt myöhästyykö edes.
Ojj, ihana reaktio miehellä :heart: Onnea molemmille! Ja ihan rauhallisesti mamma, päivä kerrallaan, kaikki hyvin =)

Tässä ihan syke nousee, huijjui! Lisäälisää! :popcorn:
 

Yhteistyössä