<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

Tiuhti_ Juu, meillä on tosiaan eka YK pillereiden lopettamisen jälkeen. Voit olla oikeassa että roppa on vielä ihan ymmällään eikä tiedä kuinka pitäisi toimia. On muutenkin ollut hieman outoa, ettei ole ollut lainkaan minkäänlaista valkovuotoa. Yleensä sitä on ollut ja nyt ei yhtään.. Olen niin keltanokka näissä asioissa, mutta joku taisi mainita, että ovulaation olis helppo bongata limaisesta vuodosta? Onko näin? Voiko tosiaan ettei mulla ole munasolu irronnut lainkaan? Menee pää vielä enemmän sekaisin :confused::headwall:
Ihana että sulla on nyt asiat hyvin.. Olen niin iloinen sun puolesta. Ja kiitos kovasti neuvoista ja lisätiedoista, ne tulevat tarpeen!

Chiba Jaksamisia sulle!
 
Viimeksi muokattu:
Chiba mä oon pahoillani :hug: koita rakas jaksaa! kyllä se vielä tärppää! lupaan sen sinulle :heart: paska paska paska täti :kieh:

PikkuHöttiäinen kaikilla ei ole samanlaisia oireita, joillakin ei tule edes ovislimoja! joten ole huoleti :) voi olla kumminkin että oot ovuloinut ihan normaalisti vaikka onkin YK1 menossa! mulla ei ekassa YK:ssa tullut mitään ovisoireita.. tokassa ja kolmannessa tuli sitten limoja ja kipuja toiseen munasarjaa, sekä nyt 3 tuli myös verta pari tippaa kun munis oli irronnut!
 
IIISOOT onnittelut tiuhtille! Ihanaa kun tulee plussauutisia!
Toivottavasti lähti iso plussa-aalto käyntiin. :heart:

Pöppiäinen: Harmillinen tilanne. Toivotaan, että kaikki kääntyy vielä parempaan päin. :)

Chiba: Pahoittelut :(
 
Heipsistä vaan, ja Chiballe pahoittelut tädistä! Mä varmaan sun tilanteessa repisin hiukset ja korvatki päästä, nytki jo ihan hermona kaikesta.. :O Eiköhän sinun ja muidenkin pitempään yrittäneiden sinnikkyys palkita vielä! :) Tsemppiä :heart:

Ja toivotaan tosiaan oikein valtaisaa plussahyökyaaltoa! :) Itsellä siirtyy testailut väkisin maanantaille.. IIK. Elikkäs mennään anoppilaan taas vklopuksi. Saa porukka ihmettelyn aihetta, kun tää ravaa vessassa jatkuvasti (tarkistamassa, kurkkiiko täti..? ) ! :D Ku ei tulis. :) Vaikka välillä ajatukset on sillain että oon itsekäs kun toivon että heti tärppäisi, kun monet joutuu yrittämään pidempään (myös oma äitini, 38v, kun uuden miehen kanssa yritti toista, kesti kauan ja tuli monta km ennenkuin tärppäs ja pysy..).. Mut lopulta taas tulen järkiini ja tajuan ettei se minun "raskautumattomuus" tee ketään toista raskaaksi.. :p

Onko muita muuten jotka seuraa salkkareita, ja joita ärsyttää Cindyn raskaus? Tai lähinnä se että yhden peittoin heiluttelu-yön jälkeen pamahtaa paksuksi, ja vielä miehelle jolla super vähän siittiöitä, kun todellisuudessa tämä homma ei ihan noin helposti käy.. (Eläydyn varmaan liikaa näihin sarjoihin.. eh.. :ashamed: )
 
ISOT ONNITTELUT tiuhti_lle ja horrorpopille :)

Eipä oo paljon minua täällä näkynyt, anteeks siitä. Tässä ollu vähä kaikenlaista, kipeenä oon jo viikon tässä ollu, ei oo jaksanu koneelle istahtaa aikoihin. Joten kirjoittelenpa nyt hieman kuulumisiani. Kaikille en jaksa rueta kirjoittelemaan, oon iha sekasin kaikesta mitä täällä onkaan tapahtunu, koitan joku päivä lueskella ajan kanssa :)

tiuhti_
Eipä auttanu plussa-/tätitanssit, ei :( Mutta sinua tais onnistaa, onnea vielä! :)

ON Elikkäs mennään jo kp 66/32. Ei kiva. Ei mitään tuntemuksia minnekään suuntaan. N. kahden viikon välein oon testin tehny, puhdas nega aina. Elikkäs tätiä odotellaan edelleen... Joten voi olla et täältä suunnalta hiljaisuus jatkuu, kunnes täti kurvaa kylään. Vähä vaikeeta tässä muutenki ollu ku ukon sisko ja mun paras kaveri on tosiaa raskaana, ja omia juttujaan hössöttää, alkaa mennä maku jo niihin juttuihin. Ei jaksa, ei. Eikä viiti nyt heitä rasittaa mun ongelmilla. Mutta ei voi muuta ku koittaa nostaa päätä pystyyn ja jatkaa eteenpäin.. Eiköhän se tästä..joskus..

Paljon plussatuulia koko poppoolle! :) +++
 
Hyppy kiva kuulla hyviä uutisia :)
pöppinen Kamala tilanne, ihan kamalasti voimia :hug:
Chiballe myös paljon jaksamista!!!
Tryffe josko muutaman pvän päästä testaisit uudelleen?
Annimu Kurjan pitkä kierto sulla...Höh.

Mulla tilanne jatkuu, tuntemukset ihan menkkamaisia kyllä nyt, maha on kipeä ihan ku mahatauti olis tulossa, rintoja vihloo ja pieni etova olo edelleen. Mutta nää voi enteillä ihan yhtä lailla tätiä, mahakivut ainakin on samanlaiset...
 
Hei vaan kaikille ja onnea kaikille plussanneille! :heart:
Toivotaan nyt sitä plussa-aaltoa näin uuden vuoden kunniaksi :)

Täällä kp 29 eikä minkäänlaisia tuntemuksia suuntaan eikä toiseen.
Ei yhtään menkkamainen olo. Siteen kyllä laitoin housuun jo varmuuden vuoksi eilen. :$ :D
Toisaalta ei ole yhtään sellainenkaan olo, että salamatkustaja olisi kyytiin tarttunut. :/

Yhtäkään testiä en ole siis vielä tehnyt, mikä taitaa olla omalla kohdallani ennnenkuulumatonta :D Mutta jotenkin on vaan jo niin "luovuttanut".

Tämä voi kuulostaa hyvinkin naurettavalta, mutta kerron silti. :p Minulle on ennustettu kädestä, että saan ensimmäisen lapseni vasta 30vuotiaana. Eli tässä olisi yritettävä vielä sellaiset 8 vuotta. Haluan lapsia ALLE 30vuotiaana. Haluan niitä nyt.
Toisaalta en tiedä uskonko tuohon ennustukseen, toisaalta taas niin moni muu asia mitä hän ei minusta tiedä, meni täysin nappiin. Tietyllä tavalla aika masentava ennustus.
 
Plussatuulia kaikille jännääjille :) ja voimahalit tädin kohdanneille :heart:

Mikella, mä oon kans kattonu salkkareita vähän tuolla silmällä. Ja muutenkin tuntuu että kaikki tv-sarjat v*ittuilee just niistä asioista joita itse käy läpi. :D Kuten nyt tää vauva asia...

iseeyou, waude, mä haluaisin kans tollaselle ennustajalle! Mua jotenki kiehtoo kaikki mystiset jutut. Mutta toisaalta, en ehkä haluais tietää mitä kaikkea ennustajalla voi olla sanottavanaan... mutta toivotaan että sun tapauksessa eukko on ollu vaikkapa huononäiköinen, ja plussat paukkuvat sulle hetipaikalla :)

Täällä on usko menny täysin ekaan yrityskertaan, negaa pukkaa mutta tätiläinen ei vaan ala kuulua mutta eiköhän se tässä kohtapuoliin... :headwall:
 
iseeyou Sähän olet sitten niiin nuori vielä, jos oikein laskin :) Ja onhan oireettomuuskin oire ;)
Mirwu oliko sulla ollu hormonaalinen ehkäisy? Sehän voi heittää kierrot miten sattuu...

Mä inhoan koko salkkareita niin, etten tiedä tapahtumista mitään, kun en viitsi edes katsoa :LOL:

Galluppia, eli minkäs ikäisiä olette?
 
Zophie, meillä on ollu hormonaalinen ehkäisy viimeks 2,5 vuotta sitten hetken aikaa ja sekin ainoa kerta mulle, renkaita käytin ja totesin että ei erityisen hyviltä tuntuneet... Haluan olla mahd. luomusti. Eli kumeilla (yöks) ollaan pelattu ennen. :)

Galluppiin, oon 24 eli "kasikutonen".
 
Chiballe aivan valtavan suuri sympatiahalaus!

Sit en taas kykene muuhun kuin omaan napaan tuijotteluun, koska täällä haamuillaan! :eek: Ihan ekaa kertaa voin tosiaan sanoa tuota testitulosta edes haamuviivaksi :D Hentoinen viiva alkoi piirtyä melko pian liuskan kastuttua ja testiajan sisällä nähtiin siinä ihan punaväriäkin miehen kanssa. Kuvakin mulla on laittaa näytille, vaikka siinä tuo haamunen näkyy huonommin kuin luonnossa. Testiä ei tarvinnut siis tiirailla tällä kertaa eri kulmista, vaan viivan näkee kyllä, vaikka testi olisi pöydälläkin eikä sentin päässä mun silmästä :D

Tässä siis kuva, saa kertoa mielipiteitä: Aijaa.com - 7312858.jpg
 
The Esikoisesta Haaveilevat PE 14.1.2011



AnniMu................kp 66/32.............................yk 2
Ella83..................kp 57/34.............................yk 3
Tryffe..................kp 44/35-37........................yk ?



Angela88...............kp 37/24-38.......................yk 0/1
Zophie..................kp 32/34-39.......................yk 3
HelenaM................kp 31/35............................yk 3
Epa_88.................kp 30/30............................yk 3
iloksi.....................kp 30/31-33.......................yv 4,5



iseeyou..................kp 29/25-29.......................yk 5
Mirwu.....................kp 28/28............................yk 1
Mikella....................kp 28/32-?.........................yk 1
t84........................kp 26/26-28.......................yv 2
pöppinen................kp 25/28-30.......................yk 2
Skooby..................kp 23/28-31.......................yk 3



PikkuHöttiäinen.......kp 19/?............................yk 1
Lilli88.....................kp 16/?............................yk 2
sinnamon...............kp 16/?............................yk 1
Puna-Musta............kp 15/26-28.....................yv 1,5
Äipäksi91...............kp 13/29..........................yk 7
jonna_82...............kp 13/29-32.....................yk 8
Gabrielle.................kp 12/32..........................yk 5



AnniSofia..............kp 8/30.............................yk 5
BlueNote...............kp 8/?...............................yk 5
tiksutin.................kp 8/28-30........................yk 4
mimmu1984..........kp 4/31-38........................yk 8
Chiba....................kp 1/30-35........................yk 9
soleigh
Karoliina87
Uuve
Sonic
helitys
Jonna_91
Salpe




HAAMUJENGI/RKTT


Jomi.....................kp 30/27-35.......................yk 5
elmiju...................kp 29/27-30.......................yk 7


TAUSTALLA KUUMEILEE


An-nie
Shih





Plussanneet :heart::heart::heart:




EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6
horrorpop 11.1.2011 yk 6
tiuhti_ 14.1.2011 yk 3
 
Viimeksi muokattu:
Jomi Niinkun pinon muokkaamisen syystä näet: kyllä sieltä haamulainen kurkkii! Upeeta! Varmasti ihana tunne, säkin oot kuitenkin jonkun aikaa sitä saanut odotella! Nyt puhallan vahvoja viivoja sun suuntaan!!

Chiba Voi muru... :hug: Käy varmasti kerta kerralta vaikeemmaksi, musta tuntuu jo nyt siltä... Koita jaksaa...

AnniMu Kurjaa toi kierron noin hurja venyminen... Terot varmasti saisit käynnistään ne menkat jos kävisit pyytämässä...

G: Mäkin haluaisin NIIN kovasti lapsen ennen kun täytän 30 mut alkaa aika käymään todella vähiin, oon 29 eli varmaan vanhin täällä... : /

ON: Tänään tuli elämäni ekan kerran sitä kirkasta limaa semmonen mato, kummallista. Oliskohan tosta greippimehusta, jota kokeilin tähän kiertoon... Kipuja ollut siis jo monta päivää. Voiko ovis tulla vaikka testit ei sitä näytä? Kaikki oireet viittais siihen mut testit on tosiaan eri mieltä. Normaalia vahvempi viiva mut ei kyllä läheskään yhtä vahva kun se kontrolli. Toisaalta on kyllä vatsa sekaisin ja huono olo et oliskohan se mahatauti nyt iskemässä muhun... Kunnon työntekijä kun sairastaa viikonloppuna...
 
Gabrielle Itse olen kanssa suunnitellut haluavani lapsen ennen kuin kolmekymmentä tulee täyteen. Saa nähdä kuinka käy tämän kanssa. Itse täytän kohta 29, joten pari kuukautta vaan on armonaikaa yrittää, jos haluan lapsen ennen kolmikymppisiäni.
:hug:

ON: Ei mitään uutta täällä, muuta kuin, että päätin ensi kuussa ottaa ovistestit käyttöön. Olen nyt niin sekaisin kp:n kanssa. Vaihtelee niin paljon riippuen kuusta.
 
Ihanaa Zophie !! Todellinen plussapuhuri menossa! Kuka on seuraava? =)

).( Tämä kierto on nyt kolmas, missä ovista testailen. Kahdessa aikasemmassa kierrossa ovis+ ollut kp20. Tänään tein huvikseni aamulla ovistestin ja hitto siihen tuli vahvempi kuin haamu! Tänään on vasta kp14! Limatkin on muuttunut vahvemmiksi. Täytyy jatkaa testailuja.
 
AnniMu On varmaan todella ärsyttävää tuo kierron venyminen, mä kun olin jo ihan tulisilla hiilillä, kun kp:t oli 35 yhdessä kierrossa. Tsemppiä kovasti, toivottavasti asiaan löytyy jonkinlainen ratkaisu!

Gabrielle Huiii, mä oon haamujengissä :D Kiitos murunen :heart:

Zophie Oi miten mahtava juttu! Onnea ihan roppakaupalla! :) Varmaan verikoe on tarpeen ainakin semmoisessa tapauksessa, jos testiviiva on haalea eikä vahvistu useamman päivän kuluessakin. Ei ole vielä ainakaan omakohtaista kokemusta asiasta, niin en tiedä sen tarkemmin.

ON Dippasin taas PregCheck-liuskan ja ehkäpä hitusen voimakkaampana se haamulainen näkyy :) Mies ei eilen antanut ostaa kahta pakettia noita liuskoja, niin mietin tuossa, että josko tänään kävisin hakemassa toisen paketin ja digin apteekista. Latailen tässä just kuvia koneelle, katotaan onko niistä mikään onnistunu sen vertaa, että voisin laittaa näytille :)

Muoks. Tässäpä kuva: Aijaa.com - 7314455.jpg Näköjään sitten koirankarvalla höystettynä, pitänee siis tarttua imuriin... :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Gabrielle, greippimehu itsellä aiheuttaa tuon että limat tulee kovempana ja parempana. Ja ovis voi tulla vaikka testi näyttää negaa, tai vaikka testi näyttää positiivista niin ovis on voinut jo tulla tai sitten ei lähimaillakaan. Eli ne vaan on suuntaa antavia. Mutta jos olette peittoja heilutelleet niin eipä teillä sitte mitään hätää ole.

Ja joo, joka kerta se alkaa menemään entistä ja entistä vaikeammaksi. Vaikka joskus ajattelin että en kai mie masennu mistään negatiivisesta testistä, ja itseasiassa nyt on alkanut parin kuukauden aikana tulemaan pettymys oikein kovana. Ehkä jopa aina pientä katkeruutta, että miksi kaikki muut pamahtelevat parista yrityskerrasta paksuksi ja minä en (plus ystäväpiirissä on nyt vahinkoraskauksia ollut paljon, jopa lapsuudenkaveri tuli pillereistä raskaaksi vaikka käytti niitä oikeaoppisesti). Jokaisen puolesta olen iloinen, varsinkin etteivät heidän tarvitse kokea tällaista tunne myrskyä mitä itse tuntuu, mutta en vaan voi itselle mitään. Saattaisi se olla ehkä helpompaa jos olisi lopettanut juuri e-laastarin kun olisi alkanut yrittämään, voisi laittaa edelleen niiden piikkiin että ei ole tullut raskaaksi. Muttakun neki on lopetettu jo yli puolitoista vuotta sitten niin ei voi niidenkään piikkiin enää laittaa. :)
Noh, jospa sitä sitten selviäisi nyt kun gynelle menee, että missä vika... Hirveää omanapailua taas heti aamusta, vaikka tuossa lupailin itselleni että pitäisi lopettaa tämmöset itsesäälissä rypemiset. Ja pariin muuhun verrattuna eihän tässä ole vielä yritettykään kauaa, vaikka eipä ole montaa kuukautta niin tulee vuosi...

G: 21-vuotias olen, täytän maaliskuussa 22, miekkonen on 27 ja täyttää myös maaliskuussa vuosia.
 
jomi Kiitos!!! On niin epätodellinen olo että! Kyllä sulla haamuilee, vahvistuispa vaan nopsaan!!!
Chiba Ymmärrän olotilasi kyllä hyvin. Eikö vuoden yrityksen jälkeen pääse tutkimuksiin? Paljon voimia :hug:

Unohdin itse vastata gallupiin, eli ikää 27, maaliskuussa 28...
 
Hurjasti onnea Zophielle plussasta ja Jomille haamuilusta :heart:

ON: Muutamana päivänä jo (menkka)kolottanut alaselässä ja kohdun seudulla, tissit hurjan turvoksissa ja arat sekä välillä aaltomaista kipua. Nyt JO päivän myöhässä :D Välillä tulee hieman etova olo, mutta ei erityisen paha. Ei jaksa oikein asennoitua enää kun tätiläisen odotteluun. Tsemppiä kaikille! :)
 
Chiba Mä ymmärrän sua ihan täysin. Vaikka itsellä onkin takana vasta se viisi yrityskiertoa, niin kyllä viimeksi tädin tullessa olin aivan palasina ja siinä jo mietin, että kuinkahan pitkään pystyn tätä yritystä jatkamaan. Joka kerta toivo nostaa päätään, vaikka kuinka yrittää toppuutella ja jokainen negatiivinen testi on niin kuin joku löisi avokämmenellä poskelle. Ja jos jo tässä vaiheessa tuntuu tuolta, niin voin vaan kuvitella mitä se on siinä vaiheessa, kun yritystä alkaa olla takana jo lähes vuosi. Täällähän on muuten pino jo pidempään yrittäneille, oletko käynyt siellä kurkkimassa? Muistelen, että nimimerkki Vaniljainen kirjoitteli ennen tässä ketjussa ja taisi itse sitten perustaa tuon toisen pinon ja juuri pari päivää sitten kävin lukemassa, kuinka hän oli vihdoinkin plussannut, kun yritystä oli jo yli vuosi. Siellä on taatusti liuta naisia, jotka ymmärtää sua tasan tarkkaan, joten suosittelen, että käyt lukaisemassa! :)

Ikägallup Minä olen 24-vuotias (syyskuussa 25) ja mies on 25-vuotias (toukokuussa 26).
 
Niin paljon onnea, kaks plussaa jo tälle vuodelle saatu:attn: Nin sitä pitää!

Chiba En voi ymmärtääkkään miten pahalta susta tuntuu, yritystä sulla on kuitenkin niin paljon takana! :heart: Kyllä se sinnikkyys ihan varmasti vielä palkitaan!

AnnuMuHui, onpa kyllä kierto venynyt, söitkös sä teroja? Tai ootko pyytänyt apua tohon kierron pituuteen, nyt kun en muista..

JomiToihan on ihan selvä haamu! Ihanaa!!:heart:

ON: Oon joutunut sängyn pohjalle! Joten viikonloppu meneekin sitten leffoja katsellessa ja itsensä paranteluna. Pe piti töistä lähtee kesken työpäivän, koska flunssa ja kurkkukipu vei voimat täysin..Oon myös tehny testejä joka päivä: to:viivanpaikka(ei väriä), pe(viivanpaikka, ei väriä) ja tänään(herkkä testi Predictor) täysi nega. Kyllä nyt taas täytyy näistä pilvilinnoista tulla alas ja päätyä taas kohtaloonsa:| Joten tiistaiksi odottelen tätiä tulevaksi. Laskeskelin tossa, että siitäkin on jo n.5kk aikaa kun ehkäsy lopetetttiin, ihmeen hyvin sitä ihminen jaksaa olla sinnikäs, vaikka olenkin luonteeltani järkky hätähousu:D Toisaalta on niin vaikee uskoa, mistä mun oireet tällä viikolla on sit tullut? Kuvottava oksennusoloa, kun on niin vaikee ajatella mielen tepposiksi..Miten paljon te muut ootte saanu viivanpaikkoja noihin testeihin ja satutteko muistamaan mihin testiin?
 

Yhteistyössä